X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בנוסף לעובדה שהיה מושחת, אולמרט היה ראש ממשלה גרוע, שהגיע לתפקיד בזכות מקבץ ניסים שמתרחש אחת למיליון שנים. בן כספית מאשים בהפלת אולמרט את "התקשורת חסרת המעצורים והפרקליטות". שקר! הלכתי לארכיון...
▪  ▪  ▪
כספית. שרוף [צילום: בוצ´צ´ו]
בן כספית פרסם כתבה רצופה סילופים
איתמר לוין
התקפה יוצאת דופן על כתב מעריב בעקבות טענותיו לגבי עדותה של רחל מור במשפט אולמרט: "כספית עיוות את הדברים והמציא סיפור חדש"
לרשימה המלאה

כל מי שמכיר את העיתונאי בן כספית יודע שהוא אוהד שרוף של קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. כמו כל "אוהד שרוף", גם כספית שקוע רגשית עד צוואר בקבוצה. ככזה, גם אם ירצה - הוא לא יכול להיות אובייקטיבי. שופט כדורגל כמו בן כספית, לעולם לא יקבל לשפוט משחק שבו הקבוצה האהודה עליו משתתפת.
פוליטיקה זה סיפור אחר. כאן בן כספית הוא "השופט", למרות שהוא "שונא שרוף" של נתניהו, מה שהופך אותו ל"אוהד שרוף" של כל פוליטיקאי שהמקרה הציב מולו. שני אירועים תקשורתיים גדולים בתוך שבוע החישו את כספית אל המקלדת, כדי לבצע בתודעת קוראיו מעשה מגונה.
הראשון מתייחס להרשעת אולמרט, והשני להצתה העצמית של האזרח המיואש, משה סילמן. מאחר שהפסטיבל סביב משה סילמן בעיצומו - אתייחס לחלקו של כספית במאמץ של העדר לדחוק בפרקליטות לסגור את תיק הולילנד, ולהרתיע את משה לדור מהגשת ערעור ודרישת קלון לגזר-הדין.
"אולמרט הודח בקומבינה מושחתת"
"אהוד אולמרט הודח מתפקיד ראש הממשלה", כתב כספית, "בקומבינה מושחתת, שכללה גורמי ימין קיצוני יותר או פחות, חלקם מקורבים לסביבת ראש הממשלה, מבקר מדינה מגלומן, שיכור כוח ונטול עקבות, תקשורת חסרת מעצורים ופרקליטות, כן פרקליטות, שעטה על המציאות שהונחו בפניה בלי לבדוק" (מעריב, 13.7.12).
בן כספית שכח את העובדה שאהוד אולמרט הוא ראש הממשלה הראשון בהיסטוריה של ישראל שהורשע בפלילים. בן כספית שכח את המאמץ הבלתי אתי בעליל, שעשתה התקשורת כדי להמליך עלינו את אולמרט בבחירות 2006. הוא עצמו אמר - לפני הבחירות - ש-80 אחוז מהעיתונאים ומעצבי דעת הקהל יצביעו לאולמרט.
בנוסף לעובדה שהיה מושחת, אולמרט היה ראש ממשלה גרוע, שהגיע לתפקיד בזכות מקבץ ניסים שמתרחש אחת למיליון שנים. בן כספית מאשים בהפלת אולמרט את "התקשורת חסרת המעצורים והפרקליטות". שקר!
בן כספית הוא עיתונאי אמין?
כל זמן שנתניהו בסביבה - ואת זה יודע בן כספית - אולמרט קיבל "שירותי ליווי" ואבטחה מכלבי השמירה. עקיבא אלדר ניסח זאת כך: "אם ביבי לא היה קיים - אולמרט היה צריך להמציא אותו" (הארץ, 2.5.07). יוסי שריד כתב באותו נושא: "לא כישוריו האקרובאטיים מצילים את אולמרט מהנפילה, בנימין נתניהו הוא המציל... מי שלא ירצה באולמרט יקבל את נתניהו... אלמלא היה קיים נתניהו כדחליל לציפורים מבועתות, היה אולמרט ממציא אותו" (הארץ, 18.1.08). רביב דרוקר היה תכליתי: "התקשורת שומרת על אולמרט. ביבי הוא הסיוט של העיתונאים" (תיק תקשורת, 19.2.06).
הלכתי לארכיון ושלפתי שלושה סרטונים. בראשון ניסים משעל מראיין את המועמד לראשות הממשלה אולמרט, ואומר לו: "התקשורת מפרגנת לך" (הסיבה ברורה - נתניהו). בשני, ארי שביט מוחה על הוויתור של התקשורת בשני נושאים: דיון מעמיק בנושא ההתכנסות של אולמרט, והעימות הטלוויזיוני בין המועמדים לראשות הממשלה (תזכורת: נתניהו רצה עימות, אולמרט התחמק). בסרטון השלישי, בן כספית משיב לו: עימות זה שטויות, ושמונים אחוז מהעיתונאים יצביעו לאולמרט...
סוף דבר! - הקדנציה של אולמרט התבררה ככישלון מוסרי ומנהיגותי קולוסאלי. אם אחרי כל זה כספית ממשיך בהפצת שנאת נתניהו והגנה עיוורת ואוטומטית על אולמרט - המסקנה מבצבצת מעצמה: בן כספית שרף את עצמו כעיתונאי אמין. שופופו...

פורסם במקור: ארכיונרי
תאריך:  17/07/2012   |   עודכן:  18/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן כספית אוהד שרוף
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מסקנה=אולמרט האתרוג ראוי לערפד
קורןנאוה טבריה  |  18/07/12 10:51
2
אוי למדינה שכספית נחשב עיתונאי
הוא אחוז אובססיה   |  18/07/12 12:41
3
העיתונאי השנוא ביותר במדינה... ל"ת
ללא ספק  |  18/07/12 13:21
4
שגיאות כתיב
בוקר טוב   |  18/07/12 13:23
 
- יש לרשום שגיאת כתיב, לא כנכתב
לילה טוב  |  19/07/12 02:41
5
בן כזבית בריון וזבל האנושי ל"ת
זאב10  |  18/07/12 13:30
6
בן כספית
שלומי3  |  18/07/12 15:43
7
נרי זה הרבה יותר פשוט.
אורי... .  |  19/07/12 00:47
8
קשה לעכל זאת
צפנת  |  19/07/12 08:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
יהונתן דחוח-הלוי
בן כספית מאשים את העיתון "ישראל היום" בהאשמה חמורה של "זיוף" על מחיקת ציון שמותיהם של נתניהו ושטייניץ במכתב ההתאבדות של סילמן. בדיקה מלמדת, כי בכתבה בעיתון הוזכרה הביקורת נגד ראש הממשלה ושר האוצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il