X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פעם היו הרבה פליטים במזרח התיכון 280,000 ערבים מארץ-ישראל שברחו במלחמת השחרור מאימת הקרבות, ובשידול מנהיגיהם, ועוד כמיליון פליטים יהודים שאוימו וגורשו ממדינות ערב ונקלטו במדינת ישראל היום אין יותר פליטים לפי הגדרת האו"ם! הפליטים היחידים הם אלו הבורחים מסוריה לטורקיה
▪  ▪  ▪
מחנה פליטים סורים. היחידים שעונים על ההגדרה [צילום: AP]

-נציבות האו"ם לפליטים או בשמה המלא:"הנציבות העליונה של האומות המאוחדות לפליטים" (United Nations High Commission for Refugees) היא גוף מרכזי של האומות המאוחדות שעוסק בשמירת זכויותיהם וביטחונם של פליטים ברחבי העולם. ארגון זה מסייע כיום לטורקיה בטיפול בפליטי החרב של אסד (ולא אונר"א אשר אנשיו נמצאים בסוריה שנים רבות).
לפי הגדרת UNHCR, פליט מוגדר ככזה "הנמצא מחוץ לארץ אזרחותו בגלל פחד מבוסס היטב להיות נרדף מטעמי גזע, דת, אזרחות, השתייכות לקיבוץ חברתי או להשקפה מדינית ואיננו יכול להיזקק להגנתה של אותה ארץ או אינו רוצה בכך בגלל הפחד האמור; או הנמצא עקב המאורעות האמורים מחוץ לארץ שבה היה קודם לכן מקום מגוריו הקבוע, והוא חסר אזרחות, ואינו יכול לחזור לאותה ארץ או אינו רוצה בכך בגלל הפחד האמור..." הפליט על-פי האו"ם יכול להיות במעמד זה רק במשך שלוש השנים הראשונות שבהן הוא מקבל סיוע ועליו להשתקם בעצמו, ולאחר מכן הסיוע מפסיק. צאצאיו של הפליט אינם נחשבים כפליטים וקבלתה של אזרחות המדינה בה הוא נמצא, מפסיקה מיידית את הגדרתו כפליט.
הארגון הזה טיפל עד היום ביותר מ-130 מיליון פליטים בכל העולם ופתר את מרבית בעיות הפליטים אבל לא פעל באזורנו! מסתבר שמדינות האיסלאם, בזכות מספרן הרב באו"ם וכוח הנפט, הצליחו בשעתו לפצל באו"ם את נציבות האו"ם לפליטים ויצרו מוצר כלאיים שטני ומוזר בשם: אונר"א - סוכנות הסעד לפליטים של האו"ם לפליטים פלשתינים במזרח התיכון - UNRWA. ארגון זה נועד להנציח את בעיית הפליטים הערבים שנוצרה כתוצאה ממלחמת הערבים נגדנו בשנים 1949 - 1947. למעשה הוא נועד לקבוע שניצחוננו במלחמת השחרור והקמת מדינת ישראל הינם משהו זמני, והפליטים יוחזרו למקומות מהם יצאו בהתאם ל"זכות השיבה" אשר נקבעה באמנה הפלשתינית. לכן הוקמו במדינות ערב עשרות מחנות לפליטים ובאיומי רצח נאסר עליהם לעזוב את המחנות.
אף אחד לא מת
המגוחך והמסוכן הוא שבאונר"א התחילו עם-280,000 פליטים, וכיום רשומים בו - 4,000,000 (!!). (כנראה אף אחד לא מת!!). באונר"א גם נעקמו חוקי היסוד של האו"ם על פליטים, למשל, אין גבול לשנים בו הפליט יכול להישאר במעמדו, נוסף - שגם צאצאיו, כולל נכדים ונינים, מקבלים מעמד פליט (וסיוע חומרי וכספי) ואם קיבל אזרחות במדינה אליה היגר, עדיין הוא שומר על מעמדו כפליט.
עובדי אונר"א מקבלים משכורות עתק. המועסקים בארגון הם בעיקר פלשתינים והוכח כבר שהארגון הזה במקרים רבים משרת את הטרור הפלשתיני ומממן אותו בעקיפין.
למרות כל זאת, התירוצים של מדינות אירופה וארה"ב היו שאונר"א הינו רק ארגון הומניטרי העוזר למסכנים ולעניים ומונע מהם להיות נואשים ולהיהפך לטרוריסטים. (וכל ממשלות ישראל בטמטומם הרגיל קיבלו הסבר זה...) אבל כבר 50 שנה שמוכח בדיוק ההיפך. נראה כי אונר"א הינו במהותו ארגון פוליטי איסלאמי הנהנה מחסות האו"ם, במאבקו במדינת ישראל נגד כל הסדר ומואשם (עם הוכחות רבות) בסיוע ישיר לטרור הפלשתיני. לפיכך, אין ספק שהארגון הזה הוא פסול בכל קנה מידה בינלאומי.
מדוע אם כך משלימה מדינת ישראל בקיומו, מדוע מדינת ישראל ממשיכה לשתף פעולה עם ארגון סמי-טרוריסטי זה? ומדוע אנחנו לא פועלים בארה"ב (בקונגרס! לא אצל הנשיא...) ואצל מדינות אירופה (אשר הן הממנות העיקריות של תקציב אונר"א), להפסקת המימון הזה? לחיסול אונר"א?
ואפילו עכשיו, כאשר סוף סוף מדינת ישראל הבינה שעליה להעלות את בעיית הפיצויים למיליון הפליטים היהודים אשר קלטנו ממדינות ערב, האם המדינה חושבת שעליה לעמוד מול דרישות של 4,000,000 מיליון פליטים ערבים "הרשומים" באונר"א?
אביגדור ליברמן אייכה?!!

תאריך:  23/09/2012   |   עודכן:  23/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"פליטים" הם רק אלו שבורחים מסוריה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ומה יהיה אם מדינות ערב יציעו
תגובה למאמר  |  24/09/12 14:35
 
- ומה אם לסבתא שלך יהיו גלגלים ? ל"ת
מענה לפוץ  |  24/09/12 18:28
2
לא זו בלבד שאף " פליט " לא מת
תיקון טעות  |  24/09/12 20:23
3
לקרוא את הספר "מאז ומקדם"=====
יוד יוד  |  27/09/12 16:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה כסיף
אינני מבין מדוע בעצם שלא להקים בצידה של מדינת ישראל, את מדינת כל מקופחיה. ממילא המגמה הדמוגרפית מצביעה על עלייה ניכרת בצאצאי המקופחים וכבר למדנו שבין הירדן והים התיכון יש כל כך הרבה מקום לקיפוח שפשוט חבל לבזבז את החלל
יאיר דקל
ספר העצות של דייל קרנגי מדריך איך ליהנות מהסעודה מבלי להישאר עם עודפים בסופה    התורים לאייפון 5 מזכירים את כובשי אמריקה    ומציאת קרובים יהודיים בבית עלמין בסלובקיה
יונה סוקולובסקי
מדינת ישראל אינה צריכה להשתתף באירוע ספורטיבי בינלאומי שנערך באנגליה    אנחנו יכולים להתחרות בהם בנושאים רבים ואין אנו צריכים לעשות זאת בלונדון    הם עדיין חייבים לנו    השתתפותנו באולימפיאדה הייתה התבזות והשפלה    וכי מה הפלא שלא זכינו במדליות שם?
אורי גנני
למרות הפצרות ונסיונות השכנוע של "ידידותינו", אסור לנו להיתפש לאשליות, שאולי הפריץ ימות או הכלב ימות. כפי שמישאל טוען, עלינו ליטול את היוזמה ולמנוע בכל דרך הימצאות פצצה גרעינית בידי אירן. עלינו לפעול כשהיוזמה בידינו ואנחנו יכולים להכתיב דחוף את המהלכים לפני שיהיה מאוחר
מוטי פלד
אחרייי" קורא המפקד, אבל החיילים כבר מזמן לא שם, חלקם נמצאים אי שם מתחת למצבה סטנדרטית, חלקם המשיכו בדרכם, אחרים מצאו חיים חדשים, אבל יש את אלה שעדיין לא חזרו, נפשם נעלמה אי שם בשדות הקרב, הם מחפשים ולא מוצאים, מנסים ולא מצליחים, כבר 39 שנים שאינם יודעים מה הם מחפשים
רשימות נוספות
אחותו של אסד עזבה את סוריה  /  איציק וולף
קאבול: 12 הרוגים בפיגוע התאבדות  /  מירב ארד
דיווח: סוריה ואירן ערכו ניסויים בנשק כימי  /  מירב ארד
כך חולפת תהילת עולם  /  מרדכי קידר
אשפי ההונאה  /  רחל ארנפלד
לראות נכוחה  /  יוסי שחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il