X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האיסור על גברים בצריכת מין בתשלום אינו פרקטי כלל וכלל הצעת החוק, הולדתה בראייה צרה של יוזמיה את הנשים כקורבן יש לטפל בסרסורים ובסוחרי הנשים באמצעות חקיקה מחמירה באפס סובלנות. זה הפתרון היחיד!
▪  ▪  ▪
היצר חזק מהכל [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

טרנד חדש, המעוגן בהצעת חוק שמובאת לקריאה ראשונה בכנסת - איסור מוחלט על צריכת מין בתשלום. הדבר יהווה עבירה פלילית. לקרוא ולא להאמין.
עוד בטרם בחינה בדבר חוקיותו של החוק המתגבש ננסה להיכנס לפרקטיקה של הדברים.

תרחישים מיניים: המציאות עולה על כל דמיון

מה עם האלמן, המוגבל והביישן?
מה תהיה מנת חלקם של גברים שבתוקף נסיבות אובייקטיביות, אין להם בת זוג והדרך היחידה לפרטנר/ית למין, הוא בתשלום. מה נעשה עם האלמנים, המוגבלים, הביישנים וכדומה והרשימה עוד ארוכה. הללו יהפכו ליעד משטרתי, רחמנא לצלן

ירוחם (שם בדוי) פקד זונה בקרן רחוב ונכנס עימה לחדר מדרגות כמעשה אורי זוהר בסרט "מציצים". ירוחם נדרש למאה שקל אתנן, אותם שילם לפני מעשה, כנהוג בשירות מעין זה. בעודו רוכס מכנסיו לאחר מעשה, כשבת שחוק על פניו, לפתע מצקצקת בלשונה בת הלוויה הזמנית, שזה עתה הרעיפה עליו מחמאות שהוא הגבר האולטימטיבי, ותובעת מאה שקל, נוספים דמי שתיקה. משטרת המוסר אורבים בסיבוב, היא אומרת, אם אומר שנכנסת לכאן באקראי, ולא צרכת מין בתשלום, אתה פטור בלא כלום, אחרת יעצרו אותך. ומדוע שלא תדרוש דמי שתיקה, הרי אין עסקינן באדם נעלה, נטול זדון, שיצא לרגע לעשן סיגריה מישיבה של ל"ו צדיקים. מדובר בזונה למען השם! האם בד-בבד עם העמדתו לדין של ירוחם הביש גדא נעמיד לדין גם את הנערה באשמה של סחיטה באיומים.
האם השוקדים על הצעת חוק, לא נחה דעתם כי מדובר בסוגייה בעייתית, שכרוכים בה תרחישים רבים שהמציאות עולה על כל דמיון.
איך וכיצד יבוא דבר צריכת מין בתשלום לידיעת גורמי אכיפת החוק? אפשרות ראשונה, מארב משטרתי ב"אזורי הפורענות" והצצה על האקט בשידור חי כאחרון המציצים, אגב צילום אם ניתן, כדי לוודא שהתקיים בפועל האקט האסור. במקרים רבים יזדקקו לעדות של ה"קורבן" כדברי ח"כ זוארץ. מי היא הקורבן? נערה עובדת, שמהימנותה מוטלת בספק רב, בתוקף הנסיבות. לא יידרש עו"ד ותיק ומנוסה כדי להפריך את המהימנות של הנערה על דוכן העדים. אנו נהיה נדונים למצעד של נערות בלבוש "לא צנוע" שיפקוד את בתי המשפט, מתייצבות להעיד נגד גברים שגבר עליהם יצרם, שיכסו בבושה את פניהם מול המצלמות. להערכתי, חיש מהר חלקן יהפכו לעדות עוינות. והמשפט והחוק לחוכא ואטלולא. הרבה צבע בחדשות הערב, המון צבע בעיתונות הכתובה ומציצנות בשפע. תוכניות ריאליטי במיטבן.
מה תהיה מנת חלקם של גברים שבתוקף נסיבות אובייקטיביות, אין להם בת זוג והדרך היחידה לפרטנר/ית למין, הוא בתשלום. מה נעשה עם האלמנים, המוגבלים, הביישנים וכדומה והרשימה עוד ארוכה. הללו יהפכו ליעד משטרתי, רחמנא לצלן.
טול מקרה היפותטי של מנכ"ל חברה ידועה המעניק תחזית כלכלית דרך קבע בערוץ המסחרי עתיר הרייטינג, שעלול להפוך באחת לנאשם בדין פלילי, משום שצרך מין בתשלום בבית מלון או בכניסה מעופשת בתחנה מרכזית. ובכך איבד את כל עולמו. הלסדום היינו, לעמורה דמינו?
אגב, מה דינו של אקט מיני בחצר בית שלא בתשלום? מה דינו של גבר אמיד מאוד המקיים יחסי מין עם בת זוגו הצעירה ממנו בארבעים שנה, שכל עניינה בבן הזוג הרופס הוא כספו? מי כאן בדיוק הקורבן?

רחב הזונה מתהפכת בקברה

הצעת החוק, תולדתה בראייה צרה של יוזמיה את הנשים כקורבן. אולם חלק לא מבוטל מהנשים עושה זאת מרצונו החופשי ומיוזמתו. מה אמור לעשות צרכן המין הגברי שמבקש שירותי מין, להעביר לגברת המעורטלת למחצה שלפניו שאלון למילוי (או שאלון אמריקני עם ארבע תשובות) שיהא עליה להשיב האם עיסוקה כעצמאית או שהיא תחת חסותו של סרסור? האם היא בת למשפחה הרוסה מדרום הארץ, שאביה היה שיכור והיכה את ילדיו, ואימה פסיבית שלא הייתה מסוגלת לסייע להם? ועוד כהנה וכהנה.
רבותי חברי הכנסת, טפלו בסרסורים ובסוחרי הנשים באמצעות חקיקה מחמירה באפס סובלנות. זה הפתרון.
במה תועיל הסדנה, שעל-פי הצעת החוק תהפוך לענישה אלטרנטיבית כלפי גברים? בתום הסדנה הגבר שעבר סדרת חינוך, יחפש פורקן ואין לו בת זוג, עשוי חיש מהר לחפש מין בתשלום. הרי היצר חזק מכל סדרת חינוך מגוחכת. הרצדיביסט האומלל יהיה נתון כעת, הן למורא הדין והן לניסיון סחיטה של מספקת השירות? רחב, שהצפינה את המרגלים בביתה בזכות ליבה הרחב, מתהפכת בקברה. הפטנט הרשום על שמה הולך ומתפוגג.

הכותב הוא עו"ד העוסק בדיני משפחה.
תאריך:  16/02/2012   |   עודכן:  16/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גזירה שגברים לא יוכלו לעמוד בה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חוק השבדיות נכשל בשבדיה...
ירון זכאי 1  |  16/02/12 16:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
איציק וולף
ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה את הצעת החוק שעל פיו צפויים לקוחות של שירותי זנות לעונשי מאסר    יו"ר ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים: העברת האחריות ללקוחות המהווים את הדלק בתעשיית המין היא צעד אקוטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il