X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
האדם שלמד ורצה להיות רופא, ושמצפים ממנו לחמלה, מוכיח גסות כוחנית וברוטאליות בכוונה למחוץ כל התנגדות בארצו מה תהיה תוצאת שביתת ההסתדרות? מתחים כלכליים חריפים באירופה וגם בארה"ב תחזית אסטרולוגית לשבוע 17.2.12-10.2.12
▪  ▪  ▪
אסד. יוחלף בשנתיים הקרובות [צילום: AP]

במהלך השנים שהרשימות האלה מופיעות, הבנו בהדרגה שיש דרכים להתמודד עם אנרגיה קוסמית. ההבנה לאופיים של מבני כוכבים שונים עוזרת לעיתים לכוון, עם "מניפולציות", את האירועים לנתיבים חיוביים. אנו בוחרים זמנים טובים לחתום חוזה או לפתוח עסק חדש, אנחנו שמים לב אלו מעגלי אנרגיה חוזרים בחיינו, כך שניתן יהיה לזהות הזדמנויות. המודעות עוזרת, בעיקר לחשיבות העיתוי, למתי, איך ואיפה, שהם הבסיס להצלחות, לדשדוש או לעיתים גם לכישלונות.
השבוע, השיקו תנועה חדשה לשינוי שיטת הבחירות, ובחרו גם מפקד חדש לחיל האוויר. דוח מבקר המדינה בנושא השריפה בכרמל עומד להתפרסם... במצב הנתון עכשיו, כשכוכב מארס נמצא בנסיגה, אדם היוזם מהלך שאופיו תוקפני סיכוייו להצליח הם קלושים. למעשה, כל מהלך שיש לו יעד עתידי שאמור להתפתח בכוונה להגיע לתוצאה המקדמת אינטרסים אישיים או כלכליים, עלול לאכזב בעתיד.
דוגמה מוכרת לכולם היא מפלגת קדימה, שיצאה לדרך עם כוכב מארס בנסיגה. עברו כמה שנים, ואתם יכולים לשפוט מה קורה עם המפלגה, נציגיה ויעדיה המקוריים.
עיני חשב שיוכל "לנצח"...
בכתבה שהתפרסמה כאן בתאריך 20.1 על מעברו של המארס במזל בתולה, בעיקר בזמן הנסיגה שלו, נכתב: "איומים עלולים להישמע יותר בנושא עבודה, אולי שביתות ועיצומים וכדומה...". השבוע זה קרה. השביתה של ההסתדרות, שעוד לא הסתיימה בזמן כתיבת שורות אלה, תביא לתוצאה חלקית ומוגבלת. ההבנה איזו "תוצאה" תהיה בפועל לשביתה הזו תובן בטווח הקרוב.
ההורוסקופ של עופר עיני עם מדינת ישראל, אינו נחמד עבורו במהלך חודש פברואר. העיתוי שבחר לצאת לשביתה, שגוי, ולכן לא יביא לו את המשוב שרצה בו. להתחיל עימות כלשהו עם כוכב מארס בנסיגה, ולא חשוב איך תקראו להתגרות שלו, במציאות, השביתה זה סוג של עימות מול המדינה - לכן התוצאות לא יכולות לענות לציפיותיו ולא חשוב עם אלו הצהרות ייצא לתקשורת בסיום השביתה. בפועל, ההישגים שלו יהיו מינוריים ביחס למניעים עליהם הצהיר לפני שהשבית את המדינה.
מבנה הכוכבים שלו בימים האלה מעיד גם שהוא מרגיש חוסר-ודאות, ואולי טעות, אם חשב שיוכל "לנצח". אלה אינם כוכבים העוזרים להישגים אישיים או מקצועיים. השמש המשותפת שלו עם המדינה היא במעלה 9 במזל טלה. בחודשים הקרובים אורנוס ופלוטו "יסבירו" לו, שהוא חייב שינוי בהתנהלות שלו, אם הוא רוצה לשמור על מעמדו.
מעברו של הנפטון למזל דגים בסוף שבוע שעבר, מוציא כל מהלך מפרופורציה. יהיה מעניין לעקוב אחרי הארועים של השבוע האחרון.
יום של גאוניות ויצירתיות
בשבועות האחרונים, נכתב כאן לא פעם על החזרה לאחור של כוכב מארס במזל בתולה. בתולה הוא מזל המסמל שירות ועבודה, ונסיגת מארס היא איטית, כך שיש נטייה "לחפור". הכעס והטענות לצד הביקורת, בעיקר בנושא עבודה אבל לא רק, מלווים בהרבה מרירות את רוב האנשים עכשיו, כמו בקרשנדו במוזיקה. המוזיקה עולה ומתחזקת, עד שעלולה להיות בלתי נסבלת. ברמה האישית, נסו לא לחזור על עצמכם, הניג'וסים מעצבנים. סיפרו עד עשר ושימרו על לשונכם, גם אם הבטן מלאה.
ייתכן שאתם בטוחים שהחשיבה שלכם בהירה ומאוזנת בנושא כספים או שהתוכניות מעשיות יותר, והכוונה שלכם היא לחזק את עצמכם עם אסטרטגיה חכמה בכל אלה. קחו בחשבון שעלול להתעורר קושי שילווה אתכם במימוש התוכניות האלה עד סוף חודש אפריל 2012. בינתיים, ההימור הטוב ביותר הוא לשים את הכספים שלכם בתוכנית מסוימת, שלא תהיה בה תנועה כלשהי, כלומר לסגור את הכסף עד שהמארס יחזור לדרכו הישרה (סוף אפריל) ואז גם אפשר לממש את התוכניות העסקיות.
הוונוס נפגשה עם אורנוס בתאריך 9.2, אבל ממשיכה להשפיע ומביאה ריגושים למערכות יחסים גם בימים הקרובים. תרגישו שאלה ימים שקל לכם להשתחרר ולהיות מה שאתם.
בין התאריכים 10.2 עד 23.2, והדיוק הוא בתאריך 18.2, מבנה הכוכבים עוזר להרמוניה חברתית, מאפשר לראות את התמונה הגדולה במערכות היחסים, עם חוש חש למה שאנשים אחרים רוצים. אתם מרגישים שאתם מצוידים במידע הנכון, ולכן אתם גם יכולים למצוא פתרונות או פשרות שיעבדו עבורכם ויתרמו להרמוניה, שהיה קושי להשיגה לאחרונה.
סביב התאריך 13.2 צפויים ימים טובים לתקשורת ולכתיבה. רעיונות חדשים מתעוררים ומשפיעים בהדדיות על הסובבים אתכם, התוצאה היא שאתם חווים שחרור וחופש.
סביב התאריך 14.2 נשמע כמה הצהרות חשובות, אישיות או פוליטיות. בנוסף, קיימת יצירתיות, גאונית בגווניה, בעיקר בתאריך 14.2 אז החוכמה והיצירתיות משלבות ידיים. כדאי לכם להיות בסביבה. אולם בימים האלה, המערכת החיסונית חלשה יותר, התגוננות הגוף בשבוע הקרוב נחלשת, יש יותר דלקות, או חלילה טעויות במינון תרופות. נושא זיהום המים או אספקת מים יעלה לכותרות.

השבוע...

10.2 הירח בטל משעה 07:11 בבוקר עד שעה 21:54 בשעות הערב. שעות הערב המאוחרות נותנות לכם איזון בין מה שאתם רוצים ובין מה שאתם מצפים מהסביבה. זמן נחמד למפגשים חברתיים.
11.2 מצב הרוח שלכם נפלא, ייתכן שסכום כסף מגיע מאי שם. לחלום זה דבר נפלא, אבל מומלץ לעשות זאת בפרופורציות כדי לא לאבד קשר עם המציאות.
12.2 אתם עושים צעד כדי לעזור לאחרים. היום הוא חיובי לממש תוכניות אישיות וחברתיות. שימרו על תקשורת בוגרת בתכנים שלה. הירח בטל משעה 22:59 בלילה עד 00:01 אחר חצות.
13.2 הנטייה היא להיות עקשנים מחד-גיסא, או פאסיביים מאידך-גיסא, על אודות דבר שאתם רוצים בו. היום מתאים לגיבוש חברתי, לעבודת צוות ולמפגש עם אנשים מעניינים, במטרה להציג לפניהם רעיון או מטרות. הגינות ולוגיקה משפיעות על התפתחות התהליך. זמן טוב לארגן ולתכנן את העתיד.
14.2 מסע דמיוני מביא השראה ויצירתיות יוצאות-דופן, אבל נסו להיזהר מגלישה לפנטזיות, שיגרמו למבוכה. שימרו על קשר עם המציאות. אפשר שתרגישו צורך בפרטיות. הירח בטל משעה 19:03 עד למחרת בשעה 02:57 בלילה.
15.2 יש להתכוון פנימה, להקשיב לאינטואיציה שתיתן תשובה. היו פתוחים להשראה ספונטנית שתנחה אתכם. היזהרו בחשבונות כספים דינמיים, מאחר שאינכם מעשיים ונוטים להגזמה.
16.2 חוסר סבלנות עלול לאפיין אתכם היום, וזה יתבטא בביקורת חסרת תקנה. שילוב נכון ומאוזן בין הצד האינטואיטיבי והמעשי, יאפשר להעביר את המסרים שלכם בדרך הנכונה. גם החזון שיש לכם יכול להתבטא בדרך מעשית.
17.2 הירח בטל משעה 05:53 מוקדם הבוקר עד שעה 07:03 בבוקר. מומלץ להיות בשליטה עצמית. ייתכנו חוסר שקט ושינויים לא צפויים. במהלך היום אתם מוכיחים יכולת לארגן ולסדר מה שצריך. נסו לשמור על רגישות בעיקר בשיחות אישיות.

כלכלה ושווקים

אנחנו עדיין ברצועת הזמן בה כוכב יופיטר נמצא במעלות הנחמדות למשקיעים. בתאריכים 15.2-14.2 הוונוס דורשת תשלום עבור הנתינה שלה, וייתכן ששוב החששות ישלטו בעולם הכלכלי. בתאריכים 18.2-17.2, סוף השבוע, ימים טובים לזהב ולכסף.
למעשה, בעולם הגדול הנושא הכלכלי ממשיך להיות נושא עיקרי, אבל הניסיון להגיע לתכלית מתמהמה, בעיקר כשכוכב מארס נמצא בנסיגה ומתנהל בעצלתיים. כל הסכם או הסכמה אליהם מגיעים כאשר כוכב מארס נמצא בנסיגה, קשה לראותם כממלאים אחר הציפיות של המנהיגים השונים.
אי-שקט מתרחב באירופה ובארה"ב
יש תחושה שבכל נושא בעולם, יש מוקש ניסתר שעומד להתפוצץ, כאילו הר הגעש מתחמם באיטיות לפני התפרצות, ואחת ההתפרצויות עלולה להביא למשבר גדול מאוד בן-רגע. החוב באירופה ממשיך להיות מאיים ומאוים בגלל הכלכלה חסרת החיוניות שיש בארה"ב, או אולי ההפך. הפוטנציאל הרסני לכלכלה האירופית. גם המתח שנבנה בגלל תחנת הגרעין של אירן לאחרונה, ממשיך להוות איום בעולם כולו, כולל איומים לפעולות טרור נגד מטרות אמריקניות או בתוך ארה"ב.
חודש מרס 2012 יעלה את מפלס המתח בכמה מישורים. נתחיל עם יוון, (13.1.1822) שם עומדת לפרוץ סערה שתתבטא בהתפרצות עצבנית של ההמונים, ויכולה להביא לתהפוכות בין התאריכים 24.3-4.3. הכעס ואי-היציבות יחריפו ועלולים להפוך לאלימים בין התאריכים 15.3-10.3. האזרחים היוונים יהיו נסערים לאורך חודש אפריל, בעיקר עם כוכב מארס המטייל באיטיות.
רובם של מנהיגי אירופה וההורוסקופ של מדינות שונות, יושפעו בקיצוניות כאשר כוכב סאטורן חוזר ועובר כמה פעמים על מעלות רגישות, בין חודש מרס עד חודש אוגוסט 2012. אין ספק שעיקר הקושי הוא הנושא הכלכלי שם. הכוכבים משפיעים על הקנצלר אנגלה מרקל לקראת סוף אפריל עד אמצע מאי 2012, ואחר-כך גם בחודש אוגוסט. אחר-כך הסאטורן "יושב" על המפה ביוון, מסוף מאי ובמהלך חודש יוני. כמו-כן, גם איטליה חווה קושי מחודש מאי עד כמעט סוף יולי 2012. סאטורן מטיל אחריות ושם גבולות המקשים על תהליך קבלת החלטות ויישומן בקצב המתבקש. באופיו, הסאטורן גורם מועקות, כבדות ועיכובים.
גם ארה"ב, חווה מתחים כלכליים שישפיעו מאמצע חודש מאי, ולסירוגין עד אוגוסט כולל. המפות של בן ברננקי בחודש אפריל ובתחילת חודש מאי, גייתנר וההורוסקופ של ארה"ב מעידים על "מצבי רוח" מסוף אפריל עד אמצע מאי 2012. מצב זה לא מדלג על הנשיא אובמה שמצטרף ל"חבורה" במהלך חודש מאי 2012.
התקופה הרגישה ביותר היא אמצע חודש אפריל עד אמצע חודש מאי, כשהירח המקודם נפגש בכוכב סאטורן, מה שמעיד על צער, דאגה ואכזבה בקרב האזרחים האמריקנים. זה יכול להיות בגלל הכלכלה הכושלת שם או אירוע "מסוים" המשפיע על האזרחים.
אופייה של התקופה ברוטאלי, ועלול להביא התקפה פתאומית, או נקודת משבר אחרת, שתגרום לשיבושים של האינטרסים בארה"ב בין התאריכים 15.5-2.5. מבנה הכוכבים מעורב ויכול להצביע על פגיעות ואכזבה לא צפויות וגם אלימות אפשרית. המצב הסוער, המלווה בעימותים, מתעורר כבר מאמצע חודש מרס 2012, והדאגה הנובעת ממתחים היוצרים קונפליקטים, מתבטאת במהלך חודש מאי 2012.
האם זו הכלכלה שתהיה שם שוב בקושי בין אפריל למאי, או אולי הנסיבות, שדורשות מעורבות של הביטחון הלאומי, הצבאי והמודיעין, לצד ההשלכות הדיפלומטיות, שיהיו בפעילות מלאה כמה חודשים, כדי לחזור אחר-כך לשגרה המיוחלת? ימים יגידו.

סוריה בפברואר 2012

תזכורת: בתאריך 9.12.11 נכתב בכתבה שהתפרסמה כאן: "חודש פברואר 2012 יהיה משמעותי מאוד בתוך התהליכים המהפכניים בסוריה, ועם אורנוס המקודם, הנפגש עם השמש בהורוסקופ של עליית שלטון העלאווים, אין סימן שאלה לאן הולך שלטונו של בשאר אסד. האם רופא העיניים עיוור?..."
עוד נכתב: "בהווה, כוכב מארס עובר באיטיות במזל בתולה, ו'מתדלק' את מצבור הכוכבים שיש לאסד, בעיקר עתה, במחצית השנייה של חודש דצמבר 2011. בגלל נסיגתו הצפויה של מארס, הוא יחזור על אותו מצבור במהלך חודש פברואר 2012, ולבסוף, בחודש יוני 2012. הכוחניות הברוטאליות של אסד תתחזק, אבל זה מעיד שהוא מתחיל גם להרגיש פגיע... בעיקר כשהירח המקודם שלו עומד 'להיפגש' עם המארס במפה בקרוב..."
הקושי לדייק, הוא בגלל שאין לנו מפה עם שעת לידה מדויקת ולכן יש כאן מרחב של כמה חודשים לכאן או לכאן.
"...במפת סוריה, שאחרי תקופת המנדט, מתאריך 1.1.1944, השמש נמצאת במעלה 9 במזל גדי. כוכב פלוטו יגיע למעלה 9 במזל גדי בפברואר 2012 וישהה על אותה מעלה עד חודש יוני 2012..."
למעשה, כוכב מארס בנסיגה הוא זה החושף לפנינו את באשר אסד במלוא "תפארתו". האדם שלמד ורצה להיות רופא, מצפים ממנו לחמלה, אולם הוא מוכיח גסות כוחנית וברוטאליות בכוונה למחוץ כל התנגדות.
בכתבות נוספות שהתפרסמו בתאריך 4.2.11 ובתאריך 25.3.11 נכתב גם: "למעשה, כל שילובי הכוכבים האלה ימשיכו לאתגר את המפה של השלטון העלאווי, לאורך זמן, גם אחרי שנת 2011... ליקוי החמה שיהיה בתאריך 1.7.11 במולות לשמש בהורוסקופ של סוריה (1.1.1944), הוא זה שגורם להיחלשות המנהיג... אין ספק שההנהגה הנוכחית בסוריה תתחלף במהלך 2013-2012".
כשהשמש (האני - האגו האישי, ובמפה של מדינה זו המנהיגות) במפה כלשהי מתחילה בדו-שיח עם אורנוס ופלוטו, היא אינה יכולה להישאר במקומה. כוכב אורנוס תמיד מסמל כיוון חדש בחיים, לעיתים הבחירה היא ביטוי לרצון האישי, אבל בדרך כלל זו פרידה, גירושין מאדם או מחבר שהייתה לו משמעות בתוך חיינו. צד אחד מקבל החלטה שהגיע הזמן לומר שלום ולא להתראות. זה יכול להגיע מהבוס או מההנהלה במקום העבודה, או מהעם במדינה ששולח את המנהיג הביתה.
כאשר כוכב פלוטו מתחיל להשפיע על השמש, המשמעות היא כיוון חדש בחיים. אבל זה מגיע בגלל דחייה או אילוץ, לא פעם גורלי מאוד. על-מנת לרפא את מערכת היחסים נדרש שינוי עמוק ודרמטי בהתנהגות (המבנה הזה משפיע על עוד מדינות, בריטניה למשל).
מדינות רבות כבר החזירו דיפלומטים מסוריה, אינן מוכנות להישאר במערכת יחסים איתה ובחרו ב"גירושין", במחאה המלווה בציפייה שההתנהלות השלטונית שם תשתנה. אין ספק ששילוב הכוכבים על ההורוסקופ של סוריה, ה"עוטף" את השמש במפה משנת 1944, לא משאיר לאסד הרבה ברירות.
"המדינה נוצרה למען האדם, לא האדם למען המדינה" [אלברט איינשטיין].

תאריך:  10/02/2012   |   עודכן:  10/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
לאשר טכניקה ייחודית לציור בצבעי פנדה-שמן, היוצרת צבעוניות מפתיעה והנחת צבע מיוחדת    בציוריה סמלים מוסיקליים ואגדות מן המיתולוגיה היוונית    תערוכה שאסור לפספס
ראובן לייב
ישראל מחזיקה בשיא עולמי של צריכת גרעינים, בוטנים, אגוזים ושקדים. כשפיצוחיות יש בכל פינת-רחוב ובכל מרכול. בחגיגת הפיצוחים נוטלים חלק גם "עמך" וגם מי שנמנה עם האריסטוקרטיה. רק זאטוטים הם מחוץ לתחום
אלעזר לוין
האיש שהיה שר השיכון הפגין יושר אישי ב-1962, כאשר סירב להתערב לטובת בנותיו, שלקחו משכנתה צמודה לדולר    חוויות אישיות על דוד הורביץ, מרק מושביץ ודוד טנה מהפיחות הגדול ביותר שהיה אי פעם בישראל, 67 אחוז, היום לפני 50 שנה    צהלה בבית הקפה של השוק השחור
ניר יסלוביץ'
אילו שגיאות אסור לעשות בחקירת מס? מדוע רואה החשבון שלכם עלול להתגלות כאויב הגדול ביותר שלכם בחקירת מס? ומתי כדאי לערב עורך הדין?    מדריך לנחקר הפוטנציאלי
איתמר לוין
אשר גרוניס אפשר לצדדים להתדיין במשך ארבע שנים בבקשת רשות ערעור, אך כעת הוא דוחק בהם להגיע להסכמות - או שיכריע בעצמו    יום שגרתי באולמו של מי שייבחר מחר לנשיא בית המשפט העליון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il