X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למה מחירי הדיור הכפילו עצמם בשנים האחרונות? למה מחירי הדלק האמירו? למה מחירי המזון בשמיים? למה מחירי החינוך חינם בלתי נסבלים? - זוהי המחאה האמיתית שצריכה להישמע מגרונותינו
▪  ▪  ▪
מוחי הקיץ האחרון. דור של מפונקים [צילום: פלאש 90]

"בקיץ הקרוב", מאיימים עלינו, "נצא בכוח גדול יותר לרחובות". מי ייצא? בואו אעשה לכם סדר בראש, ואל תבלבלו אותי עם תיאוריות הזויות.
בעיקרון, מחאה חברתית עממית ענקית – חייבת להיות. עניינית, רק הטרמפיסטים חדלי האישיות והרקורד המעשי הם אלה היוצאים מחוריהם כדי להבליט את עצמם כ"מנהיגים" כאילו היו בתוכנית ריאליטי אקטואלית לימים עקומים אלה.
כותרות המדורים הכלכליים זועקים: "איך ייתכן שזוג ממעמד הביניים שעובד ומשתכר לא רע, אינו יכול לגמור את החודש?". אענה להם, ולא במטבע שחוק של "נציגי" מעמד הביניים הזה: "כי אתם טיפשים. אתם בזבזניים. אתם נהנתנים. אינכם אוהבים להתאמץ...".
השאלות האמיתיות שעל המוחים לשאול
לפני שאמשיך בקו המנחה הזה, אתעמק לרגע במחאה האמיתית שהיא זו הצריכה להישמע מגרונותינו הצרחניים: "למה מחירי הדיור הכפילו עצמם בשנים האחרונות? למה מחירי הדלק האמירו? למה מחירי המזון בשמיים? למה מחירי החינוך חינם בלתי נסבלים? וכהנה שאלות ענייניות - שאין להן כל קשר עם הבכי המאולץ של מפונקי העם שמרוויחים יחד מעל 20,000 ש"ח בחודש, ואינם יכולים לא עלינו להישאר עם פלוס בחשבון הבנק".
מה חשבתם? שאנחנו מהדור הקודם, והקודם... קיבלנו הכל בחינם? הרווחנו יותר? ממש לא. ידענו לחסוך. ידענו לקנות רק מה שצריך. ידענו לשקלל מעשינו. ידענו להתאפק כשצריך, ולהתפרע כשאפשר. לא זו הדרך. שיטת העמסת כל ניהול חייכם הבזבזנית ללא תכלית היא מקור הרע, ואת זה אי-אפשר לגלגל למחאה חברתית אמיתית.
לתכנן את מחאת הקיץ הבאה בחוכמה
את הדברים הללו טענתי כל עת המחאה הקודמת, ומי שלא הבין ו/או לא מבין שיש הבדל מהותי בין יוקר המחיה בעניינים מרכזיים, ניהול כושל של מדינה, ויריקה חדה של נבחרי הציבור על אזרחים תמימים היוצאים לעבודה מצאת החמה עד צאת הנשמה – ולא סופרים אותם אלא לפני בחירות... לא הבין שעוד מחאה עם "מנהיגים" הזויים חדלי אישים שאליהם יצטרפו כל מיני טרמפיסטים שרק המושב בכנסת מעניין אותם, לא נשיג שום מטרה... ורק ביבי הנהנתן, השחצן, המנופח... יחכך ידיו בהנאה לעוד נצחון החושך על האור.
אני קורא לכל המנהיגים החברתיים בישראל, אלה עם היבלות בידיים וברגליים מרוב מחאות, שביתות והפגנות, להתיישב ביחד ולתכנן את המחאה הבאה לפי סדר יום כזה שגם יביא תוצאות. מי שיודע מה הוא רוצה, נחוש לקבל את המגיע לו – גם יכול להשיג את המטרה.

תאריך:  10/04/2012   |   עודכן:  10/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בום בפנים! רגע לפני מחאת קיץ 2012
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
מחאת הקיץ הבאה
איש הגון  |  10/04/12 17:52
2
אז המחאה להחלפת הממשלה?
משנאת נתניהו  |  11/04/12 15:54
 
- יסביר לי כבודו
נסים גבאי  |  12/04/12 19:02
 
- עובדה
יואל ק   |  13/04/12 14:52
3
הכותב מונע משנאת נתניהו
מתעב מטורללים  |  15/04/12 05:59
 
- בקרוב אפילו אתה תבין
נסים גבאי  |  15/04/12 07:37
 
- דבר
מני הזועם  |  15/04/12 11:41
4
עדיין מתכוון ברצינות
איש הגון  |  15/04/12 17:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד מרחב
חתן פרס נובל לספרות פשוט תירגם לשירה את תעמולת הזוועה שיוצאת מדי יום משופרות השמאל. הוא, להבדיל מהם, לקח את הדברים עד הסוף: אם ישראל היא ספרטה של מנוולים, הרי שנשקפת סכנה לשלום העולם מצד מדינת היהודים
נרי אבנרי
כשמדובר באיום הנשקף לישראל מהגרעין האירני, הם מביעים סלידה מהשימוש הציני בשואה. אחמדינג'אד, זה לא היטלר, הם אומרים. האם השימוש בשואה אסור? לא תמיד...
יצחק מאיר
אומרים נבחרי העם. אומרים קואליציה. אומרים הכנסת ריבונית. מתכוונים כולה חוץ מאשר כל חבריה שאינם תומכי ממשלה. זאת מציאות אנטי-דמוקרטית. זאת אריתמטיקה היוצרת גיאומטריה פסולה. ממשלה הנשענת היום על קואליציה בה יש יותר משישים חברי כנסת, תעביר בהליכה את הצעת החוק שרקח שר המשפטים
אבי דוידוביץ
ראש האגף לחקירות ולמודיעין, סגניתו וראש יחידת להב 433 עומדים לסיים את תפקידם כמעט בו-זמנית    העיתונות מדווחת כי המפכ"ל שוקל למנות לתפקיד ראש האגף דמות חיצונית ולא שוטר מכהן    איך הגיעה משטרת-ישראל למצב המטריד הזה?
יוסי בן-אהרן
ניתוח של מדיניות אובמה מאז היבחרו מלמד שהוא יעשה ככל יכולתו כדי להימנע מפעולה צבאית נגד אירן, בין על-ידי ישראל ובין על-ידי ארה"ב. השאלות שיוצבו במקרה כזה לפני הנהגת ישראל יהיו קשות מאי פעם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il