X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אובמה עושה את כל מה שביכולתו לקחת את התואר מנשיא ארה"ב לשעבר, ג'ימי קרטר, ולהיות הנשיא המוביל והכי אנטי-ישראלי שהיה לארה"ב אי פעם. אני לא חושבת שישנם יהודים רבים בעלי אמון בדיפלומטיה של אובמה, אני מקווה שכאשר זמן ההצבעה יגיע, רוב האמריקנים כבר ידעו שאובמה הוא פשוט לא נשיא טוב לכל האמריקנים
▪  ▪  ▪
ברק אובמה. משחק משחק כפול [צילום: AP]

המאמץ של ברק חוסיין אובמה להטעות, במקום להנהיג, הוא בלתי נתפס. עומק אמונתו כי מנהיגותו קרובה לשלמות מסוכנת מאוד.
כיום, אירן ושאיפות הגרעין שלה נמצאים במרכז הדיון בכל חדרי החדרים בעולם, בהם פוליטיקאים נפגשים.
עם פצצות הבאסטר בונקר הענקיות שלה, ארצות הברית היא המעצמה הצבאית הבטוחה, היחידה, שיכולה לשים קץ לשאיפותיה של אירן לייצר נשק גרעיני. ארה"ב צריכה לפעול באגרסיביות, ולצאת באמירה חד-משמעית כי היא מוכנה, בהתראת רגע, לתקוף את אירן, אם משטר המולות ימשיך במירוץ שלו להיות מעצמה גרעינית. האמת חייבת להיאמר; אירן גרעינית היא האינטרס של ארצות הברית עם ברק אובמה כמנהיגה. זוהי קונספירציה בינלאומית שאף אחד לא רוצה להודות בה, ולכן, לא מפרסמים או דנים בה בגלוי.
כידוע, ארצות הברית לא הטילה סנקציות כלכליות חמורות על אירן, וכמו-כן היא עושה את כל שביכולתה כדי למנוע מישראל לתקוף את אירן כאמצעי מנע, ולכן זה נעשה ברור, יותר ויותר, שארצות הברית מאפשרת לאירן להשיג פצצה גרעינית.
כפי שאנחנו יודעים, ארצות הברית חתמה על הסכם עם האחים המוסלמים, בראשות ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן; היא גם דוחקת את המשטרים הערביים במזרח התיכון ליפול כך שהאחים המוסלמים יוכלו להתערב ולקחת שליטה.
מדוע ארה"ב מגנה על אירן והאחים המוסלמים?
אחרי הכל, אירן היא מדינה שיעית והאחים המוסלמים הם סונים, ולכן הם יריבים. וכמו-כן, אירן היא נגד ארה"ב והאחים המוסלמים משתפים פעולה איתה.
התשובה היא כדלקמן: ארצות הברית יודעת, היטב, שברגע שהאחים המוסלמים יקבלו את מה שהם רוצים, שזה להשתלט על המזרח התיכון כולו, הם יוכלו להתעלם ולנטוש אותה. לאחר מכן הם לא יצטרכו את ארה"ב ויוכלו להתכחש להזרמת אספקת נפט.
בקיצור, האחים המוסלמים יעשו למערב זמן קשה. לכן, ארצות הברית שומרת את האופציה של אירן גרעינית, ככוח במזרח התיכון, כאופציה ומשקל כנגד האחים המוסלמים. בדרך זו, ארה"ב יכולה לשמור על האינטרסים שלה במזרח התיכון: האחים המוסלמים לעולם לא יוכלו לינטוש את ארה"ב, כי אירן מאיימת עליהם גם כן. האחים המוסלמים יצטרכו לקבל שהם צריכים להמשיך להיות תחת כנפי ארצות הברית ולשמור את קירבתה. אובמה ימשיך לספק נשק לאחים המוסלמים, הפעם נגד האיום הגרעיני האירני, ובתמורה, הם ימשיכו לספק נפט לארה"ב.
האם אתם מבינים זאת? לאחר הכל, ארה"ב יכולה להתמודד עם אירן גרעינית.
ארה"ב משחקת משחק כפול
ארה"ב היא שמאפשרת לאירן להשיג נשק גרעיני, כך שהאחים המוסלמים לא יוכלו לנטוש את האמנה שהם חתמו איתה. ארה"ב משחקת כאן משחק כפול, והמסקנה מכך היא רק אחת: אובמה ושותפיו רוצים להשמיד את המדינה היהודית, ישראל, עם אירן גרעינית, זאת רק לאחר שישראל כבר נהרסה על-ידי אירן. רק אז אובמה יפעל לנטרל את אירן במלחמה מתוכננת.
בדרך זו, על-פי שפת הדיפלומטיה הכפולה של אובמה, הוא ינצח פעמיים. מאחד, שפעם אחת ולתמיד הוא יביא לחורבן לעם היהודי המרגיז, שלדעתו, הוא בעייתי; שהוא גורם מסית ומתגרה לעולם כולו. ושנית, אובמה יינטרל את אירן, בגלל שהם תקפו את ישראל, וזאת תהיה הסיבה למלחמה של ארה"ב עם אירן.
בנאומו באיפא"ק ב-4 במרס 2012, אובמה אמר שהוא שומר על גבה של ישראל, שאשר להבין בדרך אחת: לממשל אובמה יש סכין בגבה של ישראל. אובמה עשה כל שביכולתו כדי ללעוג ולהחליש את ישראל בעוד שהוא חיזק ועודד כל הזמן את אויביה.
זהו המשחק שאובמה משחק שכמעט אף אחד לא מדבר עליו. אם ראש הממשלה נתניהו יקבל את דרך החשיבה של אובמה, הוא למעשה עוזב את ההתקפה על מתקני הגרעין של אירן אך ורק למען אמריקנים, ולכן, מוותר על היכולת של ישראל לשמור על הריבונות הלאומית ועצמאות שיקול הדעת שלה.

תאריך:  12/03/2012   |   עודכן:  12/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דיפלומטיית שתי הקצוות של ארצות הברית
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אם השלטון האמריקאי
אלטע קאקער  |  13/03/12 01:42
 
- פילה אויזן דרעק
ציפור שיר   |  13/03/12 10:53
2
לקאקער
סמירנוף  |  13/03/12 11:11
3
הזוי. אפילו יחסית לשמרנית.
ראובן123  |  15/03/12 21:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם פכטר
פסק דין תקדימי של בית המשפט העליון, מפסיקתה האחרונה של הנשיאה דורית ביניש, מחזקת את זכויות האזרח - להגן על פרטיותו וחיפוש על גופו. ההחלטה האחרונה (בתיק אברהם בן חיים - 2012) - מרחיבה את הלכת יששכרוב (2006), לגבי ראיות שהושגו בדרכים פסולות. הלכת "פרי העץ המורעל", שהייתה מקובלת בישראל - נשחקת למינימום עם ההלכה החדשה ומקרבת אותה לפסיקה בארה"ב
אורי שטרוזמן
שחרורם של חולי הנפש מטריד את הצבור המעוניין למנוע את שחרורם. "הלחץ הציבורי נובע" - כתב מומחה נכבד בתחום הפסיכיאטריה שכיהן שנים רבות כמנהל בית חולים לחולי נפש - "הן מהפחד מחולה נפש, דעות קדומות ותפיסת בית החולים הפסיכיאטרי כמקום בו מבודדים את העשבים השוטים של החברה ולא כמקום שמטרתו העיקרית היא טיפולית"
הרב רפי פוירשטיין
מדרש מפתיע בתחילת פרשת השבוע קובע, כי בחטא העגל היה היבט חיובי - האחדות. את הלקח הזה צריך ללמוד כל מי שמדבר על ה"יחד", גם כאשר עיקרון זה לכאורה נראה סותר את עצמו
יהודה דרורי
אינני בקיא בסטטיסטיקות עליהן מבוססות ההערכות הפסימיות של הכלכלנים, אבל אם נכון הדבר, יש דווקא לברך על כך, מפני שזו לדעתי תוצאה ישירה מהמחאה החברתית. .מחאה זו הייתה צודקת ביסודה וסימנה לחברי הכנסת ולשרי הממשלה "אור אדום"
עליס בליטנטל
מה שמתחולל כאן בינינו לבין הערבים זה לא דו-קרב. עברו הימים בהם שיחקנו בפינג-פונג איתם: הם מפציצים - ואנו עונים באותה מידה. בעצם לא, כי אם בפחות עוצמה. חו"ח שלא ייהרגו אזרחים ערבים. למה? האם הם משתדלים לא לפגוע באזרחינו? לא. להפך, זוהי מטרתם. להרוג, לאבד ולהשמיד היהודים. אז מה המשחק הג'נטלמני שלנו והמורא הגדול "מה יגידו עלינו בעולם"? הכללים השתנו, וכדאי שנתעשת ונתחיל להתייחס לעצמנו ברצינות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il