X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בשלוש השנים הקרובות יאתגרו מחירי הנפט את העולם; אירועים גיאופוליטיים יהיו הזרז למחירים גבוהים במיוחד הבנק הפדראלי מכין הפתעות זהב וכסף - השקעה בטוחה תחזית אסטרולוגית לשבוע 20.1.12-13.1.12
▪  ▪  ▪
הנפט. האתגר של השנים הקרובות [צילום: AP]

התקשורת סביב התאריך 13.1 היא במיטבה. יש השפעה חזקה על השומעים, לצד תגובות חזקות למה שנאמר. שימו לב למה שאתם אומרים, ביחרו את המילים בזהירות, אחת-אחת (דוגמה מהימים האלה, ההתבטאויות של הכלכלן שלמה מעוז).
גם הצד הרומנטי יתעורר בימים הבאים, אם כי אופיו יהיה מנטאלי יותר. ייתכן שבין התאריכים 14.1-12.1 התפתחויות רומנטיות יתרחשו באופן וירטואלי, ברשת האינטרנט, אולי יש סיכוי למי שמעז לממש אותן. אלה גם ימים טובים לחדש קשרים עם אנשים מהעבר, האווירה החברתית תהיה בהירה יותר, משולבת באיזון ובאחריות, ואלו ימים נחמדים לשהות בחברת אנשים שאתם מעריכים.
לאלה מכם העוסקים באמנות, או בקידום מכירות של אמנות, הימים הללו טובים במיוחד. התאריכים 20.1-18.1 טובים למציאת הקשרים הנכונים עם אנשים הנמצאים בעמדות משפיעות, או לטיפול בכל עניין שיש בו הליכים ביורוקרטיים/פורמליים. כדאי גם השבוע לעשות ביקורת מחודשת לחשבונות הפנסיה.
עושים סדר בחיים
אלה ימים עם מוטיבציה גבוהה ליצור יוזמות מעשיות, יש ניסיון ליצור שינויים בסביבה, בכוונה לשלוט על המתרחש. קיימת אנרגיה גבוהה שמניעה לעשות סדר בחיים, עם הזדמנות להציב מטרה מוגדרת ולהשלים אותה.
סביב התאריך 20.1 אופי הכוכבים יביא למרירות, להפסד מעמד ולחוסר חן. כדאי שאנשים החשופים לציבור, יהיו זהירים יותר בדרך התנהלותם ובאופן בו הם מתבטאים, ויימנעו ממילים קשות ורעות, מאחר שאלה יפגעו בתדמיתם.
מבנה הכוכבים בין התאריכים 25.1-19.1, יביא באופן פתאומי לצורך בעזרה ראשונה, אולי בגלל אסון טבע או אסון הקשור בתחום תעשייתי. נוכל לשמוע בחדשות על מנהיגים או אנשים הנמצאים בעמדות השפעה בתנועות לאיכות הסביבה.
נסיגת מארס, הרגל והברקס
בתאריך 23.1.12 כוכב מארס יתחיל ברצועת זמן של 80 יום, בהם נרגיש כולנו שהיוזמות אינן מתקדמות לשום מקום. ההשפעה של הנסיגה כבר ניכרת, לכן ההמלצה היא לעצור יוזמות חדשות עד אמצע חודש אפריל. מאחר שכוכב מארס נמצא במזל בתולה, זו תהיה תקופה טובה להעריך מחדש, לבחון מחדש או למצוא דרכים חדשות כדי לסיים מטלות ועבודה. מאידך-גיסא, חשוב לא להתעלם ממה שקורה מאחורי גבכם בעבודה או בעבודות צוות.
למעשה, כוכב מארס כבר מתקדם באיטיות וכמעט דורך במקום. אין הרבה בחירה, אלא לבחון שוב דעות אישיות על אודות החיים. זו אולי הזדמנות לזכות בראייה מחדש למניעים הלא מודעים, הגורמים לכם לפעול באימפולסיביות חסרת מחשבה.
הביקורת ממשיכה להיות מוקצנת, תהיו צריכים להיות יותר סבלניים לחוסר שלמות, בעיקר בעבודה. אתם ברצועת זמן שבה מרוב עצים לא רואים את היער. העצירה של כוכב מארס, גורמת לחוסר שקט, לכעסים מצטברים שעלולים להביא לאגרסיות אלימות וטיפשיות.
שימו לב! האטה ועצירת המארס עוזרת לאצור כעסים, ויכולה להשפיע על הקשר בין הרגל והברקס... עצירת המארס עלולה להביא להרבה תאונות, שהכותרת שלהן תהיה "הגורם האנושי". נסו לזכור זאת כשאתם נוהגים או חוצים את הכביש בתקופה הקרובה.

השבוע...

13.1 לשותפויות ולמערכות יחסים הנבנות היום יש השפעה יציבה לאורך זמן, לכן כדאי לנצל את היום להתחייבויות חדשות. החשיבה שלכם מגיעה לרבדים עמוקים עם מאפיינים פסיכולוגיים, היו ערניים למילים הנשמעות ולמשמעותן הנוספת. הימנעו מאובססיה מיותרת, או שימו לב לאלה המנסים להסתיר מכם סודות.
14.1 הירח בטל משעה 03:58 עד שעה 15:28 בצהריים. הניסיון לרצות אחרים, לא צריך לגרום לכם להרגיש לא נוח עם עצמכם. קחו פסק זמן מאחריות הכובלת אתכם מעבר למה שנדרש.
15.1 צאו מהקופסה, תנו הזדמנות למשהו חדש או שונה, באותם חלקים בחייכם שאינם קשורים לעבודה ו/או למשפחה. אימפולסיביות ורגישות משולבות, יאפשרו לכם דמיון חופשי, אך העיקר הוא לא לצאת מהאיזון.
16.1 העזרה שאתם מושיטים היום לבן או לבת הזוג, או לשותף, נותנת לכם הרגשה טובה, אבל חשוב שתיקחו את ההתחייבויות שיש לכם ברצינות. הירח בטל משעה 17:27 עד שעה 18:34, בשעות הערב המוקדמות. ההוצאות על הצרכים שלכם מוגזמות.
17.1 יש לכם הזדמנות לתקן בעיות או טעויות בעבודה, או להשתמש במשאבים שיקדמו אתכם. חשיבה ממוקדת עוזרת לממש אמביציות, בעיקר אם אתם כבר יודעים מה הם חוקי המשחק שעובדים. קשה לכם להפריד היום בין עובדות ומעשיות בסדר היום. אולי התוכניות גדולות מדי?
18.1 שיברו את השגרה ותנו הזדמנות למשהו חדש, שעם קצת מזל יביא רענון לתוך החיים וגם לתוצאה שעליה רק חלמתם עד היום. הגיע הזמן לפזר מטלות בין אחרים, לא הכל צריך להיות תחת הפיקוח שלכם. יציאה למסעדה או לארוחה אצל חברים לא צריכה להפוך לזלילה וחזירות. הירח בטל משעה 20:29 בלילה עד שעה 21:29. שימרו על מוצא פיכם הלילה.
19.1 שילוב של גישה אקראית עם משמעת עצמית יביא להצלחה. גם אם אין לכם רצון להיכנס ללוח זמנים מחייב, יש לכם מחויבויות הדורשות מאמץ כפול כדי לא להיכשל.
20.1 חוסר סבלנות עלול להשתלט עליכם, האטו את הקצב. היום מתאים למפגש חברתי עם אנשים שיש לכם אמון בהם. הירח בטל משעה 23:48 בלילה עד שעה 00:41 אחר חצות.

שווקים וכלכלה

השווקים היו נחמדים יותר, באופן יחסי למה שחשבתי, לפי מבנה הכוכבים בשבוע האחרון. אולי זה אפקט כוכב יופיטר במזל שור, הצפוי להשפיע עד תחילת חודש מרס, ועוזר לכולם לחייך מעת לעת. אבל שימרו על ערנות! מאחר שהתנודתיות תימשך מעת לעת גם בגלל כמה הפתעות שמכין הבנק הפדראלי.
גם מעברו של כוכב מרקורי הליוצנטרי בקשת, עוזר למחירים לנוע בחדות. ייתכן שסימן השאלה למצב השווקים יהיה לאחר התאריך 7.3.12 - אז, היסטורית, כוכב יופיטר גורר את התהליך לכיוון הדובי.
הזהב והכסף היו בעלייה וימשיכו להוות בטוחה כהשקעה, גם אם יש תיקונים. זיכרו שהרווחים בטווח הארוך ישתלמו יותר מכל השקעה אחרת בעיקר בשנים 2015-2012.
מחירי שיא לזהב השחור
אבל הבעיה האמיתית תהיה מחירי הנפט, המשפיעים על כל תחום בחיינו ומשפיעים כמובן בעקיפין וישירות על יוקר המחיה בעולם כולו. יופיטר ונפטון הם הכוכבים המשפיעים של מזל דגים, ולכן הם גם אלה המשפיעים על מחירי הנפט. מעברו של כוכב נפטון למזל דגים יעלה את נושא הנפט לכותרות, אם זה בגלל מחסור בנפט או האספקה המאסיבית שתוריד את המחירים.
למעשה, יש לנו שלל כוכבים המשפיעים על מחירו של הנפט, אם אלה אורנוס ופלוטו, המשפיעים על ירידה במחיר, מאחר שהנפט אינו מהווה תחלופה לכסף כמטבע, כמו שעושים הזהב והכסף (SILVER), והמשמעות היא שהאורנוס והפלוטו יכולים להשפיע על הכיוון השוורי. אבל סביב התאריך 25.6.12 מבנה הכוכבים בין יופיטר ונפטון יביא למחירים גבוהים של הנוזל השחור. זו תהיה תקופה משמעותית, בערך עד אמצע חודש יולי 2012. אם אכן זה יתפתח כך, זה יהיה השיא.
זו תהיה תקופה שיכולה לגרור לאיומים על שלומם של מנהיגי המדינות המספקות נפט בעולם, ובתגובה ליצור מחסור זמני כדי להעלות את המחיר, בערך בין אוקטובר לדצמבר 2012 (התקופה החמה ביותר בבחירות ארה"ב).
במהלך שלוש השנים הבאות מחירי הנפט יאתגרו את העולם, וייתכן מאוד שאירועים גיאופוליטיים יהיו הזרז למחירים גבוהים במיוחד.

מחשבות אסטרולוגיות

אנחנו באחת התקופות המשפיעות על ההיסטוריה, שצובעת את חיינו בתכנים ובהתפתחויות חדשות. הדינאמיקה, שבה כוכב אורנוס משתתף, יש בה הצהרה: "אני לא צפוי", שום דבר אינו מתקדם עם לוגיקה, כל תוכנית בה אורנוס מעורב אינה מתפתחת כמו שחשבתם. ההחלטות המתקבלות אין בהן היגיון, ההיסטוריה עם אורנוס, מוכיחה שהדברים אינם פועלים לפי הציפיות, גם בעולמנו הפרטי, גם בפוליטיקה וגם בכלכלה. התוצאות אין בהן רציונליות, ואם הכוכב הזה לא היה בסביבה התמונה והתוצאה היו שונות לחלוטין, על אחת כמה כאשר המנעד המאתגר בין הפלוטו והאורנוס בתמונה - אלה יוצרים אירועים שלא נצפו מראש, והתוצאה היא שינוי כיוון ממה שהוחלט עליו או ממה שהתכוונו לו, וזה כבר התחיל ונמצא במסלול חיינו האישיים והחברתיים.
המשמעות היא שאין שליטה על המצב, כך שאם כבר המגמה השתבשה, ההתפתחות תגלוש אל מעבר למה שחשבנו. לדוגמה: אם יש צפי לעליות מחירים בשווקים, המחירים בזמנים האלה יכולים לעלות הרבה מעבר לשוויים, וזה כמובן יביא אחר-כך את הקריסה הקשה. אורנוס יודע גם איך "להטריף" את המציאות, לגרום להשתוללות ולפאניקה.
כדאי להפנים שאם אתם עושים תוכנית, ייתכנו הפתעות שלא חזיתם, שיגרמו לביטולה, או שיהיה צורך להתאימה לנסיבות החדשות, שבחלקן כוללות אירועים לא ידועים.
ככל שתבינו מהר יותר את הנתונים האלה, תעברו את השנים 2015-2012 יותר בקלות. במידה שלוקח לכם זמן להבין זאת, יהיה לכם קשה יותר לעבור את התקופה הזו.
הרמז העבה הוא למנהיגים שונים ברחבי העולם וגם לאזרחים, המבקשים את השינוי בכל מחיר (הדוגמאות האקטואליות הן האביב הערבי שהפך להיות חורף, שסופו מי ישורנו). קיים רצון לבחור מנהיגים חדשים, בתקווה שאלה יביאו לימים טובים יותר לכולנו, בתקווה שאלה יפתרו גם את כל הבעיות, הכלכליות, החברתיות והפוליטיות, כאלה שיביאו את התקווה והדרך לתקן את כל התקלות שחובקות את העולם.
אבל מי מבטיח לנו ששינוי מנהיגות יביא איתו את השינוי במגמה? אולי שינוי כזה יכול ליצור תנאים רעים יותר? זיכרו: אורנוס בסביבה, הוא המעיד על עצמו "אני לא צפוי".
אבל הוא גם זה המכיל את המחשבה הגאונית והמתוחכמת, ולכן הוא מעודד את התקווה שאולי הוא יביא את הפתרונות המבוקשים בדרכו שלו, בדרך הלא צפויה, למנהיגים עתירי הניסיון ולאלה החדשים, שרוצים להוכיח שגם הם יכולים.
בחירות חופשיות בחיים - באחריותנו
ועוד משהו חשוב לא פחות - אנחנו ברצועת זמן מורכבת במיוחד, המבנה של אורנוס ופלוטו במהלך שלוש השנים הבאות, יכול להביא אותנו גם למקומות יפים הקשורים בצד האנושי של כל אחד ואחת.
בכוחם של הכוכבים לחשוף את הבחירות שלנו, והתוצאה היא שיש לנו אפשרות להחליט, אבל, חשוב להבין, הכוכבים אינם אלה שעושים או מחליטים עבורנו איך לממש את הבחירות הללו, הם רק חושפים ומציגים בפנינו את הנתונים.
"...החיים והמוות נתתי לפניך, הברכה והקללה ובחרת בחיים..." [ספר דברים, ל', 19]. הבחירה היא חופשית. התוצאה של המתרחש בחיינו היא באחריותנו בלבד וכדאי לחשוב על זה.
"הגורל מספק לנו את הבד של קיומנו, עלינו לבחור את הציור והצבעים" [גרהם גרין].

תאריך:  13/01/2012   |   עודכן:  13/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פזית רבינא
שאלת ההכרה ברצח העם הארמני לא מושפעת רק מההשלכות הדיפלומטיות על היחסים עם טורקיה ועם ארמניה, אלא גם משיקולים כלכליים ומאינטרסים אישיים לגמרי של הנוגעים בדבר. המוסר והסולידריות נדחקים לשוליים
אריה גלוזמן
ארה"ב מושפעת מהכלכלה הסעודית הרבה יותר ממה שמקובל לחשוב. התמורות בשוק הנפט ובמזרח התיכון מעמידות את הקשר בין המדינות במבחן
אורן פרסיקו
הבקשה שהגישה צגה מלקו למניעת הפסקת עבודתה כמנהלת רשת א' של קול-ישראל חושפת את האופן שבו הנהלת רשות השידור הנוכחית מוציאה לפועל מכרזים. התכונה הנדרשת: צייתנות עיוורת
דוד חרמץ
אמיר זערורה, ערבי תושב רמת-אשכול בלוד, לא חשש לומר גלויות שהערבים בשכונה מתנכלים דרך קבע למיעוט היהודי שבה. "פשוט לא רוצים כאן יהודים בשכונה", הוא אומר באדישות. כעת מנסה הגרעין התורני בעיר לסובב את הגלגל לאחור, ולהחזיר את היהודים לרחובות השכונה שבשנות ה-70 נחשבה לשכונה מבוקשת
עליס בליטנטל
תוכניתה החדשה של להקת המחול ורטיגו, בשנת ה20 לייסודה, ממשיכה לחדש ולהפיק חוויה מרתקת לצופים בה. כל תוכנית של הלהקה היא חוויה שונה ומרגשת. וכך גם הפעם, צלחה הכוריאוגרפית ומייסדת הלהקה נעה ורטהיים בתוכניתה "נול", שיסודותיה אבסטרקטיים, אך יונקים מהטבע, ומאפשרים לכל צופה לבנות לעצמו סיפור משלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il