X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדוע מוציא משרד התעשיה, המסחר והתעסוקה סכומי עתק על העברת מסר לאוכלוסיה מוגדרת באמצעות פרסום בטלוויזיה? מדוע שלא יבחר בדרך חליפית - יכין מכתב מנוסח היטב ויעבירו באמצעות הדואר האלקטרוני או דואר ישראל לכל הקבלנים בישראל?
▪  ▪  ▪
חייבים להיזהר. סרטון יקר מסביר להם זאת [צילום אילוסטרציה: AP]

בימים האחרונים זכינו לצפות בתשדירי פרסום במינון גבוה של משרד התעשיה, המסחר והתעסוקה. הסרטון שמתפרסם מציג לנו את נושא בטיחות בעבודה בבניין ומספר על אחריות הקבלנים לבטיחות עובדיהם. הסרטון הנוגע ללב מספר על תאונת עבודה של אחד הפועלים. לסירוגין, רואים את הפועל בבניין ואת בנו המשחק תוך הדגשת הטרגדיה של הילד כאשר אביו נפגע.
אין ספק שנושא הבטיחות בעבודה הוא נושא חשוב והמסר המועבר, לפיו הקבלן אחראי לבטיחות עובדיו הובן כהלכה ואני מבטיח לקחת זאת לתשומת ליבי. אלא מה - אני לא קבלן; אינני בונה בניינים; אני גם לא סולל כבישים ואפילו לא בניתי גשר מימיי.
מדוע על משרד התעשיה, המסחר והתעסוקה להוציא סכומי עתק על העברת מסר לאוכלוסיה מוגדרת באמצעות פרסום בטלוויזיה? מדוע שלא יבחר בדרך חליפית - יכין מכתב מנוסח היטב ויעבירו באמצעות הדואר האלקטרוני לכל הקבלנים בישראל? זה לא יעלה לו אפילו אגורה אחת שחוקה. ובמידה שאינו מצליח לאתר את רשימת הקבלנים, מן הסתם ישמחו לסייע לו בהתאחדות הקבלנים או בדפי זהב. למקרה שלקבלן זה או אחר אין כתובת דואר אלקטרוני, ואולי ישנם כאלה, נראה כי דואר ישראל ישמח לסייע להעביר מכתב בדרך הישנה.
נכון שאז לא יידע עם ישראל עד כמה המשרד פעיל ודואג לנושא בטיחות עובדים. גם נכון כנראה שיישארו לו כספים בתקציב השנה, כספים שלא ינוצלו ואזי ירצה אולי האוצר להקטין לו את תקציב השנה הבאה. חוץ מזה, המשרד אינו נדרש להציג דוח רווח והפסד לבעלי מניותיו - אנחנו אזרחי ישראל.

עצה לסגן שר הבריאות: תאזין כבר לרופאים!

סרטון ממשלתי - הדור הבא
מדוע משרד הבריאות אינו מפיק ומפרסם תשדיר על דאגתו לבריאות הציבור? שיפיקו איזה סרטון, אולי ברוח טראגית ואולי בגרסה קומית...

הוצאה מיותרת זו דומה להוצאות על תשדירי פרסום של חברת החשמל שממילא אנו מחויבים לקנות ממנה את החשמל, וגם אם לא נאהב אותם, נמשיך לצרוך את השירותים שלהם. זה גם דומה לפרסומים האחרונים של חברת מקורות בטלוויזיה, שיודעים לספר לנו גדולות ונצורות על החברה, כאילו שאם לא נאהב אותם די הצורך, נחליף את המים שהם מספקים במים מבאר שנחפור בחצר ביתנו.
ברוח זו, נשאלת השאלה מדוע משרד הבריאות אינו מפיק ומפרסם תשדיר על דאגתו לבריאות הציבור? למה לנסות להגיע לפתרונות רציניים ולטפל בבעיה הנוגעת לכולנו - הרי זה לא כל-כך מצליח להם כפי שזה נראה בימים אלו והמצב הולך ומחמיר. שיפיקו איזה סרטון, אולי ברוח טראגית ואולי בגרסה קומית?!
ולרגע של רצינות - אדוני שר הבריאות, תסייע לסגנך שמנסה להוכיח השכם והערב את צדקתו ושכל הרופאים טועים בהבנת המצב, וזאת במקום להבין שאם כל-כך הרבה רופאים מעלים טיעונים בכל הקשור לרפואה הציבורית בארצנו, אולי יש צדק בדבריהם וכדאי להאזין להם. ולמי ששכח לרגע - תיק הבריאות מופקד בידיו של בנימין נתניהו.

תאריך:  17/11/2011   |   עודכן:  17/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זהירות קבלנים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
גם אני חשבתי לכתוב על זה מאמר
סתם_1  |  17/11/11 15:56
2
למה לבזבז את כספנו?
toer  |  17/11/11 19:10
3
ומה עם כול הקבלנים הלא רשומים
כתב לא רציני  |  18/11/11 14:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
כל נכסי המדינה - מערת המכפלה שעלתה 400 שקל כסף וגורן ארוונה היבוסי שבעבורו שילם המלך דוד "שקלים חמישים" ועליו נבנה בית המקדש - אלה אוצרותיה הגדולים, זה עושרה האמיתי. עסקת הנדל"ן המדווחת בפרשת חיי שרה הייתה ללא ספק הכי כדאית בהיסטוריה
יובל לובנשטיין
נדרש אומץ לב לא קטן, לעמוד מול כוחות הרשע אותם מייצג סגן השר ליצמן. האם קיים דמיון בין אומץ ליבם של המתמחים ולאחרונה גם של המומחים, לזה שהופעל במחוזותינו לפני כ-2000 שנה, כנגד היוונים?
אביב בר נוי
השינוי בהרכב הוועדה למינוי שופטים מגיע דווקא עכשיו על-רקע של בחירת שופט ספציפי, וחוק לשון הרע מגיע על-רקע ההרגשה של חברי הקואליציה שכלי התקשורת בארץ ביקורתיים מדי כלפיהם, אך לכל היותר מדובר פה ברוח קלילה שיכולה לשנות את כיוונה
עמיחי שאולי
ה"ייחוד" של א' ממשרד התיירות הוא, לפי עו"ד נעמי גרנות, זה ש"היא לא זוכרת"    נשאלת השאלה: על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על מהימנות?    הספק במשפט הזה אינו רק סביר, אלא צועק ומשמעותי    מה שכן, בדבר אחד אין ספק: נדרש דיון נוסף בשאלת האונס בהרכב מורחב ביותר בבית המשפט העליון
עו"ד דור ליאונד
פסק הדין של השופט אבי זמיר בתביעתה של עו"ד ליאורה גלאט-ברקוביץ' נגד עיתון הארץ ואנשיו, מספק מספר קביעות חשובות באחד התחומים הרגישים בדיני העיתונות, והוא יחסי עיתונאי-מקור    בית המשפט גם הבהיר כי שעה שבאים לקבוע את היקף חובתו של עיתונאי כלפי המקור שלו, יש לתת את הדעת להשלכות האפשריות הצפויות על חופש העיתונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il