X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
המסע הבוטה של גלובס נגד ח"כ שאמה-הכהן הוא נקודת שפל לעיתונות, שמוכנה למכור נשמתה לבעלי אינטרסים במשק, ששמו לעצמם מטרה לגמד דמות של יו"ר ועדת כלכלה. להעמיד דעות נחרצות נגד הון פוגעני כדעות של מי "ממשיך להפציץ אותנו בהודעות פומפוזיות"
▪  ▪  ▪
ח''כ כרמל שאמה-הכהן. עורכים לו סיכול ממוקד [צילום: יהודה שגב]

למען הסר ספק אינני נמנה למחנה הפוליטי, אליו נמנה ח"כ כרמל-שאמה הכהן. אני מוכן להוסיף, עמדותי הפוליטיות ממקמות אותי רחוק מאוד ממפלגתו של כרמל-שאמה הכהן. דווקא מתוך המרחק פוליטי אני רוצה לכתוב מלים טובות על כרמל לאחר שקראתי כתבה מקוממת נגדו בעיתון הכלכלי "גלובוס".
זו לא כתבה, זה מסע השחרה מכוון נגד יושב-ראש וועדת כלכלה. זו לא כתבה, זו דוגמה איך מנסים לעשות סיכול ממוקד למי שנראה סכר איתן בפני מסע לא מרוסן של הון, הרואה לנגד עיניו רק מטרה אחת עוד הון ומה שיותר הון.
אלי ציפורי, סגן העורך של עיתון "גלובס", הוכיח שהוא אינו עיתונאי, אלא הוא לבלר קטן ומכוער המשרת את מי שאינו מעוניין ביושב-ראש וועדת כלכלה דעתן , בקי בנושאים בהם הוא מטפל ויש לו דעות נחרצות בצורך לרסן ריכוזיות פוגענית של ההון.
זה ממבחיל לקרוא תיאור של ח"כ כרמל-שאמה הכהן כיושב-ראש "המפציץ את העיתונות בהודעות פומפוזיות לעיתונים ובחביטה בטייקונים".
מצער, ש"גלובס" בחר בסגנון המציג יו"ר וועדת כלכלה בצורה נלעגת - "מה הוא קופץ", "הוא למד להשתמש נכון בפיו", "הוא שכלל את מעבד הקלישאות שלו ", "למה הוא מקשקש בפומפוזיות".
מוזר, שהכתבה מטילה משום מה אחריות אישית על כל פגעי המשק שלנו כדוגמת הטלת דופי ואחריות לנזק של 12-15 מיליארד שקל שנגרם למשק הישראלי, כי ממשלת ישראל בשעתו לא טרחה לקבל ערבויות ביצוע לחוזה הגז ממצריים ולא הוכנס סעיף למקרה שעניינים ישתבשו.
כל פגע בשוק כמו 50-60 מיליארד שקל שהתאיידו או 5 מיליארד שקל , שגרמה וועדת בכר לצרכנים מייחס "גלובוס" כנגע , לו אחראי ישירות אדם אחד - כרמל שאמה הכהן.
המסע הבוטה של גלובוס הוא נקודת שפל לעיתונות, שמוכנה למכור נשמתה לבעלי אינטרסים במשק, ששמו לעצמם מטרה לגמד דמות של יו"ר וועדת כלכלה. להעמיד דעות נחרצות נגד הון פוגעני כדעות של מי "ממשיך להפציץ אותנו בהודעות פומפוזיות".
להון הפוגעני יש את מערכת היחצ"נים הפועלים במסדרונות הכנסת ויש לו את לבלרי העט בעיתונות, המוכנים להתייצב ולפעול בשירותו.
במקרה הנידון לא מדובר בחבר כנסת, שכוחו רק בנאומים מעל דוכן הכנסת, אלא מדובר בחבר כנסת המכהן בצמתים כלכליים מכריעים. אם פעולתו בוועדה משמעותית מפריעה להון, כל האמצעים כשרים לערוך לו סיכול ממוקד ואת זה מנסים לבלרי עט בעיתונות לעשות. אני מקווה, שמלאכתם לא תצלח.

תאריך:  17/06/2012   |   עודכן:  19/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מילה טובה על חבר הכנסת כרמל שאמה-הכהן
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
סיכול ממוקד של הון מטורף
מילה טובה  |  17/06/12 15:29
2
כאחד שמכיר את דעותיך
אחד שמפרגן  |  17/06/12 15:42
3
גידופים במקום ויכוח עניני
עופר ר.  |  17/06/12 15:52
4
איתן ,כל הכבוד. ל"ת
ש.י.  |  17/06/12 16:55
5
חמור ומדאיג
ידידי  |  18/06/12 10:49
6
לבלרי עט מוכרים בזיל הזול
שולה..  |  18/06/12 11:03
7
מותר לפרגן לאיש ליכוד ל"ת
מותר לפרגן  |  18/06/12 11:27
8
מסכים עם קלינסקי. ל"ת
אלישמע  |  18/06/12 11:45
9
מסכים עם איתן  ל"ת
די מ.  |  18/06/12 14:48
10
כל הכבוד לכרמל
ישראל...  |  19/06/12 17:44
11
תודה ענקית לח"כ שאמה הכהו!
ריקי כהן  |  19/06/12 18:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
בדבריה של אנסטסיה לא היו גינוי או השמצה לקהילה ההומו-לסבית, אלא שזו נזעקה בזעקות שבר ומדוע? - בגלל שרוב מנהיגי קהילה זו שייכים לשמאל ואילו אנסטסיה, רחמנא לצלן, שייכת לימין - ולא סתם לימין, היא בסיעתו של ה"פשיסט הנוראי" - ליברמן
משה חסדאי
מרד העבדים הישראלי האמיתי מתפרץ כעת מתוך העדה האתיופית והחרדית. הוא מתלקח למלחמה עם הצטרפות שבט המתנחלים למרד. פתיל חומר הנפץ החברתי הלאומי האמיתי נדלק והוא מתעצם כמו נרות חנוכה. היזהרו בספרטקיסטים אלה - שמהם תצא תורת המהפכה החברתית והלאומית שתשנה את הכל
אליקים העצני
סכנתה של הסיסמה "ירדן היא פלשתין" לממלכה הירדנית נובעת בעיקר מכך שהיא משקפת אמת, וחמור מזה – מפני שבה טמון הפתרון היחיד האפשרי למלחמה של הערבים נגד המדינה היהודית. אם הממלכה הירדנית היא הביטוי הנאמן והמקובל על הפלשתינים – של הגדרתם העצמית והם רואים במלך את השליט הלגיטימי - יוצא, שכבר יש לפלשתינים מדינה! לכך, שהשושלת ההאשמית היא זרה בירדן ואין כל משמעות
יוסף אליעז
פרס קיבל את מדליית החירות אותה היה צריך לתת לפואלרד החולה עד שיצא ממאסרו    הרעיון של מידע תמורת שחרור מהכלא – הוא רעיון פסול ומסוכן    דוח המרמרה - לממשלה יש את הצבא והמשטרה וכאשר אלה כושלים לא תמיד יש לתלות את הכשלים בממשלה    גירוש הסודנים - במקום להסיע את הסודנים שחצו את הגבול לת"א, יש להסיעם ישירות לנתב"ג
גד גזית
בימי הלם אלה שבהם רוח הדת מסיגה לאחור את חדות האמונה, ועננה קודרת שבה ומכסה פני השמש ומצמצמת ומחשיכה את אורה הנאור, חשוב שיאמרו הדברים. חשוב שייחשף לעין כל אותו השוד
שגזל מהאישה בכוח הכפייה את את מעמדה האמיתי והראוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il