X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ביטוח ישיר
▪  ▪  ▪

חברת ביטוח ישיר משיקה קמפיין חדש, במסגרת המהלך השיווקי לעידוד נהיגה זהירה. הקמפיין יעלה תחת הסיסמא "נהגים זהירים משלמים עד 1,000 שקל פחות" לתקופה של כחודש בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט וכן בכתבות תשקיף ורדיו של שיאון אינפו. ההשקעה בקמפיין מוערכת בכ-3 מיליון שקל והוא הופק על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
"ערן וולף, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העיסקי של ביטוח ישיר, אמר בנושא: ביטוח ישיר לוקחת אחריות חברתית ונוקטת בפעולות אקטיביות למלחמה ישירה בתאונות הדרכים. לצורך כך מצטרפת ביטוח ישיר לארגונים שונים שהכריזו מלחמה בתאונות הדרכים, ומובילה היום חזית חדשה במלחמה הציבורית בתאונות הדרכים".
"המהלך שאנו מבצעים מהווה יריית פתיחה לתכנית רחבת היקף. שתכליתה לגרום להגדלה מתמדת של התגמול לנהגים הזהירים ולקחת חלק במאבק בתאונות הדרכים. הגדלת התגמול תתאפשר כיוון שאנו מבקשים לגבש בעתיד מחירון המתייחס באופן ישיר למספר הנקודות שכל נהג יצבור. כיום, תהליך כזה אינו אפשרי בשל העובדה שהמידע לגבי מספר הנקודות אותו צובר הנהג אינו קל להשגה. אנחנו קוראים למשרד התחבורה לאפשר לציבור גישה מיידית למידע ע"י העלאתו לרשת האינטרנט וכך יזכו הנהגים הזהירים לתגמול נוסף.
רק חברה כמו ביטוח ישיר, המשתמשת בשיטת התמחור הדיפרנציאלי יכולה להעניק יתרון במחיר לנהגים זהירים משום שהמידע על תרבות הנהיגה מחושב בתמחור הפוליסה. לכן, אין לי ספק כי לקוחותינו הקיימים והפוטנציאליים לא רק יבקשו לעצמם מחיר התואם את תרבות הנהיגה שלהם אלא גם יזכו למוטיבציה לשיפור תרבות הנהיגה שלהם".
על סרטון הפרסומת החדש
מתוך חנות תכשיטים יוצאים בריצה שני גנבים, נכנסים לתוך רכב המילוט, תוך שהם מבקשים מהנהג לברוח ממקום השוד. נהג הרכב לעומת זאת לא מוכן לעבור על חוקי התנועה, מכאן מתחיל דיאלוג משעשע בין הגנבים הממהרים לברוח לבין נהג הזהיר המציית לחוקי התנועה.
קרדיטים
מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב - יורם לוי
קופירייטר - דודי חברון
ארטדירקטור - גל זכאי
מפיק: ישי הדס
במאי: רני כרמלי
מפיקות משרד: סיגל נוגסי, שירה רובס
סופרוויזר: שירלי אושיה
תקציבאית: מיכל גרין
פלנרית: דנית שלו
מנהלת פרסום: שלומית דה-יונג
על פעילות הקד"מ במסגרת הקמפיין
חברת ביטוח ישיר תכלול במהלך השיווקי פעילות קד"מ מקיפה שמטרתה לחשוף את היתרונות בנהיגה זהירה במסגרת הפעילות יחולקו 200 אלף עלונים בחניונים ברחבי הארץ ובהם חידונים נושאי פרסים בנושא נהיגה זהירה וכן, תבצע פעילות ענפה באינטרנט בנושא. ביטוח ישיר גם תקיים ושיתופי פעולה עם ארגונים ועמותות למניעת תאונות דרכים. בימים אלה בוחנת החברה שיתופי פעולה בערוצים שונים מול הארגונים והעמותות השונות.

תאריך:  09/05/2005   |   עודכן:  09/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il