רשת מחסני תאורה יוצאת במהלך חודשי יולי - אוגוסט, במסע פרסום רחב, להשקת קולקציית קיץ 2005. הקמפיין נערך על-ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון והוא נאמד בתקציב של 2 מיליון שקל. המסע פרסום כולל סרט בטלוויזיה שישודר בערוץ 2 וערוץ 10, מודעות בעיתונות ארצית ובמגאזינים, גינגל לרדיו, וקישוט כל סניפי הרשת.
הקמפיין מציג את הקולקציה החדשה של הרשת המוצגת בחדרי הבית: קולקציה לסלון, למטבח, לחדרי השינה, לפינת האוכל וכו'... ובנוסף יוצגו בקמפיין דילים אטרקטיביים מהקולקציה החדשה דוגמת: 3 גופי תאורה לחדר שינה ב-99 שקל בלבד, 3 גופי תאורה לסלון ב-299 שקל בלבד וכו'...
את הקמפיין תוביל הסיסמא: SUMMER LIGHTS.
כמו כן תקשט רשת מחסני תאורה את כל הסניפים בתפאורה קיצית. הפריטים שבמבצע יוצגו באמצעות כדור חוף עליו מופיע מחיר המבצע.
נרי חיימוב מבעלי מחסני תאורה מוסר כי הקמפיין נחשב כחדשני בענף התאורה בארץ הוא מתמקד באסטרטגיה פרסומית המותאמת למוצרי לייף סטייל ואופנה. האסטרטגיה החדשה תציג מידי עונה קולקציות חדשות שיפורסמו עפ"י עונות השנה: קיץ וחורף וכן יציגו את הפריטים החדשים כפי שנוהגים בתי אופנה בארץ בעולם.
רשת מחסני תאורה נמצאת בבעלות קבוצת רשתות תאורה. הרשת מפעילה 19 סניפים ברחבי הארץ, ומתמחה בייבוא ושיווק גופי תאורה לבית ולגן.
תקציבאית: רעות פרנקל
סופרוויזרית: יעל אדר
קראייטיב: נעמה גבע, דלית אורבך, רונית יעקוב