X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חוק, באשר הוא, חייב להיות מדויק. אחרת כבר במבחנו הראשון בבית המשפט כל עו"ד מתחיל ישים אותו - ובעקיפין את הוגיו - ללעג ולקלס
▪  ▪  ▪
מה ייחשב ליחסי זונה-לקוח? [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]
זונה או נאנסת?
מה על מפיק, או שחקן, המקבל מין מכוכבנית כדי שייתן לה תפקיד - הגם כאן יש יחסי זונה-לקוח וגם דינו שלו מאסר? ומה הדין אם קיבל מין כדי שייתן תפקיד, ולא נתן? הגם אז דינו מאסר? או שמא אז יואשם האיש רק באונס?

   מירב ארד
חוק הזנות אושר בקריאה טרומית

ברכות חמות מקרב לב להוגי היוזמה לדאוג סוף-סוף גם לאותה אוכלוסיית נשים המנוצלות באופן הגס ביותר - תרתי משמע - ואני הקטן מברך בחום ורק מבקש להעיר שחוק, באשר הוא, חייב להיות מנוסח במדויק, וכאן צריך להגדיר בדיוק מתי בעצם יחסי מין הם בעליל יחסי זונה-לקוח.
האם החד-פעמיות תהיה האינדיקטור ליחסי זונה-לקוח? שאם כך, מה באשר לאותם לקוחות החוזרים שוב ושוב אל אותה זונה עצמה? ומה אם לגברת הגובה חמישים שקלים לפעם אחת, אתן מאה, תמורת "כרטיסייה" לפעמיים?
ושמא האינדיקטור יהיה אמצעי התשלום? האם רק תשלום בכסף מזומן ייחשב? ומה עם תשלום בשיק? ומה עם עסקת בארטר? לדוגמה: אם יזמין אדם גברת למסעדה טובה, ויקנה לה ארוחה טובה ויין טוב, ובסוף הערב יקבל מין, שלא היה מקבל אלמלא קנה לה את הארוחה הטובה ואת היין הטוב - האם יישלח האיש ההוא למאסר?
ומה דינו של קצין בכיר המקבל מין מקצינה זוטרה, ובתמורה הוא מקדם אותה לתפקיד ולדרגה בכירים? האם גם דינו להיאסר, או שמא לאתנן ייחשב רק כסף היוצא מכיסו הפרטי של אדם, ואין החוק נוגע לתשלום אשר נעשה מכספי הציבור?
ומה על מפיק, או שחקן, המקבל מין מכוכבנית כדי שייתן לה תפקיד - הגם כאן יש יחסי זונה-לקוח וגם דינו שלו מאסר? ומה הדין אם קיבל מין כדי שייתן תפקיד, ולא נתן? הגם אז דינו מאסר? או שמא אז יואשם האיש רק באונס?
ומה הדין לגבי "מנוי"? כאשר גברת מספקת מין למשך, נאמר, שנה אחת, נאמר מאה ושמונים אקטים, בתמורה לטבעת יהלום? או למעיל פרווה? או למרצדס ML? ואם אכן קיימת גם כאן העבירה אשר בה דן החוק, האם במקרה שכזה ייחשב הדבר לעבריין לעבירה אחת, או שמא ייחשב למאה ושמונים עבירות נפרדות, שדינן תשעים שנות מאסר?
החוק המוצע הוא מבורך, ובושה לכולנו שלא נחקק עוד קודם. אבל חוק, מטבעו, באשר הוא, חייב להיות בהיר ומדויק. אחרת כבר במבחנו הראשון בבית המשפט יוכל כל עורך דין מתחיל לשים אותו - ובעקיפין גם את הוגיו - ללעג ולקלס. ועל כן לכל השאלות הללו אשר העליתי יש ליתן תשובות ברורות ומדויקות, בטרם תהפוך לחוק מדינה היוזמה המבורכת והראויה לכל שבח לדאוג סוף-סוף לאותה קבוצת נשים אצלנו המנוצלת בבוטות ובאופן הגס ביותר, תרתי משמע.

תאריך:  16/02/2012   |   עודכן:  16/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"יחסי זונה-לקוח" - אפשר הגדרה?
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לזכרוני התוצאות היו נוראות
יש תקדימים?  |  16/02/12 11:51
2
ומערכת היחסים בין ח"כ לאזרח ?
דורון פ. י-ם  |  17/02/12 08:55
3
אין ריסון בתאור "עם" ראש כחול
כותרת מהארץ!  |  17/02/12 11:26
4
כל הכבוד
מגנוליה  |  17/02/12 12:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב ישראל רוזן
מוקד הסוגייה איננו במישורים המוסריים והחברתיים, אלא במגרש הכלכלי. אי-אפשר להתעלם מהיתרון של המעסיקים - זמינות עובדים לפי צרכים משתנים ללא מתן קביעות. אם הבעיה היא כלכלית אזי ה'נשק' העיקרי כנגד תופעת עבדי-קבלן צריך להיות שלא ישתלם לרכוש שירותי כח אדם בקביעות
משה חסדאי
בראיון ל'ישראל דיפנס' מבהיר שבתאי שביט כי אנו בעיצומה של מלחמת עולם. מלחמה שהוכרזה נגד ישראל ונגד המערב כולו ומונעת על-ידי מוטיבציה דתית-מוסלמית. שדה הקרב מתפרש על כל העולם. ציר הרשע הוא אירן-דמשק-חיזבאללה-חמאס. רוסיה וסין מנהלות מלחמה קרה נגד ארצות הברית והאיחוד האירופי
ראובן דינור
האיסור על גברים בצריכת מין בתשלום אינו פרקטי כלל וכלל    הצעת החוק, הולדתה בראייה צרה של יוזמיה את הנשים כקורבן    יש לטפל בסרסורים ובסוחרי הנשים באמצעות חקיקה מחמירה באפס סובלנות. זה הפתרון היחיד!
צ'לו רוזנברג
הצעת חוק הממשלתית שנועדה להקשות קבלת פטורים מצה"ל היא הודאה של שלטונות המדינה שבמשך שנים רבות התנהל גיוס הבנות לצה"ל בצורה בלתי מתקבלת על הדעת. רק עתה נזכרו הפוליטיקאים שיש איזה חוק מלא פרצות, שכל עניינו זכייה בתמיכת המפלגות הדתיות. לעזאזל ערכים. לחיי השקרים. והציבור קונה את זה
ד"ר מוטי גולן
ניתן לראות את שפלותו ואפסיותו של האדם עד כמה הוא תלוי בסיר הבשר ובקנקן המים. כאשר רואים את המכלול הזה למדים אנו עד כמה השכינה קרובה היא לאדם. האדם יכול ומסוגל "לראות את האלוהים" בעת שהוא "אוכל ושותה" וזאת כשהוא שומר על מצוות ה' הקשורות למזון ולאוכל
רשימות נוספות
השרים אישרו: לקוחות זנות - למאסר  /  איציק וולף
קופ"ח לא תממן השתלה הכרוכה בסחר איברים  /  איתמר לוין
חמישה הורשעו בסחר במאות נשים לזנות  /  איתמר לוין
אין סיכוי למיגור הזנות  /  ראובן לייב
גילוי אריות  /  משה חסדאי
"על החירות" נוסח ישראל 2012  /  עו"ד פנחס (פיני) פישלר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il