X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שתי המדינות לוחמות מלחמות לאורך קווי הפוליטיקלי קורקט, שלא ניתן לנצח בהן. במובנים רבים, היום, ארצות הברית וישראל עשויות מאותם חומרים בתחומים רבים
▪  ▪  ▪
ברק אובמה, בנימין נתניהו. בוחרים שוב ושוב באותם אנשים [צילום: לע"מ]

אומרים שאם ישראל תיפול, ארה"ב תהיה הבאה ליפול. יש האומרים שארצות הברית זקוקה לישראל כמו שישראל זקוקה לארצות הברית והגורל של שתי המדינות משולב זה בזה. יש האומרים כי ישנם קווי דמיון רבים בין שני העמים.
בשנים האחרונות ארה"ב לא הצליחה לסיים אף מלחמה אחת בניצחון מוחלט משום שהיא לא רוצה!. בשנים האחרונות ישראל לא הצליחה לסיים אף מלחמה בניצחון מוחלט ועם כניעה מוחלטת של האויב שלה כי היא לא רוצה, או שהעולם אינו מאפשר לה לעשות זאת!.
שתי המדינות לוחמות מלחמות לאורך קווי הפוליטיקלי קורקט, שלא ניתן לנצח בהן. במובנים רבים, היום, ארצות הברית וישראל עשויות מאותם סיבים בתחומים רבים.
בישראל ישנם ישראלים בשם בלבד - יב"ב, או אנג'וז; חלק מהאנג'וז האלה הם נבחרי ציבור לתפקידים בממשלה, אך לא ניתן לתת בהם אמון להגן או להנהיג את האומה היהודית.
בארצות הברית ישנם אמריקנים רבים שהם אמריקנים בשם בלבד-אב"ב; , בוושינגטון, בעיקר בממשל של אובמה, להכליל את הנשיא אובמה, ישנם נבחרי ציבור רבים מדי שהם אנטי-אמריקה, שאי-אפשר לסמוך עליהם להגן או להנהיג את האומה האמריקנית.
לתחזק מתקני אחסון נשק ענקיים, מלאים בכלי נשק מאיימים, לא ישנה דבר, אם הצבא אינו רשאי, או אינו מתכוון, להשתמש באותם כלי נשק כדי לגרום נזק נוראי לאויב עד שהוא יכנע, כניעה מוחלטת. בדיוק כמו שגרמניה ויפן נכנעו לבנות הברית במלחמת העולם השנייה .
בעירק, צבא ארה"ב סיים את נוכחותו ואל-קאעידה כבר ממלא את החלל שצבא ארה"ב השאיר שם. צבא ארה"ב בנוי עכשיו מגנרלים שמדברים עבור וושינגטון ולא עבור הצבא עליו הם מפקדים. צבא כזה הוא חלש במיוחד שמפקדו, אובמה, הוא אדם חסר תכלית.
בישראל הגנרלים נראה כפקידים פוליטיים, עומדים בנכונות להשתלט, או להיות חלק מהממשלה, לכן הם משחקים בפוליטיקה כשהם עדיין במדים. צבא כזה לא יכול לנצח במלחמה.
בוחרים באותה אשפה ביורוקרטית-פוליטית
באופן כללי, אנשי צבא בדימוס נעשים פוליטיקאים לא יוצלחים.
בישראל ובארצות הברית הציבור ממשיך לבחור, שוב ושוב, באותה אשפה ביורוקרטית-פוליטית; והתוצאה, ממשלה שהציבור מאד לא מרוצה ממנה.
אני מוכנה להמר שאם הבחירות יערכו היום, בשתי המדינות, הן בארי סואטורו-ברק אובמה ובנימין נתניהו ייבחרו מחדש.
הפתרונות:
אף קצין מעל לדרגת סרן, לאחר פרישתו, יהיה רשאי להיכנס לכל תפקיד שהוא בממשלה האזרחית. בארצות הברית, תנועת מפלגת התה-טי-פארטי צריכה להיות זו שמובילה את הממשלה.
בישראל, יש צורך בשינוי מוחלט של מערכת השלטון. הבחירות של הנציגים מוכרחות להיות ישירות, בלי קציני צבא של פונקציה שהיא. מערכת משפטית חדשה נדרשת גם כן.
אם השינויים לא יבוצעו, הן, ארצות הברית וישראל ימשיכו לסבול ירידה באיכות ההנהגה שלהן עם דימוי של חולשה במקום תמונה של כוח הרתעה.
הפתרונות כולם נתונים בידי העם.ועל כוחו של העם: דרישות העם חייבות לפגוש את המנהיגים שבראש או את ראשי המנהיגים..

תאריך:  13/03/2012   |   עודכן:  13/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארה"ב וישראל - הדמיון בהנהגה הפוליטית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
המל"ל הוא ילוד שנולד בחטא מיילדיו, וכשהופיע לאוויר העולם, חנקו אותו, הזניחו אותו והפכוהו למה שהוא היום: כלום, כפי שעוזי ארד העיד בתור מי שהיה אחרון הנפילים, או הנפלים, בשורה ארוכה של ראשי המטה לביטחון לאומי. עד היום, הוא גוף מיותר, בעיני הקברניטים, במקום שיהפוך להיות לחוד החנית של העבודה האינטגרטיבית
צבי מגן
פוטין צפוי לפעול בשני ערוצים מקבילים: מחד-גיסא, כפי שכבר עשה זאת בעת תהליך הבחירות, יפעל לפגיעה תדמיתית, ובוודאי ארגונית, בגורמי המחאה, שכבר הוצגה כתולדת חתרנות זרה    במקביל, צפויים מצידו גם מאמצים להרגעת הרוחות בציבור, לשיפור תדמיתי של השלטון ולנקיטה במדיניות ליברלית יותר
איתן קלינסקי
בספרו של הרב יעקב מדן אפשר להתפעל מתעוזה מוסרית של ראש ישיבה בישראל, ישיבה מוערכת כמו ישיבת עציון, השואל שאלות מוסריות, שאנחנו כחברה נמנעים לשאול. ואם יש מי שרק מעז לשאול, מתריסים לעברו טוקבוטיטים - "אויב ישראל" ו"גייס חמישי"
אורי ברנע
ניצחון צריך להיות בכל מחיר - ניצחון חרף כל האימה - ניצחון, לא משנה כמה ארוכה וקשה תהיה הדרך, שכן ללא ניצחון, אין הישרדות
נרי אבנרי
את מאמרו מסיים יוסי שריד בשאלה: מה בסה"כ אנחנו מבקשים? והוא משיב תשובה ארסית. גם אנחנו שואלים: מה בסה"כ אנחנו מבקשים ממך? קצת צניעות, יוסי. היא תשביח אותך. יוסי שריד האמיתי, הוא לא אותו יוסי שאתה מכיר. הלכתי לארכיון...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il