X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
יחימוביץ' ניצחה כי הגיעה ראשונה לקו הגמר [צילום: AP]
'השבט הלבן' יכריע
ערב הסיבוב השני בבחירות הפנימיות לראשות העבודה, השאלה המרכזית היא עם מי ילך בוז'י הרצוג, שזכה לשיעורי תמיכה גבוהים ומפתיעים בסיבוב הראשון. אם יישאר בצד - ככל הנראה יחימוביץ' תזכה. אם יתמוך בפרץ - צפוי קרב צמוד ראש בראש כשהכול פתוח
מחנה השמאל הולך ונבנה כהשתקפות כמעט מדויקת של מחנה הימין: מפלגה גדולה שתרכיב את הממשלה אם המחנה יזכה בבחירות; מפלגה מתחרה שנושפת בעורפה ומבקשת ליטול ממנה את הכתר, ומפלגות מגזריות שושבינות

תסריט דמיוני לצורך המחשה בלבד: בקרוב עומדת ישראל ביתנו לבחור את יו"ר המפלגה. סטס מיסז'ניקוב מתמודד מול אביגדור ליברמן (נא לא להרים גבה; אמרנו שהתסריט דמיוני לחלוטין). סקרי דעת קהל מבטיחים למפלגה בראשותו של ליברמן 22 מנדטים, ו-18 מנדטים כשהיא מובלת על-ידי מיסז'ניקוב. בליכוד ובקדימה עוקבים בדריכות אחרי ההתמודדות. לבני מייחלת לניצחונו של ליברמן. המפלגה בראשותו תתחזק על חשבון הליכוד. ח"כ יואל חסון כותב בדף הפייסבוק שלו: "ליברמן - הרצפט הכי טוב נגד נתניהו". שבוע לפני ההכרעה מיסז'ניקוב יוצא בקמפיין אגרסיבי: "הצבעת איווט - קיבלת את ציפי". הוא אף מציין שליברמן משתף פעולה עם קדימה. עובדה: בהיותו שר בממשלת אולמרט הצביע יחד עם ממשלת קדימה בכנסת.
התסריט בדיוני, אבל רק מסיבה אחת: בישראל ביתנו לא עורכים פריימריז.
המפץ של שרון לא שבר את האיזון ולא ביטל את חלוקתה של המפה הפוליטית בישראל לשני מחנות. הוא רק יצר מצב שבו במרכז הכוח ניצבות שלוש-ארבע מפלגות שההפרשים ביניהן לא גדולים במיוחד.
מחנה השמאל הולך ונבנה כהשתקפות כמעט מדויקת של מחנה הימין: מפלגה גדולה שתרכיב את הממשלה אם המחנה יזכה בבחירות; מפלגה מתחרה שנושפת בעורפה ומבקשת ליטול ממנה את הכתר, ומפלגות מגזריות שושבינות.
ישראל ביתנו נושפת בעורפו של הליכוד. המפץ הגדול סיפק לה תקדים - אפשר להחליף מפלגת שלטון בתוך המחנה. העבודה נושפת בעורפה של קדימה: אולי תחזיר עטרה ליושנה. אם לא מחר, כלומר בבחירות הקרובות, אז מחרתיים.
ואיפה מוביל עמיר פרץ?
כמובן, במחוז הדרום (קרוב ל-4,000 איש). פרץ נהנה שם מ-70 אחוזי תמיכה לעומת 14% ליחימוביץ'. במחוז הנגב (כ-4,500 איש) הוא מוביל עם 57.8% בעוד ליחימוביץ' 18.9%. במחוז הצפון (כ-5,700 מתפקדים) מוביל פרץ בהפרש קטן - 35.2 אחוזים מול 33.1 ליחימוביץ'.
וכעת למיעוטים. במחוז הדרוזים (קרוב ל-2,900 איש) מוביל פרץ עם 36% לעומת 8.6% בלבד שיחימוביץ' משיגה. מעניין לציין שהמנצח במחוז הוא יצחק הרצוג, שערך בכפרים הדרוזיים מפקד משמעותי - 52.7%.
במחוז הערבים (כ-8,400 איש) מוביל פרץ על יחימוביץ' עם 55.1% מול 34.8%.
מי שירצה יוכל לטעון לגזענות: יחסי הכוחות ברורים. לעומת זאת אפשר לטעון שפרץ כבר זכה פעם בכתר ואכזב. השאלה היא במי יתמכו בסיבוב השני מצביעי הרצוג ומצנע, שמהווים קרוב ל-30 האחוזים הנותרים בערים הגדולות ובקיבוצים. פרץ מיצה את כוחו עד תום. ההכרעה בידי אנשי השבט הלבן.

הנהנים העקיפים

נחמן שי מקדימה לא ממש שותף למשוואה הנפוצה שלפיה יחימוביץ' תיקח קולות מקדימה ופרץ ייקח מהליכוד.
"אני חושב שזו טעות", הוא אומר. "המשחק הוא במרכז הגדול במפה הפוליטית הישראלית - בין הליכוד לקדימה. העבודה לא תחליף את קדימה. היא שמאלה מקדימה כמו שליברמן ימינה מהליכוד. הערכה שלי: בבחירות הבאות נראה בכנסת ארבע מפלגות שההפרשים ביניהן מצטמצמים".
הטענות של פרץ נגד יחימוביץ' - טענות שכרמל שאמה לכאורה מאמת אותן כשהוא כותב בדף הפייסבוק שלו שיחימוביץ' היא "הרצפט הטוב ביותר נגד לבני" - הן כמו הטענות שלפיהן ליברמן מחליש את נתניהו. מבחינת כוחה האלקטורלי, יחימוביץ' היא ליברמן של השמאל - ועל כן היא מאיימת על ציפי לבני.
גם אם לטענה שלפיה יחימוביץ' מעבירה קולות בתוך גוש השמאל - כי קדימה והעבודה הן כלים שלובים, ואילו פרץ יביא קולות מגוש הימין - יש לה על מה להתבסס, את פעילי העבודה זה לא מעניין. כל מפלגה עשויה לתמוך במי שיביא לה בבחירות יותר מנדטים.
ותיתכן התפתחות נוספת: אם בחירתה של יחימוביץ' תחליש את לבני, מופז ינצל את הידרדרותה ויאיץ את המאבק שהוא מנהל נגדה. ניצחונה של יחימוביץ' עשוי להביא למהפך בקדימה.
בקדנציה הראשונה של נתניהו יחימוביץ', אז שדרנית ברשת ב', הציעה בתוכנית האקטואליה שבהנחייתה לקרוא לכלב שמישהו אסף ברחוב בשם "ביבי". היום עמיר פרץ מאשים אותה בקשר זדוני עם נתניהו. איך שגלגל מסתובב.

הסיבוב הראשון: שלושה מנצחים, מפסיד אחד
עמיר ניצח את הסקרים [צילום: AP]

שלושה ניצחו בסיבוב הראשון של הפריימריז על ראשות מפלגת העבודה, על-אף שרק שניים עלו לסיבוב השני. שלי יחימוביץ' ניצחה כי הגיעה ראשונה לקו הגמר - גם אם בהפרש קטן בהרבה מזה שצפו סקרי דעת הקהל - וכן משום שהראתה שהיא נהנית מתמיכה רחבה במחוזות המהווים התשתית המקורית של מפלגת העבודה. עמיר פרץ ניצח כי בניגוד לסקרים הוא כמעט השיג את יחימוביץ', בין היתר בזכות ארגון יום הבחירות. ואילו בוז'י הרצוג היה הפתעת הפריימריז. 24.6 האחוזים שהשיג לא רק כפו על המתמודדים סיבוב שני, אלא אף מיצבו אותו כגורם מרכזי במפלגה שאי-אפשר להתעלם ממנו. סוג של בנימין בן-אליעזר, רק צעיר. אילו הרצוג היה מצליח לשכנע את מצנע לפרוש, הוא היה גובר על פרץ ועולה לסיבוב השני כשסיכוייו לנצח מצוינים - הוא לא מעורר נוגדנים במפלגה.
המפסיד כמובן הוא עמרם מצנע. מאז שהצליח להחליף את בן-אליעזר בראשות מפלגת העבודה בנובמבר 2003 לא זכה מצנע ולו בניצחון פוליטי אחד. הוא לא ידע לנהל מו"מ קואליציוני עם שרון והודח מראשות מפלגת העבודה תוך כמה חודשים - מהירות חסרת תקדים גם כשמדובר במפלגה אוכלת מנהיגיה. בהמשך, לא זו בלבד שלא נענה להצעתו של בן-אליעזר לחזור לזירה כשהמשבר בעבודה הלך והעמיק, הוא אף לא ידע לנצל את המומנטום שנוצר כשהעבודה נותרה המומה ומרוסקת לאחר פרישתם של ברק והרביעייה שאיתו. בן-אליעזר יודע לקרוא את המפה. מצנע מתנהל בפוליטיקה כעיוור בחנות חרסינה. הוא החליט לחזור בעיתוי הלא נכון ולא הצליח לתרגם את הישגי העבר להצלחה אלקטורלית, גם לא במחוזות שבהם היה אמור לקטוף את פירות העשייה שלו. במגרש הביתי שלו, במחוז חיפה, מובילה עליו יחימוביץ' גם אם בהפרש קטן - 34.2 אחוזים מול 33.9. ואילו בירוחם, העיירה שאותה הלך לשקם במקום לעשות לביתו, גבר עליו עמיר פרץ שזכה ל-48.9 אחוזים, כשמצנע מגייס רק 36.2.
על-אף הפצרותיה של יחימוביץ' שביקרה שלשום בביתו של מצנע בחיפה, ספק אם יתמודד לרשימת העבודה לכנסת הבאה. את תרומתו כבר תרם כשהלך לשמש ראש ועדה קרואה בירוחם. לכהן כחבר כנסת מהשורה מבחינתו זה אותו דבר. תפקיד מייגע, כפוי טובה ונעדר אפיקי התקדמות.
מצנע ככל הנראה הולך, הרצוג נשאר. הוא חולש על נכסי צאן ברזל במפלגת העבודה והוא רק בן 51. הוא ימתין בסבלנות לרגע שבו היו"ר החדש של המפלגה ימעד וכיסאו יתנדנד, ואף יסייע לנדנד את הכיסא בהתאם למסורת המפלגתית.

הסיבוב השני: הרצוג על הגדר
[צילום: AP]

מצנע ככל הנראה הולך, הרצוג נשאר. הוא חולש על נכסי צאן ברזל במפלגת העבודה והוא רק בן 51. הוא ימתין בסבלנות לרגע שבו היו"ר החדש של המפלגה ימעד וכיסאו יתנדנד, ואף יסייע לנדנד את הכיסא בהתאם למסורת המפלגתית

אלה אם כן יחסי הכוחות הבסיסיים, אולם הדברים יכולים להשתנות בכל רגע. על כף המאזניים מצדה של יחימוביץ': תמיכתו של עופר עיני וסקרי דעת הקהל. על כף המאזניים מצדו של פרץ: כוח ארגוני וככל הנראה גם תמיכה סמויה של בנימין בן-אליעזר. רשמית פואד שומר על ניטרליות, אבל בשני הצדדים ההנחה הרווחת היא שאנשיו ישתפו פעולה עם עמיר פרץ. היחסים בין השניים מצוינים. פרץ לא פגע מעולם בבן-אליעזר, מינה אותו לשר בממשלת אולמרט והיה היחיד מחברי הסיעה שביקר אותו בבית החולים.
הנשק של פרץ הוא איום סמוי בפרישה. רשמית, הוא מתחייב להישאר במפלגה אם יפסיד. מתחת לשולחן יש מי שמשמיע איומים. הנשק של יחימוביץ' הוא סקרי דעת הקהל שמבטיחים לעבודה בראשותה מספר מנדטים גדול יותר.
מה שיכריע את הכף הוא החלטתו של הרצוג. פרץ קיבל בסיבוב הראשון 30.9 אחוזים מהקולות. על-מנת לנצח בסיבוב השני עליו לקבל עוד 20 אחוז. על יחימוביץ', עם 32.2 אחוז מהקולות, לקבל עוד 18 אחוזים.
למצנע יש 11.9% ואין לו מחנה מגובש. יגיד מה שיגיד - וככל הנראה הוא ישתוק - תומכיו יצביעו למי שימצאו לנכון. מלבד חיפה, האזורים שבהם קיבל מעל 10 אחוזים שייכים למגזר העירוני. ירושלים, מחוז דן, מחוז המרכז. בתל אביב זכה ל-13 אחוז. במחוז השרון ל-15 אחוז. השבט הלבן. חלק הארי מתומכיו, אם יגיעו לקלפיות, יצביעו ליחימוביץ'.
המסקנה היא שעל פרץ לשאוב את כוחו בעיקר ממצביעי הרצוג. עליו להביא לקלפיות כ-20 אחוזים נוספים מכלל המתפקדים, כלומר 20 מתוך ה-24 שקיבל הרצוג - 80 אחוז ממצביעי הרצוג.
החישוב מחזיר אותנו לשאלה מה תהיה הכרעתו של הרצוג. ביחימוביץ' מן הסתם לא יתמוך. האם יתמוך בפרץ?
למה כן: הוא קרוב יותר לפרץ, ונפגע מיחימוביץ' שקראה "לא לבזבז עליו קולות". הוא יכול לבקש מפרץ יותר מחצי המלכות.
למה לא: הרצוג נטול רגשות. הוא פוליטיקאי מחושב. את מעמדו יבטיח גם בלי פרץ. לעומת זאת, אם יתמוך בפרץ ולא יגייס מספיק תומכים על-מנת לספק לו ניצחון, יצטייר הרצוג כמפסיד וההישג שלו בסיבוב הראשון ירד לטמיון.
בהתמודדויות במפלגות הגדולות בני ברית מאז ומתמיד יצאו נפסדים, הן אם תמכו במנצח וכמובן אם תמכו במפסיד.
בהתמודדות מול ברק, פרץ הלך עם עמי אילון. שניהם הפסידו. פינס לעומת זאת הלך עם ברק ויצא בלא כלום. עוזי לנדאו הוריד את מועמדותו ערב בחירות 2006 ולא קיבל תמורה מבנימין נתניהו.
ייתכן שלהרצוג משתלם להישאר על הגדר. אם יישאר בצד ככל הנראה תזכה יחימוביץ' (בכפוף לסקרי דעת הקהל של סוף השבוע). אם יתמוך בפרץ - צפוי קרב צמוד ראש בראש כשהכול פתוח.

מרכז מול פריפריה
[צילום: פלאש 90]

יחימוביץ' ביקשה אומנם להגיע לסיכום עם הרצוג ועם מצנע, אבל הטקטיקה שלה שונה - היא פונה לתומכי השניים מעל לראשי מובילי המחנות. המתפקדים הם אנשים בעלי דעה שיֵדעו להשתתף בהליך הדמוקרטי, היא אומרת. זאת אינה פנייה פתטית של איש ציבור שמעדיף דיבור ישיר עם המתפקד על פני תמרונים פוליטיים. יחימוביץ' אינה תמימה. פנייתה מבוססת על מיפוי המתפקדים ועל ניתוח מדוקדק של תוצאות ההצבעה בסיבוב הראשון.
התוצאות מסקרנות. כל עוד מדובר בהתמודדות יחימוביץ'-פרץ, התמונה ברורה: יחימוביץ' השתרשה במחוזות הגרעין של מפלגת העבודה. מעמד הביניים מהערים הגדולות והקיבוצניקים. מפלגת העבודה הקלאסית. אם תרצו בשפה פחות פוליטיקלי-קורקטית, שבה משתמשים בתוך מפלגת העבודה פנימה, "השבט הלבן". יחימוביץ' שולטת במרכז, תרתי משמע. פרץ - גם כאן תרתי משמע - בפריפריה.
במחוז דן (קרוב ל-5,000 איש) הצביעו ליחימוביץ' 40.1 אחוזים מהמתפקדים, לפרץ - 22.1 אחוז.
במחוז שרון-שומרון (כ-7,000 מתפקדים), ההפרש גדול אף יותר - 44% ליחימוביץ, 15.2% לפרץ. לשם המחשה: בכפר-סבא רק 10 אחוזים בחרו בפרץ, לעומת 44 אחוזים שהעדיפו את יחימוביץ'. ברעננה יחסי הכוחות הם 9.8% מול 45.7%. במחוז תל אביב (5,000 איש) קיבלה יחימוביץ' 50.9 אחוז, ואילו פרץ 13.8. בירושלים (3,250 בוחרים) - 45.8% ליחימוביץ', 16.3% לפרץ.
במחוז הקיבוצים, שהוא מהמשמעותיים ומהמשפיעים במפלגה (7,500 מתפקדים, אך ישנה גם חשיבות סמלית לעמדת הקיבוצניקים), זכתה יחימוביץ' ל-49 אחוז, ואילו פרץ מגרד בקושי 6.6 אחוזים.
במחוז המושבים פרץ דווקא מוביל עם קרוב ל-80 אחוז לעומת 7.7 בלבד של יחימוביץ', אך מספר המתפקדים שם מזערי - מתחת ל-900 איש.

פורסם במקור: יומן, מקור ראשון
תאריך:  16/09/2011   |   עודכן:  16/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יואל חסון / Yoel Hason  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק הרצוג  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  עמרם מצנע  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
'השבט הלבן' יכריע
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
את ירוחם מיצנע הרים במו ידיו
גד בוקני  |  16/09/11 17:35
2
גד בוקני אני גר בירוחם ואני
שמעון אלקסלסי  |  16/09/11 17:56
3
כנסו "לבדיחה" עתיקה
רחב מיריחו  |  16/09/11 18:33
4
נמאס כבר מהלומניק והשקרן הזה
תושב הדרום  |  17/09/11 08:20
5
פרץ איש מגעיל
תושב שדרות  |  17/09/11 08:27
 
- אני מוחה!איש יקר,שמפליק לאחלמה
ראספוטין בן מדביד  |  17/09/11 20:23
6
מזל ששלי יחימוביץ אשכנזיה לבנה ל"ת
נאווה מטבריה   |  17/09/11 10:28
 
- אתבע כל מי שיזדהה בשמי! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  17/09/11 18:34
7
זוכרים את נאום הקופים של דוד ל
קבלות   |  17/09/11 11:32
 
- ומה עם פרס שאמו ערביה-מהעבודה. ל"ת
ראספוטין בן מדביד  |  17/09/11 20:30
8
תמונת המצב נכון לעכשיו היא :
דודי29  |  17/09/11 12:13
 
- לזכותו של פרץ-הציל את שלי מ...
ראספוטין בן מדביד  |  17/09/11 20:37
9
הפרץ הזה חי בסרט לבנטיני
גיורא מהצפון  |  17/09/11 12:18
10
עמיר בן סימון חנין זועבי
רונית ברנדויין  |  17/09/11 12:51
11
מפלגה פתטית,גזענית ואדומה-וכל
קורןנאוה טבריה  |  18/09/11 03:50
12
המערך הם עם גנים גזעניים
לא יעזור  |  18/09/11 08:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זיו יצחקי
מישהו בהפקת התוכנית לא עמד בפיתוי והציב בפני המתמודדים משימה עם אהובתו של אייל שני, העגבניה    בשדה הקרב נקטלו המנות ורק זו של אליהב שרדה    איריס, שהעזה להפוך את העגבניה לרוטב צדדי, הלכה בבושת פנים הביתה
הדר גליק
לוחם חופש ביטוי אמנותי ומקדם או אמן בינוני שמקדם נושאים אישיים?    פרופיל לדמותו של אחד מהאמנים הכי שנויים במחלוקת
אלעזר לוין
News1 חושף את הפעילות הכלכלית של משפחת אמנון סלע מכרמיאל: בונה מאות דירות בנהריה, בגרמניה וברומניה    גם בעלת חברות לתחבורה ציבורית ולהסעות, ואפילו מכללה
טובה ספרא
הסכם קמפ דייוויד יעמוד בעינו על-אף תנודות שירעידו את מערכת היחסים שלנו עם המצרים    במשך השנה הקרובה יתפוס רה"מ נתניהו במה מרכזית בעולם    אירופה מתייחסת למשבר הכלכלי ברצינות רבה יותר מארה"ב    תחזית אסטרולוגית לשבוע 23.9.11-16.9.11
פזית רבינא
כוחותיו הסדיסטיים של נשיא סוריה מתעללים במפגינים באכזריות לפני שהם רוצחים אותם - ארגון 'אמנסטי' פרסם בנושא דוח שקשה אפילו לקרוא אותו. מתנגדי הרודן אסד קיבלו זריקת עידוד ממנוסת קדאפי ומתכוננים למאבק מזוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il