X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סמסונג
▪  ▪  ▪

קומפקטי, ייחודי, מסוגנן ובעיקר - סליידר. חברת סמסונג סלולר משיקה ברשת ORANGE את מכשיר SAMSUNG 855 - הסליידר הראשון ברשת GSM בישראל.
המכשיר, בעל עיצוב מעוגל וקומפקטי מצוייד במצלמה מובנית עם פלאש לצילום איכותי, מסך ברזולציית צבע מדהימה של 65 אלף צבעים ואיכות סאונד של 64 פולי. למכשיר ספיקר מובנה פנימי וכן אביזר ייחודי: ספיקר חיצוני קטנטן להפעלה אוטומטית של הרמקול עם כניסת שיחה ולעצמת שמע גבוהה במהלכה. כמו כן, מאפשר לשמוע צלילים פוליפונים ומנגינות באיכות ובעצמה גבוהה. לערכת המכשיר מצורף עלון מידע המסביר את אופן פעולת ותפעול הספיקר. המכשיר יוצע בצבע שחור.
מכשיר Tri band הניתן לשימוש גם כטייפ מנהלים - יכולת הקלטה קולית עד 6 שעות SAMSUNG 855 מאפשר נדידה לאירופה ולארה"ב ללא צורך בהחלפת המכשיר (Tri Band) המכשיר מצויד בתזכורן להקלטה קולית של עד 6 שעות. בנוסף, קיימת במכשיר תכונת זיהוי מתקשר לפי תמונה ומקש גישה מהירה לכתיבת הודעות SMS ו-EMS (ב-4 שפות).
SAMSUNG 855 מאפשר גישה ישירה לתפריטים ולספר הטלפונים גם כאשר הסליידר סגור. מאפשר לשלוט על פונקציונאליות הפתיחה והסגירה של הסליידר (הגדרתם כמענה לשיחה נכנסת וכסיום שיחה) לצד הגדרה צלילית עשירה של הסליידר ולוח המקשים, ואפשרות להורדת מנגינות והלחנת מנגינות פוליפוניות העושות שימוש ב- 30 כלי נגינה ובמנגינות רקע. למכשיר אנטנה פנימית ותקשורת אלחוטית אינפרא אדום, MMS, אינטרנט מהיר GPRS class10 - WAP 2.0 ותמיכה בטכנולוגיית JAVA המעשירה את חווית השימוש ומאפשרת הורדת משחקים, ואפליקציות, נוסף להורדת מנגינות, אנימציות ותמונות מפורטל OBOX. ל-SAMSUNG 855 זיכרון מורחב, שמאפשר לאחסן מידע בנפח זכרון של מעל MB 20 של מנגינות, תמונות, הודעות MMS, הקלטות קוליות ועוד.
ממשק ידידותי ונוח להפעלה
תפריט ההפעלה של SAMSUNG 855 עוצב באופן תלת מימדי המציג בין היתר, גם מנהל מידע המכיל יומן פגישות, רשימת מטלות, שעון מעורר עם נודניק, שעון עולמי, מחשבון, שעון עצר וטבלת המרות. בנוסף המכשיר תומך באופן מלא בארבע שפות עברית, אנגלית, רוסית וערבית, וכן כולל ספר טלפונים מורחב - עד 1000 רשומות ורטט מובנה המופעל באמצעות לחיצה על מקש בודד. המכשיר מאפשר גישה ישירה לחיפוש שם בספר הטלפונים באמצעות לחיצה אחת על מקש הניווט התחתון וכן גישה מהירה להתחברות לפורטל OBOX באמצעות לחיצה על מקש הניווט המרכזי.
פלאש מובנה ורזולוציית צילום מעולה
ה-SAMSUNG 855 מצוייד במצלמה עם פלאש מובנה ומאפשר בלחיצה אחת להגיע למצב צילום גם כאשר הסליידר סגור. המצלמה הסלולארית מאפשרת צילום עצמי, מולטי שוט עד 15 תמונות, זום דיגיטלי (X4), 15 מסגרות תמונה, אפשרות להגדרת בהירות התמונה ואלבום תמונות פנימי. את התמונות השמורות במכשיר ניתן להגדיר כתמונת זיהוי מתקשר או לשלוח כהודעת מולטימדיה (MMS) לתיבת דואר אלקטרוני או מכשיר תומך אחר.
מידות: גובה - 85 מ"מ; רוחב - 43 מ"מ; עובי - 22 מ"מ; משקל - 82 גרם (עם סוללה בינונית).
מחיר:
59 שקל לחודש X 36 חודשים
49 שקל לחודש X 36 חודשים בעת שדרוג או טרייד

תאריך:  05/05/2005   |   עודכן:  05/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il