איינשטיין, בטהובן, שייקספיר ומוצארט בקמפיין תדמיתי חדש של כלמוביל - מרצדס.
קמפיין זה הינו נדבך נוסף לקמפיין החלומות של מרצדס, אשר זכה אמש בתואר קמפיין השנה בתחום הרכב בתחרות קקטוס הזהב.
הקמפיין החדש של מרצדס מציג את חתימותיהם של גדולי העולם אשר עיצבו את פני התרבות באמצעות יצירות מופת שחרגו מגבולות הזמן והמרחב הקונבנציונאליים. וויליאם שייקספיר, מוצארט, אלברט איינשטיין, בטהובן, צ'ארלס דיקנס, קלוד מונה ועוד. כל חתימה הינה אומנות ויצירת מופת בפני עצמה. הטבעת חותמם יחד עם חותם מרצדס בהסטורית הרכב העולמית, הינם הקו הפרסומי, שיוביל את מותג מרצדס במסגרת השקת דגמי 2006.
הקמפיין מבית היוצר של שלמור אבנון עמיחי/Y&R, תחת הסיסמא "יצירת מופת", בהיקף של כשני מליון ₪, קושר את חתימות האישים למגוון הערכים ולקונספט הבינלאומי של מרצדס - Unlike any other ומחבר בינם לבין המותג מרצדס כיצירת מופת של כל הזמנים.
אבי צור, מנכ"ל מרצדס ישראל, מציין כי כשם שמוצארט, שייקספיר, איינשטיין וקלוד מונה מזוהים עם יצירות מופת בתרבות, כך מזוהה מרצדס עם הקונספט של יצירת מופת,
ה-Masterpiece, יותר מכל מותג אחר בענף הרכב. "ערכים כגון חדשנות, דמיון, תשוקה, חזון, שלמות, איכותיות, המצאה וביטוי, הם אלו האחראים על אמנות, יצירות ותגליות חשובות בעולם, והם גם הערכים העומדים מאחורי מרצדס, החתומה על פיתוחים מהפכניים בעולם הרכב כגון המכונית הממונעת הראשונה, מנוע הדיזל הראשון וכרית האוויר", אומר צור.
הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות היומית, במגזינים ובאינטרנט ויימשך כחודשיים.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי
צוות קריאטיב: דודי חברון, גל זכאי
סופרוויזר: שירלי אושיה
תקציבאיות: טל יופה, שי דור
פלנר: הלה תמיר
חברת מדיה: יונייטד
סמנכ"ל יונייטד: אילנה מונקה
מנהלת לקוחות: מיכל פלומין