X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
האם יאיר לפיד ערוך להתמודד עם מאבקי כוח הנדרשים בפוליטיקה? האם יחזיק מעמד ולכמה זמן? איומים על עיצומים ועל שביתות? תחזית אסטרולוגית לשבוע 27.1.12-20.1.12
▪  ▪  ▪
לפיד. מוותר על אהבתו. כמה זמן יחזיק? [צילום: פלאש 90]

מולד ירח בתאריך 23.1 במזל דלי. המבנה סביב המולד מעיד שיש מבוכה הקשורה לתחום המשפטי או לחקיקת חוקים, הקשורה לחולשה הכלכלית העולמית. המבוכה נובעת מהמצב שהולך לשום מקום, ואין לו "תרופה" בטווח הנראה לעין.
בסוף השבוע האחרון היו כמה ימים טובים למציאת הקשרים הנכונים לאנשים הנמצאים בעמדות משפיעות, או לכל עניין שיש לכם עם הליכים ביורוקרטיים/פורמליים. השבוע כדאי לעשות ביקורת מחודשת לחשבונות הפנסיה.
אלה ימים עם מוטיבציה גבוהה ליצור יוזמות מעשיות. יש ניסיון ליצור שינויים בסביבה, בכוונה לשלוט על המתרחש, וקיימת אנרגיה גבוהה שמניעה לעשיית סדר בחיים. זו הזדמנות להציב מטרה מוגדרת, אבל אין זה הזמן לקדם אותה.
סביב התאריך 20.1 אופי הכוכבים מביא למרירות, להפסד מעמד ולחוסר חן. כדאי שאנשים הנמצאים חשופים לציבור, יהיו זהירים יותר בדרך התנהלותם, באופן בו הם מתבטאים, ושיימנעו ממילים קשות ורעות, מאחר שאלה יפגעו בתדמיתם (ח"כ טיבי עשה זאת בשבוע האחרון פעמיים, ושאול מופז גם הוא איבד שליטה).
שבוע "כבד" נוסף
מבנה הכוכבים בין התאריכים 25.1-19.1, יביא צורך בעזרה ראשונה, באופן פתאומי, אולי בגלל אסון טבע או אסון הקשור בתחום תעשייתי (טביעת האונייה בחופי איטליה?).
עברנו שבוע קצת כבד יותר, וכזה גם צפוי לנו בשבוע הקרוב. כוכב מארס בעצירה, וגם כוכב סאטורן בעצירה. שני אלה, הנמצאים ב"פסק זמן", נעים בקושי בכל יום עד נקודת העצירה, ואורגים רשת חוטים סביב הלב והנשמה. קשה להשיג פתרונות בכל מו"מ והדבר הנכון עכשיו הוא להמתין עד שאלה ינועו, לא חשוב לאיזה כיוון, העיקר שיזוזו. אחרי ה-29.1 ייתכן שנרגיש "הקלה" יחסית וככל שנתרחק מהשבוע הנוכחי (29.1-20.1), ה"נשימה" תהיה קלה יותר.
העצירה של שני אלה "טוחנת" אותנו, גורמת לנו להיות מודעים לתבניות חיינו. זה מביא לשמחה על כך שיש שיגרה קבועה, אבל גם עצבות שיש תבניות כאלה בחיינו. זיכרו שניתן לשחרר אנרגיה מבחירה, יש לנו את חופש הבחירה איך לעצב ולהחיות את החלום האישי.
איפוק ונהיגה נכונה
כוכב סאטורן עוצר על המפגש סאטורן/פלוטו שהיה בשנים 1983-1982. כל אחד צריך יהיה לבחון משהו שהוא נושא עימו מאז, סיפור, דרמה וכדומה. בכל מצב שהיה אז ולא נפתר, יש עתה הזדמנות נוספת, וגם אם זה נפתר כבר, אפשר לשנות את הבחירה או את הפתרון. במדינת ישראל התחילה אז מלחמת לבנון הראשונה (יוני 1982).
מיקומו של הסאטורן במאזניים, עוזר להיות ברורים ובהירים על אודות אנשים ומערכות יחסים בחיינו. הבחירה של האנשים בחיינו היא כמו להתבונן במראה, חיקוי של ההתנהגות והסגנון של עצמנו. זה אולי די מפתיע, שאנחנו מושכים לתוך חיינו אנשים שהצרכים שלהם חושפים לנו את מה שאנו צריכים או רוצים בתוך חיינו.
השמש נכנסת למזל דלי היום, 20.1. החלק הצפוני של כדור הארץ נמצא בתוך החורף, ואילו החלק הדרומי בתוך הקיץ. עם השמש במזל דלי, הצד ההומנטרי מתחזק, החשיבה האינטלקטואלית משפיעה על תהליך קבלת ההחלטות. הבעירה הפנימית קיימת ומפרה את הרעיונות ויש דגש ותשומת הלב לקשרים חברתיים.
ושוב תזכורת: בתאריך 23.1.12 כוכב מארס יתחיל רצועת זמן של 80 יום, בהם היוזמות החדשות הולכות לשום מקום. לכן ההמלצה היא לעצור פרויקטים ועסקות חדשים עד אמצע חודש אפריל... יש הזדמנות לזכות בראייה מחדש למניעים הלא מודעים הגורמים לכל אחד לפעול באימפולסיביות חסרת מחשבה. הביקורת ממשיכה להיות מוקצנת, תלמדו להיות יותר סבלניים לחוסר שלמות, בעיקר בעבודה. על זה אומרים, שמרוב עצים אתם לא רואים את היער.
העצירה של המארס השבוע, גורמת לחוסר שקט, לכעסים מצטברים שעלולים להביא לאגרסיות אלימות וטיפשיות. כאלה שמענו כבר בשבוע האחרון (להזכיר שוב את מופז?). נסו לשמור על איפוק.
שימו לב! אנחנו עדיין ברצועת זמן של האטה ועצירת המארס, ה"עוזרת" לאצור כעסים, ויכולה להשפיע על הקשר בין הרגל ודוושת הגז... נסו לזכור זאת כשאתם נוהגים, או חוצים את הכביש. בתקופה הקרובה, עצירת המארס עלולה להביא להרבה תאונות, שהכותרת שלהן תהיה "הגורם האנושי".

השבוע...

20.1 חוסר סבלנות עלול להשתלט על השעות הקרובות, האטו את הקצב. היום מתאים למפגש חברתי, עם אנשים שיש לכם אמון בהם. הירח בטל משעה 23:48 בלילה עד שעה 00:41 אחר חצות.
21.1 אתם מרגישים חזקים יותר, משתחררים מכל מה שהעיק עליכם, משקיעים זמן בזוגיות אבל גם בעצמכם.
22.1 נסו לא "לערבב" בין חברות ועסקים. תוכניות של חברה עלולות ליפול בגלל טעויות. השקיעו בתוכניות אסטרטגיות, אבל אל תוציאו אותן עדיין לפועל. ייתכן שתחושו בדידות, דחויים או תלויים בבן זוג. אל תתנו לאיש את הכוח לעשות לכם את זה, הציגו חוסן נפשי ואישי.
23.1 הירח בטל משעה 03:28 לפנות בבוקר עד שעה 05:53 מוקדם בבוקר. הרגישות היום גבוהה. ניסיון להפעיל משהו מעשי, עלול להיתקע. חבר או עמית לעבודה אינו סבלני לגחמות שלכם.
24.1 אינטואיציה או השראה משתלבות היום בדרך החשיבה שלכם. יש כוח לעשות שינוי עמוק, לשפר את עצמכם, בלי מניפולציות. נסו לשמור על חשיבה פתוחה יותר, שתעזור להביא פתרונות חכמים.
25.1 יש נכונות לבנות יציבות במערכות יחסים, התמיכה יותר ריאלית. הירח בטל משעה 10:32 בבוקר עד שעה 11:11 לפני הצהריים. תנו אמון באינטואיציה שלכם. יש נטייה להתגונן בעיקר במקום שבו אתם חשים מבוכה, אולי הנשק הוא סימפטיה לחבר או לכל מי שנמצא במצוקה וזקוק לעזרה.
26.1 שימרו על ערוצים פתוחים במערכת יחסים. אל תתנו מקום לחוסר ביטחון או לחוסר אמינות לזרום פנימה ולהביא לתחושת בדידות. העדיפו לסלוח.
27.1 הירח בטל היום משעה 06:52 בבוקר עד שעה 20:28 בערב. היזהרו מהתבטאויות אימפולסיביות. הצד הרעיוני במיטבו, הוסיפו קצת רגישות לשיחות ולפעולות הדדיות במערכות היחסים האישיות שלכם.

כלכלה ושווקים

אנחנו בימים קצת רגישים, בעיקר לקראת עצירת כוכב מארס בין 24.1-23.1, לפני שהוא מתחיל לחזור על עקבותיו. עתה גם כוכב סאטורן בעצירה, כך שחוסר תנועה אינו מועיל לעסקים ובפועל מונע הזדמנויות כלכליות.
כוכב מארס בנסיגה, גורם לכעסים מצטברים ולאמירות מיותרות, ומאחר שכוכב מארס קשור למלחמות, איומי מלחמה נשמעים בתדירות גבוהה (לא צפוי אצלנו).
סימני השאלה הם האם אירן תממש את "הבטחותיה" לסגור את מיצרי הורמוז. כוכב מארס הנמצא מול מזל דגים, יכול להשפיע על מחירי הנפט.
איומים עלולים להישמע יותר בנושא עבודה, אולי שביתות ועיצומים וכדומה, בגלל שמזל בתולה הוא מזל עבודה.

אצלנו: ריח בחירות

המגרש הפוליטי אצלנו דומה לזירת קרב בה צפויים משחקי היאבקות, כשחלק גדול מהאזרחים יושב ומתבונן, מחכה לשמוע את צלצול הגונג. האדרנלין התעורר בכל כלי התקשורת עם הודעתו הרשמית של יאיר לפיד, שעזב את כיסא המראיין בערוץ הטלוויזיה, ושוק ההימורים נכנס לפעילות.
לפיד אינו מסתיר את הכוונות שלו להיכנס לפוליטיקה. מבנה ההורוסקופ האישי שלו, מעיד על אופי של אדם מתלבט, אין קונצנזוס פנימי בין איך שהוא מתנהג ומציג את עצמו, ובין איך שהוא מרגיש באמת. עם כוכב סאטורן על ציר 2-8, אין ספק שהוא טוב בניתוח מצבים, אבל מבחוץ, בלי שיידרש ממנו להיכנס לתוך החוויה. אין הוא ערוך להתמודד עם מאבקי כוח הנדרשים בפוליטיקה.
כמה כוכבים במפה האישית שלו על ציר 2-8, גורמים לו להשתמש במילים "אנחנו"... אבל אדם הנכנס לעולם הפוליטי זקוק לכוכבים על ציר 5-11, שם הוא מראה שיש לו חוט-שידרה, מציג את ה"אני" שלו ובשפה פשוטה, יכול להפגין בביטחון את דרכו ואת הכישורים שיש לו בלי לחשוש מביקורת. בציר 2-8, אנו לומדים על ההרגלים והסיפוקים האישיים של האינדיבידואל, כלומר נוצר קונפליקט, לפיד מוותר על עצמו כדי לשרת את הציבור. כאילו שלקח החלטה למעננו, אבל המשמעות היא שהוא לקח פסק זמן מעצמו וסימן השאלה שעולה הוא לכמה זמן? כמה זמן אדם יכול לוותר על מה שאוהב והתרגל אליו לאורך שנים?
לפיד קיבל "פוש"?
את ההחלטה לעשות את הסוויץ' קיבל עם כוכב סאטורן על ציר 4-10, מה שמעיד שהבחירה בזמן הזה, התקבלה בכורח מסוים. אולי מישהו דחף אותו?
בהשוואת המפה של לפיד עם מדינת ישראל, הירח שלו במזל סרטן נמצא בצמידות לכוכב ונוס של מדינת ישראל, וכך הפך להיות חביב, פופולרי ואפילו נערץ על-ידי חלק מהצופים בו בטלוויזיה, או הקוראים את מאמריו (היצירתיים עם מרקורי/נפטון).
אבל יש נקודה חשובה בהשוואה הזו, מקבץ הכוכבים של יאיר לפיד נמצא במזל עקרב, בדיוק על זנב הדרקון של מדינת ישראל. בהשוואת מפות, בעל זנב הדרקון (מדינת ישראל) מרגיש שבעל המקבץ כוכבים (לפיד), לא מקדם אותו לשום מקום ומחפש דרך להשתחרר ממנו כדי להתקדם ולהתפתח, כלומר באיזשהו שלב ברומן המשותף של מדינת ישראל עם יאיר לפיד, ההבטחות של יאיר לפיד יעוררו את ההרגשה שדי, נגמר מהן, המדינה צריכה משהו אחר כדי להתקדם למקום טוב יותר, וזה גורם ל"גמילה" ממערכת היחסים. (זנב דרקון בכל מפה מסמל את המקום שקל לחזור אליו כי הוא מעניק משהו שאנחנו מכירים מפעם, אבל הייעוד של כל אחד להתקדם אל ראש הדרקון, זה שמסמל את האיכויות שאותן צריך לפתח כדי להגיע לאיזון הפנימי. ההצלחה מחכה לנו במקום שנמצא ראש הדרקון).
מוסר השכל מעמיר פרץ
כדאי להזכירכם את ח"כ עמיר פרץ, שבמפת הקומפוזייט עם מדינת ישראל, כוכב מארס (המסמל אנרגיה צבאית, יוזמות שמקדמות תהליכים) שלו על זנב הדרקון של מדינת ישראל. עמיר פרץ התפתה לתפקיד שר הביטחון בממשלתו של אהוד אולמרט, כדי לממש את המארס שלו וניהל את מלחמת לבנון השנייה יחד איתו, והתוצאה זכורה לכולנו. עמיר פרץ נאלץ להתפטר, ועד היום אותו תפקיד נשאר כצל על דרכו הציבורית.
לעומתו, אהוד ברק, עם כוכב מארס במפה האישית שלו על ראש הדרקון בהורוסקופ של מדינת ישראל. דרכו של ברק, מאז שהתגייס, משרתת את האינטרס הצבאי והביטחוני של המדינה, במגוון תפקידים ביטחוניים שהביאו אותו עד הלום.
במהלך שנת 2012, הכוכבים הנמצאים על מפת הקומפוזייט של לפיד עם המדינה, מספרים שהוא בעמדת המתנה, אין כאן משהו שיכול להניע אותו ולעזור לו בריצה למרחקים ארוכים. מבנה הכוכבים מזכיר ניסוי ותהייה.
בשנים 2014-2013, יעלה כוכב נפטון על ציר 1-7 ויגרום לו עוד בעיה, אפילו הרהורים וסימני שאלה על הדרך שבחר או נדחף אליה. יהיה לו קשה לקבל את התמיכה בסדר גודל שהוא מצפה לה בזכות עצמו.
הבחירות במפלגת קדימה ב-27.3.12
כוכב מרקורי בנסיגה, יביא לשטח "שטיקים וטריקים". בשעות הבוקר הירח יהיה בטל עד שעה 12:43, ואז יחול שינוי שיביא עם מבנה הכוכבים באותו יום להרבה ערפילים המטשטשים את שדה הראייה. אי-סדר ביום הזה וודאי עם הרבה מאוד סחרירים (ספינים).
"יש צורך בכישרון מועט מאוד כדי לראות מה שמונח מתחת לאפך, אבל יש צורך בכישרון רב כדי לדעת לאיזה כיוון לכוון את האף" [ו.ה. אודן].

תאריך:  20/01/2012   |   עודכן:  20/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אהוד ברק  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שאול מופז  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מפגש 13 מנכ"לים של חברות נדל"ן גדולות חשף: הם מזנקים מחברה לחברה    שורק - מתשובה לאלקטרה    הוד - מנוחי דנקנר ללבייב    יחזקאלי - ממשרד פרטי לב. יאיר    גרינברג - מדורי לאזורים של פרידמן    יש גם מנכ"לים יציבים
ליאון אלי
האופרה עוסקת בחברה קפיטליסטית כשהכסף הוא העיקר. זהו עולם המתעלם מהסובב אותו וחי במנותק מהסביבה שהיא הרוב. ערכים איבדו את ערכם. האהבה אינה כפי שהיתה, אין בה רגש ואין בה תשוקה. חברה שמותר בה כל מה שאסור. חברה בה הכל מותר אם אתה יכול לשלם עליו
טל ישראל
השינוי בזוגיות מתחיל עוד בהריון    האישה לעתים קרובות סובלת מהקאות ומבחילות, מרגישות גבוהה בשדיים, מכאבי גב, מעייפות, ממצבי רוח משתנים ועוד    לאחר החזרה הביתה מתחילים החיים החדשים והטיפול בתינוק: האכלתו, החלפת טיטולים ולילות ללא שינה הגורמים לעייפות גדולה
אורן פרסיקו
נדחתה על הסף תביעת הדיבה של אברהם שרגאי, ראש ענף ביטחון במשרד הממשלה, נגד אמיר אורן והארץ    הפרסום "חסר טעם"
ראובן לייב
חודש פברואר הקרוב הוא שיאו של הקיץ הפוקד את האי הקסום, והוא מציע לנופשים בו שמש מלטפת, ים רגוע ושפע של אטרקציות, בעיקר כאלה שהן בחיק הטבע. לקום ולנסוע
רשימות נוספות
סקר: קדימה בראשות מופז תפסיד 4 מנדטים  /  עידן יוסף
דיכטר: ההתמודדות - או קדימה או ציפי  /  איציק וולף
לבני: בחירות מקדימות ב-27 במרס  /  איציק וולף
הטור של פריצי  /  אברהם (פריצי) פריד
נגיד בחירות  /  גיל נתן
למה חזרתי למפלגת העבודה  /  דניאל גיגי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il