יוניליוור ישראל, המשווקת את המותג דאב, עלתה בקמפיין טלוויזיה חדש לשמפו ומרכך דאב (כולל בערוץ 9), באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי תחת הסיסמה: "דאב. למראה שיער בריא ומלא רכות".
הקמפיין, בהשקעה של כמיליון ש"ח, מדגיש את הערכים המיוחדים של שמפו דאב עם נוסחת לחות ייחודית המטפחת את השיער. נוסחת הלחות הייחודית מכילה חומרי לחות והזנה טבעיים, אינה מכבידה על השיער ומעניקה לו מראה בריא, רך ומלא ברק.
יעילותה של נוסחת הלחות הייחודית של דאב ממוחשת בקמפיין באמצעות בדיקה השוואתית המוכיחה כי בשימוש בשמפו ומרכך דאב מתקבלת ירידה של עד 99% בשבירת השיער.
סדרת שמפו ומרכך דאב כוללת 9 מוצרים - שמפו ומרכך לשיער רגיל, שמפו ומרכך לשיער יבש, שמפו ומרכך לשיער צבוע, שמפו ומרכך לשיער דק-עדין ושמפו + קונדישנר 2 ב-1.
אודות דאב
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת הסבון הנוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות ובשנת 1999 נכנס לתחום טיפוח העור. ביולי 2000 נכנס דאב לקטגורית הדאודורנטים, ובשנת 2001 נכנס מותג דאב לקטגוריות השיער. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.
כל מוצרי דאב מעניקים ערך מוסף לנשים בתחום הטיפוח האישי ותורמים לשיפור מצב העור, המאבד את הלחות הטבעית באקלים הישראלי החם והלח. כל המוצרים מכילים 25% קרם לחות ושומרים על הלחות הטבעית של העור ומעניקים לו מגע רך וקטיפתי.
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2004 בכ-42 מיליארד אירו.
יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה. כמו-כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.