X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גברת אדרעי הכחת שבעזרת השלטר או מפתח לרכבת את גורמת נזקים לציבור ש"כאילו" את מגנה עליו. את והוועד המיליטנטי שלך הורסים גוף שקיים עוד לפני שנולדת ושנולד לפני שהמדינה נרשמה כחברה באו"ם. את גברת אדרעי הורסת עסקים, הורסת חיי תרבות, חירבת לסטודנטים יום מבחנים ולימודים ובעיקר את פוגעת בעובדי רכבת ישראל
▪  ▪  ▪
גילה אדרעי. גורמת רק לנזקים [צילום: מן הטלוויזיה]

שלום לך מנהיגת פועלים,
גברת אדרעי הלא היקרה איזה דוגמה למופת את נותנת?!!
מדהים, אני נפעם שלא לומר מצומרר מדמותך המנהיגותית. מהשפה שלך והעברית הקולחת. מההשראה שאת נותנת שאת אומרת "שאין לך כנפיים" - כי חבל שאין לך כנפיים כי אז היית עפה לאלף עזאזל לנוכח הנזקים שאת גורמת למשק. גם מצאתי בך מנהיגה מהטבע - כשראיתי את דמעות התנין שהזלת על המרקע ועל שולחן וועדת הכספים של הכנסת בסיפורי עובדי הקבלן.
כשהבטתי על מסך הטלוויזיה בשעה שבזת למערכת המשפט שאלתי עצמי שאלות נוקבות על דמוקרטיה ואנרכיה, אבל כאן, קצרה היריעה להיכנס לדיון הפילוסופי על דמוקרטיה, כי הוכחת שבעזרת השלטר או מפתח לרכבת את גורמת נזקים לציבור ש"כאילו" את מגנה עליו. ציבור הזקוק לכלי התחבורה הנפלא (בעולם) אך המקולל כאן בישראל. זהו ציבור עובדים שאיבד את האמון ברכבת מאחר שלא להתייצב בזמן לעבודה.
יש קווים אדומים בחברה שלא נחצים
גרמת ללמעלה ממאה אלף איש נזק ישיר ולעוד מיליון נזק עקיף. את והוועד המיליטנטי שלך הורסים גוף שקיים עוד לפני שנולדת ושנולד לפני שהמדינה נרשמה כחברה באו"ם. את גברת אדרעי בשביתות שלך חדשות לבקרים הורסת עסקים, הורסת חיי תרבות, חירבת לסטודנטים יום מבחנים ולימודים ובעיקר את פוגעת בעובדי רכבת ישראל.
אחריות גברתי. אחריות אדירה מוטלת עליך ועל הגוף שנקרא וועד עובדים - גוף שיש לו חשיבות עליונה בשנים בהן דורסים עובדים. יש קווים אדומים בחברה שלא נחצים גם אם את מנהלת שמונה סכסוכי עבודה - ואת דרסת אותם ברגל גסה. ובכל העת הזו אני תוהה על ההשראה שאת נותנת למאות שמחפשים או יותר נכון מחפשות את 15 דקות התהילה. אולי תכנסי לאח הגדול כי תוכלי להיות הקטר המוביל בשסע העדתי, החילוני דתי ונמצא לך כבר תפקיד בריאליטי. את 15 הדקות שלך בזבזת שהוכחת שאת שייכת למשפחת פשע (מבלי להעליב את המשפחות).
איזו השראה את נותנת למאות ואלפי חברי איגודים שמאמינים במוסד שנקרא התאגדות עובדים כשניהלת בלילה קרב סכינים או דחיפות בחצר הקטרים בלוד מול המנכ"ל. כן, יכתבו הטוקבקיסטים שלא היית שם - אבל עם כנפייך את ההשראה לשולפי הסכינים. מי שעוזר לך בניהול המאבק התקשורתי הזה כשל כישלון חרוץ (ומשום מה יש לי זיק של רעיון מי זה היועץ האסטרטגי).
קיבלת כותרות, קיבלת זמן מסך, קיבלת אפילו שער בגלובוס אבל דבר אחד לא קיבלת וזהו השיעור הראשון בעולם התקשורתי - אף אחד לא הצטער על משהו שהוא לא אמר. ואת אמרת, ויותר מיידי אמרת, הרבה שקרים ומסרים מבולבלים.
לא את ולא מאבקך - מעוררים אמפטיה
לא הנהלת הרכבת אטומה כפי שאת מצוטטת בגלובס אלא את ורק את בשפל מנהיגותך. לא את ולא מאבקך מעוררים אמפטיה, נהפוך הוא, יש רבים שהיו מוכנים לסקול אותך באבנים שאת תלויה על רמזור הניתוב שבמסילה. הסתובבתי בעולם וראייתי מה זה שרות רכבות, דיוק של זמנים ודיוק בשרות (ואני לא מדבר על גרמניה - שאת הדיוק ברכבות הם הוכיחו לפני שישים שנה ויותר). אני מדבר על מדינות נכשלות באפריקה, בסרי לנקה ובאזורים נידחים בהודו. וראייתי את הרכבות באוסטרליה, צרפת ואנגליה שמשנעות מיליונים ביום מהפריפריה למרכזי התעסוקה בעיר כחלק מכוח ושינוע כלכלי. אבל אצלנו יש את הגברת אדרעי! היא עסוקה עם הוועד בנופש (סליחה) במלון כדי שהם יוכלו לנהל את החמ"ל הבריוני במרוכז. מלון על חשבון עובדי הקבלן ברכבת.
היא וחבריה צריכים אוטובוס ביחד כדי להגיע לבית המשפט והנה הלכו עוד כמה אלפי שקלים אבל מי סופר כסף קטן כשהוועד חוגג על חשבון העובדים. ואת הארוחות בתל אביב צריך לשלם? הרי זה אשל בתפקיד וכך מכספי הוועד ישפכו עוד כמה אלפיים!! ולקט עיתונים מיפע"ת צריך לכל החברים שיהיה הוכחה בשכונה שעבדנו ונלחמנו עבורם - עוד שישים אלף בשנה!! ואת הקנס של זו עם הגלימה השחורה (כבוד השופטת) שבבוז מול מצלמות הטלוויזיה אמרת "נורא מפחיד" (בזלזול) הרי הכסף של הקנס יצא מכיסם של העובדים.
כן גברת אדרעי העובדים שלא גומרים את החודש. אלה שאת לוקחת להם מהפה מיסים לוועד. וליועצי התקשורת או מנהלי המאבק האסטרטגים צריך לשלם? הם הכתיבו את המהלכים ובטח יש לוביסט או שניים - כסף קטן שמדובר מקופת הוועד. כשאת נאבקת כנגד חוזה אחזקה בחברה המייצרת הרי את לא נאבקת על עוד עובד דור ב' או דור ג' שייקלט ברכבת, אלא, את נאבקת ברצון שלך לראות את כספי הציבור נשפכים.
כל רכב שאת קונה יש לו תקופת אחריות ואחזקה של החברה - עד לרגע זה לא הבנתי מה רע בכך? אבל כנראה שנשארו עוד כמה בני משפחה של עובדים דור א' שסיימו צבא וצריכים להיקלט ברכבת ישראל. ואיך שכחנו שההתמחות מספר אחד אצלכם זו הבטיחות.
הפסדת את ציבור הנוסעים
בטיחות, קראתי, זה נר לרגליכם רק חבל שאצלנו סופרים גופות ולא את בכמעט ונפגע. בגלל זה אתם לא רוצים שיטפלו בקרונות מישהו מבחוץ - חלילה יינזקו הקרונות. חבל שאתם שוכחים לחבר את המעצורים (אירוע בדרך למודיעין) ורק אתם שורפים קרונות (מול געש) ובטח שכחתי איזה כמה תקלות בטיחות שהציבור לא יודע עליהם כלל.
אולי עשו טוב עובדי הרכבת ששבתו. אולי סוף, סוף יסגרו את הרכבת לכמה חודשים ופשוט יפריטו אותה ונקבל גוף שירותי, מקצועי ומדויק. זו העת להבאת קרונות חדשים, ולבניית מסילות משולשות ומרובעות ובכך יקרבו את עפולה, ירוחם ושדרות ברכבת מהירה של 20 דקות לתל אביב. הציבור בארץ איבד את האמון בכלי שנקרא רכבת (תשאלו את הנוסעים בקו הדרומי שבשנה האחרונה סבלו מלמעלה ממאה ימי השבתה של הקו לבאר שבע). תשאלו את אלה שלא הגיעו לעבודה, לטיסה ולמבחן באוניברסיטה.
אולי בכלל כדאי לסגור את הרכבת כי הרבה נפשות תועות יחפשו מקום אחר להתאבד ולא על הפסים, (או כפי שצחק היום מישהו ואמר שעובדי הרכבת זרקו עובד קבלן לפסים כדי לחמם את הקטרים). הרכבת בישראל היא בדיחה של שרות. אני מצטער שאני מכליל ופוגע באנשים טובים שעובדים קשה יומם וליל בקטרים קפואים בלילות החורף ובקטרים בוערים בקיץ. אני מצטער שאני פוגע בעובדי התשתית והתחזוקה שאוהבים את העבודה שלהם ונותנים את הנשמה. חברים יקרים בכם האשמה אם זו מנהיגתכם - אתם שלחתם לחזית מישהי שמביישת את עבודתכם ובכך הפסדתם אותנו ציבור הנוסעים שהיה מוכן להתאבד עבורכם אם רק היינו מקבלים תמורה.

תאריך:  16/02/2012   |   עודכן:  16/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רכבת ישראל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אבוי לנו ממנהיגת פועלים שכזו
תגובות  [ 17 ] מוצגות  [ 17 ]  כתוב תגובה 
1
שביתת הרכבת
מרקל  |  16/02/12 16:25
 
- אישה בראש=הרס וחורבן טוטאלי
אדרעי ההורסת  |  16/02/12 18:10
2
הפנייה הישירה לעובדי הרכבת
הרואה כל  |  16/02/12 16:32
 
- היא לא נכונה היא תמימה ל"ת
גל778  |  16/02/12 20:11
3
שכל-אין לה........
ajn  |  16/02/12 17:00
4
אדרעי תמצית הזוהמה. ל"ת
שרון.  |  16/02/12 17:30
 
- אחרי שביניש גירשה הטובים לחו"ל
זה החומר שנשאר פה  |  16/02/12 17:50
5
פניה אל שר התחבורה
אהרון בן-יעקב  |  16/02/12 18:06
 
- לראש הממשלה אין ביצים. הוא לא
יעשה שום דבר  |  16/02/12 18:59
6
מדוע לא שואלים אותנו האזרחים
פישלזון  |  16/02/12 18:37
7
אבוי לנו
יעקוב יעקוב  |  16/02/12 19:29
8
אדרעי פושעת, והקנס ישולם מכיסה
אחד העם  |  16/02/12 19:50
9
הפרטה בנוסח נתניהו בזויה ומבזה
מייק פלג  |  16/02/12 20:19
10
גב' אדרעי מתנהגת כמאפיונרית ל"ת
אברהם מערב השומרו  |  17/02/12 10:35
11
רמה ירודה של עיתונאיות פשיסטית
כתבה מלקקת לשלטון  |  17/02/12 13:15
12
הנציונל סוציאליזם החדש
m.d  |  17/02/12 13:56
13
אין גבול להתלהמותך ולצביעותך!!
הניה  |  17/02/12 20:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל גיגי
במאבק נגד עובדי הרכבת, האוצר ושליחיו בהנהלת הרכבת עברו קו אדום כאשר השתמשו באמירות גזעניות כדי לפגוע במאבק שהוא לא פחות צודק ממאבקם של העובדים האחרים, והציגו את עובדי הרכבת כעבריינים ומאפיונרים, כשהם מדביקים להם כינויים כמו "ארסים" ו"פרחות"
ראובן לייב
את תוכנית "האח הגדול" מאפיינת סתירה בלתי-מובנת: בעוד היא מצטיירת בריקנות ובשעמום הגדול שלה - היא מצליחה, בכל זאת, לזכות ברייטינג גבוה של צופים. למה? דומה שרק אלוהים יוכל להיות "צפנת-פענח" של תעלומה שכזו
עו"ד משה גולדבלט
הצעת החוק מבוססת על הנחת היסוד שהאישה העוסקת בזנות לא זו בלבד שאינה מסכימה לקיום יחסי מין, אלא שעל-רקע היותה קורבן לניצול מיני בילדות ושל מצבה הכלכלי אין היא מסוגלת לגבש הסכמה כזו    אכן, מדובר בהצעה פטרנליסטית. לא ירחק העתיד בו יועלו הצעות שמשמען הדרת נשים בשם הצורך להגן עליהן מפני הטרדות וגם הצעות אלו יזכו לתמיכה דתית
אלי אלון
רבות מהמטריות בישראל נשברות ומתקמטות זמן קצר לאחר קנייתן ויוצאות מכלל שימוש    הייתכן שבעידן הטכנולוגיה המפותחת והמתקדמת הקיימת כיום לא ניתן לייצר מטריות חזקות ועמידות?
משה אוחיון
בעת הזאת, בה תלמידים מצטיינים רבים מהלכים בתחושה של החמצה בעולם שטוף מידע המתפרק מאמיתותיו, הגיע הזמן שבכל בית ספר תהיה כיתת כותבים המתרגמת התנהלות יומיומית לפרקי שיר ופרוזה. קבוצה מסורה ומעורבת המכירה ביתרונות העיסוק הרוחני, ותרה באדיקות אחר הכוח המרפא של המילים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il