X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
טליה פישמן עורכת ומתרגמת ספרותית ומשפטית
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
פעם ג'ימי אוליבר היה מתגאה בזה שבסוף השבוע הוא מכין לחם עם הבנות הגדולות שלו. עכשיו יש לו אנשים שאחראיים על לוח הזמנים שלו, וזה לא תמיד מאפשר לו להיות עם המשפחה. מצד אחד אני רוצה לשמוע, ג'יימי, על מה שהכנת לג'ולס לארוחת ערב ומצד שני אולי אל תספר לי ורק תשקיע את האנרגיה הזו בג'ולס?
▪  ▪  ▪
ג'ימי אוליבר. טיפוס כריזמטי [צילום: AP]

אני מאד אוהבת את ג'יימי אוליבר, 'השף העירום'. אני לא יודעת, משהו באנרגיות שלו מאוד מוצא חן בעיני. אני גם מעריכה מאד את האמביציה שלו לחנך אנשים לאכול נכון. הוא הצליח כמעט לבד לשכנע את ממשלת בריטניה להשקיע באוכל בריא במסגרת ארוחות חמות בבתי הספר בממלכה (טוני בלייר התחייב ל-280 מיליון לירות שטרלינג על פני שלוש שנים). זה כל כך יפה. אחרי שזה הצליח לו ג'יימי נסע לארצות הברית כדי לחנך גם את האמריקנים, והתחיל עם המקום שבו סטטיסטית מספר האנשים השמנים-מאד הגבוה ביותר, הָנטינגטון בווסט וורג'יניה.
מאוד נראה לי איך שהוא מדבר עם אנשים, אני אוהבת טיפוסים כריזמטיים ובטח הייתי לגמרי מתמוגגת אם הייתי פוגשת אותו פנים אל פנים. אבל עכשיו שפיתחתי אליו את הרגשות האלו אני מתחילה לדאוג. נראה לי שהוא נורא מזניח את המשפחה. לג'יימי אשה יפה וארבעה ילדים. בתחילת הקריירה המדהימה הזו שלו אשתו הייתה מתחמקת מהמצלמה. אחר כך היא התרגלה. קוראים לה, דרך אגב, ג'ולס.
ג'יימי מאד אוהב את ג'ולס, והוא גם מאד אוהב את הילדים ומאכיל אותם באוכל הכי טוב שאפשר. התפעלתי כשהוא הצליח להנחות תוכנית על אוכל טעים ובריא לתינוקות תוך כדי השגחה על תינוקת קטנה, כי חלוקת הקשב אצלי לא הייתה מאפשרת פרויקט משולב כזה. הוא ממש השגיח על התינוקת וגם דיבר אל המצלמה וגם הכין אוכל!, באמת. הייתי מרותקת והיה טעים. אבל ג'יימי נעדר יותר ויותר מהבית, ועכשיו מתברר שהוא גם לא נמצא תמיד בסופי שבוע.
פעם הוא היה מתגאה בזה שבסוף השבוע הוא מכין לחם עם הבנות הגדולות שלו. עכשיו יש לו אנשים שאחראיים על לוח הזמנים שלו, וזה לא תמיד מאפשר לו להיות עם המשפחה. חלק מהתוכניות שלו מצולמות מהמטבח הפרטי שלו, ויש לו גם גינת ירק שהוא מטייל בה עם המצלמה כדי למצוא שם דברים טעימים שרק הנצו. הכל כל כך פסטוראלי ונחמד, עד שאני מבינה שזאת באמת בעצם תפאורה, כי אין לו זמן להיות שם. הוא כל כך עסוק בלהציל את העולם.
מצד אחד אני רוצה לשמוע, ג'יימי, על מה שהכנת לג'ולס לארוחת ערב ומצד שני אולי אל תספר לי ורק תשקיע את האנרגיה הזו בג'ולס?

תאריך:  05/10/2011   |   עודכן:  05/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 טוני בלייר  טוני בלייר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב אפרים זלמנוביץ
כל חולה שיש בו סכנה לחייו אם יתענה, ישאל את רופאו האישי ולא יצום אלא אם התיר לו מפורשות. אל לו ליטול חייו בידיו ולסכן נפש. התורה ציוותה "ושמרתם את חוקותי ואת משפטי אשר יעשה אותם האדם וחי בהם" - ולא חלילה שימות בהם
הרב יובל שרלו
נשם גאולה, מימש תחייה, וראה בשיבה הגדולה של האומה לעצמה. בכל המעגלים שצויינו לעיל תפס הרב חנן מקום מרכזי ביותר. הוא שר את שירת ארץ ישראל
מנחם רהט
פרשני ועיתונאי השמאל, והפוליטיקאים המאוכזבים באופוזיציה שמשמאל, שוב נתפסו בקלקלתם: לאחר שהפריחו אזעקות שווא בדבר הצונאמי הצפוי בספטמבר, חלף עבר ספטמבר מלוח השנה, דווקא עם הישגים נכבדים לישראל
עמוס דאי
שריפת המסגד בטובא זנגריה היא פעולה פרובוקטיבית של אנשי איסלאם קיצוניים    איפה התייחסותם של ראש הממשלה ונשיא המדינה לרציחתם של תינוק ואביו שנסעו ברכבם ונרגמו באבנים על-ידי ערבים בני עוולה?
יובל לובנשטיין
היא רכה, בתולה ויקרה מאוד, אך הגאונות השיווקית המסתתרת מאחוריה היא אדירה. פרגית, חברים, היא בסך-הכל ירך של עוף שהוצאו ממנו עצמותיו ושעורו הופשט...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il