בזק און-ליין תמשיך להפעיל את מוקד שירות הלקוחות של אגד במהלך השנים הקרובות בהיקף כספי של יותר מ-5 מיליון שקל בשנה.
אגד ערכה באחרונה בחינת הצעות של ספקים נוספים, ובסיומן החליטה להמשיך את ההתקשרות עם בזק און-ליין, הנמשכת כבר מעל שנתיים.
חברת אגד החליטה בימים אלה להאריך את ההתקשרות עם חברת בזק און-ליין, המקימה ומתפעלת מוקדי CONTACT CENTER למענה טלפוני ללקוחות. חברת בזק און-ליין הקימה לפני כשנתיים וחצי את המוקד הטלפוני הממוחשב של אגד, שהביא למהפכה ברמת השירות של החברה, בכל הקשור לאספקת מידע טלפוני בזמן אמת ללקוחות אגד, על זמני נסיעות, מסלולי קווים וכיו"ב.
בשבועות האחרונים קיימה אגד הליך של שמיעת הצעות מחברות נוספות בתחום, וכאמור בסיומו החליטה להאריך את ההתקשרות הקיימת, לאור שביעות רצונה מרמת השירות.
המשמעות הכספית של ההתקשרות מוערכת במעל 5 מיליוני שקלים בשנה. במסגרתה מפעילה בזק און ליין עבור אגד מוקד שמונה כ - 50 עמדות טלפוניות, אותן מתפעלים כ-100 נציגי שירות, שעברו הכשרה מיוחדת, של שתי החברות.
המוקד פועל ממרכז בזק און-ליין הממוקם בבאר-שבע, שהינו אחד מארבעה המוקדים שמפעילה החברה בארץ.
בזק און-ליין הוקמה בשנת 2000, והינה החברה הגדולה בישראל המתמחה בשירותי contact center, מערכות מענה קולי. החברה מציעה את מלוא הפתרונות בתחום החל מאספקת טכנולוגיה, שירותי טלמרקטינג, מוקדי שירותי לקוחות, טלמיטינג, ביצוע סקרים ועד לבניית מאגרי מידע. לחברה מעל 1000 עובדים מיומנים הפועלים במוקדים שונים. המוקדים מציידים בפיתוחים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר בעולם. בין לקוחות החברה: אסם, יס - שידורי לוויין, אגד, משרד החינוך, מפעל הפיס, פלאפון, נטוויז'ן, ג'ונסון & ג'ונסון, פיאט, בנק לאומי, הפניקס ומנורה. לחברה מוקדים בתל-אביב, באר שבע, קרית מלאכי וערד.