X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא חוכמה גדולה להביס את שטרסלר במגרש "שלו" מלבד המניפסט הקפיטליסטי-חזירי הוא לא מדקלם הרבה משנות כלכליות, והקליקה הכלכלית אליה הוא משתייך כבר אינה רלוונטית. רוב הציבור מאס בשלטון האיוולת האנטי-חברתי, אנטי-דמוקרטי, אנטי-ליברלי רוב הציבור מאס בשיטה של קואליציית מיעוטים החולבים את הרוב הדומם כדי שמפלגת העבודה ויחימוביץ' יחצו את קו המנדטים של הליכוד, על יחימוביץ' להתחייב באופן מפורש: "לא לנתניהו"
▪  ▪  ▪
יחימוביץ'. ממריאה [צילום: פלאש 90]

יחימוביץ' "פותחת מבערים"
הטלוויזיה רוצה לייצר דרמה של כותרות בלי שום קשר לסיפור האמיתי ולעובדות עליהן היא "מדווחת". זהו חלק מסיפור ההתפרקות של העיתונאות שהפכה ל"תקשורת". בחדר השקוף יושב במאי, ממש כמו בתיאטרון, והוא מופקד על יצירת דרמה, מתח, כותרות (לא משנה העלילה).
ערב שבת במהדורת "אולפן שישי" של ערוץ 2. דני קושמרו מנסה את כוחו כמראיין "תקיף" כבר כמה חודשים, וכל מה שיוצא ממנו זה דני קושמרו החביב, שמאוד מתאמץ להיות תקיף. קושמרו פותח בראיון עם שלי יחימוביץ, והגברת מצידה נמצאת על מסלול המראה. היא לא רואה ממטר את קושמרו המתאמץ לנווט אותה לסטות ממסלולה.
ערוץ 10 ורון לאודר אוכל רחת-לוקום
מישהו שם מבין שהגברת יחימוביץ' נוסקת אל-על ממש מול עיניהם הנדהמות של הצופים. המישהו הזה אולי אפילו זוכר מה קרה לערוץ 10, ותמונתו של רון לאודר, האוכל בעל-כורחו כמויות עצומות של רחת-לקום אצל ארדואן (כדי לפייס את נתניהו ולהציל את ערוץ 10), לא באה בטוב.
יחימוביץ' ממריאה הוא סיפור מצוין. עיתונאות ראויה הייתה מקצה למופע המרהיב הזה רוחב פס. הרי לא בכל יום מישהו מכה את נתניהו "הקוסם" במגרש החביב עליו, הכלכלה. אבל, מאידך, והרי בכך פתחנו, הטלוויזיה רוצה דרמה של כותרות בלי קשר לתוכן העיתונאי.
קושמרו מפנה את הבמה לטובת "טיל-יירוט-יחימוביץ'" שמשגר נחמיה שטרסלר.
יחימוביץ' means business
רגע, רגע, רגע. עוצרים. הנקודה בה מישהו מחליט ליירט את יחימוביץ' באמצעות "טיל שטרסלר" חשובה מאין כמוה. עד לפני רגע, יחימוביץ הציגה משנה סדורה של אלטרנטיבה כלכלית למודל הקפיטליזם החזירי של "הקוסם נתניהו", ואפילו הציגה משנה בנושא המדיני (שהיא כה התרחקה ממנו עד כה), ובנושא תהליך השלום, ואפילו בנושאי ביטחון והגבול המתחמם עם מצריים. יחימוביץ' דיברה על הבחירות המתקרבות, ולא פסחה על שום נושא, כולל הנושא הכלכלי החביב עליה.
לפתע, מתברר שיחימוביץ' כבר לא ממריאה על מסלול המראה סתמי לאיזו טיסת סיור-חוויה בשמי הארץ. מסתבר שהיא ממריאה מתוך נושאת מטוסים, and she means business. והנה היא מפליגה להנאתה, עם תורן מונף בתוך המים הטריטוריאליים (העכורים) של הוויתור של נתניהו-שטייניץ על גביית מסים מהרווחים ה"כלואים" של חברות ענק ומיליארדרים.
יחימוביץ' עושה סיכול ממוקד לרווחים הכלואים
יחימוביץ' מספקת את הסחורה. האווירה חמה והיא יורה תשובות לכל שאלה. יחימוביץ' מסבירה מהיכן יבואו מקורות המימון לשינוי סדרי העדיפויות ולתיקון המעוות במנגנון הכלכלי-קפיטליסטי-מפריטני-דורסני-אנטי-חברתי שיצר כאן "הקוסם" נתניהו.
קושמרו מתאמץ להוביל אותה למקומות מאתגרים, אבל לנוכח כל בלון שהוא משגר, יחימוביץ' ערוכה, והיא יורה, ופוגעת. קושמרו מנסה להרים שוב את הבלון המדיני, ומעביר את הדיון לנושא הפלשתינים, והאמירה של תאום-נתניהו, המועמד הרפובליקני מיט רומני, אשר קבע כי לא ניתן להגיע לשלום עם הפלשתינים. יחימוביץ מיירטת את השטות הזו - בקלות.
הראיון מתחיל להיראות עמו מגרש אימונים של יחימוביץ'. היא מתנועעת בחופשיות מנושא לנושא, והיא מוכנה עם תשובה לכל שאלה. מישהו אולי נזכר שוב בתמונתו של רון לאודר, אוכל רחת-לוקום בכמויות מסחריות אצל ארדואן, בניסיון להציל את ערוץ 10. תמונה בהחלט עגומה, ומעוררת כאב בטן רק מעצם המחשבה.
טיל שטרסלרמסוג "מרגרט תאצ'ר"
שטרסלר מתנועע בחוסר נוחות. יחימוביץ' דילגה בקלילות רבה מדי מעל המשוכה הכלכלית, וזו הרי המשבצת שלו על לוח השחמט הזה.ממשלת האיוולת של "הקוסם" היא החלום הרטוב של מי שמשנתו הכלכלית נטועה אי שם, במודלים התאצ'ריסטיים הלקוחים מעולם כלכלת השוק הבלתי מרוסנת של שנות ה-80.
קריסת הקונספציה הזו, כפי שהיא מתרחשת היום לנגד עינינו, בעולם כולו, היא מכה אכזרית וקשה לא רק לאוכלוסיות מערביות עצומות שנשענו על המודל הממונף של שיעבוד למשק חופשי, אלא שהיא גם סטירת לחי מצלצלת לכל מי שניזון מהשיטה הזו, כולל שטרסלר עצמו.
קושמרו ניסה את כוחו עם הסוגיה הפלשתינית ומיט רומני, אבל מישהו מחליט להעביר את המיקוד על הסצנה הזו, לעבר מתקן היירוט של שטרסלר.
שטרסלר לא מחזיר את המיקוד לסוגיית הרווחים הכלואים, למרות שההקשר ברור. אך לפני רגע התמקדה יחימוביץ' ברווחים הכלואים, ונקבה בסכום המס שעליו ויתרו נתניהו-שטייניץ מתוך 120 מיליארד שקלים (בעת שהם מטילים מיסים וגזירות בניסיון למצוא 10 מיליארד לכיסוי הגרעון), והנה - קיבל טיל-שטרסלר "אור ירוק".
כיפת הברזל של יחימוביץ'
שטרסלר פותח במניפסט "אני מאשים" של קפיטליזם חזירי מובהק, ותוקף את "גב' יחימוביץ'", באמצעות דמגוגיית "האיגודים", "הוועדים", "המלגזן בנמל" וכיוב' סיסמאות מפחידות שהוא נוהג לירות לעבר כל מי שמציג תיאוריה כלכלית חברתית.
יחימוביץ', חמושה בעיקר באומץ לב, כוונות טובות, מחויבות חברתית והרבה ידע בפוליטיקה ותקשורת, מזהה מיד את מה שקרוי בעגה הצבאית "אש מהמארב". שטרסלר יורה עליה על-מנת להציג אותה כאויבת הציבור עם מחויבות לארגוני העובדים במקום לטובת הציבור, בניסיון לקעקע את יכולותיה בתחום הכלכלי.
אין לשטרסלר טיעון בהקשר למיסוי המיליארדים של הרווחים הכלואים, בעיקר משום שהוא מאמין גדול ביתרונות השיעבוד של המשק לחופש של טייקונים לנצל אותו למטרותיהם. וכל זה מתרחש באותו שבוע שבו עובדי פניציה ומעריב הולכים הביתה.
שכל כלכלי מסתבר, אינו תחליף ללב חברתי. אבל יחימוביץ לא באה לאולפן כדי לשחק עם שטרסלר סטנגה. היא פותחת את כיפת הברזל שלה ומיירטת את שטרסלר בדיוק על המסלול ממנו ביקש להמריא. התקיפה האישית שלו על יחימוביץ' נועדה להסוות את החולשה הכלכלית של הוויתור על הרווחים הכלואים. ועל המסלול הזה הוא מיורט ונמרח כבלון אוויר מפונצ'ר.
זה לא הפיון, זה האדון
לא חוכמה גדולה להביס את שטרסלר במגרש "שלו". מלבד המניפסט הקפיטליסטי-חזירי הוא לא מדקלם הרבה משנות כלכליות, והקליקה הכלכלית אליה הוא משתייך כבר אינה רלוונטית. העולם החדש הוא הרבה יותר מרושת (כלומר שקרי הכלכלה הקלאסית נמכרים בקושי רב).
החברה האנושית מתעוררת בכל העולם, וחברות אנושיות רבות מחפשות את דרכן מבעד לשטחי האש של הכלכלה הקונבנציונלית, מבעד לעולם החומרנות, צרכנות כפייתית, שיווק זבל ופרסומת, מינופים חלולים ובורסאיות-יתר, ובעיקר - פירמידות הון של פיאודליה מודרנית.
את הפיון של נתניהו יכולה להביס גם הסבתא של אהוד ברק מביה"ח בנהריה, שעדיין שוכבת שם בלי כיסוי רפואי ובלי פנסיה, בזמן שממשלת האיוולת מעבירה עוד ועוד כספים חברתיים למתנחלים וחרדים, על-מנת לתחזק את הקואליציה החולבת את לשד עצמותיה של כלכלת ישראל.
את הפיון של נתניהו יכולה להביס גם מסעודה משדרות, או עליזה מקרית-ים, שהגיעו לשיבה טובה והן ערום ועריה. את הפיון של נתניהו יכולים להביס גם הנכדים שלהן המשרתים בצה"ל ומשתחררים אל עולם כלכלי שבו רק החזק שורד. כל מי שידו אינה משגת לדיור, רפואה, חינוך, תעסוקה ורווחה.
את הפיון של נתניהו יכול להביס כל מי שעיניו בראשו, ולב אנושי פועם בקרבו.
אבל תפקידה של יחימוביץ' הוא לא להביס את הפיון, אלא את האדון שלו.
כל עוד יחימוביץ' תסרב להתחייב שהיא לא תשב בממשלת נתניהו, לא אוכל להצביע עבורה. הרעה החולה הגדולה ביותר של הדמוקרטיה הישראלית אינה נתניהו, אלא היעדרה של אופוזיציה אמיתית. אין רע בהליכה לבחירות שתוצאתן היא ישיבה באופוזיציה וניהול קרב אמיתי מול הקואליציה. אם הייתה בישראל אופוזיציה אמיתית (ולא חבורת הכלנתריסטים החלולים של קדימה), כי אז שלטון האיוולת והאכזריות החברתית של נתניהו היה נופל לפני שנה, במקביל למחאה החברתית.
שלי יחימוביץ' המסרבת להצהיר שהיא באה כדי להחליף את נתניהו ולא תשב בממשלתו, מייצרת מקום למפלגתם של רמון-לבני (ויתר הטרמפיסטים), ומקום ללפיד ולמפלגות אופנה אחרות. זהו ואקום שמזמין את פיצול המחנה החברתי-ליברלי על מזבח החברות האופציונלית בממשלת נתניהו.
רוב הציבור מאס בשלטון האיוולת האנטי-חברתי, אנטי-דמוקרטי, אנטי-ליברלי. רוב הציבור מאס בשיטה של קואליציית מיעוטים החולבים את הרוב הדומם. כדי שמפלגת העבודה ויחימוביץ' יחצו את קו המנדטים של הליכוד, על יחימוביץ' להתחייב באופן מפורש: "לא לנתניהו".

תאריך:  23/09/2012   |   עודכן:  24/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יחימוביץ' מול הפיון של נתניהו
תגובות  [ 43 ] מוצגות  [ 43 ]  כתוב תגובה 
1
כל יום נוסף שנתניהו בשלטון  ל"ת
עולה לכותב בשפיות  |  23/09/12 14:46
 
- יחינוביץ הקומוניסטית=הרס הפועל ל"ת
עוני בכי ואומללות  |  24/09/12 08:59
2
שטרסלר חשף אפסותה של שלי יחימו ל"ת
מרגיז אותך?  |  23/09/12 15:02
 
- מה מרגיז ששטרסלר חובבן מגוחך? ל"ת
אתה מצחיק  |  23/09/12 15:44
 
- שטרסלר שאל את שלי 8 שאלות קשות ל"ת
לא ענתה?למה?  |  23/09/12 17:05
 
- מר מרגיז אותך,,,,,,,,
אזרח ותיר יליד הא  |  23/09/12 20:12
3
דמגוגיה זה בחינם...
דדדדדן  |  23/09/12 16:28
4
שטרסלר העילג משרת הטייקונים,
זה לא כוחות.  |  23/09/12 16:28
5
אני הטיפש, טרחתי להגיב מגיע לי ל"ת
שיכתוב לעצמו  |  23/09/12 16:42
6
זה פובלציסט זה קשקשן בלתי נלאה
יושן בהליכה  |  23/09/12 17:38
7
נכון מאוד
גילה פ.  |  23/09/12 18:01
8
אך... השנאה... איזה כיף! ל"ת
הלוחש לסמולנים  |  23/09/12 18:48
9
הבטחתי לא לקרא אותך ושוב טעיתי
מדמוני אסף  |  23/09/12 18:53
10
"כתבי חצר-שפנים ואפסים......
אליפז+גימלאי צהל  |  23/09/12 19:29
11
שלי היתה ענקית בשטח של "גברים"
אורלי  |  23/09/12 19:52
 
- שלי,מגמגמת, מתחמקת=100% מנהיגה ל"ת
בדיחה פמיניסטית  |  23/09/12 20:13
 
- שלי יצאה פוליטיקאית קטנה
מזכיר_המדינה  |  23/09/12 22:10
 
- את במקרה ד"ר אורלי אינס?  ל"ת
אחד מהמיטה הארצית  |  23/09/12 22:12
 
- ואתה במקרה קצב? ל"ת
גילה פ.  |  23/09/12 23:52
 
- מצויין. שאפו גדול. ל"ת
חה חה חה.   |  24/09/12 00:38
12
יותר חשוב ממה שאמרה - מה שלא
רובי123  |  23/09/12 20:14
13
אלון=פיון של יחימוביץ שרוצה ל"ת
מדינה קומוניסטית  |  23/09/12 20:18
14
שלי יחימוביץ והנשרים.
עזי חיימוביץ  |  23/09/12 20:18
15
דן אלון GET A LIFE
דן ה  |  23/09/12 21:02
16
פיון של מי אתה דו אלון ? ל"ת
דן ה  |  23/09/12 21:04
17
הכותב מגחיך עצמו
מזכיר_המדינה  |  23/09/12 21:19
 
- למה ששטרסלר לא יחשוף את משכורו
הזקן מאשקלןון  |  24/09/12 02:57
 
- יחימוביץ המועמדת, לא שטרסלר
גל א1  |  24/09/12 09:12
18
הגברת כבר אמרה שלא תשב עם ביבי
תומך בה  |  23/09/12 21:49
 
- היא ממש לא אמרה את זה.
תן לינק  |  25/09/12 00:19
19
למה היא צריכה לסנדל את עצמה?
אזרח מעמיק  |  23/09/12 22:21
20
חנין זועבי
נחום נחמיה  |  23/09/12 22:22
21
מרגיש פתטי לפרט את הבליו
של שטרסלר  |  23/09/12 23:01
22
אין להגביל את יחימוביץ!
מייק פלג  |  24/09/12 02:43
23
ניתוח יפה של מה שקרה
יעקב ש  |  24/09/12 11:36
24
יחימוביץ=ביבי=שטרסלר= נבלות+
וטריפות   |  24/09/12 13:14
25
מדהים איך שאתה מדבר באופן
שיג  |  24/09/12 13:49
26
עוד אחת...
עופי עופי בטיל  |  24/09/12 13:57
27
איזה אינטרסנטית עלובה.. ל"ת
שלא נדבר  |  24/09/12 14:02
28
כל כך קשה לשבת ולקרוא
עיפה מהשטויות  |  24/09/12 14:18
29
הכסיל
דידה  |  24/09/12 21:35
30
חבל על ההשמצות נגד דרסלר."פיון
של נתניהו" באמת  |  25/09/12 10:15
31
השיטה הסוציאליסטית פשטה רגל
חכמון  |  26/09/12 12:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה שפריר
זהו שיר-תְּקְוָה לבוא הַשָּׁלוֹם שיביא גם לאיחוד האוהבים, בּעוד שהרקע שלו ומהלכו מתקיימים בּעֵת הַמִּלְחָמָה
נרי אבנרי
אתה משגר את מסריך מעולם דמיוני שייצרו יצרני אשליות שמאלנים. למענך דן, טרחתי והלכתי לארכיון. הסרטונים שתראה אולי ידכאו אותך. אבל הדיכאון הזה יגיע עם תאריך תפוגה. דקה אחרי ההתפכחות תחוש כמי שיצא מאפלה לאור קטן
עו"ד משה גולדבלט
אני לא מבקר ספרותי, אך דומני שלכנות את חיים חפר שהלך לעולמו בתואר משורר זה באמת קצת מוגזם. חפר היה ונותר איש הפלמ"ח
אביתר בן-צדף
אנחנו נוטים לחלק את מלחמותינו לתקופות קצרות. זה קל ונוח, אך בלתי-מדויק. סיכום המלחמות - ממלחמת ששת הימים ועד למלחמות ההתשה אחרי מלחמת יום הכיפורים - ומהלכיהן מלמדים היטב, כי המדובר, למעשה במלחמה אחת, שיש בה התפרצויות של לחימה, ונמשכה פחות משבע שנים - קצת יותר ממלחמת העולם השנייה    סיכום ביניים לקראת שנת הארבעים לתבוסתנו במלחמת יום הכיפורים
מנחם רהט
עשרת ימי תשובה הם הזמן המתאים לחשבון נפש בעניין מעמדה של הרבנות    הגיעה העת לניתוץ חומת הברזל שבין העם לבינה, באמצעות מינוי רבנים שידברו עם הציבור בשפתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il