צביה לבייב אלאזרוב הודיעה היום כי חברת אפריקה ישראל וחברת וב.ס.ט יזמות ובניה משיקות קמפיין פרסומי חדש לרגל השקת פרויקט סביון Tower - מגדל מגורים יוקרתי הממוקם בשדרת התמרים ברמת גן.
השקעה בקמפיין מוערכת בכ-1 מיליון שקל מבית היוצר של משרד הפרסום אזימוט והוא יעלה תקופה של כחודש וחצי בעיתונות הארצית, מקומית ושלטי חוצות בגוש דן.
האסטרטגיה השיווקית שנבחרה לפרויקט היא אסטרטגיית מוצר-שימת הדגש היא על הבניין עצמו, על התכנון האדריכלי שלו ועל הייחודיות שלו בנוף האורבני של העיר רמת גן המאופיינת בבנייה נמוכה, פירסום המגדל תחת הסיסמא: "פסגת החיים הטובים בר"ג" - המתאר את המגדל החריג בנוף האורבאני של ר"ג, מגדל מגורים בן 34 קומות, שמעניק ללקוחותיו חווית מגורים ייחודית, מחד פרטיות ומאידך תשתיות רחבות ומודרניות.
מודעות הפרסום כוללות הדמיית לילה של המגדל היוקרתי שיוצרה במיוחד עבור היזמים, ומדגישה באופן בולט את המוצר.
זוהי הפעם הראשונה, מסבירה לבייב, בה נתמך קמפיין פרסומי נדלני על מראה לילה בלבד.
וזאת על-מנת להדגיש את חווית המגורים במגדל יוקרתי: מפרט טכני יוקרתי הפונה לעתיד, נוף מרהיב עוצר נשימה, מיקום מרכזי ואיכויות הבנייה של החברות.
בעלי תפקידים:
מנהלת שיווק אפריקה ישראל: צביה לבייב- אלאזרוב
מנהלת הפרסום: יפעת גינצברג
מנהל קריאטיב משרד הפרסום-אזימוט: משה גליס
תקציבאי: איתי לוי