X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
דם הדרקון - שרף עץ הקרוטון מדרום אמריקה עם חומר פעיל טבעי לריפוי פצעים החומר נמצא מאות שנים בשימוש שבטי האינדיאנים בג'ונגלים באמזונס מתאים, בין השאר, לטיפול בפצעים בפה, נגעים באברי המין ועוד
▪  ▪  ▪
עץ דם הדרקון [צילום: יח"צ]

מדי פעם אני נשאל על-ידי מטופלים אם יש לרפואה הטבעית פתרונות המועילים לאיחוי מהיר של פצעים פנימיים וחיצוניים. לאחרונה מצאתי חומר מדהים ביעילותו, בשם דם הדרקון עם סיפור מרתק מאחוריו.
במשך מאות שנים השתמשו שבטי אינדיאנים באזור הג'ונגלים של מקורות האמזונס בפרו ובאקוודור ומשתמשים עד היום בשרף האדום, המזכיר את צבע הדם, של עץ הקרוטון כדי לרפא פצעים מכל סוג.
בתחילת המאה ה-17, חוקר ספרדי שחקר את יערות הגשם של דרום אמריקה, ציין בכתביו את סגולות הריפוי של הקרוטון ('דם הדרקון') ואף ניסה להביאו לספרד, לשימושו של המלך.
כיום יש בעולם, בעיקר בדרום אמריקה ובמרכזה, מוצרים שונים המתבססים על שרף זה. גם בשווקים הכפריים ניתן למצוא אותו, אולם בשל מחירו הגבוה הוא בדרך כלל מדולל במים. ולמרות זאת, גם כך סגולות הריפוי שלו פועלות.
אפטות בפה, המלוות בדרך כלל בכאבים, קושי באכילה וחולשה כללית, עלולות לתקוף אותנו מכל מיני סיבות. למשל, עקב מחלות כרוניות או טיפולים המדכאים את המערכת החיסונית, כמו כימותרפיה או הקרנות, מחלות אוטואימוניות כמו זאבת או מחלת בכצ'ט, וכן לחץ נפשי, חוסר בוויטמינים ואלרגיות. ילדים חשופים במיוחד לפצעים בפה, אם בשל הכנסה של ידיים בלתי נקיות אליו, ואם בשל הידבקות מחברים בגן ובבית הספר.
מחקרים מדעיים שנערכו לאחרונה בארה"ב גילו בשרף של הקרוטון את החומר הפעיל 'טספין' הגורם למשיכה ולריבוי תאי, שתפקידם להפריש קולגן הגורם לריפוי הפצעים. ההשפעה שלו על תנועת ה'פיברובלסטים' מהווה מנגנון עיקרי לריפוי הפצעים. נוסף לכך, בשרף זה נמצא גם חומר הפועל נגד נגיפי ההרפס.
באלו פצעים ונגעים יטפל הקרוטון?
מחקרים הוכיחו כי הקרוטון יעיל לריפוי של כמה וכמה סוגי פצעים ונגעים.
להלן רשימה של חלק מהם:
פצעי בגרות, פצעי הנקה, כוויות, עקיצות של חרקים שונים, נגעי עור קלים כתוצאה מזיהומים חיידקיים או מפטריות, דלקות חניכיים, פצעי לחץ, גירויי חיתולים, חתכי גילוח, צלקות מפציעות ומניתוחים ישנים, דימומים פנימיים במערכת העיכול, טחורים ופיסורה, אטופיק דרמטיטיס, כיסוי חוסר פימנטים בויטיליגו, כוויות בעקבות הקרנות לחולי סרטן, טיפול פנימי וחיצוני בכיבי ובפצעי ליכן פלאנוס, כיבים סוכרתיים, הרפס סימפלקס וזוסטר, חתכים עמוקים הדורשים תפרים, חתכים בלחי פנימית ובלשון עקב נשיכה בלתי רצונית, פצעים ונגעים באברי המין - נשים וגברים.
המוצר מפגין יכולת טיפול ושיקום בתופעות ובאזורים שונים בגוף בצורה שאינה מוכרת כמותה בטבע ובפרמצבטיקה.

הכותב הוא הרבליסט בעל ניסיון רב בתחומי החינוך והרפואה המשלימה, בעל טור קבוע בנושא רפואה טבעית ומרצה בסדנאות ברחבי הארץ. יליד תימן, נצר למשפחת רבנים ודיינים, אשר יצא להם שם בכל מחוזות תימן כמרפאים טובים. במרפאתו בירושלים מסייע קאפח לחולים רבים על-ידי שימוש בצמחי מרפא. כתב את סדרת מדריכי "טבעי".
תאריך:  15/02/2012   |   עודכן:  15/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דם הדרקון - לריפוי פצעים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מה לאינדיאנים ולעץ תימני ?
דורון פ. ירושלים  |  15/02/12 21:48
 
- אני חושב שאני יודע איפה הבלבול
דורון פ - ירושלים  |  16/02/12 10:00
2
דם הדרקון
ורה כהן  |  16/02/12 11:43
 
- בשקדיה ברמת גן חנות טבע ל"ת
יוסי סבג  |  16/02/12 20:49
3
מוצרי דם הדרקון
דוד רונן   |  9/05/12 19:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
עם הפרסום ב"טיימס" הלונדוני, השבוע, על עוללות הדרכונים הזרים בשרות "המוסד", נזכרתי בסיפורו הכמוס של פאול פרנק, עליו השלום, קיבוצניק ממרכז הארץ, שדרכונו האישי שימש את :האדם השלישי", אברי אלעד, במצרים, בעת "העסק הביש"
חיים נוי
האופרה הייחודית הזו אינה בנויה מאריות נודעות, אלא ממוזיקה כובשת, תמונות בנות סולן בודד עד שלושה וכן קטעי מקהלה וריקוד כפריים ומיוחדים. המרקחת הזו של עלילה דרמטית, ייתכן שקצת ארכאית לימינו, מוזיקה מרשימה ונוקבת, סולנים נפלאים, תפאורה פשוטה אך מדהימה בעיצובה, מניבים אופרה מצמררת
אורן פרסיקו
העימות בין הנהלת ynet וארגון העיתונאים החדש הוא המבחן הראשון של הארגון הצעיר. וגם המכריע
צילה שיר-אל
ארבעת הכוחות העיקריים והם: אש, מים, אויר ואדמה, כשלכל אלמנט יש מזל המקושר איתו ותפקיד מוגדר משלו. היכולת להכיר את אנרגית הכוכבים, והמזלות, תעזור למצוא את העיתוי המתאים ותיתן את הכלים הדרושים לחיי היום יום, בתהליכי קבלת החלטות ויישומן
בלפור חקק
בספר "החיים כמשל" היחיד עומד מול אלוהיו ומדובב לפניו את חידת קיומו. הסופר רואה את שליחותו להתקרב לאלוהים בכל כתיבתו, וגם להביא גאולה לאחרים. בעיניי, החוויה של קיום מתמיד מול האלוהים היא חוויה רליגיוזית. בחודש שבט זכרנו את יום השנה של פ' שדה, ודבריהם של היוצרים הם זכרונם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il