X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אתמול הם חטפו אותה בכפול, אתמול הם חטפו אותה בגדול, כל מה שהם עושים הולך להם עקום, העסק מתפורר להם בין הידיים. מה לעשות, גם עם 121 חברי כנסת קדימה לא תצליח להקים ממשלה
▪  ▪  ▪
ציפי לבני ושאול מופז. בא זמנכם להתפרק [צילום: פלאש 90]

מפלגת קדימה תפרה חליפות מספר רב של פעמים, תופרת, פורמת, תופרת, פורמת. יש הסוברים שבעולם יש צדק, מה שנולד בחטא ימות צעיר, בתוספת הבטחה קטנה למוות בייסורים. יש אחרים האומרים שבפוליטיקה אין זכרון, הכל כישרון, אנשים מוכשרים מצליחים, והאחרים לא, אלא שגם אלה מתקשים שלא לשמוח לאידה של המפלגה הזו.
ויש בה המון אנשים מוכשרים, אך הם לא מתבטאים. פיזית הם מתבטאים, אלק מדברים, אבל לא משפיעים, 0 השפעה, כי במסגרת קדימה, אין להם סיכוי להתקרב לשלטון. ומי שלא בשלטון, או לא מראה סימנים שהוא השליט הבא, לא משפיע.
קדימה זו המפלגה הראשונה בכל ההיסטוריה שלנו שזכתה לרוב פרלמנטרי, לא הצליחה להקים ממשלה, ודווקא המפלגה השניה בגודלה, הצליחה. מה, ביבי הוא גאון בהקמת ממשלות? או שהיועצים שלו הם סופרמנים? ודאי שלא, לביבי מאמינים ולציפי לא, וגם ביבי לא מקיים הכל, ובכל זאת הוא ראש ממשלה וציפי לא.
ואוטוטו מסמך הרפז פירק את הממשלה, איזה שר ביטחון שלילי הצטייר אז, איזה נוכל, וראש ממשלה שתומך בו בעיניים עצומות, איזה קומבינאטור, והערוץ השני פימפם ופמיפם, אחרי הגילוי ה"מרעיש" של מסמך מזוייף, ומה יצא לציפי ושאול בסוף? כינים, כינים יצא להם מזה?, הפוך על הפוך יצא להם, הברית בין ביבי לברק התחזקה פי מאה מהברית בין רבין לפרס.
ופתאום ברשות השידור מתחילים לדבר על טלפונים מלשכת ביבי, על קו ישיר ביבי-דקל עם הנחיות ברורות, וכל עדת עיתונאי ירושלים מנסה לסכל את יוני בן מנחם. אנשים מתחפשים, מבדקי התאמה מפורסמים בראש חוצות, יורים בליסטראות ביוני, עם כוונה אמיתית לסיכול ביבי, והנה הנה הנה מצלחים, נעליים, הכל לא מצליח להם, שום דבר לא עובד.
אוהלים, זה סופי, ביבי גמור פוליטית, הוא לא עובר הפגנת 50 ודאי לא ישרוד חצי מיליון, הלשכה שלו מתפרקת, אשתו מנהלת את המדינה, כל השלטים יוצאים מהמחסנים ועטים קדימה, אפילו לא הצליחו למחוק את שאריות הלוגו, ומה יצא להם מזה? - טרכטנברג. לא שטרכטנברג הוא לא חשוב, אבל טרכטנברג יביא פתרונות ולא כיסאות, ודאי לא כיסאות נוחים של וולוו. למה זה מגיע לנו הם שואלים, מה פשענו שכל מה אנו עושים מתחרבן?
הנה הנה ערוץ 10 מכסח את אדלסון, אדלסון מכוסח, ביבי גמור, אוטוטו ביבי בבית וציפי בלשכה, אוי לא, אוי לא, הם מתנצלים, ערוץ 10 מתנצל, חוזרים למטבח.
ואפילו נבואתם האחרונה, אינתיפאדה נוספת, ספטמבר השחור, התנפצה אתמול אל מול נאומו של הנשיא האמריקני, ואל מול ההצלחה הדיפלומטית של צוות ההנהגה הותיק והמאוד מנוסה של מדינת ישראל בימים אלה. מופז קח את העבודה הרצינית שעשית, לך תעשה שיעורי בית, אנחנו לא חוות ניסיונות לפוליטיקאים מתחילים, ואנא, שיעורי בית על חשבונך לא על חשבוננו.
ואיפה קדימה?, היכן נעלמו ציפי ושאול עם כל הנבואות האפוקליפטיות? כן הם בסלון, בתל אביב, משחקים ג'ולים, בעוד המשחק האמיתי הוא בליכוד, בישראל ביתינו, במפלגת עצמאות של ברק, ובמפלגת העבודה.
וגם תקוותם האחרונה, בסוס הבועט, אמיר פרץ, שר הביטחון בממשלתם, אשר שירת אותם כה רבות כקורבן של מלחמת הנפל שלהם, שכה סמכו עליו שיגמור את מפלגת העבודה, כפי שכבר עשה בעבר, בין אם כשפרש ממנה או בין אם כאשר חזר אליה, גם תקוותם האחרונה הכזיבה אתמול.
ביי ביי קדימה, נולדתם בחטא, בא זמנכם להתפרק, לחלקכם יש אולי מקומות אחרונים בבית, אולי ביציע הכבוד, חלקכם ישב בכנסת הנוכחית והנוכחית בלבד, ויעלם מהנוף הפוליטי, מה שמותר לאריק שרון, לא מותר לכל אחד, אריק צבר מספיק זכויות על-מנת שיסלחו על שטויותיו, רובכם המכריע לא צבר מספיק, והגיעה זמנכם לקפל את האוהלים ולחזור הבייתה.
אתם, גם אם יהיו לכם 121 חברי כנסת, לא תצליחו להקים ממשלה.

תאריך:  22/09/2011   |   עודכן:  22/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האכזבה הצורבת של ציפי ושאול
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
לא הוגן לצחוק מנכים, שלא לומר
נחום שחף  |  22/09/11 09:52
2
יופי של רשימה. ארץ נהדרת ל"ת
והרבה יותר טוב!  |  22/09/11 13:56
3
מישהו ראה את המשקפת שלי? ל"ת
עמיר פרץ  |  22/09/11 18:39
4
ביי ביי קדימה שלום ולא להתראות ל"ת
רונהאל  |  22/09/11 19:08
5
לא נעים אבל נכון!!! ל"ת
הבנת הנקרא  |  22/09/11 19:33
6
מפלגת המושחתים קדימה ל"ת
אמן כן יהי רצון  |  22/09/11 19:51
7
שיתחילו להספיד את עצמם .
ישמעאל  |  22/09/11 20:34
8
בגד השעטנז המורכב תלאים,שנקרא
פלא יועץ  |  22/09/11 21:38
9
קדימה גמורה סופית
דודי29  |  22/09/11 22:23
10
קדימה לכלא -מושחתים נמאסתם
מוחמד  |  22/09/11 22:35
11
הומור לוקח בגדול
סתם_1  |  22/09/11 23:01
12
אפרים הלפרין - שאפו
יצחק מאלקנה  |  22/09/11 23:39
13
ביבי הכניס את המדינה למילכוד
עזרא מנצור  |  23/09/11 00:49
 
- ביבי הכניס למלכוד ?
א.ל. רמת-גן  |  23/09/11 01:22
14
יש לך טעות אחת
עמוס שנער  |  23/09/11 00:53
 
- יהטועות שלך היא בפילוח המצביעי
akdib  |  23/09/11 08:35
15
מפלגה שקמה מיחסים שלא
אברהם מערב השומרו  |  23/09/11 07:35
16
המנגינה הראויה לצירוף לו
יופי של מאמר  |  23/09/11 09:09
17
חצי ממצביעי קדימה דוקא מהשמאל
מנישמני  |  23/09/11 12:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהוד פרלסמן
תוך מספר חודשים הצליחה שלי יחימוביץ' לעשות במפלגת העבודה מה שמנסה משה פייגלין לעשות בליכוד במשך שנים: השתלטות על ההנהגה באמצעות חברי מפלגה חדשים המגויסים לצורך זה
עידן יוסף
אין גבול לחוצפה: העיצומים ברכבת הם הסיפתח לעוד שנים רבות של סבל לנוסעים ולסיכון חייהם    כל כניעה ללחצי ועד העובדים, שלנגד עיניו רואה רק את טובתו האישית, תוביל לעוד לחצים שיפגעו ברכבת    אין מנוס - חייבים לסגור את החברה
אריה פרי
אין יום שעובר מבלי שנשמע את קשקשני עדר מחנה השלום חוזרים ומאיימים עלינו בצונאמי מדיני, בבידוד בינלאומי, באפרטהייד, בחרמות ובאסונות. אלו הן מקצת מאותן תחזיות מאוסות שאנו שומעים השכם והערב במסגרת מסע ההפחדה של מחנה השמאל. כרגיל, העובדות היבשות מפריכות את התחזיות השחורות של מסוממי עדר השלום עכשיו
איתמר לוין
הדיבורים על משבר קשה ביחסי ישראל-ארה"ב התפוגגו תוך עשר דקות. אובמה הדגיש יותר מכל את זכותה של ישראל לחיות בביטחון, וקבע למעשה שההכרזה הפלשתינית רק תחבל בסיכויים לשלום. זוהי בדיוק עמדתה של ישראל
יוסי דר
ההצהרה של עמיר פרץ כי בכוונתו להתמודד ישירות מול נתניהו מהווה כר פורה לאנשיו של נתניהו להתנפל עליו בבוא היום. היש מי שמסוגל להעריך כמה מיליוני פלקטים יציפו את הארץ עם התמונה האלמותית של פרץ מביט במשקפת? היש דרך מוחשית יותר להסביר לציבור עד כמה עמיר פרץ הוא איש של חזון הרואה לטווח רחוק?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il