X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
שילובי האורנוס-פלוטו בשנת 2013 בהורוסקופ של אירן יביאו לפגיעות גדולה שם ולחוסר יציבות של המשטר קיימת סבירות גבוהה שלקראת סוף החודש נהיה עדים לעוד מוסד פיננסי גדול בעולם שיאבד את יציבותו תחזית אסטרולוגית לשבוע 14.9.12-7.9.12
▪  ▪  ▪
אירן בדרך לשחרור? [צילום ארכיון: AP]

האופטימיות באוויר עלולה לגרור אתכם למערכת הבטחות שתתקשו לעמוד בה, או שאתם יכולים להכין תוכנית ביצועית שעלולה להיות עמוסה בפרטים שאין קשר ביניהם ולכן אתם מפספסים את היעד. חוסר המנוחה גם הוא לא עוזר ויכול לגרום לכם לנוע בכיוונים מנוגדים ובכך להכשיל את עצמכם, לכן חשוב שתעצרו רגע, לפני שאתם רצים אל הלא נודע.
יש גם התרגשות באוויר, ניצוצות צובעים את הימים שבין התאריכים 14.9-12.9 ואלו יתאימו לצאת ולהתחדש, לרענן את ארון את הבגדים ולהשקיע בהופעה שלכם. אלה ימים שיתאימו גם להיכרויות חברתיות מעניינות וגם לחידוש חברויות עם אנשים מהעבר. בתאריך 16.9 לפנות בוקר, יהיה מופע של מולד הירח במזל בתולה. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל מאזניים ויעזור לשפוט מצבים בדרך מאוזנת יותר.
השילוב הזה יכול לעזור לקבל גם החלטות שמטרתן לשפר את התחום הבריאותי, לשנות הרגלי אכילה, להקפיד על תזונה נכונה או כניסה למסגרת של פעילות פיזית. כל אלה יעזרו לכם להפחית מתחים ולכוון את האנרגיה לדרך בריאה שתועיל ותביא גם תוצאות בהמשך. זה יעזור לכם לחייך בסיפוק מהשחרור לצד ההרגשה הטובה, וגם כשתביטו על עצמכם בעוד כמה חודשים בראי.
זו תקופה של עשייה רבה, רצון לשנות מצבים, בלי לדעת איך זה ייראה בסופו של דבר. הרצון לשינוי יהיה בכל הרבדים, האישיים והחברתיים. יש לנו הזדמנות להעריך מחדש את לוח הזמנים שעומד לרשותנו כדי לדעת כיצד לנצל אותו נכון ולהספיק יותר.
קיימת כעת נטייה להיות מקובעים או דקדקנים יותר, התחושה היא של "אני צודק" מתוך כוונה לשפר מצב נתון, אך נסו לבחון האם אתם מנסים לשפר את המצב או את האדם מולכם? זיכרו שהביקורתיות אינה מוסיפה למערכת, נסו לחפש דרך להעביר מסרים בלי עוקצנות או ניג'וס ותחשבו מה עדיף - צודק או רגוע? אולי תמצאו את הדרך לדבר על מה שצריך כדי שהאווירה תישאר שמחה ונעימה.
כוכב מארס במזל עקרב הוא יותר אמוציונלי, על כן התגובות שלנו צפויות להיות רגשיות יותר. לעיתים הרגשות יקצינו ויבטאו כעסים. עליכם לזכור שהכעס משתק, ובמקום שתנצלו את האנרגיה לעשייה אתם עלולים להיתקע. במזל עקרב, המכיל עוצמה, יש גם צד פרנואידי, אל תתנו לפחד כוח, עיצרו את עצמכם ותשאלו את השאלות הנכונות, ובעיקר האם זה נכון להתרגז או להתגונן באגרסיביות על כל דבר?
נסו לפתוח את הדברים ולשוחח עליהם בקור רוח כדי ללבן מצבים, גם אם הם לא נחמדים. שיחה תמיד עוזרת לנקות את השולחן. מבנה הכוכבים שמתפתח יחזק את כוחן של האמוציות וזה יכול להיות המנוע שיסייע לטפס ולממש אמביציות בהמשך.
עיתונות נוסח פינוקיו
בשבוע שעבר נכתב כאן: "נזכור שמארס במזל עקרב פועל מאחורי הקלעים ומן הסתם נשמע הרבה תיאוריות שאופיין קונספירציה, חלקן קשורות לבחירות ואחרות צבאיות. זה אולי מתאים לישראל וארה"ב...".
כזכור, באחד העיתונים (שאוהב לעורר פאניקה בציבור) הופיעו כותרות פעם אחר פעם, שמטרתן הייתה לעורר פחדים, כאילו ארה"ב קושרת קשרים מאחורי גבה של מדינת ישראל. כותרת אחת נדחתה! על-ידי הנציג הדיפלומטי של ארה"ב, והכותרת השנייה הוכחשה! ונדחתה מיד על-ידי דובר הבית הלבן. תיאוריית הקונספירציה (של אותו עיתון) נחשפה מיד. איך מרגיש אותו עיתונאי שהציבור מתחיל להבין שהוא "פינוקיו"?
כוחו של הטבע
פעם אחר פעם נכתב כאן שהמבנה המרובע של הכוכבים אורנוס/פלוטו יעורר גם את איתני הטבע, ופעם אחר פעם אנו עדים שלטבע יש חוקים משלו, כאלה שאין לנו יכולת להתגונן מהם. כך היינו עדים לאחרונה להוריקן 'אייזיק', בארה"ב, עם כל ה"תוספות" והשיטפונות קשים, ולרעידת אדמה בקוסטה-ריקה. גם בהמשך צפויים עוד ועוד קולות, שיעידו על כוחו של הטבע בעיקר כשהוא כועס.
כוכב סאטורן משפיע על ההורוסקופ של ארה"ב. התאריכים 14.9-13.9 אלה ימים שיש להם משמעות שם מעבר לוויכוחים הפוליטיים המלוכלכים המלווים את מסע הבחירות שם, הפעילות תהיה כדי להוכיח שארה"ב לא מאבדת מכוחה והשפעתה בעולם. זה יכול להתבטא בשווקים הפיננסיים, או הדיפלומטיים, ואו האזורים החמים במיוחד כמו סוריה ואירן.

השבוע...

7.9 ההשראה נחה עליכם ויש ביכולתכם להבין לאן הדברים מתפתחים. נסו לא להיכנס לפרטים כדי לא להיתקע. אין מקום לחשדנות היום, שימרו על קלילות.
8.9 עולים היום רעיונות חדשים, אבל אולי אתם מגזימים בהתלהבות ולכן מזניחים את הצד המעשי. במפגשים החברתיים נסו לא לגלוש לרכילות או לביקורת, יש מילים שלא צריך לומר.
9.9 היזהרו בהערכת מצב, אתם ממשיכים להביט על הדברים בהרחבה ומאבדים את העיקר. אל תנסו לכפות את עצמכם מאחר שהתגובה עלולה להכאיב. הירח בטל משעה 13:49 עד שעה 19:49 בערב. שעות הערב רגועות יותר.
10.9 אתם חשים שקיימת חשיבות לסדר יום, במטרה לעמוד במטלות. נסו לנתח את הנתונים ואל תשכחו מה היכולות והכישורים שלכם. זה לא הזמן לתת לאגו להוביל אתכם.
11.9 הרגשות משפיעים על המערכת המשפחתית ואתם מתכננים תוכנית משותפת. נסו לשמור על אווירה טובה והימנעו מביקורת, גם אם יש כמה קשיים בדרך.
12.9 הירח בטל משעה 00:49 אחר חצות עד שעה 06:01 בבוקר. אתם יוצאים למסע רכישות, מתנות יפות לכל המשפחה. הלארג'יות סוחפת והריגושים מאפיינים את היום.
13.9 אין מקום לשתלטנות והמניפולציות גם הן מיותרות. נסו לשחרר. הרצונות נפגשים בהתפתחויות חדשות, אתם מרגישים שמחה וכדאי שתתנו לתחושה הזאת מקום מרכזי.
14.9 הירח בטל משעה 08:04 עד שעה 12:31 בצהריים. יש חוסר סבלנות עם רצון חזק לשבור את הרוטינה. שימרו על פתיחות כשאתם יושבים עם בני המשפחה ואלה שאתם אוהבים.

כלכלה ושווקים

בסוף השבוע מבנה הכוכבים מעיד על הגזמות. ייתכן שהמסחר יושפע מאופטימיות וזה יביא לחוסר ודאות בשווקים.
כוכב מארס, במעבר במזל עקרב, משפיע על עליית מחירי הסחורות, בעיקר הנפט ומוצרי המזון. מחירי המתכות מגיבים "יפה" למעבר הזה ואנו עדים לעליות במחירי הזהב והכסף. יש תיקונים בעיקר בגלל חוסר היציבות במטבעות, ועם ההבנה שהשווקים אינם בטוחים, יותר ויותר אנשים מפנים חלק מההשקעות שלהם לזהב, כהתגוננות. גם מעבר ראש הדרקון למזלות המסמלים כסף וגם אנרגיה (דלק) המופקת ממאובניים, הנקראת בשפה הבינלאומית "פוסיל".
מעקב אחרי ההיקפים של המסחר בעולם בתקופה האחרונה מעיד שאלה יורדים, בעיקר במסחר היומיומי הממוצע.
קיימת סבירות גבוהה שלקראת סוף החודש נהיה עדים לעוד מוסד פיננסי גדול בעולם שמאבד את יציבותו. שוב מישהו ניהל את המקום בדרך לא נכונה, לא מוסרית, ועד דצמבר 2012 התהליך יהיה ברור יותר ונדע את משמעות הכישלון שנחשף.
נקודת מבט על המעבר של זנב/ראש דרקון לשור/עקרב מבחינה פיננסית
המעבר של הזנב והראש ממזל תאומים/קשת למזל שור/עקרב (אין טעות. אלה נקודות הנעות אחורה בגלגל המזלות), מראה את המעבר מעולם המילים והרעיונות לעולם תכליתי יותר.
מזל שור הוא סמל הכסף והבנקים. הרבה מילים נאמרו על המשבר הפיננסי בשנים האחרונות ומעט נעשה. רעיונות גדולים היו בשפע (מזל קשת), אבל ביליוני דולרים בוזבזו בלי בושה, בעיקר בארה"ב, שם הנשיא הוא אלוף העולם במילים גבוהות. עכשיו שוב מנסים להסביר למה ואיך, אבל במהלך 19 החודשים הבאים יגיע השינוי, מישהו יצייר את הקו שלאורכו כל אחד יהיה צריך ללכת, והקו הזה יהיה על הקרקע.
עקרב הוא מזל המסמל לידה מחדש, זהו ציפור הפניקס המשליכה עצמה לאש כדי לקום לתחייה מהאפר שלה. זה הסמל להתחדש, להגיע להישגים, אם באמת רוצים ופועלים.
שור ועקרב אינם מזלות של מילים על הקורה בעולם, אלה מזלות הגורמים להתמודד, להיאבק, להתאמץ ולעשות.
יהיה על כולם ללמוד מזנב הדרקון במזל שור ולא להרוס כאשר יוצרים את הגשר אל העקרב, אלא למצוא את הערכים שיש לשור ומכאן לעשות את השינוי העמוק, את הטרנספורמציה הרצויה, להשתפר ולהתחדש דרך העקרב. כך יהיה אפשר להביא את התועלת שיש בהבטחות החדשות. מערכת הבנקים תהיה חייבת לעבור גם היא רפורמות, להשקיע בשירות הלקוחות ואולי גם להפגין פחות חמדנות בעמלות.
מזל שור הוא גם סמל לבית חם, מעוז וביטחון. אנשים יחזרו לבסיס, כדי להתמקד במה שחשוב באמת, אבל אין לצפות לנסים. העקשנות של המזלות האלה יכולה להועיל במידה שהשור, שאוהב את עצמו ואת הנוחות שהכיר, לא יתקשה להשתנות וילמד לשחרר ולזרום. העקרב שעלול ליפול בקלות למקום של רגשות עזים, חמדנות והרס העצמי, יבין שיש גם בחירה אחרת, התלויה בכוח לשנות ולעצב עולם טוב יותר על בסיס ערכים טובים יותר, אך זאת רק לאחר שיטהר את הלכלוך. כזכור, מעברו של כוכב פלוטו במזל גדי חשף את האמת בחברות ובמוסדות פיננסיים, שפעלו בעזרת הונאה כדי להשיג רווחים. עתה הזמן לתיקון, לרפא את המערכות החולות.
שור הוא סמל לכסף ובנקים, עקרב מסמל את הגירעונות ואת המיסים. האם המעבר של ראש דרקון למזל עקרב מסמל את הדרך לפתור את הגירעונות הכספיים???

עוד פעם: אירן-ישראל וארה"ב

כוכב מארס העובר במזל עקרב אינו נחמד כל כך לאירן ומוסיף גם למתחים בין מדינת ישראל ואירן. הסיפור האמיתי יגיע לקראת ליקוי החמה באביב 2013, שמסמל פגיעה במצבה של אירן ובראשי המדינה שם (אותו הליקוי ישפיע הפוך, כלומר לטובה, על מעמדה של מדינת ישראל בין אומות העולם). כוכב סאטורן שנכנס למזל עקרב יכביד מאוד על כלכלת אירן, תחושת המצוקה של האזרחים תישמע בכל מקום. ייתכן שזה מעיד שהסנקציות יעזרו?
החשש וחוסר הוודאות בהווה נובעים מהאיומים של אירן לחסום את מיצרי הורמוז, דבר שעלול להשפיע על עלייה דרמטית במחירי הנפט. חודש נובמבר 2012 רגיש מאוד לכל אלה, בין השאר גם בגלל ליקוי הלבנה שישפיע מחד-גיסא על מפת ההסכמים המסחריים של ארה"ב עם פרס מתאריך 13.12.1856, ומאידך-גיסא על התפתחות תעשיית הנפט שם שהחלה בתאריך 26.05.1908. שילובי האורנוס/פלוטו בשנת 2013 בהורוסקופ של אירן יביאו לפגיעות גדולה שם, לחוסר יציבות של המשטר, ואולי זה יעורר בשעה טובה ומוצלחת את "האביב האירני"?
"כל מילה היא גם מסיכה" [פרידריך ניטשה].

תאריך:  07/09/2012   |   עודכן:  07/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
היזם בן ה-82, אחד משני היו"רים והמשקיעים של פייר 1 ו-2, שומר על פרופיל נמוך    מאחורי הקלעים, הביא חלק גדול ממשקיעי החוץ שקנו דירות יוקרה בפרויקטים    האישה - בעלת השליטה ב"יצוא" ובבנק ירושלים, הבן מנכ"ל, הבת אדריכלית    שליחויות סודיות לארה"ב
ראובן לייב
בדרום היער השחור כאילו עצר העולם מלכת. לא מתרגשים כאן מן הפצצה האירנית וגם לא מן הכלכלה המקרטעת של אירופה. לאורך כל השנה חיים כאן בהשקט ובבטחה, ואפילו בכור הגרעיני המושבת, או בחנות למכירת אביזרים צבאיים אין כדי להפר את השלווה הסטואית
אבינדב ויתקון
22 שנה התגורר פרופ' אבי לוי בנווה-דקלים, 22 שנים של ציונות וחינוך, עד שהבין שעם ישראל לא יבוא בהמוניו ולא ימנע את הפינוי. "הלקח שלי הוא שחיינו בבועה חברתית", הוא אומר מביתו בניצן. "היו לנו קשרים עם עַם ישראל, אבל לא עד כדי שיעזרו לנו ביום פקודה"
ד"ר מאיר בוזגלו
למרות דימויו ה"עתיק" של הפיוט, מסתבר כי הרחק מעין הציבור ממשיכים להכתב גם בימינו פיוטים חדשים, העוסקים בין השאר באירועים מרכזיים בהיסטוריה הישראלית    בשיחה עמו עומד ד"ר מאיר בוזגלו על מאפייניהם של הפיוטים הללו, שנכתבו בין השאר על-ידי אביו, ר' דוד בוזגלו, ותוהה מדוע שום זרם דתי אחר לא הצמיח מתוכו יצירה דומה
עליס בליטנטל
תערוכת "חסידים - לא רק שחור-לבן" במוזיאון ישראל בירושלים עוררה הרבה תגובות    כמויות האנשים שמגיעים אליה הן בניגוד לכל הציפיות, ומכל המגזרים בארץ ומחו"ל    התערוכה מציגה את התרבות החומרית של העדה המסוימת הזו, בעוד הספר המלווה אותה מעניק לקורא ידע מעמיק אודות כל הסיפור לאמיתו    מתי זה החל, למה, מי, ובמה דברים אמורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il