X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בימים אלה בהם חוגג מזל בתולה את יום ההולדת מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא...לשאר המזלות אלו מכם שגם נולדו במזלות האדמה והמים: גדי, שור, דגים, סרטן ועקרב - מוזמנים לקרוא את הכתוב ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם
▪  ▪  ▪
ילידי בתולה חוגגים יום הולדת

מזל בתולה עם מזל בתולה - שילוב שני מזלות אלו יוצר שילוב מאוד נוח לאורך ימים. התחושה היא כמו של נעל בית נוחה שאין חשק לזרוק אותה. הסכנה בזוגיות זו היא שמרוב נוחות וצרכים דומים, לא יהיה לכם אתגר לפתח ולקדם את עצמכם.
מזל בתולה עם מזל מאזניים - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף, למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. ואולם, האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים, ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.
מזל בתולה עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות!!!
מזל בתולה עם מזל קשת - זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה, המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת, הזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!!
מזל בתולה עם מזל גדי - זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו האחד לשני מבלי לבוא בטענות ולהפך - הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהן.
בתולה עם מזל דלי - שני מזלות אלו שכלתניים במיוחד ולכן לא נראה שימצאו עניין זה בזה כיוון שהשכלתנות של שניהם באה ממקום אחר. הבתולה חושבת בהגיון ולא מחפשת ריגושים ואילו הדלי מחפש את ההיגיון שבתוך ריגושים בלתי פוסקים. קשר קשה ובעייתי!!!
מזל בתולה עם מזל דגים - שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההיגיון. קשר מומלץ!
מזל בתולה עם מזל טלה - כמעט לא תמצא שילוב בין שני מזלות אלו בגלל קצב החיים השונה של שניהם. הטלה תמיד יחפש לרוץ קדימה ואילו לבתולה יש תמיד זמן. שילוב בין השניים יגרור אחריו מריבות, ובסופו של דבר יביאו לפרידה. אינו מומלץ!!
מזל בתולה עם מזל שור - שני מזלות אלו יכולים מאוד להצליח ולהועיל האחד לשני, מכיוון שלשניהם חשובה יציבות במערכת יחסים ללא טלטלות ושניהם יהיו מוכנים להשקיע בכך. השור יעניק ביתיות וחום לזוגיות והבתולה מצידה תוסיף את הביטחון למסגרת. בהצלחה לכם!!!
מזל בתולה עם מזל תאומים - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי אותו הכוכב - מרקורי ולכן סביר להניח כי יצליחו בזוגיות וכל אחד יספק לשני את החסר לו. הבתולה תעניק לתאומים את היציבות החסרה לו ואילו הוא מצידו יוסיף קמצוץ תיבול לבתולה הכבדה והשמרנית. קשר שחובה לעבוד עליו כדי שיצליח!!!
מזל בתולה עם מזל סרטן - קשר זה יכול להצליח כיוון ששני מזלות אלו ירצו לטפח את המסגרת בה הם נמצאים. הביטחון חשוב לשניהם וכיוון שכך, יהיו מוכנים להשקיע בקשר. הסכנה נעוצה בכך שבמשך הזמן יחוש הסרטן בקרירות של הבתולה ויבעט. מומלץ לאוהבי אתגרים!
מזל בתולה עם מזל אריה - זהו קשר מעניין ותמצאו אותו במקומות רבים. לכאורה לא נראה שיש להם תחומי עניין משותפים ואולם כל מזל אריה, הסבור שהעולם קיים כדי לספק את רצונותיו, זקוק לבתולה הפעלתנית כ"נמלה" כדי לעמוד בדרישותיו הלא הגיוניות לפעמים. יחזיק מעמד, עד שימאס לבתולה!!

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע במזל בתולה: השמש בשמיים עברה אליכם ותיתן לכם את הכוח להזיז פרויקטים שמזמן רציתם לבצע. יישום מושלם של תוכניותיכם יימשך כשלושה חודשים עד לאחר יום הולדתכם.
טלה - הצורך שלכם בשחרור אישי ממגבלות שונות של החיים חזק אצלכם מאוד בגלל ביקור הכוכב אוראנוס במזל שלכם. ולכן, למרות הקשיים שעובדה זו יוצרת אצלכם, היא גם מחזקת אתכם ביחס לתובנות שאתם יכולים לקבל על נושאים שונים בחייכם. בעקבות כך, היכולת שלכם לתקשר עם המשפחה הקרובה תגבר ואתם תוכלו לקבל חיזוקים בכל הנוגע ליחסים הבין אישיים שלכם.
שור - את השבוע הקרוב תעבירו בחיק המשפחה וייתכן שאף תרגישו צורך להיות יותר מחוברים לצעירים מכם במעגל המשפחתי הראשון. זה הזמן לבלות ולהעביר הרבה זמן איכות. גם היכולת היצירתית שלכם תהיה במיטבה. הכוכב יופיטר הידוע ביכולת שלו להביא שפע נמצא בבית הכספים שלכם, כך שאתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא כספים למטרות שעד היום חסכתם עבורם.
תאומים - כוכב התקשורת מרקורי שהוא שליט המזל שלכם מבקר אצלכם בבית המקושר עם חשיבה, ולכן יש לכם נטייה להעסיק את עצמכם במחשבות על מהות החיים ויחסים. עובדה זו מתעצמת גם בגלל העובדה שמאוד חשוב לכם להיות בסדר עם הקרובים לכם. הגיע הזמן לשים קץ לתקופה של התלבטויות בכל הנוגע ליכולת שלכם להצליח, במסגרת היחסים עם הסובבים אתכם בתחומי החיים השונים.
סרטן - בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בכל הנוגע למערכות היחסים שלכם עם הסביבה וזאת בגלל העובדה שהכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא במזל שלכם וגורם לכם להרגיש טוב עם עצמכם. אתם מקבלים פרגון רב מהסביבה הקרובה לכם ומצפים לכם ימים נעימים של שיתוף פעולה. מבחינה כספית זהו אינו זמן מתאים להוצאות שאינן בגדר האפשרויות שלכם וייתכן שאף כדאי לדחות תוכניות כלכליות.
אריה - בשבוע הקרוב עדיין תהיו תחת השפעת יום ההולדת שלכם והצורך שלכם לדבר ולשוחח יתגבר בגלל ביקור כוכב התקשורת במזל שלכם. ייתכן שאנשים בסביבת המגורים הקרובה לכם גורמים לכם למתח שבעטיו אתם מחפשים לכם רגעים של פורקן, הרחק מהסביבה הרגילה והמוכרת לכם. מומלץ לכם לוודא שאתם מובנים כראוי שכן מסרים כפולים שאתם מעבירים, עלולים ליצור את הפעולה ההפוכה מכוונותיכם.
בתולה - כוכב השפע בבית הקריירה שלכם ייתן לכם את מבוקשכם לאחר תקופה מאוד ארוכה שבה הרגשתם כבולים ביכולת שלכם להגיע למימוש אישי. זה הזמן המתאים עבורכם לעשות הפוגה כלשהי בעיסוקיכם ולבדוק מהי הדרך הנכונה עבורכם להתקדם ולהתפתח. הכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם קשרים בין אישיים ולכן יקל עליכם אם תבקשו עזרה ותמיכה מאנשים.
מאזניים - כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא אצלכם בבית הכספים ולמעשה יימצא שם במשך כל החודש הקרוב. בזמן זה עליכם לבדוק את ההתנהלות הכספית שלכם כיוון שייתכן שיש לכם סיכוי לשפר את מצבכם האישי במידה ותחליטו לשתף את האחרים בתוכניותיכם. הקשיבו לצרכים הרגשיים העמוקים שלכם בכל הנוגע לתכנון ויישום תוכניות לטווח הקרוב והרחוק. נסו לשים את העבודה במקום שאינו דורש את כל תשומת לבכם.
עקרב - אתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית של עשייה שבה ככל שתהיו עסוקים יותר נראה שתמצאו את הזמן להצליח בכל תוכניותיכם. היכולת שלכם לקחת אחריות הינה במיטבה וזה הזמן עבורכם להכניס גם את האחרים בסוד תוכניותיכם העתידיות הרחוקות. ייתכן שלעיתים יהיה לכם קשה להגיע להחלטות שיביאו לשינויים משמעותיים בחייכם, כיוון שיתכן ובמקביל תצטרכו להכניס נושאים נוספים לסדר העדיפויות.
קשת - בתקופה הקרובה נראה שתהיו עסוקים בנושאים שונים, שכדי לקדם את עצמכם, תצטרכו גם להפעיל קשרים מאחורי הקלעים. עובדה זו מצוינת עבורכם כיון שאתם בשלים עכשיו לפתוח בסגנון חיים חדש, שעד עכשיו לא הייתם ממש פנויים לממש אותו. ההסתכלות שלכם על החיים השתנתה ברובה והיום אתם אנשים שונים ממה שהייתם לפני חודשים מספר, לפני שנאלצתם להסתגל לשינויים שהחיים כפו עליכם.
גדי - הכוכב ונוס נמצא אצלכם בבית השותפויות ונותן מענה לנושאים רגשיים רבים שלכם שעד היום קיוויתם למצוא. זה הזמן עבורכם לשתף את הקרובים לכם ביותר בתוכניותיכם ולפתוח את סגור לבכם ומחשבותיכם לאנשים קרובים. תופתעו לגלות כמה אנשים אוהבים אתכם ועד כמה הם מוכנים לבוא לקראתכם. העבודה שלכם מוצלחת מתמיד ואתם בהחלט יכולים עכשיו לקטוף את פירות עשייתכם.
דלי - בחודש הקרוב יש לכם יכולת להצליח בעבודה בזכות יחסי הציבור והאנוש שבניתם לעצמכם בכל התקופה האחרונה. יש לכם יכולת להבין את עצמכם ממקום מאוד עמוק וגם יכולת להבין את העולם הכלכלי שלכם ממקום מקצועי. ייתכן שהחיים יביאו אתכם לכך שתאלצו לקחת על עצמכם אחריות חדשה אשר תעמיד אתכם במצבים, שבהם תאלצו להחליט לגבי החלטות משמעותיות וחשובות עבורכם.
דגים - יש לכם צורך להיות עם צעירים מכם ולבטא את היצירתיות שלכם בדרכים חדשות, שונות ומסקרנות. זוהי תקופה מצוינת לחיזוק קשרים עם הקרובים לכם ולכן נראה שהגיע הזמן שלכם לנסות ולשנות קצת את העולם בו אתם חיים על-מנת להכניס לתוך עולמכם אוירה חדשה ואנרגיה רעננה. קבלו את השינויים העתידיים בשמחה כיוון שאתם הולכים ליהנות ולהפיק מכך את מקסימום התועלת.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית וההתאמות הינן כלליות לילידי כל המזלות. לתחזית אישית והתאמה מומלץ להכין מפה אסטרולוגית
תאריך:  27/08/2012   |   עודכן:  27/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיים חדש
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזל בתולה והתאמתו למזלות האסטרולוגיים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בתולה?
בתולה  |  6/06/14 10:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל טוכפלד
פרופ' שלמה רומי, ראש בית הספר לחינוך באוניברסיטת בר-אילן, משוכנע שהשינויים האחרונים במערכת, כדוגמת 'אופק חדש', לא יביאו לשינוי של ממש ברמת החינוך. את הביקורת הוא ממקד בשרי החינוך לדורותיהם, המבקשים למלא את תפקידם ללא זעזועים מיותרים שיסכנו את עתידם הפוליטי
איתמר לוין
לפני 20 שנה הובטח לנועם בלום שיקבל מי קולחין מטוהרים לחוות הצברים שהקים בדימונה. לא רק שההבטחה לא קוימה - אפילו מים שפירים הפסיקו לספק לו. הרשלנות הזו תעלה למדינה ולעיריית דימונה מיליוני שקלים
אבי בר-אלי
כך מטיחים הסמנכ"לים של רכבת ישראל בכל מנכ"ל חדש שבא לחברה - וחוסמים אפשרות לרפורמה    הפתרון לקיבעון הניהולי שנוצר היה הגבלת כהונתם לחמש שנים
עידן חגואל
קווי הלילה היו אמורים להיות פתרון מעולה לתיכוניסטים שאין להם רישיון נהיגה. אם הם היו משתמשים בהם, כלומר
אורן פרסיקו
אין לצפות מכלי תקשורת מסחרי לקדם את האינטרסים של אוכלוסיה שאינה יוצרת אותו, אינה קוראת אותו ואינה מעניינת את המפרסמים בו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il