X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם טרה
▪  ▪  ▪

מחלבת טרה בחרה לרכז את פעילותה לחג השבועות סביב גבינת טוב טעם, שתעמוד במרכז הפעילות השיווקית והגסטרונומית של החברה לקראת החג.
לרגל החג, משיקות טרה ומאפיית "מאפה הבלקן" שלושה סוגים של עוגות גבינה על בסיס גבינת טוב טעם שישווקו בקונדיטוריות ובכ-300 נקודות מכירה ברחבי הארץ.
גבינת טוב טעם של טרה - הגבינה המומלצת לאפייה ובישול על-ידי איגוד השפים בישראל.
תקציב פעילות המחלבה לשבועות 2005 נאמד בכ-2 מיליון שקל.
מחלבת טרה, בחרה להעמיד בראש פעילות חג השבועות את גבינת טוב טעם, אשר למעלה מ-4 עשורים מהווה אבן דרך בכל הקשור לבישול ואפייה ומובילה בשוק הגבינות בארץ, בזכות הרכבה ותכונותיה הייחודי. פעילות טרה לשבועות תכלול מס' פרויקטים ופעילויות סביב גבינת טוב טעם והגבינות הלבנות של המחלבה, בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל.
מטרה נמסר כי, החברה בחרה השנה להעמיד במרכז הפעילות לשבועות את גבינת טוב טעם שהיא הגבינה הנכסית והוותיקה ביותר בישראל וכל פעילות החג משלבת את גבינת טוב טעם לצד הגבינות הלבנות שלנו. שוק הגבינות הלבנות נאמד בכ-350 מיליון ₪ בשנה, כאשר נתח השוק של טרה עומד כיום על כ-9% בקטגוריה זו. היעד של טרה בשבועות הקרוב להגדיל את המכירות של גבינת טוב טעם פי 6 מהמכר שבשבועיים שלפני החג.
הקו הפרסומי
קמפיין הפרסום של טרה לשבועות 2005, באמצעות משרד הפרסום JWT, יתמקד בגבינת טוב טעם. הקמפיין יכלול קמפיין חוצות ועיתונות שיתבסס על גבינת טוב טעם שהינה ייחודית ובעלת מרקם איכותי המאפשר הכנת עוגות ולזניות ברמה גבוה "כמו המקצוענים".
פעילות שיווקית, קד"מ והטעמות
במסגרת הפעילות השיווקית ופעילויות הקד"מ תעבה טרה את מערך הדיול בנקודות המכירה בימים שלפני החג. פעילות זו תכלול דיול מוגבר בתוך רשתות השיווק ובנקודות המכירה המובילות. וכן דיול נוסף של חלוקת מתכונים וקופונים.
השקת גבינה לבנה 3% באריזה של חצי ק"ג
כחלק מצורכי השוק ופעילות המחלבה לחג תשווק טרה לראשונה גבינה לבנה 3% בטעם 5% באריזת חיסכון של חצי ק"ג.
פעילות קולינרית
טרה חתמה הסכם שיתוף פעולה מיוחד עם חברת מאפה הבלקן במסגרתו תייצר המאפייה 3 עוגות גבינה ייחודיות לחג השבועות - כולן על טהרת גבינות טרה וגבינת טוב טעם במשקל של כ-1 ק"ג כ"א.
עוגות החג יופצו בטעמים מיוחדים: בריוש וטוב טעם (שילוב מיוחד של עוגה הפוכה עם גבינה, פיסטוק ומאפה בצק), עוגה אפויה טוב טעם (שילוב של קשיו ומאפינס) ועוגת טוב טעם קרה ללא ג'לטין בציפויי אוכמניות או דובדבנים. עוגות החג של טרה ומאפה הבלקן ישווקו בכ-300 נקודות מכירה ברחבי הארץ, בבתי קפה, קונדיטוריות ומאפיות ויוצעו למכירה במחיר של כ-22-25 שקל ליחידה.
מערך הפצה
מחלבת טרה שדרגה לאחרונה את מערך ההפצה של המחלבה, עם הוספת 30 משאיות חדשות לצי משאיות החברה וחידשה את החזות של כלל המשאיות, בהשקעה של כ-2 מיליון$. טרה הובילה את המהלך במטרה לשפר את השירות ואת זמינות מוצריה בנקודות המכירה.
מבצעי טרה לחג שבועות
לרגל חג שבועות מציעה טרה שורה של מבצעי מחיר אטרקטיביים ברשתות השיווק בין המבצעים:
- 3 גביעי גבינה לבנה 250 גר' במחיר מבצע של 10 שקל בלבד!
- 3 גביעי גבינת יוגורט במחיר מבצע של 10 שקל בלבד!
- 2 יח' שמנת מתוקה במחיר מבצע של 10 שקל בלבד!
- 2 יח' גבינת שמנת במחיר מבצע של 10 שקל בלבד!
טנא המוצרים של טרה לשבועות
גבינת טוב טעם
גבינה ייחודית לטרה ומדובר במוצר המוביל בחג השבועות. גבינת טוב טעם הינה גבינה בעלת 3% שומן הידועה בתכונותיה הייחודיות, בעלת מרקם עשיר המותאם הן לאפייה והן לאכילה. גבינת טוב טעם של טרה עתירת שימושים משום היותה מופחתת נוזלים ומלח - שתי תכונות נדרשות לבישול ואפיה ברמה גבוהה, ובשל כך היא מצוינת לבישול ואפייה.
מחיר מומלץ לצרכן: 5.37 שקל.
גבינות שמנת 9% שומן, באריזת 200 גרם
טרה מציעה גבינות שמנת בשלושה טעמים: גבינת שמנת עם זית ישראלי פיקנטי שהושרה במרינדה מיוחדת המקנה לו טעם וארומה מיוחדים, גבינת שמנת עם פלפל גרוס וגבינת שמנת עם עגבניות מיובשות ותבלינים. גבינות השמנת מוצעות בגביעים מהודרים של 200 גרם, עם 9% שומן בטעם ומרקם מצוינים.
מחיר מומלץ לצרכן: 5.83 שקל.
גבינה לבנה 3% בטעם 5% באריזה של 250 גרם ובאריזת חיסכון חדשה של ½ ק"ג.
גבינה לבנה במרקם קטיפתי ועדין המכילה רק 3% שומן.
מחיר מומלץ לצרכן:250 גרם 3.88 שקל, ½ ק"ג 7.48 שקל.
קוטג' 3% שומן בטעם של 5% שומן באריזה של 250 גרם
קוטג' טרה 3% בטעם של 5% מהווה פריצת דרך חדשנית שמובילה המחלבה. קוטג' טרה 3% הינו קוטג' ייחודי טעים ובעל מרקם נימוח ב-40% פחות שומן, קלוריות וכולסטרול. מחלבת טרה השיקה את קוטג' טרה 3% בטעם של 5% במרץ 2003 קוטג' 3% וחזרה לשווק קוטג' טרה 9% שומן.
מחיר מומלץ לצרכן: 3.68 שקל.
גבינות יוגורט 3% באריזה של 250 גרם
טרה מציעה 4 סוגים של גבינות יוגורט. גבינות ייחודיות וטעימות להפליא במגוון טעמים ייחודיים ורק עם 3% שומן. בסדרת גבינות היוגורט של טרה גבינת יוגורט בטעם טבעי, גבינת יוגורט עם זיתים, גבינת יוגורט עם בצל מטוגן וגבינת יוגורט עם שמיר-מלפפון.
מחיר מומלץ לצרכן: 4.20 שקל.
שמנת מתוקה טרה 250 גרם
טרה מציעה לחג השבועות שמנת מתוקה טרייה לבישול ולאפיה עם 32% שומן במארז קרטון. השמנת המתוקה מהווה מרכיב בולט ומרכזי להכנת עוגות ומנות מיוחדות לחג השבועות, כאשר טרה צופה גידול של פי 3 במכירות השמנת המתוקה בשבוע שלפני החג.
מחיר מומלץ לצרכן: 4.55 שקל.
שוק הגבינות - שבועות 2005
בחג השבועות נרשם ביקוש שיא למוצרי חלב ככלל וגבינות בפרט. בשבוע שלפני החג נרשמת עלייה של פי 3-4 בגבינות הלבנות ובערב נרשמת עלייה של כ-300% בממוצע.
שוק הגבינות הרכות בישראל
שוק הגבינות הלבנות בישראל נאמד בכ-350 מיליון שקל בשנה ועומד על כ-20,000 טון בשנה. ישראל נמצאת במקום הראשון בעולם מבחינת צריכת גבינות לבנות לנפש, כאשר הצריכה הממוצעת בישראל עומדת על כ-4.5 ק"ג לנפש גבינה לבנה בשנה (לא כולל קוטג') בהשוואה לעולם שם צריכת הגבינות נאמדת על כ-2.5 ק"ג לנפש גבינה לבנה בשנה בממוצע.
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים.

תאריך:  24/05/2005   |   עודכן:  24/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il