הנהלת הקקטוס בחרה בוואלה! לשדר את טקס היום של "קקטוס הזהב" שיתקיים בתחילת חודש מאי. שיחול ב-3/5 בין השעות 10:00 בבוקר ל-16:00 אחה"צ.
במכרז שהוגש למספר חברות לפני כשבועיים ימים, התבקשו האתרים להציג את תפיסתם והצעותיהם לפורמט השידור, לרבות התייחסות כוללת לנושא התוכן ואופן הצגת הזוכים בפרסים, במטרה לייצר "טקס יום" מלא התרחשויות ועניין לקהל הפרסומאים והמפרסמים. בנוסף, התבקשו האתרים, להציג יכולות טכניות מתקדמות התומכות בשידורי broadcast ו-vod לאלפי צופים בו זמנית.
מהנהלת הקקטוס נמסר, כי "וואלה נבחרה לאור ההתרשמות מהקונספט שהוגש, התכנים היחודיים שהוצעו, וכן מיכולותיה הטכנולוגיות של וואלה!". בראש הוועדה ישבו יגאל בר-און מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, תלמה בירו מנכ"לית איגוד המפרסמים, צבי לוין יו"ר ועדת הקקטוס של הפרסומאים וזהר מורגן יו"ר ועדת הקקקוס של המפרסמים.
בוואלה! מוסרים כי במהלך יום השידורים יוצגו הזוכים ב-13 הקטגוריות המרכזיות של הקקטוס, וכי במקביל יוכלו המפרסמים, הפרסומאים וכלל הגולשים בישראל, לזכות בהצצה מיוחדת וחד פעמית לחיי הפרסום בארץ.
יגאל בר-און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום: "השנה בחרנו במדיה האינטרנטית על-פני שידור בטלוויזיה, הבחירה בוואלה נבעה מהפתרון הכולל שהציגה להנהלת הקקטוס בהבטחה ליום שידורים חגיגי, עשיר ומלא תוכן באמצעות יכולות שידור מתקדמות המאפשרות לה לספק תכנים לאורך יום שידורים מלא. לראשונה ניתן יהיה לקבל את רוב תוצאות התחרות במהלך יום השידורים, להגיב אליהם, להעיר הערות וכמובן שרצוי לפרגן" הוסיף בר-און.
גלית ליפשיץ מלמד, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בוואלה, מוסרת כי "האתגר במכרז עסק ביצירת יום הכולל 10 שעות שידור מלאות, בפורמט שחלקו טלויזוני וחלקו אינטרנטי, תוך יצירת רמת קשה ועניין רב, לקהל איכותי המורגל למוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובאינסוף ריגושים. לפיכך, הוסיפה, עומד בפנינו אתגר לא קטן, לייצר זירה סוחפת, רבת התרחשויות ועניין".