X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

סוכה - נישה קטנה, אך רווחית ביותר!

אחד התחומים הקשים ביותר לתפעול קמעונאי/מסחרי הן הסוכות, אשר מתחילות לצוץ כמו פטריות אחרי הגשם מיד אחרי ראש השנה ונעלמות לבלתי הכר מיד בתום החג
▪  ▪  ▪
החג עבר שדרוג רציני [צילום: דו"צ]

מספר השחקנים בישראל הוא קטן, כאשר סוכות נחלים וסוכות ירושלים מובילות את התחום וצברו להן מוניטין רב בארץ ובחו"ל. הסוכה אשר מחירה לצרכן מאמיר עד לרמות של 1,500 ש"ח עבור גודל של 3 מטר על 2 מטר ואף ליותר במידות אחרות, היא מוצר פשוט, נטול המצאות מרעישות, העשוי ממספר מוטות, יריעות ובמבוק בתור סכך - אשר לא מעטים מוותרים על התענוג היקר הזה וסוגרים את "מרפסת הסוכות" שלהם במו ידיהם.
הסוד של הסוכה הוא באיכות המחברים המולחמים למוטות, שכן "מחברים חכמים" מאריכים את חיי הסוכה שנים רבות ומקנים לה יציבות טובה ולאורך זמן. מניסיוני, מחברים איכותיים כאלו נמצאים בסוכות ירושלים, אשר עמלה שנים רבות עד לפיתוחם וכעת קוצרת בהצלחה רבה את הפירות.
העיסוק במכירת סוכות הוא כאמור עיסוק תפעולי ודומה במידה רבה לקפיץ מתוח, אשר משתחרר במהלך שבועיים של עבודה בשנה. המכירה נעשית בעיקר על-ידי המחשה ומכירת סוכה מתוך סוכה קיימת, אשר מוצבת וממוקמת בדרך כלל בצמוד למקומות עם תנועת לקוחות, במאות רבות של נקודות הנפרסות בכול הארץ בפרק זמן קצר ביותר.
מעשר ומעלה
עלות החומרים, אשר מיובאים כולם מהמזרח, זולה יחסית לעלות המוצר לצרכן ומגיעה במקרה הטוב לכ-15-20% אולם שליטה ביתרת ההוצאות כמו: הוצאות המימון, האחסון ובעיקר הלוגיסטיקה והתפעול, היא המפתח להצלחה.
היצרנים נמנעים ככול האפשר מתשלום הוצאה קבועה כלשהי, הן עבור שטחי תצוגה או שכר לעובדים ומעדיפים שהוצאות אלו יהיו קשורות אך ורק למכירה ולתוצאות, דבר המקטין במידה מסוימת את החשיפה שלהם לסיכון.
נישה קטנה זו מעסיקה מפעלים יעודיים במזרח הרחוק, אשר מתמחים בתחום ומייצרים סוכות במהלך כל השנה לישראל ולקהילות יהודיות בחו"ל. רשתות עשה זאת בעצמך ניכסו לעצמן מוצר זה ועושות חיל רב ממכירתו, שכן רמת הסיכון שלהן אפסי והן משמשות רק כבמה וכמארחים לייצרנים, שכן המלאי וכוח האדם אינו נופל כלל על הכתף שלהן ומנגד הן מקבלות "מעשר ומעלה" מכל מכירה שבוצעה דרך הקופות שלהן. בנוסף נהנות הרשתות ממכירת מוצרים משלימים כמו כסאות, שולחנות, גדרות במבוק, מיטות מתקפלות ותאורה, אשר מגדילים את קופתן בסכומים נאים ביותר.
סוכות שהחל כחג לנוודים חסרי כול, אכן עבר שדרוג רציני ומותיר לעוסקים בו ולמקצוענים במיוחד רווחים נאים ביותר.

תאריך:  02/10/2012   |   עודכן:  02/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוכה - נישה קטנה, אך רווחית ביותר!
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
כאשר אביגדור ליברמן שמע באו"ם השבוע את נאום אבו-מאזן, הוא יצא ואמר לעיתונאים את מה שכולנו יודעים:"אין עם מי.. ועל מה לדבר"    השר אהוד ברק הזדעק נגדו וטען שדבריו פוגעים במדינה    מסתבר שברק נשען עדיין על עברו המפא"יניקי כתחמן פוליטי, ונכנע מראש ובמודע ללחץ של אירופה ואמריקה, הממשיכים להזות על פתרון שאינו קיים
יוסי קדרון
איך בן רגע הופך מדינאי הנושא על גבו עול כזה של אחריות לאומית וגלובלית, להיות משווק שטחים, מקדם מכירות בעל גימיקים, כאילו הוא מרצה בקורס לפרסום ושיווק בבית העיתונאים בתל אביב?
משה חסדאי
אנו כולנו שרויים באווירת סימום, תחת מבול של בילויים קולקטיביים המציף את הארץ דווקא בעת חירום זו, כשהקטסטרופה מגיעה לשיאה. אין פשוט זמן להתכנס ולהתבונן ולערוך חשבון נפש אמיתי
אברהם בן-עזרא
"הכל צפוי והרשות נתונה". אם הכל ידוע מראש, איזו רשות נתונה לו לאדם?
עמוס דאי
עד היום זוכים צאצאי השואה האירופאים לרנטות ולהטבות, ובצדק. אבל מדוע אף אחד לא דואג לפליטי יהדות ערב שרכושם נגזל ונבזז ואינם זוכים לשום רנטה משום מקום?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il