X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין מדובר ב"אפליות" אלא בתפקידים מוגדרים לגבר ולאישה , שאינם משתנים לעולם, ומי ששינה דבר אחד מכל אלה יצא מכלל שומרי התורה והמצוות ולעתיד גם מכלל ישראל. כל אישה חרדית - חוץ ממטעות שיוצאות תמיד מכל כלל, קיבלה ומקבלת על עצמה את היהדות בבחינת "נעשה ונישמע" ואינה זקוקה לעצות מאלה שלא למדו ולא שנו ובעליהן מתעמרים בהן באוקיינוס הפריצות הנוכרי והחילוני
▪  ▪  ▪
קווי מהדרין. האישה החרדית קיבלה את היהדות בבחינת ''נעשה ונישמע'' [צילום: פלאש 90]

האש שהציבור החילוני והמהגרים הסלאבים הבעירו על "מזבח" "מעמד האישה ביהדות" איננה אש המלחמה נגד ה"כפיה דתית" אלא אש משחיתה לשינוי ההלכה היהודית מדורי דורות. באוטובוסים הללו לא נוסעים חילוניים ואם כבר יש נוסע כזה, אזי, ספק אם הוא יפגע באמת אלא אם מדובר בפרובוקאטור תחילה. הסיסמא "הדרת נשים" היא לשנות את ההלכות ביהדות האורתודוכסית ולהתערב בהלכה וב"שולחן ערוך" שלנו כדי ליצור "יהדות" שתתאים לציונות החילונית. לא במקרה באה התקפת המתייוונים דווקא בחג החנוכה. זה היה סימן עבורנו לצאת החנית ובכידון נגד אלה אשר מאסו בתורת אבות.
ובאמת היכן התגובה החרדית? הרבה בלבול במחנה שמנהיגיו עצמם הם עדר לבלרים וששבניקים. הרבנים ספונים בישיבות ואילו ה"רבנים" החיצוניים הם פקידי ממשל . וכך - במקום מלחמה שערה , באה התרפסות שערה. הנה למשל לבלר וכוכב טלוויזיה לעת מצוא, בשם ישראל אייכלר - המצאה תקשורתית של מר גולדפינגר האנטי דתי מ"פופוליטיקה". כשהחילוניים מתריסים נגד ההפרדה באוטובוסים אותו אייכלר מעלה רעיון "גאוני" לפשרה:"נשים קדימה וגברים אחורה".
ומה יגיד אותו אייכלר כששונאי האורתודוכסיה יטפלו ל"עזרת נשים" בבתי הכנסת? האם גם אז הוא היא יציע שהגברים יתחלפו עם הנשים מאחורי המחיצה? האמינו לי, הבעיה הזו עוד תופיע בקרוב ותועלה ע"י הלבנים והיחימוביצי'ם עם תבלין הפרסום של אמסלם. "יחצ"ני חצר" אחרים אצל "חרדיי הלייט" מנסים לספר ציס'בטים כאילו מעמד "האישה החרדית" אינו שונה מזו החילונית. וישנם גם כאלה - כמו הרב אברהם יוסף מחולון, שחושבים שאם ישנו הלכה או שתיים מ"שולחן ערוך" ויסירו את "שלא יבוא לכדי" בכך יסתיים ה"תיאבון" של אותם חילוניים, שכבר מאות בשנים חפצים להחליף את היהדות ב"ככל הגויים מחנה ישראל".
ולראייה - אפילו הימנים הקיצוניים מבין אותם חילוניים (כמו חוטובלי למשל) , אינם נלחמים נגד "הדרת נשים" בסקטור המיעוטים. לא שהם אוהדי האסלם, אלא שהקרב על "הרת נשים" הוא לשינוי ציויונה של החברה היהודית עד , לחס ושלום, קעקוע ההלכה ושינויה לדורות. וזהו בעצם מאבק של חיים ומוות על המשך קיום היהדות כמו שנלחמו אבותינו נגד אנטיוכוס ואדריאנוס. בקרב כזה אין מרימים שלטי יחצ"נות ואין שוכרים "יועצי פרסום". ברקב הזה יורים עם "כל התותחים", אומרים את האמת לציבור הרחב התמים והמסורתי ולא עושים חשבון לשום מתייוון שיושב על ברז הכספים.
היהדות והגויות הם עולמות שונים ובלתי מגושרים. הציונות בחרה בעולם ההלניסטי והבחירה לגבינו - כשומרי תורה ומצוות, היא כבחירתם במוות משום שהיהדות והתורה הם החיים. ההלכות וההידורים שלנו הם לא "המצאה חרדית" אלא ה"שולחן ערוך" , ה"משנה ברורה" ו"כף החיים" - שמשותפים לאשכנזים ולספרדים גם יחד, הם בסיס היהדות. הכל מתנהל אצלנו לאורה של תורה וברך הגמרא. ושם יש גם ערך "נשים" במשנה, מסכת "סוטה" בגמרא ומדרשי חכמים על תיקונה של האישה ומדוע דווקא עלייה הקפידו בנושא הצניעות. שם מוסבר גם למה נדרש "כבודה של בת מלך פנימה" ולא "כבודו של בן מלך פנימה". שם מוסבר מדוע סרו נביאות מעם ישראל ומדוע גב' ברוריה היא דוגמה לכך שלאישה אסור ללמוד וללמד תורה .
אין מדובר ב"אפליות" אלא בתפקידים מוגדרים לגבר ולאישה, שאינם משתנים לעולם, ומי ששינה דבר אחד מכל אלה יצא מכלל שומרי התורה והמצוות ולעתיד גם מכלל ישראל. כל אישה חרדית - חוץ ממטעות שיוצאות תמיד מכל כלל, קיבלה ומקבלת על עצמה את היהדות בבחינת "נעשה ונישמע" ואינה זקוקה לעצות מאלה שלא למדו ולא שנו ובעליהן מתעמרים בהן באוקיינוס הפריצות הנוכרי והחילוני. בזאת - אדון אייכלר , אי-אפשר לסחור או להעלים מעיני החילוני. מה שכתוב אצלנו בגמרא הוא המדע האמיתי ואילו המדע המודרני הוא כפירה. אתם - הלבלרים והשבבניקים החרדים, חושבים שהחילוני מטומטם ואז אתם מוכרים לו "לוקשים" ואח"כ רק גודלת השנאה.
עד לא מכבר זעקו החילוניים כי הם מתנגדים ל"כפייה דתית" אבל להם מותר לכפות כיצד יראו מדרכות יהודיות בבית שמש, כיצד יסעו באוטובוסים "מהודרים" בירושלים וכו'. אם כך התשובה לבריוני ה"קרן החדשה" ו"ישראל החופשית" היא הפגנות נגד, והתערבות נגד השחתת וניצול נשים ע"י אותם טיפוסי שוליים. הנשים החרדיות אומנם יושבות באחורי האוטובוס (והן גם רוצות בכך!) אך אינן מופיעות כסחר בשרים במועדונים , כחלק מ"תרבות אומנותית" הנשים החרדיות אומנם מתפללות מאחורי עזרת נשים אך אינן טרף להטרדות ואונסים של בכירי העולם שבחר ב"דרך הגויים". ולכן גם לנו יש זכות להפגין מול כל "מועדוני התרבות" המנצלים את הנשים עד תום , ולדרוש את שחרורן.
גם לנו יש זכות להוריד מודעות תועבה בת"א ובחיפה משום שהן מביאות לאונס ואלימות נגד האישה. אם הם מנסים להכתיב לנו מה ללמוד ואיפה לעבוד אז גם לנו מותר להילחם ברחובותיהם נגד בתי הקולנוע הפרוצים, ששם מסיתים לרצח ולעינוי נשים. ואם החברים המסוממים הללו - מהפאבים, מגייסים את חבריהם מחו"ל נגד מה שקורה ביהדות אז גם לנו מותר לפנות לתנועות האיסלאמיות - בארץ ובחו"ל, ולבקש עזרה כדי שחטאי דור המבול לא יחזרו ויטביעו אותנו. בקיצור, במלחמה נוהגים כמו במלחמה.
מי שקצת מכיר היסטוריה יודע שסופה של כל אימפריה היה בהתמוטטות הסדר החברתי של צניעות ועליית שיטפון של הוללות. רומא הייתה הדוגמה הבולטת לכך. לא מקרה הוא שבסוף ימי ממלכת רומי התגיירו אלפי נשים רומאיות - ובתוכן גם שרת נכבדות , ואף המלכה פומפיאה (אשת נירון קיסר) ביניהן, משהבינו כי מעמד האישה והגנתה חקוקים בתורה הקדושה ולא בתועבות ה"מודרניות" של אז , שהתגלגלו עד היום.
אז חבל על כל המאמצים של המתבוללים ומשת"פיהם משום ששום פליטת קולמוס של "רב" מטעם ובלי טעם לא תשנה לנו את ההלכה וה"רבנות הראשית" רחוקה מלהכתיב ליראי ה' איך וכיצד להתנהג דתית. וללבלרים החצי חרדים הייתי מציע לדום כי רק נזק הם מביאים ב"המלצותיהם המתונות", שאין להן בסיס ורע בהלכה הפסוקה, שהרי נאמר "מדבר שקר תרחק".

תאריך:  28/12/2011   |   עודכן:  28/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המלחמה האמיתית על כבוד האישה
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
בעולם המציאות הוירטואלית
ע. הנביא  |  28/12/11 11:20
2
דחלילוביץ' פטרון הנשים.חוצפן.
אלישמע  |  28/12/11 12:13
3
טכנולוגיות באו מחילונים ולא מה ל"ת
שטויות באו מחרדים  |  28/12/11 14:32
4
בור פרימיטיבי כמוך...
מלך המשיח  |  28/12/11 14:59
 
- יהדות ודת
שיראל  |  29/12/11 15:36
5
ינוקא זב חוטם !
Dr David MILLER  |  28/12/11 15:10
6
הפריצות והשבי שורות במחנה שלך
פועה  |  28/12/11 18:34
7
נר9חנוכה=נצחון ציפיטפוט>סיקריק
ע_הראל  |  28/12/11 21:41
8
האיסורים שלכם נובעים מסטיות.
בן טיבוגה  |  28/12/11 22:25
9
מי אתה שתועיד לי את "מקומי"?
הדודה קלרה  |  28/12/11 22:44
10
אה סליחה
שיראל  |  29/12/11 15:28
 
- נצח שיראל=מדינת ת"א רומסת נשים
ע_הראל  |  1/01/12 19:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
ה'קנוֹאים' של בית שמש אינם מייצגים שום דבר יהודי, ומוציאים דיבת היהדות    אלימותם מתעטפת לשווא באיצטלא דקדושה    יהדות טליבאנית אינה אלא מוטציה מטורפת של היהדות    יו"ר משמרות הצניעות חרדי מבני ברק, בהתבטאות מתחכמת-ילדותית-מתנשאת-שחצנית: "לפעמים הנשים יושבות קדימה, כשהאוטובוס נוסע רוורס"
אליהו התשבי
כיצד גרמה מערכת המשפט הישראלית בעצמה לקריסת האמון של הציבור
שולמית קיסרי
מי רצה לירות בך במצח ולהוריד אותך מהבמה, מרגול? הרי מה שהיה, היא עבודה פרטית שלך - איומים וסחיטה ביזמתך ולטובתך
רפאל בוכניק
נכון נוהגת הממשלה כאשר אינה מבודדת את המכלול הישראלי-פלשתיני מתהליכי הרדיקליזציה בעולם הערבי, שכן התרחיש הסביר וההגיוני מנחה מגמת זליגה של התהליכים הפנאטיים גם לשטחים שבשליטת הרש"פ. הבחירה מדעת בטקטיקה של המתנה לסוג של התייצבות במדינות השכנות ו/או מיצוי גל המהפכות, מעוגנת בהפנמת התובנה לפיה אין מתקיימת בהכרח זיקה בין הסדר פלשתיני-ישראלי לבין שלום כולל במזה"ת
יצחק מאיר
הם לא ידעו למשול הטרובדורים האלה. לא ציפו מהם לדעת למשול. ציפו מהם להיות המראה ממנה ניבט העולם חמור הסבר המחפש בה את דיוקנו כמצחיק עד מוות. אילו יכלו, היו ממליכים את החייל האמיץ שווייק    אבל ירוסלב האשק אביו מולידו,העדיף להעניק לו חיי נצח בספר וחסך ממנו את ההתנשאות בארמון בו אורבת היוהרה והפסוודו 'כאילו' למי שבוחר כנכפה לאמץ לעצמו גורל של מנהיג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il