X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על טרטור במשך שעות של לקוח המנסה לקבל שירות מסניף הדואר. הניסיון לקבל שירות החל בשעה 11:21 והסתיים רק בשעה 16:00. כיוון שנואשתי מסניף הדואר המהולל ברחוב סמילנסקי, אני מספר לכם כדי לא להתקשר לשם, אתם פשוט לא קיימים אצלם, אתם מחוקים, עדיף כבר לקפוץ ממגדלים גבוהים ולא רק להתקשר לסיוט הזה הנקרא הדואר ברחוב סמילנסקי
▪  ▪  ▪
שלא תזדקקו לשירות הדואר [צילום: עיתון חדשות הדואר של דואר ישראל]

כל מה שרציתי זה להתקשר לסניף הדואר ברחוב סמילנסקי בנתניה. קבלתי את מספר הטלפון של הסניף ומיד חייגתי לשם, עונה לי התקליט המפורסם ובו שלוש אופציות. אותי מעניינת האופציה השנייה לשרות הלקוחות בסניף הדואר הקש 2 אני מקיש 2 ,לאחר מספר שניות עונה לי פקידה אני מבקש את סניף הדואר ,היא מנסה להעביר אותי, מעבירה, אני ממתין הטלפון מצלצל ומצלצל. אין מענה ,כך זה נמשך כ-5 דקות. לבסוף הטלפון מתנתק, אני מחייג שוב פעם ,הפעם אני מקיש על מקש 3 זה מקש המעביר אותך לסניף הדואר המבוקש ישירות ומיידית , כך לפחות מובטח בתקליט , אני מועבר לסניף המבוקש ואז הטלפון מצלצל, מצלצל ומצלצל, כך זה נמשך חמש דקות , אני מנסה להתנתק ולעבור למרכזיה, אבל השיחה ניתקת.
אני מתקשר בשלישית לוחץ על מקש 2 מקבל מענה אנושי ,מבקש לקבל את סניף הדואר בסמילנסקי כמו-כן מבקש לקבל מספר טלפון ישיר, אומרים לי זה הישיר אבל אנו עונות ומעבירות ,אני אומר לפקידה בצער רב הם לא עונים, נותנת לי הפקידה מספר טלפון נוסף ואומרת במספר הזה יענו.
מרימים ומנתקים
בינתיים אני אנסה להעביר אותך ללשם עונה לךי הפקידה באדיבות . היא מעבירה אותי לסניף המהולל ,שוב פעם הטלפון מצלצל, מצלצל כך חמש דקות והם לא עונים כמובן, אני מנתק ומתקשר לטלפון המסוים , מספר הטלפון שיענו בו. אכן הטלפון טוף סוף מצלצל אך המספר תפוס כ-8 דקות לאחר 8 דקות אני מתקשר הטלפון מצלצל, ומצלצל ומצלצל כך כשלוש דקות ואז יש מי בסניף הדואר המהולל מרים את השפופרת ומנתק, כך גם בפעם השנייה והשלישית . אני חוזר ומתקשר למספר הראשון שם לפחות יש מענה אנושי, עונה לי פקידה ,אני מבקש לקבל את הממונה, מעבירים אותי לממונה, אני ממתין לממונה, ממתין לממונה, ממתין לממונה ממתין לממונה 9 דקות , מנתק , מתקשר עוד פעם לטלפון היחידי שבו עונים בדואר ומבקש לדעת מה קורה. אין בעיה אנו לא יכולות לעזור לך, אני מבקש שוב את הממונה. מעבירים אותי לממונה אני ממתין שש דקות ומנתק, מתקשר שוב פעם לכל הטלפונים בסניף המהולל ברחוב סמילנסקי בנתניה.
הסיוט בדרך לממונה
הסיפור חוזר על עצמו לא עונים, ואז מתקשר לאות מספר הטלפון ,לאחר צלצולים רבים מרימים את הטלפון ומנתקים אותו, אני מתקשר שוב פעם למספר הטלפון היחידי שעונה ומבקש את הממונה ושוב פעם הממונה לא עונה וזה נמשך כ-6 דקות , אני מתקשר כבר מותש מהשרות הטוב ביותר לאזרח הקורס בדואר של הצבי המת ומבקש ודורש לקבל את הממונה ראה איזה פלא הממונה עונה, אני מספר לה את כל הבעיה ,הזלזול הזה בלקוחות כבר נמשך שעה ועשרים וחמש דקות, עונה לי הממונה אני אכתוב להם מייל והם יענו לך, אני מוסר את כל פרטי , המייל המיוחל יוצא לדרך ואני ממתין שעות רבות,.
אולי קוראים יקרים בשגגה התקשרו אליכם מסניף הדואר המהולל ברחוב סמילנסקי בנתניה כי אני לא קבלתי מהם כל אות חיים, אני מאוד מבקש מכל מי שקבל את השיחה שלי בשגגה נא להודיע לי, כי אני נואשתי מהשרות הנפלא של הצבי המת של סניף הדואר ישראל ברחוב סמילנסקי בנתניה.
כל האירוע התרחש היום בתאריך 18.06.2012 מהשעה 11.21 ולא הסתיים עד לשעה 16:00, מכיוון שנואשתי מסניף הדואר המהולל ברחוב סמילנסקי אני מספר לכם שלא תפלו מהכיסא לא להתקשר לשם, אתם פשוט לא קיימים אצלם, אתם מחוקים עדיף כבר לקפוץ ממגדלים גבוהים ולא רק להתקשר לסיוט הזה הנקרא סניף הדואר ברחוב סמילנסקי בנתניה.

תאריך:  19/06/2012   |   עודכן:  19/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנפלאות הזלזול בסניף בדואר סמילנסקי בנתניה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
השרות סופק , וניתנה הבטחה ש...
לוין אלכס  |  20/06/12 00:35
 
- ולמי שאינו בכל טור
אביתר בן-צדף  |  20/06/12 12:52
 
- אתה מוזמן לכתוב
לוין אלכס  |  20/06/12 22:34
 
- מאחלת שתזכה לקבל תשובה נאה
אנה מירושלים  |  20/06/12 21:10
 
- יש תשובה
לוין אלכס  |  20/06/12 22:28
 
- מצער ומקומם
אנה מירושלים  |  21/06/12 07:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלישע בן מאיר
אשכנזיונר אינם סתם עוד שני אנשים מן השורה אלא נושאי תפקידים עד לא מכבר וכעת במילואים. אם נציג הצבא, הפנים של הצבא, מודיע שהמבקר אינו אובייקטיבי - התוצאה: מוסד המבקר נחלש. נותר רק לתהות אם בהסתערותם נתונים כל מאווייהם להגנה על סלע קיומנו או שמא מפאת מניעיהם האישיים אינם בוחלים בגרירת דעת הקהל כולה נגד המבקר אפילו שזה פוגע במוסד החשוב הזה?
הרב רפי פוירשטיין
חטאו של קרח היה בכך שרצה להנציח את עצמו בספרי ההיסטוריה תוך הסתמכות על הזיכרון האנושי החולף, במקום להבין שהמעשים הטובים הנשמרים לעולם הבא - הם הזיכרון הנצחי    בסופו של דבר הוא נכנס להיסטוריה - אך כמובן בצורה הפוכה לחלוטין מזו אליה שאף
אליקים העצני
כיצד החלה השושלת ההאשמית, מה היה חלקם של הבריטים בעניין? מתי החלה למלוך הממלכה ההאשמית הירדנית?
איתמר לוין
הודאתה של הנהלת בתי המשפט לפיה שופטים רבים עובדים בשבת, אינה רק התרסה פומבית בפניו של החוק, אלא גם פתח לקיפוחם של שופטים ועובדים שומרי מצוות    הדבר גם מהווה תסמין נוסף ליהירות השופטים, הבטוחים שהם על-אנושיים וכנראה גם על-חוקיים
רובי סייבל
יש פרשנים הטוענים, כי מאחר שסעיף 51 למגילת האו"ם נוגע לזכות "טבועה" להגנה עצמית, אזי זכות טבועה זו שומרת על הזכות להגנה עצמית "מקדימה", זכות שהייתה קיימת לפני ניסוח מגילת האו"ם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il