X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
גם עיתון ידיעות אחרונות והמו"ל נוני מוזס בדרך לשינוי דרמטי אנחנו בתוך עידן של שינויים שלא ניתן לחמוק מהם, שינויים שמשפיעים על הכל תחזית אסטרולוגית לשבוע 28.9.12-21.9.12
▪  ▪  ▪
נוחי דנקנר. שינוי במעמד? [צילום: פלאש 90]

אנחנו לקראת שבוע בו הנשמה בוחרת את דרכה, זה שבוע בו אנו מגיעים לצומת שבו "נֵחתֵם לחיים טובים ולשלום". ברמה האישית, זהו שלב של בחירות בשבילי החיים, גם אם אנו לא תמיד בטוחים מהי הבחירה הנכונה. הקשיבו לחוכמה הפנימית, לקולות העולים מהנשמה ומהלב. אל תחששו, אל תתנו מקום לפחד, האמינו בעצמכם ובמה שאתם מייצגים, בפתיחות ובתמימות.
העניקו תשומת לב בתוספת רגישות למה שאתם שומעים מהמקום הטהור ביותר, הנמצא בפנימיות שלכם. הימים האלה מכילים רגשות עמוקים, אם כי גם כוונות טהורות יכולות להפיק תגובות חזקות לא צפויות.
שיאים חדשים של לאומנות
בשבוע האחרון היינו עדים לכך שהמצב במזרח התיכון ממשיך להיות גועש ורועש. האורנוס והפלוטו מביאים את ההקצנה והלאומנות לשיאים חדשים ברחבי העולם. בכתבה שהתפרסמה כאן לפני שנתיים, בתאריך 1.10.2010, נכתב:
"מעברו של כוכב פלוטו במזל גדי, השמרן והקונסרבטיבי, נמצא במתח עם כוכב אורנוס במזל טלה, הלוחמני. זה שילוב המעורר 'ריח' של גזענות. הסובלנות שהייתה מוכרת כל-כך בשנים האחרונות, כשכוכב פלוטו טייל במזל קשת והסיר את הגבולות, מסתיימת. יש התפוגגות הדרגתית ואנחנו שומעים יותר על חוסר סבלנות לאחר, הצד הקונסרבטיבי מתחזק. 'אנחנו והם'. תזכורת לא נוחה לאיש מאיתנו, אחרי המשבר הכלכלי בשנים 1930-1929, היה האורנוס במזל טלה, הפלוטו במזל סרטן (בדיוק מול הגדי). היטלר, ימח שמו, תפס את השלטון בגרמניה בתאריך 30.1.1932 ומשם הכל כבר היסטוריה...
"עם חזרתו של האורנוס למזל טלה, לאורך השנים הבאות, לצד טיולו האיטי של כוכב פלוטו במזל השמרן גדי, צפויה התחזקות המגמה, שבעיקרה היא חיזוק הלאומנות של כל מדינה".
ואם היו סימני שאלה, בתאריך 16 באוקטובר 2010 הופיעה הקנצלר, אנגלה מרקל, ועוררה סערה כאשר אמרה: "הניסיון ליצור גרמניה רב-תרבותית נכשל". אחריה העז גם ראש ממשלת בריטניה, דייוויד קמרון, לומר דברים ברוח דומה...
מתח, אלימות ונפיצות
עתה, כשכוכב פלוטו בעצירה, התנודתיות של העולם מתחזקת, גם בעולם התחתון, שם הלוחות זזים ויביאו רעידות אדמה והתפרצויות וולקניות. פלוטו בעצירה גם מעורר ומעצים מתחים אישיים ומדיניים, ומסלים את אלה עד שאנו חווים אלימות.
בימים האלה כוכב מארס מטייל במזל עקרב. ימים רגישים צפויים גם בתאריכים 28.9-23.9, אלה נפיצים בכל הרבדים. התרחקו מאנשים אותם אתם מכירים כהולכים "על הקצה", הימנעו מוויכוחים אינטנסיביים שבהם אפשר לאבד שליטה ומעימותים עוינים. האגרסיביות היא אימפולסיבית ובלי דעת אתם עלולים להיקלע לתוך אלימות.
בין התאריכים 26.9-25.9 היזהרו במיוחד. בעולם כולו אלה ימים שמומלץ להיזהר בהם מלקיחת סיכונים. אצלנו זה ערב יום כיפור ויום הצום עצמו.
האמת צפה כלפי מעלה
השילוב של הכוכבים מעורר כעס ותרעומת, התנגדות לדברים שונים, גם בלי הסבר הגיוני. זהו מבנה הכוכבים שמחדד אפליה וחילוקי דעות. כולנו מאמינים בחופש הביטוי, אבל מה מותר ומה אסור תלוי בעיני המתבונן, ואת אלה אני כותבת בעקבות הופעת הסרט השנוי במחלוקת על מוחמד, והקריקטורות על אותו נושא בעיתון הצרפתי.
נזכור שוב ש"סובלנות" זו מילת המפתח המאפשרת להרחיב גבולות, הכלה, לקבל את "האחר" כמו שהוא; כך גם במערכות יחסים אישיות, חברתיות ובינלאומיות, ביחסים שבין התרבות המערבית והתרבות המזרחית, בין יהדות, נצרות, איסלאם ובודהיזם. אבל אורנוס ופלוטו חושפים את האמת שהייתה חבויה בתת ההכרה, מציפים את הכל למעלה.
אחת הבעיות החברתיות שאנו חווים זו הצפה של שנאה ורגשות קיצוניים, מחאות ברחבי העולם, סין נגד יפן, בתוך רוסיה אזרחים נגד פוטין, מתחים באירן ובסוריה, האיסלאם נגד ארה"ב והמערב, במצרים מחאות שמטרתן לבחון את הנשיא מורסי ואת האמונה בערכים קיצוניים. אורנוס גורם לרגשות שהיו מודחקים להתפוצץ ופלוטו, באינטנסיביות, חושף אותם בדרך גלויה.
הקונפליטים להם אנו עדים אינם מופיעים יש מאין, אלה נושאים הרוטטים מתחת לפני השטח, וזו האמת של כל אחד, אם זה אצלנו כאינדיבידואלים ואם זו חברה או אומה שמתמודדת עם הדחקה לאורך עשורים רבים. אנו נהיה עדים לעוד אמת שתצוף ותשפיע חזק על אופייה של ארה"ב בין 2013 ל-2014, שבינתיים עוברת מסע בחירות "מלוכלך" שגם בו לא חסרים אלמנטים לאומניים.
אסון טבע או טרור
מופע הירח המלא צפוי בתאריך 30.9. מבנה הכוכבים הוא נפיץ מאוד ועלול להתבטא באסון טבע קשה או באירוע טרור קשה במיוחד בעולם. זהו מבנה המביא איתו ארועים פתאומיים לא צפויים.
יום השוויון יתקיים בתאריך 22.9, מביא את הסתיו איתו ובמוצאי שבת נותנים לנו עוד שעה לישון, מחוגי השעון יזוזו לאחור בלילה בין שבת לראשון (23.9).

השבוע...

21.9 התרחקו מאלה שאינם רוצים לראות את הצד הבהיר בחיים. היום מתאים לאוהבים ולאהבה.
22.9 יש לכם אנרגיה לעשות ולפעול. השיפוט מאוזן יחסית ואתם שומרים על אחריות במציאות שלכם. הירח בטל משעה 19:37 בערב עד שעה 21:21 בלילה.
23.9 אתם משתחררים מאלה המנסים להשתלט על המחשבות שלכם או על פעילות שאופייה כוחני. הימנעו מכניסה למאבקי כוח, אבל בלי מניפולציות מצידכם, זה לא נכון לרחם על עצמכם.
24.9 יש לכם קושי ליצור אינטראקציה במערכות יחסים. מצב הרוח עגמומי, חפשו דרך להיות עסוקים, לגרום עניין חדש. הירח בטל משעה 23:10 עד שעה 01:33 אחר חצות.
25.9 יש קצת חוסר סבלנות, בעיקר אם אתם ממתינים למשהו או רוצים משהו שמתעכב. התרחקו ממצבים בהם אתם נכנסים למשחקי כוח. אנחנו בערב יום כיפור, שחררו.
26.9 אין זה יום לבטא את עצמכם, אך עם זאת הצד היצירתי והדמיון חזקים יותר וקיימת השראה, שיכולה לסייע לכם להתבונן גם פנימה.
27.9 הירח בטל משעה 05:24 בבוקר עד 07:24 בבוקר. ההשפעה הרוחנית של יום כיפור תמשיך, ואתם מחפשים דרך להתבטא באופן מעשי יותר. במהלך היום אתם משנים כיוון, הרגשות חזקים יותר ואתם מנסים בעזרת מניפולציות להשפיע על אופי חיי האהבה שלכם. זהו לא יום טוב לרכישות, אתם קונים גם מה שאתם לא צריכים כדי להרשים מישהו.
28.9 אתם יודעים מה אתם רוצים, היעזרו בתחושות הפנימיות כדי להשיג את היעדים שלכם להיום. שימרו על סבלנות, זו תועיל לכם יותר בתכנון מהלכים.

כלכלה ושווקים

למעשה, התאריך המשמעותי הבא הוא 30.9, בו הירח המלא ידליק את מבנה הכוכבים המטלטל את העולם. אבל זה יוצא יום ראשון, אצלנו זה ערב חג סוכות ובעולם זה יום שאין בו מסחר. יהיה מעניין לראות את ההשפעה בהמשך.
בתאריך 4.10 כוכב יופיטר יתחיל בנסיגה. גם שינוי המגמה הזה לא יגרום לשמחה גדולה, לכן אם אתם מרגישים שהצלחתם, צאו והתבוננו מבחוץ כדי לא להיכנס לתסכולים.

מעריב וידיעות אחרונות
זוית ראייה אסטרולוגית על מעריב וגם הצצה לידיעות אחרונות
▪  ▪  ▪

המפה המשותפת בין נוחי דנקנר ומעריב העידה מראשיתה שהעסקה הזו תביא למהפך ושינוי. השמש המשותפת במעלה 7 במזל גדי. מעברם של אורנוס פלוטו, המשפיעים על מבנה החברה והכלכלה בעולם, הוציא לאור את מה שניסו לטשטש כאן - ניהול פיננסי כושל במשך שנים רבות, פלוטו שעבר על השמש ואורנוס שדורש מהפך, כך שאם לא נמצאה הדרך להתייעל, אי-אפשר היה להמשיך במתכונת הנוכחית. השותפות הזו התפרקה, וההשלכות מצביעות על שינוי בכמה רבדים.
במפה המשותפת של מעריב עם מדינת ישראל, השמש המשותפת במעלה 9 במזל טלה. גם כאן השילוב אורנוס-פלוטו פועל ומעיד על שינוי דרמטי. העיתון ישתנה באופן רדיקלי, כך שזו לא רק הרכישה של דנקנר שהביאה את העיתון עד הלום, אלא המצב הכלכלי האמיתי של העיתון נחשף עתה. גם המפה המשותפת של הבעלים הקודם עפר נמרודי ומעריב הייתה מביאה את העיתון לאותו מקום, עם כוכבים במעלות 7 ו-13 טלה.
דרך אגב, גם ההורוסקופ האישי של נוחי דנקנר עם מדינת ישראל מושפע מהכוכבים האלה ומעיד על שינוי במעמדו הכלכלי והחברתי.
הצמד אורנוס-פלוטו לא ידלג על המו"ל הגדול נוני מוזס, במהלך 2013, שיבין שהוא נמצא בצומת שידרוש ממנו היערכות שונה כדי להמשיך; וגם המפה המשותפת המקודמת של ידיעות אחרונות עם המדינה מצביעה על קשיים. ועל כך עוד נרחיב.
"לצפות לבלתי צפוי - בכך סימנה של רוח מפותחת ביותר" [אוסקר ויילד].

תאריך:  21/09/2012   |   עודכן:  21/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ערן בר-טל
חזון הפדרציה האירופית - איחוד טוטלי של מדינות גוש האירו - מקבל תוקף רשמי. בית המשפט בגרמניה החליט: המשך הסיוע המסיבי של גרמניה למדינות המתקשות אכן חוקי. ברחובות אירופה אין תמיכה בחזון
איתמר לוין
עו"ד אביעד ויסולי והשופטת ורדה אלשיך התקוטטו כמעט על כל דבר, מהרגע בו החל הדיון על ההסדר בדלק נדל"ן ועד שהסתיים; היה חסר רק שיתנו הדרן
תמיר מורג
ניתוח מדוקדק של הסקרים העדכניים לאחר ועידות שתי המפלגות מלמד כי אובמה אכן שיפר את מצבו, אך הפער בהחלט מחיק מבחינת הרפובליקנים. במילים אחרות, שני הצדדים חזרו לנקודת המוצא
מאיר עוזיאל
כך משתקף השבוע מהפייסבוק שלי
יהודה קונפורטס
יותר ויותר לקוחות נותנים חשיבות מכרעת לפעילות הארגונים ברשתות החברתיות, אולם עובדה זו מביאה עמה תופעה שלילית - גידול ניכר במספר החברות שיוצרות מצגי שווא    כך, נקנים בתשלום תגובות אוהדות ולחיצות לייק במטרה להעצים כוחם של המותגים    כיצד מטפלים בנוכלי הפרסום החדשים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il