X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ימי השלווה בארצות-הברית יתחלפו בקרוב באי-שקט רב-שנים [צילום: פלאש 90]
תהליכים של מהפכה בארה"ב
גל של שינויים בעלי אופי קיצוני ונזעם יפקוד את ארצות-הברית בשנים הקרובות בדוח ועדת טרכטנברג יבוצעו שינויים חושבים כלכלית לטווח ארוך? זיכרו שמבנה הכוכבים מזכיר את שנות השלושים תחזית אסטרולוגית לשבוע 21.10.11-14.10.11

מבנה הכוכבים בימים הקרובים מקשה על הסתרת כעסים, קנאה ואפילו שנאה, זהו מבנה שהוא יותר אלים ונפיץ. נסו לחשוב על דרך לנווט את האנרגיה הקשה בעת הזו, אם זה בשליטתכם, אך ייתכן שהבעיה נעוצה בכך שישנם מצבים מוכתבים, כך שגם רצון טוב לא תמיד עוזר. הנחמה היא שלקראת התאריך 17 בחודש, הכוכבים מעניקים אור והשראה כאלטרנטיבה חיובית. גם בהמשך, לקראת התאריך 21.10, ישנם איזונים שהכוכבים מעניקים לקוסמוס ויהיו יומיים-שלושה של הזדמנות אידיאלית למפגשים חברתיים מיוחדים, אמנותיים ומוזיקליים, שיביאו הרבה יצירה לתוך חיינו.
בין התאריכים 24.10-23.10 חוזרת המגמה המעוררת עימותים ומלחמות חסרות ערך, כאלה הפוגעות ופוצעות כל צד ולא פותרות דבר (זה ייתכן גם במישור בינלאומי וארצי).
אנו בתקופה בה תהליך קבלת ההחלטות נע בין הצרכים שלנו ובין הרצונות שלנו, אבל מהרגע בו התקבלה החלטה הכל הופך ברור יותר. הצורך שלנו קשור בצרכים פיזיים, כאלה שאנו נזקקים להם לקיום היומיומי, ואילו הרצונות שלנו זה כבר דבר אחר, אלו מאוויים שאנו נושאים עם עצמנו, אולי עוד מילדות. במציאות עלינו ללמוד, כל אחד בדרכו, לקחת אחריות על עצמו כדי לספק את הרצונות והצרכים בדרך המשלבת אותם, מאחר שאיש לא יכול להעניק לנו מזה או מזה.
הכוכבים מרקורי וונוס נמצאים במזל עקרב, החושני והמסתורי, לצד השמש והסאטורן השוהים במזל מאזניים. זו תקופה שבה החזון משולב עם העולם הריאלי. המבנה הזה דומה לרכבת הרים אמוציונלית, או אולי לרכבת שדים?
למעשה, לאורך כמה שבועות, אנו בתקופה של התבוננות. נסו את השתיקה, לא להגיב לכל ציוץ, נסו להאזין, להקשיב למה שנאמר ויותר מזה - גם למה שלא נאמר. לא פעם, היעדרה של המילה חושף את האמת...

אצלנו

ועדת טרכטנברג הגישה את הדוח בזמן ירח בטל, לכן היה צורך להכניס בו שינויים, מה שעשה יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", כדי שיהיה בר-ביצוע. אבל האישור לדוח המתוקן בישיבת הממשלה היה גם הוא בזמן ירח בטל ולכן אין ספק שאם יש כוונה להפוך את הרעיונות לתכלית מעשית, יהיה צורך לעשות שוב שינויים ולהגיש את התוכן לאישור מחדש.

המחאה נגד וול סטריט בארה"ב מתפשטת

המחאה בארה"ב מתחילה לסחוף שם את המדינה בהדרגה - עוד דוגמה למבנה הכוכבים אורנוס/פלוטו. אורנוס הדורש שינוי מהיסוד, בממשלה, בבנקים ובעסקים, בלי הגדרות ברורות. אבל המגמה מזכירה את שנות השישים בארצות הברית, כשהחלו במהפכות השקטות של ילדי הפרחים שהפכו די מהר לפוליטיות ואלימות (רצח של ג.פ. קנדי ואחיו רוברט קנדי ומרטין לותר קינג).
כשהחלו המהומות בויסקונסין, נכתב כאן בכתבה בתאריך 25.2.11, שארה"ב יכולה להיכנס למלחמת אזרחים, בעיקר בגלל המתחים בין הדמוקרטים והרפובליקנים: "...ההפגנות, כמו להבות אש, התפשטו גם למדינות נוספות, כולל וושינגטון הבירה וניו-יורק, וכך עימות מקומי הופך להיות הנושא שישפיע על הדיון הציבורי בארה"ב וייתכן שישפיע גם על הבחירות בשנת 2012.
"מנקודת המבט האסטרולוגית, בשנים הבאות נראה כמה 'קרבות', שהבסיס שלהם הוא ההקצנה בהתפלגות שבין הדמוקרטים והרפובליקנים. המשמעות תהיה במהפכים כלל-ארציים וטרנספורמציה, שתתפתח ותשפיע פוליטית, כלכלית וחברתית. המתחים הנבנים כבר עם הכוכבים אורנוס/פלוטו שהתחילו להשפיע, יתחזקו תוך כמה שבועות ויימשכו עד שנת 2016. התוצאות כבר נראות ונשמעות במזרח התיכון והגיעו גם לארה"ב, לויסקונסין במערב התיכון ואלה מתפשטות לעוד מקומות, כשקבוצות אנשים נוטות לשבור את הכוח של הממסד והאינטרס הסמכותי על חייהם.
"עתה הריבוע בין הכוכבים האלה מביא גם הוא למהפך חברתי כוחני ולשינוי, שיילך ויתעצם לקראת 2014, כשהכוכבים האלה יאתגרו את השמש בהורוסקופ של ארה"ב ותקופות סוערות צפויות להתעורר שם. אם נעקוב אחרי המפה המקודמת של ארה"ב, השמש המקודמת בריבוע לאורנוס המקודם, ובמנעד לא קל לכוכב פלוטו במעבר. אלה מתפתחים עד סוף חודש מאי 2011. יופיטר גם הוא בחגיגה, בנה את הריבוע לפלוטו ובתוספת עוד כמה כוכבים שמחזקים דרמטית את המהומה ומתפרשים לעוד מדינות בימים הקרובים עד שיימצא הפתרון. אבל זה עוד לא נגמר, המבנים של הכוכבים ימשיכו לאורך החודשיים הקרובים, ויביאו לעוד אירועים בעלי משמעות כוחנית שיבעירו סערות פנימיות בתוך ארה"ב, כאלה שעלולות לבשל באיטיות מלחמת אזרחים מודרנית שם, כזו שתפרוץ על-רקע המיסים, האינפלציה, הגירעון הכלכלי והחובות המאמירים של ארה"ב.
"יש להניח שחוסר ההסכמה בין המפלגות שם ימשיך להתפתח לקראת הבחירות ולאחריהן, במהלך השנים 2013-2012, אי-שקט הנובע מהצורך להשתחרר מאילוצים ממסדיים ואחרים. גם במהלך השנים 2015-2014, יתפתחו ויתרחבו מהומות בכל ארה"ב בדרמטיות ואולי בעוצמה שקשה להבינה בהווה. מאבקים אלה יהיו כתוצאה של מלחמות לגיטימיות לזכויות האזרח, גרסה אמריקנית לדמוקרטיה. מבנה הכוכבים הצפוי יביא התמודדות עם מצבים פוליטיים, תוך חיפוש דרך להתמודד עם משברים מסוגים שונים, שיתפתחו באווירה המשתנה, אם בגלל טרור, נושאים כלכליים או חברתיים. אבל הקונפליקט מתבשל באיטיות מתחת לפני השטח ולא שם לב שיש ויכוח פוליטי, שמתרחש כבר מעל גלי המדיה לסוגיה. המילים לא מביאות במציאות הזו את הפתרון".
עתה המחאות נגד וול סטריט ממשיכות ומתפשטות. אזרחים כועסים על הריכוזיות במשק האמריקני (נשמע מוכר?) ומאז פברואר 2011 אי-השקט ואי-הנחת מצטברים באינטנסיביות עד שנת 2016. זו תהיה מחאה שהממשל שם לא חשב עליה כאפשרות. בחלקה, זוהי תגובה גם לאיגודים הגדולים (תספרו לעיני, יו"ר הסתדרות, יו"ר האיגודים הגדולים במשק) ולתקציבים הנחתכים שם. ההתעוררות היא עם עוצמות רגשיות אינטנסיביות, ואז הפוך על הפוך, אותם איגודים מצטרפים למחאה, ועוזרים "לכעוס" על העשירים, אלה שהעבירו את המפעלים שלהם לארצות שבהן כוח העבודה זול יותר והשאירו את האזרחים מובטלים (כמה מבעלי מפעלי הטקסטיל הגדולים בארץ, בלי להזכיר שמות, גם עשו זאת?) ואלו מניפולציות הם עושים כדי לשלם מיסים מופחתים.
במפת ארה"ב יש עוד כמה מבני כוכבים, הגורמים לכך שהמהפכה שם תהיה בעלת אופי קיצוני, בעיקר בגלל אכזבות קשות וצרות כלכליות אמיתיות, מה שנראה כבר מנובמבר הקרוב, ויימשך עד ינואר 2012. זה גם מופיע במפות של אובמה, גייטנר וברננקי.
גל נוסף צפוי להתעורר סביב חודש אוקטובר 2012 עד ספטמבר 2013, שזה ממש זמן הבחירות שם. צפויות תגובות נזעמות של האזרחים שיזעזעו את המדינה.
מערכת הבחירות בנובמבר 2012 תהיה כשכוכב מרקורי בעצירה, לפני שהוא חוזר על עקבותיו, כך שהתוצאות יהיו בסימן שאלה, עם דרישה לספירה מחודשת, ושוב הצד האגרסיבי יהיה ברקע, או שתהיה הפתעה, משהו שלא ציפו לו, שיסעיר את ארה"ב עד סוף 2012.
עוד גל שינויים מאסיבי צפוי בין השנים 2015-2014. מאבקי הכוח בתוך הציבור צפויים להרים את המסך למה שקורה שם מאחורי הקלעים. אין ספק שהנשיא של ארה"ב יהיה בלב הסערה.
ארה"ב עוברת תהליכים שאופיים מהפכה, מלחמה במטרה להשיג שינוי קונסטרוקטיבי. מטמורפוזה שתכניס את ארה"ב לתבניות חדשות בהגדרת האומה ובמקומה בעולם.
"אל יימנע אדם מתקווה, גם בעת רעה, הרי עבים שחורים יטיפו מים חיים" [שמואל א. טיקטין].

השבוע...

14.10 חששות או כעסים מתפתחים בקלות במהלך היום. נסו להירגע ולהגיע למסקנות הנכונות מול מניפולציות מיותרות. משבר פתאומי או התפרצות רגשית לא פותרים את המצב. נסו להשתלט על עצמכם, זיכרו שמילה היוצאת מן הפה לא ניתן להשיבה. חוסר השקט משפיע על כושר השיפוט הנמהר. אל תגזימו בתוכניות מאחר שיהיה עליכם לבחון אותן שוב ולתקן.
15.10 הדמיון או האשליה, הונאה עצמית או השראה, מה מאלה כובש את מקומו של ההיגיון בדרך המחשבה שלכם? אל תעשו שטויות בגלל פנטזיות. התנהלות של עקשנים אינה מועילה לכם בתוך מערכות יחסים. הירח בטל משעה 12:50 עד שעה 16:15 אחר-הצהריים. תחושת השחרור מגיעה כהרף עין ואתם חווים שמחה. יש ניסיון לאזן בין רגש והיגיון, אבל הרגשות חזקים יותר.
16.10 פתיחות מחשבתית תאפשר לכם ליהנות מימי החג (חול המועד). אתם מבקשים להיות בחברת אנשים, אבל פטפטת או רכילות מקלקלות לכם את התכלית. הצד הרגשי אינטנסיבי מאוד, קשה לשמור על רוגע. התבוננות חדה, עם הבנה פסיכולוגית, עוזרת לכם לראות את התוכן לעומק. למילים יש כוח ומשקל המעניק לכם סמכות. מיצאו דרך להתבטא ביצירתיות, תנו לילד שבכם להשתחרר.
17.10 גישה בוגרת, לצד הבנת חוקי המשחק, עוזרת ליציבות במסלול החיים שאתם בוחרים. נסו שלא להתפזר, התמקדות תוכל לסייע לכם לבצע את הרעיונות שיש לכם, אבל תפעלו בזהירות, בלי לכפות את רצונותיכם האינדיבידואליים על אחרים; לחץ עלול לגרום לתוצאה הפוכה. שיתוף פעולה יעיל היום במיוחד ויעזור לכם לממש רצונות. אתם חושבים בגדול, כדאי לשים גבולות לעצמכם כדי לא להגזים, וגם כדי למנוע טעויות שיהיה קשה לתקן. גמישות עוזרת יותר.
18.10 הירח בטל משעה 00:16 אחר חצות, עד שעה 03:38 לפנות בוקר. איפוק נדרש במיוחד בשעות הבוקר. התפרצות לא צפויה חושפת אתכם לפגיעות. אתם מחפשים לקצר את היום ולחזור לביתכם, לחיבוק המשפחתי.
19.10 לאינטנסיביות הרגשית יש אופי חזק ומושך, כמו מגנט. המילים ספוגות ברגש ובמחוות עם רמזים הניתנים לפרשנויות. יש לכם צורך לקחת אחריות על המשפחה, והם נהנים מכך. עם זאת, אתם מגוננים על עצמכם ועל רגשותיכם, אולי בגלל שאתם חשים מאוימים.
20.10 הירח בטל משעה 05:30 בבוקר עד שעה 12:06 בצהריים. הדאגה שליוותה והשפיעה על ההתנהלות שלכם הסתיימה. היצירתיות האימפולסיבית משחררת. יש לכם דעה על כל דבר, אבל אל תתעקשו על כך כשאתם נמצאים בין החברים שאתם אוהבים לבלות איתם. נכון שקשה לכבוש את היצר, בעיקר אם אתם רוצים בכוח ובכל מחיר, אבל שווה לחשוב על זה רגע לפני כן.
21.10 חילוקי דעות עלולים להבשיל ולהפוך לעימותים כעת. נסו למתן את עצמכם ואת טון הדיבור. עקשנות ואגרסיביות עלולות להחטיא את המטרה. הורידו את הרגל מדוושת הגז ונסו להמעיט בדיבור. התסכולים עלולים להיות מתמשכים, בעיקר הודות לאג'נדה האישית שלכם. העדיפו לצאת לארוחת גורמה עשירה עם בן/בת זוג אינטימי/ת, או חבר קרוב, זה אולי ירגיע אתכם, למרות שגם בנסיבות כאלה רצוי להיות נחמדים ומתחשבים.

כלכלה ושווקים

כוכב מרקורי הליוצנטרי יהיה במזל קשת בין התאריכים 27.10-15.10, ההקצנה שלו מתבטאת בשמועות ובספינים, כאלה הנעים בין אופטימיות חסרת תקנה להיסטריה ופאניקה, היכולים לגרום לרוחות לסעור. רק אחרי התאריך 28.10 נוכל לחשוב על מסלול נוח יותר למכוניות המרוץ.
הכוכבים יופיטר ופלוטו הרמוניים זה לזה במזלות אדמה ויוצרים מציאות נוחה לרווחים, בעיקר בכל הקשור לנכסים פיננסים ולהשקעות שיש להן פוטנציאל רווחי. סביר שנשמע על כמה עסקות גדולות, כאלה העוזרות לאופטימיות זהירה בתחום הכלכלי.
יש לנו פסק זמן המאפשר ראייה חדה וחריפה פנימה לאופיים ולתוכנם של הסכמים כלכליים חברתיים. עוזר לקבל את ההחלטה הנכונה.
הציפייה היא שכוכב יופיטר יעזור לשווקים להיות נינוחים יותר בין התאריכים 7.10.11 ועד 7.3.12. הצבע הירוק יחזור על-פי רוב למסכים בעיקר מסוף אוקטובר 2011. מבנה הכוכבים בין יופיטר ופלוטו מתאריך 24.10 יעורר גם את השווקים לעלות שוב על המסלול המבוקש.
בין התאריכים 29.10-26.10 הכוכבים ונוס ומרקורי במזל עקרב, בריבוע לכוכב מארס באריה, ובהמשך בתאריך 1.11 שוב נשמע על שחיתות ופעילות לא חוקית במוסדות הפיננסיים בעולם.
אלה מכם החושבים לטווח ארוך, צריכים לזכור שמבנה הכוכבים מזכיר את שנות השלושים, במישור הכלכלי, תהליך מתמשך (עד 2015) שידרוש הרבה חוכמה, זהירות ושיקול דעת.
בתוכניות לעסקים קטנים או גדולים הקורמים עור וגידים, רצוי וכדאי להוציאן אל הפועל עד סוף 2011, או לדחותן עד חודש יולי 2012. הסברים בכתבות הבאות.

תאריך:  14/10/2011   |   עודכן:  14/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה אבנרי
מעולם לא כיהנה במדינה כנסת אקטיבית כ"כ בתחום המשפטי בדומה לכנסת הנוכחית    כמו כן, התנהלותם הבלתי תקינה של שופטים ואנשי פרקליטות במספר גובר והולך הטילה כתמים על המערכת    השורה התחתונה כואבת: הולכת ונגוזה תקוותם של אזרחי המדינה במערכת המשפטית    אומ"ץ מאמינה שהפתרון הוא להקים ועדה ממלכתית חסרת גוון פוליטי שתגבש במשותף רפורמה חיונית במערכת
דוד מרחב
משהו התמסמס במחאה החברתית. עיר האוהלים פונתה, ההנהגה שלה מתפוררת ומתמסדת, הפיצות ברוטשילד נמכרות שוב במחיר מופקע, והשמאל שב לעסוק ב"כיבוש". גם באמריקה כשל הניסיון להציב את פסל לנין במקום פסל החירות. האם ההפגנה הגדולה המתוכננת בסוף החודש תעיר את המחאה? יגאל רמב"ם: "מאהלי השינה הם לא המעוז האחרון בקו בר-לב. אנשים היום מקימים קומונות וקואופרטיבים"
יואב יצחק
בעוד שמתמודדים אחרים נאלצים לקחת הלוואות פרטיות ולשעבד את בתיהם, עומדת בפני יאיר לפיד האפשרות ליהנות מנדוניה בסכום של כ-3 מיליון ש"ח המוחזקת בקופת מפלגת חץ    יתרון נוסף - יחסי הציבור שעושים למענו ידיעות אחרונות וערוץ 2
ראובן לייב
בחלוף שישה עשורים מאז השואה, שוב יש עדנה לרובע השביעי של בירת-הונגריה. הוא נהנה ממעמד מיוחס של אתר-תיירות רשמי, שאליו נוהרים גם המוני תיירים לא-יהודיים. בתור שכזה אין דומה לו בשום מקום אחר בעולם
חגית ששר
זו הפכה כבר מזמן למוסכמה: אם את פמיניסטית, את חייבת לתמוך בעמדות השמאל הקיצוני, להפגין למען נסיגות חד-צדדיות, לדרוש שילוב מלא של נשים ביחידות הקרביות בצה"ל ובו בזמן לטעון שהצבא הישראלי טובח בחפים מפשע. ניסיון ראשון להתיר את הקשר הגורדי הזה: שיח פמיניסטי חדש, כזה שנאבק למען נשים ולא נגד המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il