X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות

אמריקה אהובתי, אני מה זה היסטרי, הפייסבוק שלי התחרפן! אתמול הוא פתח בדיל מטורף בדף הבית הלבן: "ערוץ הקניות הישראלי מכריז, על מכירת חיסול של כל מלאי הכור באירן בכריסמס הקרוב. כל המותגים המובילים, מועשרים באורניום הוט קוטור, בסייל כאן על המדף. לא בכזה, אולי, או בכאילו - כל הקודם מרויח עכשיו!" ויש גם לינק לאתר הומלס, בלי יד2, לזוכים הגדולים במכרז למקרה ש"ויקטוריה סיקרט" - תחתונים וחזיות, תשרוד בדפים מועדפים את היום שאחרי המפץ.
אמריקה יקירתי, אני-לחוץ-אני, אני מרגיש בתוכנית הריאליטי "הדוגמן", בלי הדור הבא. 24 שעות ביממה איזה מאכער ביטחוני מוריד לי סרטון עם כמות המתים שנחסוך במכירה הפומבית באירן, ומתמקד בנשורת השבבים של סבא ג'פטו אם הכור לא יתחסל מיד. ואם תמונת אם.סי. אחמדינג'ד לא מספיק ברורה בקליפ, הפינוקיו הזה גם מבקש שאשתף אותו במצב הרוח על הקיר שלי. ואני - אזרח טוב - אני, ואם אני-מדבר סנדוויץ'-אני, זה רק בגלל שאני-דחוק-אני, אבל מאיפה לי לדעת אם פרופיל הרוח המזרחית ייראה יפה או כעור בזמן אמיתי - בהתקפת כור; או אם לטייסים שלנו תהיה מספיק ראות להבחין בשינוי הסטטוס של אחמדינג'אד - מנשוי עם זקן, לרווק עם חיג'אב? יאללה, באימא ש'לכם, דיל או לא דיל, אני כולה ש.ג. באתר, ולא בוגר הישרדות בסיירת מטכ"ל.
אמריקה שלי, אני לא יודע מה לעשות, חרטומים-אשפי המכירות, כל שנייה שולחים לי הודעה להשתתף במשאל דמוקרטי לעם וירטואלי, כדי לבדוק קהל בלי דעת, כמוני, מה מדד הקניות בסייל. אבל ההרשאה מוגבלת לתנאי אחד: רק אם אני בעד הניו דיל שיביא לחיסול הכור והעכביש אחמדינג'אד, אני יכול ללחוץ לייק! כל מי שנגד, מתריעים עליו כשמאלן עוכר ישראל מיד. הנה, חברי שמעון היקר, יצא מהארון, חטף כוכב מודגש עם טלאי צהוב, ונחסם עם תגובה: "אז אתה ממקימי הגרעין בדימונה, ביג דיל, הגיע הזמן שתפתח פיצוציה גם בגרעיני עפולה. יאללה דיליט חתרן בלתי נלאה, טבע כבר במים הכבדים! בדרך קח איתך גם את אדגר הובר שלנו, בגרסת ראש המוסד, זה שחושב שיש סיכוי שהמתקפה לא תעבור טוב. ומהיום שהאיר את הדגן, אופס, סליחה הכור, הולבש בכתונת משוגעים והתנתק".
אז כדי שלא יחסמו גם אותי, חשבתי חיובי. קניתי לייקים בני תערובת מזימבבואה ומסין, ופתחתי שולחן לחברים משותפים. אומנם, העובדים הזרים שלי לא מבינים עברית, אבל גם אני, דובר השפה, ממילא לא מבין הרבה. בזכות הלייקים שייבאתי מסנטה קלאוס המעורב, כל הרשת בעולם חוגגת בענק לקראת החג בכיכר ציון: סייל אש, בדם ועשן נחסל את אחמדינג'אד הגולש!
אמריקה חביבתי, הנשיא שלך רוזוולט אמר פעם לגוגל: "אינני מפחד אלא מהפחד עצמו", אז למה אובמה מפחד מהצל שלו? מדוע אינו משתתף בקרנבל הקניות בחג המולד, או לפחות משתתף במיסה - הסעודה האחרונה, לכבוד אחמדינג'אד? מה כבר יש לו להפסיד? מיליוני גולשים ייהנו גם הם מהנחות ומכפל מבצעים בשופינג גדול מהחיים. ואם המחיר על בנייני התאומים גמר לכם על הירוקים, אז קחו אשראי, ואנו נהיה ערבים לכם בשקלים כגיבוי. כי צוות "סמוך" שלנו, תמיד לשירותכם והלקוח תמיד צודק. זה משתלם, זה כדאי. אמריקה דארלינג, קני אחמדינג'אד אחד, ותרוויחי במתנה בן-לאדן משוכפל, ואם הקונוטציה שלילית מדי, אז קבלי את הכבשה דולי, בכל אחת ממדינות ערב!
אמריקה אהובתי, את חייבת אבל ממש חייבת להפציץ עבורנו את הכור באירן, ובדרך את יכולה גם לפטור אותנו מכל שאר המדינות הערביות, יימח שמן. אל תשחקי אותה עאלק נייטרלית, יאללה, קחי כבר אחריות. הרי את המצאת את הפלטפורמה של האומות המאוחדות, שחלקן פעם תמכו בהקמת ישראל. אז מה הייתה כוונת המשוררים האנטישמיים? לחסוך רכבות אקספרס, ולפתוח במזרח התיכון מחנה ריכוז חדש, מייד אין איזראל? לדלג על ועידת ואנזה לפתרון בעיית היהודים, כי הצ'ט עם אחמדינג'אד והאטום, כפתרון הסופי, יותר זמין? ואולי אחמדינג'אד הוא הקונספירציה שלך לחלומו הרטוב של היטלר, שכמו אלוויס פרסלי עוד חי וקיים בדף הרשמי בטהרן.
אמריקה הצילו, זהו נגמר, ה-F DAY נקבע: 10, 9, 8... אובמה, האומות מאוחדות, רות, סוף! ואני שלא מבין בכור, לא יודע אם האות F מסמלת את יום הפינאלה האחרון להפצצת הרעלה של אחמדינג'אד, או שזה קיצור ל-פאקרים טרויאנים, שהמנהיגים הקראקרים שלי שותלים לי כאן כל היום בשרת. אבל מניסיון אני אומר לך אמריקה יקירתי, גם סרק-סרק-סרק כבר הגשים עצמו בקליק אחד!

תאריך:  05/09/2012   |   עודכן:  05/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוף סוף נמצא לכור האירני מפציץ: הפייסבוק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שיבולת ברזני
איך לא חשבנו על זה קודם? ערוצי הטלוויזיה הישראלית משדרים תוכניות בשידור חוזר, במיוחד בשבתות, בחגים וגם באישון לילה, כשכולנו ערים ואנו הצופים הפראיירים משלמים עבורן אגרה!
אודי בורג
סיפורה של אולגה כפי שהיא סיפרה לי בלעדית...
הראל נוף
אריה גל
שיבולת ברזני
עד כה נרצחו בסוריה מעל 20,000 בני אדם, והעולם שותק!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il