סולגאר, חברת תוספי התזונה יוצאת בקמפיין פרסום למוצר "HNS complex" - פורמולת וויטמינים ייחודית לטיפוח הציפורניים, השיער והעור.
"HNS complex" היא פורמולה מקיפה התומכת בבניית הקולגן ומיועדת לנשים המבקשות לשמר את חוזק הציפורניים, ליהנות משיער חזק, חיוני ומלא, ולטפח את חיוניות העור.
תחת הסלוגן:"כל היופי. קולגן", יכלול מסע הפרסום ג'ינגלים בתחנות הרדיו האזוריות, חסויות, מודעות בעיתונות, ופרסום בנקודות המכירה .
הקמפיין, מבית משרד הפרסום: "בר-קורן", עולה בהשקעה של כ-500,000 שקל ויימשך כחודש, עד אמצע יוני 2005.
לדברי איתן מרקוביץ, מנכ"ל משותף בסולגאר "הפעילות השיווקית הרבה המושקעת במוצר "HNS complex" נובעת מייחודו של המוצר אשר פורץ דרך בחשיבה ובהתייחסות הכוללת לטיפוח נשים. מדובר במוצר שזכה להצלחה אדירה בשווקים בחו"ל ובמיוחד במערב אירופה, בזכות ייחודו כמוצר טבעי המסייע בייצור הקולגן מבפנים.הפעילות הפרסומית מתמקדת בקהל יעד צעיר באופן יחסי לאוכלוסיית צרכני מוצרי הוויטמינים של סולגאר, ונועדה גם להביא את בשורת האיכות של סולגאר לקהלים רחבים נוספים".
משרד הפרסום: בר קורן
סופרוויזר: אייל בר
מנהל קריאיטיב: יוד קורן
קריאיטיב פלנר: אייל גן-מור
ארטדיירקטור: אבי שטרית
קופי: לירון שבח