X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
היכולת לעזרה וערבות הדדית יתמכו ביכולתנו להתגבר [צילום: פלאש 90]
מה צפוי לנו בתשע"ג?
השנה נפתחת במערך כוכבים מעניין במיוחד, עובדה שמצביעה על כך שחיינו ימשיכו להיות מאותגרים על-ידי שפע של שינויים והתפתחויות במישורים השונים

מבחינה נומרולוגית מספר הגורל של המדינה הינו 5, ספרה שבאנרגיה שלה מתארת מדינה הבונה את עצמה תוך כדי תנועה מתמדת, כמעט תזזיתית. אין יום דומה למשנהו ומערכת העצבים נמצאת תמיד על סף גירוי גבוה בגלל אירוע זה או אחר.
בשנה האחרונה בהיבט החברתי חווינו כולנו מהפך שבו נשמעו אין ספור פעמים המילים "צדק חברתי" וכל המדינה געשה והזדהתה עם נושא זה. ואולם, למרות שבמהלך השנה הייתה ירידה מסוימת, הרי שמצב הכוכבים מלמד כי גם השנה ימשיך נושא זה להיות משמעותי במיוחד, ולמעשה כך יהיה גם בכל שבע השנים הקרובות. לא נראה שתהיה כאן הפוגה או מנוחה עד אשר יהיו מהפכים משמעותיים בתפיסת העולם המדינית שאמורה לדאוג יותר לפרט, מבחינה סוציאלית וכלכלית.
הכוכב אוראנוס שמביא איתו מהפכים נמצא במדינה במקום המקושר עם ההתנהלות היום יומית ועם החיים הפשוטים, כך שהסיטואציות המתרחשות הן אלה למעשה שינערו את דרך ההתנהלות של היושבים בצמרת, על-ידי כך שאלה היושבים במעמד הבינוני ומטה והמשלמים העיקריים של הגזרות החדשות לבקרים - ירגישו שמספיק קשה להם, עד שלא תהיה להם ברירה אלא למחות על הקשיים על-ידי יציאה החוצה לרחובות.
יוקר המחיה ימשיך להיות גבוה במיוחד ועובדה זו תמשיך להוציא את האנשים החוצה לרחובות כדי למחות בצורות שונות, עד אשר יחול מהפך משמעותי. הצרה היא שמשך זמן השינוי יהיה כל כך ארוך עד שבאמצע אנשים יכולים להתייאש ולחשוב שבגלל שהדברים לא זזים מהר ובקצב שהיו רוצים, ייתכן שהדברים לא מתממשים. אבל – לא צריך לטעות, שינוי אמיתי ונכון מתרחש לאט ובטוח, וכאמור לעיל כשבע שנים.
הכוכב סטורן המוכר לכולם בשמו המורה הגדול עובר השנה למזל עקרב וישפיע על ההתנהלות המדינית כלפי העולם ונראה שכבר בדקות אלה שוקד ראש הממשלה על משנתו ותוהה כיצד הוא יכול לשפר את מעמד המדינה בעיני העולם ובעקיפין כמובן גם את מעמדו האישי.
מבחינה ביטחונית, נראה שהמצב בשנה הקרובה ימשיך להיות לא יציב, ובמיוחד סביב החודשים פברואר/מרץ 13. למעשה, נראה שכל שנת 2013 תהיה שנה מאוד לא קלה עבור העם וסביב חודש יולי 13, תיתכן אכזבה משמעותית מהנוף הפוליטי, עובדה שיכולה להביא בהמשך לשינויים משמעותיים בממשלה.
בהחלט ייתכן שבין החודשים פברואר 13 ועד ליולי 2013, יתרחשו אירועים שונים שיגרמו לדאגה רבה ולמתיחות. זהו זמן שמאוד כדאי לשמור על גבולות בטוחים ועל שקט תעשייתי ככל שאפשר. לא מומלץ לפתוח במהלכים מקדימים, כיוון שהיקום כבר ידאג לכך שהאירועים יתרחשו במפתיע והתגובה תהיה חייבת להיות שקולה.
למעשה, במשך כל השנה הקרובה מומלץ לפעול במשנה זהירות על-מנת לאסוף עוד נקודות זכות מול העולם.
נקודת האור במפה היא העובדה שהכוכב סטורן המוכר באנרגיה שלו לשרוד תקופות לא פשוטות נמצא בבית המקושר עם הצלחה בהתמודדות. עובדה שגורמת לכך שכל קושי והתלבטות שיכולים להיות – אומנם יגיעו, אך במקביל תהיה היכולת להיות מעשיים ולקבל גם את ההחלטה הנכונה.
זוהי ללא ספק אחת מהשנים היותר מכוננות של מדינה ישראל ולכן חשוב מאוד לפעול בתיאום, להבין שפעולות והישגים שמתחילים היום בקטן ייקח להם זמן עד שיבשילו בטווח הארוך ולכן אסור להתייאש.
היכולת לעזרה ומחויבות הדדית יתגברו והם אלה אשר גם יעמדו לעזרתנו ויתמכו ביכולת שלנו להתמודד ולהתגבר על מצבים לא פשוטים שעלולים להתרחש השנה.
בברכת שנה טובה ובשורות טובות!

תחזית שנתית כללית לילידי כל המזלות

טלה
שפע: עד לחודש יולי 13 צפויות לכם בשורות משמחות בחיק הסביבה הקרובה לכם. בני משפחה וקרובים יבואו לקראתכם ואתם תשמחו מאוד בכך שיש לכם יכולת לעזור לאחרים ולהיות בנתינה גדולה. לאחר יום ההולדת שלכם יעבור כוכב השפע לבית המשפחה הקרובה שלכם ושוב תזכו בשמחות שיעזרו לכם להרגיש טוב עם עצמכם. תוכלו לפתור בעיות במעגל המשפחתי הראשון שעד היום לא הצלחתם לעשות זאת.
אתגר: החל מחודש נובמבר ייתכן שתגיעו למצבים שבהם כספים שמגיעים לכם מאחרים לא יתקבלו ולמרות ההבטחות שהובטחו לכם – תצטרכו לפעול בדרכים יצירתיות להבטיח את כספכם. יהיה בכם צורך להבין את משמעות החיים לעומק, כך שכל תורת הנסתר תהיה משמעותית עבורכם ותנסו לקבל ממנה את התשובות המתאימות לכם. בין החודשים מרץ ועד יולי 13 ייתכנו שינויים בחייכם, ובמיוחד לאלו שנולדו בשליש הראשון של המזל.
שור
שפע: מבחינה כלכלית זוהי השנה שלכם. כבר בשנה שעברה נכנס כוכב השפע לבית הכספים שלכם ונתן לכם שפע של אפשרויות להתחלה חדשה ולפתרון בעיות שהיוו עבורכם נטל בעבר. החל מיום ההולדת שלכם אתם עשויים להחליף מקום מגורים במידה וזו כוונתכם, כך שעכשיו זה הזמן לבנות את עתידכם ולבחור את סביבת המגורים שלה הייתם רוצים להשתייך.
אתגר: בשנה הקרובה ייכנס הכוכב סטורן לבית השותפויות שלכם ולכן כל הנושא הזה, אישי או זוגי, יהפוך להיות מאוד משמעותי בחייכם. נראה ששינויים שלא רציתם לעשות לבד ייכפו עליכם על-ידי השותפים לכם לחיים. מומלץ לכם לבדוק את האנשים הקרובים לכם ולראות האם אתם פועלים יחדיו בתאום צפיות, כך שכולכם תהיו תמימי דעים לגבי ההתנהלות הקיימת בחייכם. מערכות יחסים שאינן בריאות יסתיימו תחת השפעת כוכב זה.
תאומים
שפע: כוכב השפע נמצא במזל שלכם כך שהשנה נחשבת שנת המזל שלכם והזדמנויות חדשות ייכנסו לחייכם. מומלץ לכם להיות זהירים יותר בהחלטותיכם בין החודשים נובמבר ועד ינואר 13. לאחר יום ההולדת שלכם בשנת 12, ייכנס כוכב השפע יופיטר לבית הכספים שלכם ותהייה לכם רווחה כלכלית כפי שמזמן לא חוויתם. זה הזמן לתכנן את עתידכם ולמגנט אליכם שפע חיובי.
אתגר: בשנה הקרובה ייכנס הכוכב סטורן לבית העבודה שלכם, כך שנראה שתשקיעו הרבה יותר זמן, מרץ ואנרגיה בכל הקשור לנושא זה. ואולם, ייתכן כי לא תרגישו מוערכים בתחום בו אתם עוסקים ולמרות שאתם עובדים קשה עדיין אינכם מוערכים בתחומכם. החודשים בין מרץ ליולי 13 יהיו חודשים טעונים בהם תצטרכו להוכיח את עצמכם ואם לא תקבלו את מה שמגיע לכם לדעתכם, מומלץ לכם לקום ולעזוב.
סרטן
שפע: כוכב השפע נמצא בבית תת המודע שלכם כך שזה הזמן עבורכם להתחבר אל האני הפנימי שלכם, על-מנת שתוכלו לעזור לעצמכם בפתרון בעיותיכם האישיות והרגשיות. נראה שישנם עוד מצבים בהם נותרתם עם שאלות שאינן פתורות עבורכם. רק לאחר יום ההולדת שלכם בשנת 13, ייכנס כוכב השפע למזל שלכם ואז תרגישו שהנה סוף סוף שפר עליכם מזלכם ויש לכם יכולת לממש את תוכניותיכם.
אתגר: הכוכב סטורן יישב בשנה הקרובה בבית היצירה שלכם כך שנראה שלא תרצו להשקיע מזמנכם, אלא לדברים שיש בהם ערך ותועלת, וזאת מכיוון שלא יהיה לכם מספיק זמן לבילויים ותנסו לשלב הנאה בעשייה תכליתית. צעירים מכם במשפחה יבקשו את עזרתכם ואתם תאלצו להשקיע זמן ניכר מזמנכם על-מנת לגרום להם להרגיש רצויים ואהובים. אלה מכם שפנויים רגשית עשויים להתחבר אל אנשים מבוגרים.
אריה
שפע: הכוכב יופיטר המביא איתו את השפע המיוחל נמצא אצלכם השנה בבית המעמד החברתי שלכם, כך שנראה שהשנה, בעקבות עשייתכם וההיכרות שלכם עם אנשים חדשים בחיים, יכולה להביא לשיפור תדמיתכם האישית בעיני רבים. ככל שתתקרבו ליום ההולדת שלכם בשנת 13 ,תתחילו לשאול את עצמכם שאלות ברמה האישית והרגשית וחשבונות הנפש יתחילו לצוץ מחדש.
אתגר: בשנה הקרובה תהיו עסוקים בענייני בית ומשפחה כיוון שתרגישו שמצד אחד אתם מחויבים למסגרת, אך מצד שני אתם רוצים את החופש של עצמכם ולעשות ככל העולה על רוחכם. ייתכן שיהיו שינויים במסגרת המשפחתית שיקשו עליכם, ולמרות שבתחילה תהיו בטוחים שהדברים פועלים נגדכם – בסיום כל התהליך תבינו שהשינויים אומנם כאבו אך התרחשו לטובתכם ואתם חייבים להאמין בתהליכי היקום.
בתולה
שפע: אתם נמצאים בתקופה מצוינת לשיפור היכולות המקצועיות שלכם ולהצליח בקריירה האישית שלכם. תקבלו שפע של אפשרויות חדשות. מומלץ לכם להיזהר בין החודשים נובמבר ועד לינואר 13. זה הזמן שמרוב התלהבות אתם יכולים לעשות החלטות שגויות. מחודש יולי 13 יעבור כוכב השפע לבית המעמד החברתי שלכם, כך שתוכלו להכיר וליהנות ממערכות יחסים חדשות שיעלו את ערככם החברתי.
אתגר: בשנה הקרובה יעבור הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול, בגלל היכולת שלו ל"חנך", אל בית החשיבה שלכם הנוגעת לתפיסת עולם. ולכן, נראה שלאט לאט תשתנה דעתכם על חייכם ועל העולם בעקבות האירועים שאתם חווים, ובהחלט ייתכן כי אנשים שמאוד סמכתם עליהם ועל שיקול דעתם יאכזבו אתכם ואתם תאלצו לשנות את התנהגותכם בהתאם. זה הזמן לעבור דירה או לפחות לשפץ את פנים הבית.
מאזניים
שפע: כוכב השפע נמצא במקום שבו אתם יכולים להיות גאים ביכולותיכם האישיות והרגשיות ונראה שאתם בתקופה שבה יש לכם יכולת לבנות את האני הפנימי שלכם בדרך מאוד נכונה וראויה להמשך חייכם. מחודש יולי 13 יעבור כוכב השפע לבית הקריירה שלכם, כך שתוכלו ליהנות מהתובנות שקיבלתם וליישם אותם בחיי היום יום בדרך מוצלחת שתוכל לגרום לכם גם להכרה מקצועית.
אתגר: בשנה הקרובה יהיה הכוכב סטורן בבית הכספים שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שמומלץ לכם להיזהר בהוצאותיכם הכלכליות ולא להיסחף בקניות שמעבר ליכולותיכם. כמו-כן, מומלץ לכם לשמור כסף בצד על-מנת שברגע שתאלצו להשתמש בו יהיה לכם את היכולת להחזיק מעמד מבלי לבקש עזרה מאחרים. היכולת שלכם להתגבר על קשיים תעזור לכם בחיזוק הדימוי האישי שלכם.
עקרב
שפע: במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם יש לכם הזדמנות נדירה לקבל עזרה ותמיכה כספית מאנשים קרובים לכם. זה הזמן שלכם להוכיח את יכולותיכם ולפעול בהתאם. היכולת שלכם להצליח תהיה במיטבה כך שאנשים יאהבו את מעשיכם ויפרגנו לכם. מחודש יולי 13 יגיעו אליכם הזדמנויות שבהן תחליטו שאתם רוצים לנפוש ולנסוע לבלות בחו"ל במקומות יפים ומסקרנים.
אתגר: כוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול יבקר במזל שלכם ואכן ילמד אתכם לקחת אחריות על החיים ממקום אחר. זה לא שאינכם יודעים לקחת אחריות במקרה שאתם נאלצים לעשות זאת, אלא שהפעם תהיו שקועים בתוך הסיטואציה, כך שתעזרו לעצמכם להתמודד ולהתגבר על מכשולים שייתכן שבפעמים אחרות הייתם מרימים ידיים. מאחר שתזרמו עם האנרגיה ולא תתנגדו לה, הרי שתצליחו לממש את תוכניותיכם.
קשת
שפע: עד לחודש יולי 13 יש לכם הזדמנויות למצוא לעצמכם את השותפים המתאימים מבחינה אישית, רגשית וגם מקצועית. זוהי תקופה שבה תלמדו על עצמכם כיצד אתם מתפקדים בשותפויות השונות של חייכם. עד ליום ההולדת שלכם בשנה זו ייתכנו שינויים והפתעות. מחודש יולי 13 תרגישו שהנה סוף סוף עליתם על הגל הנכון והיכולת הכלכלית שלכם להצלחה תגבר.
אתגר: בשנתיים הקרובות יבקר הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול בבית תת המודע שלכם. עובדה זו תאפשר לכם להתחבר אל תוך האני הפנימי שלכם ולקבל משם תשובות לגבי דברים שמעסיקים אתכם ביום יום ואתם לפעמים, בגלל העומס האישי, אין לכם תשובות להתנהגויות שלכם. נצלו את השנה הקרובה ללימוד עצמי. ייתכן שהרצון לרוחניות יהיה חלק נרחב מתוך חייכם.
גדי
שפע: הכוכב יופיטר נמצא בבית העבודה שלכם, אם כי נראה שבגלל ריבוי כוכבים שמשפיעים על המזל שלכם בשנה זו, לא תמיד אתם מרגישים בכך. ואולם, לאחר סיום נסיגת הכוכב בינואר 13 – תרגישו יותר בטוחים בתוכניותיכם ותדעו מה לעשות. בחצי השנה שלאחר יום ההולדת בערך בחודש יולי 13, יעבור הכוכב לבית השותפויות שלכם כך שתצליחו בתוכניותיכם ותוכלו לצרף לחייכם אנשים חדשים.
אתגר: בשנה הקרובה היחסים שלכם עם הסביבה יעמדו למבחן, כיוון שנראה שהצורך שלכם למצב את עצמכם מבחינה מקצועית יעלה לכם בלא מעט מאמצים לבנות את היחסים הבין אישיים על-רקע מקצועי. אירועים של יחסי צבור יעזרו לכם מאוד במטרותיכם וכל הנושאים שאתם מעדיפים להתחמק מהם בדרך כלל בטענה שאין לכם יכולת – יהיו הנושא המאוד דומיננטי וכדאי להצלחה עבורכם בשנה הקרובה.
דלי
שפע: כוכב השפע ושמו יופיטר נמצא בבית המקושר עם יצירתיות ולכן זה הזמן לנסות ולדאוג לעצמכם על-מנת שתוכלו להוציא את הרגשות האמיתיים שלכם בדרך אמנותית. אלה מכם שיש לכם ילדים יכולים לחזק את מערכות היחסים שלכם וליהנות מכך. לאחר יום ההולדת שלכם יעבור כוכב השפע לבית העבודה וייתן לכם את היכולת להצליח בעבודה ולקבל את הקידום הרצוי לכם.
אתגר: בשנה הקרובה יש לכם הזדמנות לעשות שינויים בנושאי קריירה. נראה שהגעתם לפרשת דרכים ועכשיו אתם צריכים להחליט כיצד אתם רוצים להחליט להמשיך בנושאי עבודה. זו ההזדמנות שלכם להצליח במידה ותשקיעו את מירב האנרגיה בקידום עצמכם. ייתכן שיהיו לכם שינויים בנושאי עבודה בין החודשים מרץ ועד יולי 13. החיים יכריחו אתכם להחליט החלטות ולקראת אוגוסט 13 כבר תהיו במקום אחר ברמה המקצועית.
דגים
שפע: הכוכב המביא איתו יצירתיות ושמחה נמצא בבית המשפחה שלכם כך שזה הזמן המתאים עבורכם ליצור ולתכנן תוכניות חדשות. תקבלו את התמיכה והאהדה מבית ונראה שתוכלו להצליח בתוכניות, אותם אתם מתכננים מזה זמן רב לשיפור היחסים במעגל המשפחתי הראשון. לאחר חודש יולי 13 נראה שתהיו קרובים יותר לצעירים יותר מכם במשפחה והצורך שלכם ביצירתיות יפרוץ החוצה להנאתכם.
אתגר: בשנה הקרובה ולמעשה במשך השנתיים הקרובות יהיה הכוכב סטורן בבית המקושר עם תפיסת עולם. כלומר, זה הזמן שבו תהיו יותר פתוחים לקבל דעות שונות ממה שהורגלתם להם עד היום. מומלץ לכם מאוד לנצל את זמנכם הפנוי ללימודים, כיוון שעכשיו זהו הזמן האידיאלי ללמוד תחומים נוספים שיעזרו לכם לשקם את ביטחונכם שלפעמים ובמיוחד בתקופה האחרונה, לא היה במיטבו עבורכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  13/09/2012   |   עודכן:  13/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הודיה כריש-חזוני
הכרזות המדינה על השלמת ההכנות בגבעת היקב התבררו כקרוונים עבשים, מגעילים ומטים לנפול. אבנר אליאסיאן: "ההרגשה היא שרוצים להראות כלפי חוץ שמטפלים בנו יפה, אבל מעבר למעטה היופי והצבע החדש אין כלום"
אסף גבור
בתוך חודשיים חיסל הנשיא האיסלאמיסט הראשון של מצרים את מוקד הכוח הליברלי בצמרת הצבא, הפנה עורף לארה"ב בביקורים קולניים בסין ובאירן, והתקדם לקראת השלטת השריעה בארצו. החילונים במצרים תולים תקוות בבחירות הקרובות לפרלמנט, ואפילו בשחזור מהפכת תחריר. ואילו ממשל אובמה הנבגד תולה תקוות בארנק שלו
רועי שקד
בזמן ניקיון של משטחים גדולים, התקרבו ככל שניתן לאזור אותו אתם מנקים    מומלץ לעבוד עם נעליים סגורות    השתמשו בעגלה להסעת דלי עם מים ובכלל כל דבר כבד    אם אתם גבוהים, מומלץ לנעול במטבח נעליים שטוחות ותומכות
ד"ר ליאורה אברמוב
ממניעת אקנה ושיעור יתר, ועד הסדרת כאבי מחזור, ירידה בסיכון לסרטן הרחם והשחלות, מניעת ציסטות והעלאת החשק המיני - מעבר להגנה מפני הריון בלתי רצוי, לאמצעי מניעה הורמונליים
אתי אמיר
תקופת החגים מזמינה שינויים בסדר היום, הרגלי האכילה ופעילות גופנית    כיצד הסוכרתיים יכולים לעבור את החג בשלום?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il