ממנפת את יעילותו המקסימלית בניקיון ואת הכוח הצהוב - המהווה סימן היכר של מותג סיף.
התוכנית השיווקית כוללת שפה פרסומית חדשה וקמפיין חדש, בהיקף של כ-2 מיליון שקל, תחת הסיסמה "סיף פנטסטיק כל כך חזק שמספיק פעם אחת" וכן השקת מוצרים חדשים - היעילים ביותר בתחומם.
יוניליוור ישראל, המשווקת את המותג סיף פנטסטיק, יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי להאצת צמיחת המותג, במסגרתו מדגישה החברה את יעילותו המקסימלית בניקיון ואת הכוח הצהוב, המהווה סימן היכר למותג סיף.
התוכנית השיווקית כוללת שפה פרסומית חדשה עם קמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן אשר החל לאחרונה לטפל בתקציב מותג סיף, בהיקף של כ-2 מיליון שקל, תחת הסיסמה "סיף פנטסטיק - כל כך חזק שמספיק פעם אחת", וכן השקת מוצרים חדשים - ג'ל אקונומיקה מרוכזת וג'ל לניקוי אסלות, היעילים והאפקטיביים ביותר בתחומם, על פי בדיקת מכון התקנים.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: " סיף הינו מותג חשוב ביותר בפרוטפוליו של יוניליוור ישראל ואנו מגדילים את התמיכה השיווקית בו.
השפה התקשורתית החדשה של סיף פנטסטיק, שנבנתה יחד עם ראובני פרידן, ממשיכה את בניית המותג המבוסס על ערכים של אפקטיביות ומקצוענות בניקיון: "מקסימום ניקיון במינימום מאמץ". אנו צופים כי השקה זו תמשיך לחזק את סיף פנטסטיק כמותג ניקיון מוביל בישראל.
מיכל גולדמן, מנהלת שיווק תחום טיפוח הבית והגוף ביוניליוור ישראל: "סיף פנטסטיק ממשיכה לחזק את אבני היסוד של המותג - ניקוי כללי ורצפות ולפתח מוצרים חדשים עם יתרונות בולטים, היעילים ביותר בתחומם".
ההשקה כוללת שתי סדרות של מוצרים חדשים במותג סיף פנטסטיק - ג'ל אקונומיקה מרוכזת בניחוח אורנים ובניחוח לימון וג'ל לניקוי אסלות בניחוח אורנים ובניחוח לימון.
לג'ל האקונומיקה של סיף פנטסטיק אפקטיביות הגבוהה ביותר בשוק בניקיון וחיטוי, זאת על-פי תוצאות מבדקי מכון התקנים. אחוז החומר הפעיל הקיים באקונומיקה המרוכזת של סיף פנטסטיק הינו הגבוה ביותר בשוק הישראלי ומדובר במוצר חסכוני פי 3 מאקונומיקה רגילה.
סיף פנטסטיק ג'ל לניקוי אסלות הינו המוצר היעיל ביותר בישראל בהסרת אבנית על-פי תוצאות מבדק של מכון התקנים. מוצר זה מחטא, מרענן ומבשם וכולל את אפקט הג'ל המעניק צמיגות מרבית המאפשרת מגע ממושך עם האסלה ויעילות מקסימלית.
לשני המוצרים אריזה עם פייה המונעת התזה, מותאמת לניקיון מקומות קשים ובעלת מנגנון למניעת פתיחה על-ידי ילדים.
שוק האקונומיקה בישראל מוערך, על-פי נתוני נילסן, בכ-70 מיליון ₪ בשנה, השחקנים הדומיננטיים בקטגוריה זו הם סנו (63%), סיף לובן קלין (18%) והבית הלבן (9%). רובו של השוק ממוקד כיום במיכלים של 4 ליטר.
שוק מוצרי הניקיון לשירותים נאמד, על פי נתוני נילסן, בכ-80 מיליון שקל בשנה, כשאת הקטגוריה מובילים סנו (53%) וטואלט דאק (13%).
על סרטוני הפרסום
סרטוני הפרסומת מציגים בחורה צעירה בסיטואציות שונות במטבח מבריק או בחדר האמבטיה מצוחצח למשעי בהם היא חוזרת שוב ושוב על פעולות ניקיון בסיסיות. ברגע שהיא פותחת את הארון ושולפת את מוצרי סיף פנטסטיק החדשים היא משתמשת פעם אחת ומקבלת תוצאה מושלמת של ניקיון וברק - כשהפרסומת מסתיימת בסגיר: "סיף פנטסטיק. כל כך חזק שמספיק פעם אחת".
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ-48.5 מיליארד דולר. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.
מנהל קריאטיב ראשי: ספי שקד
מנהלת קריאייטיב: סימה אלון
קופי: ניר פרח
ארט: מירון ששון
הפקה: יעל לשם, אוסנת בן משה
סמנכ"ל לקוחות: ישי מנדיל
סופרוויזרית: מיכל אפורי
תקציבאית: אילנה נוזיק
פלננינג: סיגל דרדיקמן
חברת הפקה: גוסטבו
במאי: רוני גרובר