X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Popular Telephony
▪  ▪  ▪

Popular Telephony, החלוצה בטכנולוגיית תקשורת נטולת שרת (serverless), הקימה שותפות יישום אסטרטגית עם SNOM, החברה הגרמנית עטורת הפרסים לייצור טלפונים מבוססי IP.
כדי לספק ללקוחותיה את ההמצאה החדשה של SNOM, והסמל המסחרי שלה, טלפון ה-IP העסקי החדש, snom360, יציע בקרוב את כל היתרונות של הטכנולוגיה נטולת השרת Peerio™.
פיריו היא תוכנת הביניים פורצת הדרך למכשירי תקשורת מוטמעים של פופיולר טלפוני. מכשירים בעלי יכולת פיריו ו-soft clients מתפקדים כחברת טלפוניה נטולת שרת מותאמת אישית, שהיא עתירת תכונות, יתירה (redundant) ובעלת יכולת התאמת גודל רבה. עם החלפת ה-IP-PBX ומערכות מיושנות אחרות, שוב לא תהיה רשת התקשורת תלויה בארכיטקטורה ריכוזית רגישה.
מערכת טלפוניית ה-IP נטולת השרת החדשה מציעה לחברות גמישות רבה לצד חיסכון כספי ניכר של עד 80 אחוז על המערכת ו-90 אחוז על הוצאות אחזקה. כפתרון אדיש-פרוטוקול (protocol-agnostic), פיריו פועל עם כל המרכזיות מבוססות התקנים, כולל SIP ו-H.323.
מוצרי SNOM זכו בשבחים רבים בכל העולם, ואף זכו בתואר "בחירת העורך" ו"מס' 1 בניסוי " מטעם Network Computing, בפרס TMC Internet Telephony Test , בפרס החדשנות מטעם מעבדות TMC ובתואר המצטיינים בתערוכה ב-Internet Telephony Conference & Expo, מיאמי. SNOM, המוכרת בזכות מוצריה נמוכי העלויות בעלי יכולת הפעולה ההדדית, היכולים "להתחרות תכונה-מול-תכונה בכל אחד מ'הגדולים'" (TCM Internet Telephony), בנתה לעצמה מוניטין חזק בבטיחות, אמינות וחדשנות.
Snom360 החדש היא טלפון IP עסקי מבוסס SIP בטוח, שמסמן את השקת טלפוני ה-VoIP עתירי התכונות החדשים של החברה, המיועדים לחברות קטנות ובינוניות. בזכות איכות שמע מעולה, אפשרות תכנות, קלות שימוש, מקשי בקרת שמע ושיחות ייעודיים ותפריטים רגישי-הקשר, ה-360 הוא הצעה רצינית לחברות הדוגלות ביעילות ומעוניינות בפתרון טלפון ה- VoIP הטוב ביותר. הטמעת Peerio™, הטכנולוגיה זוכת הפרסים נטולת השרת של פופיולר טלפוני, תקנה ל-360 יתרון עצום על פני מתחריו, וזאת בזכות שילוב טלפון IP בעל עליונות טכנולוגית ויכולת פעולה הדדית, ביכולות של רשת תקשורת עמית-לעמית נטולת שרת, בעלת אינטליגנציה גבוהה, המנהלת ומתקנת את עצמה.
"טכנולוגיית עמית-לעמית היא טכנולוגיה בעלת יכולת התאמת גודל רבה, המתאימה לכמה יישומי VoIP פופולריים. ארכיטקטורת החומרה הגמישה של SNOM היא פלטפורמה חזקה להסתגלות למערכת העמית-לעמית מבוססת ה-SIP של פיריו. אנו מצפים להזדמנות לספק פתרון ארגונומי ומעשי ללקוחות פיריו," אמר מייקל נילינג, סמנכ"ל כספים וסגן נשיא לשיווק ומכירות ב-SNOM.
"האיחוד של שתי חברות חדשניות מסמן צעד נוסף בדרך לקבלת הרשתות נטולות השרת ע"י טכנולוגיית ה-VoIP," אמרה סנדרה מנדין, מנהלת השיווק לאירופה בפופיולר טלפוני.
"הן SNOM והן פופיולר טלפוני זכו בהכרת התעשייה כמובילות הפיתוח הטכנולוגי. שילוב ה-snom360 בטכנולוגיית Peerio™ שלנו יקנה ללקוחות SNOM גישה לרשתות נטולות שרת תוך חיזוק כוח המשיכה של Peerio™ בתעשייה. מי שמחפש שילוב של מצוינות טכנית ורשתות מעולות ימצא את שני הדברים ב-snom360 בעל יכולת Peerio™. אנו מצפים לראות את SNOM זוכה בעוד בפרסים רבים.
על פופיולר טלפוני
חברת פופיולר טלפוני, שצורפה באחרונה לרשימת Pulver 100, היא חברה בבעלות פרטית של תוכנות ביניים לתקשורת VoIP, המתמקדת בהחדרת טכנולוגיית תקשורת נטולת שרת אמיתית לשוק התקשורת. בזכות פורטפוליו פטנטים חזק וצוות הנהגה בראשות ותיקים בענף טלפוניית האינטרנט, החברה שואפת להיות מובילת טכנולוגיית הטלפוניה עמית-לעמית.
פופיולר טלפוני היא חברה הרשומה בארה"ב עם משרדים בניו-יורק, צרפת וישראל. למידע נוסף על פופיולר טלפוני, נא לבקר באתר החברה בכתובת: www.populartelephony.com.

תאריך:  10/03/2005   |   עודכן:  10/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il