X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה טעם האגודה למלחמה בסרטן
▪  ▪  ▪

האגודה למלחמה בסרטן והיל"ה מקיימים זו השנה החמישית ברציפות את צעדת היל"ה בגליל להגברת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד.
האגודה למלחמה בסרטן והיל"ה (הולכים יחד לבריאות האישה) מקיימים, כמדי שנה, את צעדת היל"ה בגליל שמטרתה להגביר את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. השנה מוקדשת הצעדה לזכרה של קרן שפירא שנפטרה מסרטן השד והיא הייתה היוזמת והמובילה של פרויקטים רבים בקשר שבין קהילת פיטסבורג וקהילות כרמיאל- משגב, ביניהם צעדת היל"ה בגליל.
הצעדה תתקיים ביער שגב שבמשגב בחג השבועות, ביום ראשון ה- 12.6.05, התכנסות בשעה 8:30, טקס הפתיחה בשעה 9:00. מחיר כרטיס לצעדה בהרשמה מוקדמת 20 ש"ח, ביום הצעדה 25 ש"ח, לרכישת כרטיסים יש להתקשר 04-9084777 .
על הצעדה והאטרקציות שבדרך:
הצעדה היא אירוע לכל המשפחה והיא תתקיים בשני מסלולים: הקצר 3 ק"מ והארוך 7 ק"מ. מעבר למסר שיועבר בצעדה בנושא הגילוי המוקדם, הצעדה עצמה השנה תתקיים בסימן "כייף לכל המשפחה". באירוע הפתיחה יופיעו להקות המחול של משגב כן יוקם מתחם ספינינג בחסות מועדון "שייפ", יתקיים חידון נושא פרסים, מגוון של מופעי מוסיקה ונגינה, תערוכת ציורים וצילומים בטבע, דוכני תצוגה של אומני האזור, אתנחתאות מוסיקליות, מופע של רקדנית בטן ומתקנים מתנפחים לילדים בחסות "אלדין". כל צועד יקבל כובע של הצעדה בחסות "תורג" ומתנות נוספות כגון יוגורט דנונה בחסות "שטראוס", עוגות הבית של "אוסם", קטורת בחסות "הגלריה המקסיקנית" ועוד.
הצעדה מאורגנת על-ידי עמותת "פורום נשים" של כרמיאל משגב וקהילות פיטסבורג ובלטימור בארה"ב, במסגרת פרויקט "שותפות 2000" של הסוכנות היהודית, וכאמור וכאמור, האגודה למלחמה בסרטן. בכספי התרומות הנאספים בצעדות ומתרומות, מקיים הפורום פעילויות שונות במהלך השנה העוזרות להגברת המודעות וחושפות נשים רבות לחשיבות הגילוי המוקדם., הרצאות, בדיקות רופאים ועוד.
על סרטן השד
סרטן השד הינה המחלה הממארת השכיחה ביותר בקרב נשים בישראל. כ - 4,000 נשים מאובחנות בישראל מדי שנה. 1 מתוך כ-8 נשים עלולה לחלות במהלך חייה בסרטן השד. יחד עם זאת, המחקרים מראים כי כאשר מאבחנים את המחלה בשלביה המוקדמים, כ-90% !!! מהנשים נרפאות. זאת לעומת אחוזים נמוכים של ריפוי בקרב נשים שאובחנו בשלבים המתקדמים של המחלה.
פעילויות האגודה למלחמה בסרטן בנושא המאבק בסרטן השד
האגודה למלחמה בסרטן יזמה את התוכנית לתוכנית הלאומית לגילוי מוקדם של סרטן השד, האגודה מפיקה מדי שנה מסעות הסברה לקידום המודעות לסרטן השד, דואגת לשיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות בסרטן השד, למימון הקמת מרכזים לבריאות השד, למימון עשרות תקנים של אחיות ועובדות סוציאליות לתיאום הטיפול בסרטן השד, דואגת להדרכה מקצועית לצוותים המטפלים, תומכת ומקדמת את המחקר בנושא סרטן השד. האגודה למלחמה בסרטן דואגת לשיפור הזכויות של הנשים החולות והבריאות ודאגה לשיפור המגע עם הביטוח הלאומי, פועלת להרחבת סל הבריאות. האגודה למלחמה בסרטן הקימה את "יד - להחלמה" ארגון של נשים שהחלימו מהמחלה המושיטות יד תומכת לנשים שזה עתה חלו ומוכיחות שגם במאבק הזה אפשר לנצח.
לקבלת פרטים נוספים על צעדת היל"ה בקרו באתר האינטרנט www.hilabagalil.org.il

תאריך:  24/05/2005   |   עודכן:  24/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il