X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: לעשן או לא אל תספידו את ממשלת נתניהו - מוקדם לתפור חליפות וכן, תתפלאו, יש גם חדשות טובות העיקר שנהיה בריאים ולקינוח אליאור חן לא לבד
▪  ▪  ▪
פרסום הנזקים יערור מחשבה שנייה [צילום: פלאש 90]

לא לעישון
תודו, בואו נכיר טובה לפרסומות על סיגריות. שהרי על-פי חוק משרד הבריאות, בשיטת הפוך על הפוך, הן מביאות בו-זמנית לידיעת האזרחים את נזקי העישון חינם אין כסף. אז נכון, שהסיגריות המפתות זוכות בפרסומות, איך לא, לדומיננטיות יתרה. אולם, אלמלא יחסי הציבור להן, איך היינו יודעים ש"כל סיגריה מכניסה 43 חומרים מסרטנים לגופך" וכי "הסיגריות פוגעות בכושר הגופני שלך" ועוד (לא, זו לא פרסומת של האגודה למלחמה בסרטן) והפעם לא באותיות קטנות של חוזה?
אין ספק, למרות ניצחון הסיגריות על נזקי העישון בפרסומות, עצם פרסום הנזקים שלהן מעורר בדעת הקהל דיסוננס קוגניטיבי במידה זו או אחרת, ובכך שכרו. משום שבמיוחד אצל המתלבטים, היושבים על הגדר, תתעורר מחשבה שנייה, אם כדאי בכלל להמשיך (או להתחיל) לעשן, ואז הדרך לתהליך הגמילה כבר מובטחת. ובא לציון גואל.
ימים יגידו
דומה שהרכש החדש של הקואליציה, השר להגנת העורף, אבי דיכטר, שערק ממפלגת קדימה, הוא עוד הוכחה לכך שנתניהו מעוניין בהרחבת ממשלתו ואינו אץ לבחירות. האם המינוי הוא גם איתות לתקיפה האירנית המתקרבת, שראש הממשלה מקווה שתוסיף לו נקודות רבות בדעת הקהל לקראת הבחירות הבאות? ימים יגידו.
מכל מקום ראוי שירגיעו כל אותם ח"כים, חוזי הבחירות למיניהם, המייחלים להן בקוצר רוח, ולוטשים כבר עיניים לכסאות, כשהם צוחקים כל הדרך לקראת ינואר, ובראשם יאיר לפיד ושלי יחמוביץ'. נתניהו כבר הוכיח שהוא אשף ההפתעות (עיין ערך הרחבת הממשלה), והוא עוד עשוי להפתיע בגדול. צַפּו לבאוֹת.
אין לנו ארץ אחרת
בתוך הפצצה האירנית המתקתקת, וחבית הנפץ של המזרח התיכון כולו, שישראל יושבת עליו, דומה שאי-אפשר להתעלם גם מהחדשות הטובות. אז ככה: אין לנו ארץ אחרת. ועכשיו זה רשמי. למרות הקשיים הביטחוניים והכלכליים, על-פי נתונים סטטיסטיים חלה ירידה במגמת הירידה מהארץ, ולעומת זאת יש עלייה במספר היורדים החוזרים לארץ בהשוואה לשנים קודמות.
ומי היא שיאנית הפטנטים? ניחשתם, איך לא - ישראל, הממוקמת בצמרת העולמית בתחום זה. הראש היהודי ממציא לנו פטנטים כבר אמרנו? אה כן, לא שכחנו. ישראל היא גם המדינה הבריאה ביותר במערב. עובדה שההוצאה הלאומית לבריאות היא הנמוכה שבהן (7.7% מהתוצר המקומי הגולמי, לעומת 17.6% בארצות הברית). אז מי אמר שהכול רע בארץ?
העיקר הבריאות
כאמור ישראל היא המדינה הבריאה ביותר במערב. האם זה בזכות העובדה שעל-פי נתונים סטטיסטיים קרוב ל30% מתושבי ישראל צורכים מוצרי בריאות, בניגוד לג'אנק פוד האמריקני? ועוד לא אמרנו מילה על האמונה היהודית שהיא, כידוע, כפי שהוּכח מבחינה מדעית, מתכון לבריאות. אז העיקר שנהיה בריאים.
המלחמה של סם
עיזבו את המלחמה בעירק. המלחמה העיקרית של סם גנרט, היא לא בחזית העירקית אלא בחזית החיים. אין ספק, מי שהוּכח כנס רפואי, לאחר ששרד את פציעתו האנושה וניצל, עשה זאת הרבה בזכות אמונתו ביכולותיו, כפי שהדבר בא לידי ביטוי בראיון. אכן, 'לותר קינג' וגיבור אמיתי, הראוי לשמש סמל לרבים בכוחם של אמונה, רצון ואופטימיות בריפוי מחלות והצלה ממוות וביכולתם לחולל מהפך ממשי בחיים, כפי שמצביעים גם מחקרים מדעיים.
אין ספק, כיהודי בעל יכולת השפעה, מקומו של סם עימנו בארץ ישראל. ואני תקווה שהביקור כאן יביא אותו בסופו של דבר לעשות עלייה לארץ.
היכן הממשלה?
דומה שחברוּת בכת היא סוג של התמכרות, המחייב תהליך של גמילה. אולם חכם, כידוע, לא נכנס לכַתות, שהפיקח יודע איך לצאת מהן.
מן הראוי לשים לב, כי בדומה לראש כת דומה לשעבר, אליאור חן, גם שלמה אלברנץ הוא בעל תשובה, וכי העדה החרדית מתנערת ממנו וממעשיו הנוגדים את רוח התורה וההלכה.
הוא ניצל במיוחד בעלי תשובה, המחפשים מטבע הדברים, תלות במורה דרך ובסמכות אב רוחנית. גם אם בקנדה מכירים בהכאה כשיטה חינוכית, תמוה הדבר מדוע הממשלה והמשטרה לא נלחמות במיגור הכת, ובכך ימנעו נזקים נפשיים קשים לחברי הכת ומשפחותיהם, ובמיוחד לילדים. יש גבול לכל תעלול.

תאריך:  20/08/2012   |   עודכן:  20/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
מדינת ישראל שילמה מחיר יקר עקב העדר דיון ציבורי והיגררותה של עיתונות חופשית אחר קביעתו של גנרל אחד, בעל סמכות ביטחונית בלתי מעורערת    עשרה ימים לפני מלחמת יום כיפור הגנרל כפה את דעתו, כי עדיפה מציאות של "ישראל עם שארם-א-שייח ובלי שלום, מאשר שלום בלי שארם-א-שייח"
נורית גרינגר
האם התנועה לשחרור האשה החלה עם מאדאם קירי שהייתה לפרופסורית הראשונה בסורבון וסמל עבור נשים משוחררות בראשית המאה ה-20?
יואב לוי
המילה פראייר מייצגת את אותם חסרי תרבות, שרואים רק את עצמם, אין להם אלוהים, והם כנראה גם לא עושים מילואים (מה הם פראיירים)
אפרים הלפרין
הכיבוש משחית, ורק בגללו בא לאירנים כל החשק לחסל אותנו אחד אחד בזוגות, והם ימשיכו לנסות. אם לא יצליחו עם קונבנציונאלי הם יעברו לגרעיני - הכל בגללנו - הכל בגלל הכיבוש
אפרים הלפרין
זה החל בימים של ברק בנשיאות בית המשפט העליון, והמשיך ביתר שאת בימיה של הנשיאה ביניש, והגיע לידי סיום רק עם הנשיא גרוניס אשר שם סוף לפארסה של עתירות חסרות כל בסיס של עמותות וארגונים לבג"ץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il