קמפיין חדש לעדשות המגע הצבעוניות של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון.
חטיבת הראיה של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, מעלה קמפיין חדש לאוויר לרגל חג פורים, לעדשות המגע הצבעוניות החד-יומיות שלה1 DAY ACUVUEׂCOLOURS. העדשות קלות ונוחות לשימוש, משנות או מדגישות את הצבע הטבעי של העיניים. הקמפיין יימשך עד 31.3.05 .
הקמפיין עלה בשלושת הפורטלים הגדולים באינטרנט(וואלה, MSN ונענע) ויציע במבצע עם קניית אריזה אחת של עדשות המגע הצבעוניות, 2 זוגות של עדשה זו במתנה בצבעים לפי בחירה. המבצע לבעלי תיקון ראיה בטווח הפרמטרים הזמין בלבד!!
האופטיקות המשתתפות בקמפיין: אופטיקנה, אופטיקה הלפרין, אופטיק דורון.
מימוש המבצע - הגעה לחנות האופטיקה עם הקופון.
ג'ונסון אנד ג'ונסון השקיעה 20,000 דולר בקמפיין שנערך על-ידי חברת דטה פרו פרוקסימיטי, המתמחה בשיווק ישיר. הקמפיין הינו המשך לפעילות שיווק ישיר בהם משקיעה החברה בשנה האחרונה. הקמפיין אינו מבוסס על דוגמניות אלא נבחרו צעירות המשתמשות בעדשות מגע.
שירלי דגני וייס, מנהלת חטיבת הראיה בג'ונסון את ג'ונסון מציינת כי: "רשת האינטרנט התגלתה כמדיה יעילה להעברת מידע על חידושים ומבצעים וידע נוסף הקיים אצלינו שחנויות האופטיקה אינו יכולות לתת כמו גם לאיסוף מידע ראשוני. ההשקעה בקמפיין באינטרנט תגרום לאנשים להכיר ולצרוך את העדשות שלנו, לתפוס נתח שוק יותר משמעותי ולסקרן לקוחות אחרים".
אודות ג'ונסון אנד ג'ונסון: החברה הגדולה בעולם בתחום הציוד הרפואי והבריאותי. תחומי פעילותה מתחלקים בין: תרופות, אביזרים רפואיים ומוצרי צריכה.החברה הוקמה בסוף המאה ה-19 בארה"ב.מחזור המכירות השנתי בעולם עומד על 63 בליון דולר. החברה משקיעה במו"פ למוצרים חדשים ושיפור הקיימים. ההשקעה במו"פ עומדת על כ- 10% מהמחזור השנתי.מוצרי החברה משווקים ב-175 מדינות ברחבי העולם ויש לה חברות בת פעילות ביותר מ-51 מדינות.
חטיבת הראיה: המובילה בעולם בתחום עדשות המגע עם נתח שוק עוצמי של 34%. החברה מתמחה בפיתוח,וייצור עדשות חד פעמיות/החלפה תכופה ומשקיעה במו"פ הן בפיתוח מבנה עדשות והן בייעול הליכי ייצור.הנהלת החברה ממוקמת בג'קסונוויל, פלורידה. ב-1987 המציאה חטיבת הראייה את הקונספט של עדשות מגע חד-פעמיות ולהחלפה תכופה בסדרת ACUVUEׂ- העדשות המומלצות והמורכבות ביותר בקרב אופטומטריסטים ורופאי העיניים בעולם.
בישראל פעילה חטיבת הראייה בג'ונסון אנד ג'ונסון מאז שנת 2000.