X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שמבין משהו בענייני שחיתות הוא אחד החברים הכי קרובים של טומי לפיד, שישב אצל יאיר לפיד בבית יחד עם שאר המבוגרים והסביר לו איך עושים פוליטיקה. הייתכן שאולמרט לא זרק ללפיד איזה טיפ או שניים איך מחברים דולר ירוק לשקל שחור?
▪  ▪  ▪
יאיר לפיד. בא לפוליטיקה לאחר שנפרד ממנעמי החיים? [צילום: פלאש 90]
מעורר גיחוך
מה שקצת מעורר גיחוך הוא שיאיר לפיד מקונן ברשימתו על המצב ואינו מבין למה המדינה שלנו "שקועה בתוך ביורוקרטיה מושחתת של העולם השלישי"

בפתח הדברים יש לברך את יאיר לפיד על שהוא מינה לעצמו מועצת עוצרים המורכבת מהחברים של אבא שלו. תמיד טוב להתייעץ עם אנשים מבוגרים לפני שאתה מחליט לקנות צעצוע יקר.
יאיר לפיד מספר לנו ברשימתו שהוא יבוא למשא-ומתן הקואליציוני עם סכין בין השיניים. הדבר הזה מצביע כמובן על כך שיאיר ראה בנעוריו את הסרטים הנכונים. אבל קצת מוזר שמי שמוגדר אצלנו כ"מאמי הלאומי", משתמש בדימוי שמתאים לו כמו כפפה לרגל.
והאג'נדה שלו תהיה אחת: להחזיר את הכסף למעמד הביניים (בהזדמנות זו תודה לדפני ליף וחבריה ששימשו מעין זמרי-חימום ליאיר לפיד והביאו לו את האג'נדה הזו על מגש של כסף ממש. מעניין אם גם לפני המחאה החברתית יאיר לפיד היה מעלה על דעתו אג'נדה חלומית שכזו).
יאיר לפיד מתחייב ומבטיח לנו באותות ובמופתים שהוא לא יוותר על האג'נדה הזו "כמו שהחרדים לא מתפשרים על השבת", והוא מנסה לשכנע אותנו ש"אין שום דרך ללחוץ עליו כי הוא ויתר פעם על הכל". יענו הוא בא לפוליטיקה לאחר שנפרד ממנעמי החיים.
ההכרזה הזו של לפיד שאין שום דרך ללחוץ עליו עושה לי טוב בגב. אני גוזר ושומר. אבל מה שקצת מעורר גיחוך הוא שיאיר לפיד מקונן ברשימתו על המצב ואינו מבין למה המדינה שלנו "שקועה בתוך ביורוקרטיה מושחתת של העולם השלישי".
נו באמת, יאיר - הרי מי שמבין משהו בענייני שחיתות הוא אחד החברים הכי קרובים של אבא שלך שישב אצלך בבית באותו ערב יחד עם שאר המבוגרים, והסביר לך איך עושים פוליטיקה. הייתכן שאולמרט לא זרק לך איזה טיפ או שניים איך מחברים דולר ירוק לשקל שחור?

תאריך:  14/01/2012   |   עודכן:  15/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דפני ליף  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יאיר לפיד מקטר על השחיתות
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
הנלחם נגד שחיתות גדל בבית שנב
ישע  |  14/01/12 13:43
2
cheap shot
יניב מויא, עו״ד  |  15/01/12 00:15
3
המקטר על השחיתות
רונן גולדשטיין  |  15/01/12 05:48
4
רק לעם מסטול ולא הגון אפשר למכ
קורןנאוה טבריה  |  15/01/12 06:59
5
מאמר של רעל במסווה ציניות...
אחד העם  |  15/01/12 08:04
 
- אולמרט מעוניין שהיפיוף יפרק
את קדימה  |  18/01/12 00:50
6
אמרתי לכם:0מולנות זה המקצוע הש
קורןנאוה טבריה  |  15/01/12 08:07
7
מקונן על שחיתות ומתייעץ עם אול
קורןנאוה טבריה  |  15/01/12 08:16
8
הוא תוצר של נפוטיזם ל"ת
טל9900  |  15/01/12 22:09
9
לפיד
עורי  |  16/01/12 08:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן אלון
כבר כמה ימים שאני רואה שלצד השמחה העזה מצד כל כך הרבה אזרחים (והנבואה של 15 מנדטים נראית לי צנועה), ישנה גם מדורת הבלים שבה מתחרים בלי טעם, "חיילים מטעם", לצד שכירי חרב טוקבקיסטים, וכל מני פגועים רגשית כי "יאיר לא ענה לי על הפוסט שלי". איש לא חייב לאהוב את יאיר לפיד ואיש לא צריך להרגיש מחוייב להצביע לו. תצביעו ותקדמו את מי שנראה לכם מתאים
שולמית קיסרי
הרעיון להדיר את החיילים מנסיעות ברכבת הוא רעיון מצוין שכן יאפשר למשרד התחבורה לוותר על חלק מהתקציב לטובת חינוך חינם מגיל שלוש. ילדים שילמדו בחינוך חינם לא יורשו לנסוע באוטובוסים וברכבות וכמו-כן שיגיעו לגיל צבא גם אז לא ירשו להם לעלות על רכבות. שיקנו מכונית. מה יש?
גורי גרוסמן
יש לברך את קביעת שופטי הרוב: גם אם ישנה פגיעה בזכויות חוקתיות, ובהן הזכות לשוויון, הפגיעה היא מידתית. ראוי לשנן את קביעתו של השופט גרוניס, להדפיסה ולהפיצה בעיקר במוסדות החינוך ברחבי הארץ: "זכויות אדם אינן מרשם להתאבדות לאומית"
איתן קלינסקי
ממסד פוליטי שהכשיר הדרת אזרח ערבי אוכל היום את באושי הדרת אתיופי. התרת פגיעה בזכויות קניין של אזרח ישראלי ערבי סללה את הדרך לפגיעה בזכויות קניין של אזרח ישראלי שבא אלינו מאתיופיה
נסים גבאי
מה הייתה בדיוק מטרת ה"יציאה" של שלמה מעוז מאקסלנס נשואה?    מה רוצים מנהיגי העדה האתיופים?    טרם נמצא הפקק שיפתח את הבקבוק שממנו ייצא השד העדתי
רשימות נוספות
"אביבה התנגדה, אבל בסוף נעניתי לשלי"  /  עידן יוסף
יאיר מראיין את שלי  /  מחלקה ראשונה
החוק יתייחס אחרת להתפלגות סיעות  /  עידן יוסף
צריך ג'יפ גם לחתול?  /  אריה גל
ברכת הדרך ליאיר לפיד  /  אפרים הלפרין
מוזס נושא את הלפיד  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il