יוניליוור ישראל המשווקת את המותג AXE ממשיכה בפעילות שיווקית למינוף המותג ועולה בקמפיין הפרסום חדשני וייחודי ל- AXE באינטרנט.
קמפיין באמצעות חברת Pro Interactive Red-Head.
במסגרת הקמפיין שיעלה באתרי אינטרנט מובילים, מוצגים סרטוני וידאו בהם "מתחיל" הבחור (הדוגמן אורי טרטאקובסקי) עם בחורה (הדוגמנית שירה פריינט). בפני הגולשים עומדת האפשרות להיכנס לאתר של AXE, לבחור לוקיישן (בר, דיסקו, חוף הים, חדר כושר, רכבת וכו') ולראות כיצד מתחיל הבחור עם הבחורה ב"דרך שלו", כלומר דרך שגרתית שלא מניבה תוצאות, לעומת הדרך של AXE - סיטואציה משעשעת בו הבחורה לא יכולה לעמוד בפני הבחור. כל הקמפיין מוצג בשפה המשעשעת והסקסית של AXE.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "אנו שבעי רצון מההשקה המוצלחת של המותג AXE, שלמעשה הצדיק את ההחלטה האסטרטגית של יוניליוור להיכנס לתחום הטיפוח הגברי, תוך שימוש במותג מבודל וחדשני הממוקד בגברים צעירים". מותג AXE מעצים את מעמדה של יוניליוור בקטגורית הדאודורנטים.
הפועלת בו גם עם מותג DOVE הממוקד בנשים. בקמפיין האינטרנט החדש של AXE ניתנת לגולשים ההזדמנות ליצור אינטראקציה עם המותג ולהתחבר לערכיו".
מיכל גולדמן, מנהלת שיווק מותגי טיפוח הבית והגוף ביוניליוור ישראל:
"תחום הטיפוח הגברי בעולם נמצא בשנים האחרונות במגמת גידול, כאשר גם בישראל ניתן לזהות מגמה זאת של עלייה במודעות לאופנה, ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. AXE פונה לקהל הגברים הצעירים עם תקשורת שיווקית ייחודית הכוללת: ערוצי מדיה מותאמים לצעירים כגון פרסום ברכבת ישראל, אינטרנט, סלולארי ופעילות במועדונים ובפאבים".
יוניליוור ישראל תומכת במותג AXE בקמפיינים פרסומיים בטלוויזיה, באינטרנט, בפעילויות קד"מ ובאירועים למגזרים השונים. מנתוני יוניליוור עלה כי קמפיין האינטרנט הקודם של AXE הביא 300,000 גולשים שונים לאתר axeeffect.co.il וזמן השהייה הממוצע באתר מול המותג והמסרים השיווקיים היה 4 דקות (לעומת 30 שניות בטלוויזיה).
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.