X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מפת הכוכבים הכללית לשבוע זה - מעבר הכוכב סטורן למזל עקרב הכוכב סטורן מאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת בחייו של כל אדם, על-ידי כך שהוא דוחק אותו לפינה וגורם לו להתעמת עם קושי כלשהו
▪  ▪  ▪
כוכב שבתאי מכריח אותנו לקחת אחריות [צילום: AP]

בשבוע זה יגיע הכוכב סטורן, המוכר בשמותיו הנוספים כמו שבתאי והמורה הגדול, למזל עקרב וישהה במזל במשך השנתיים וחצי הקרובות, עד לחודש דצמבר 2014, הזמן בו יעבור למזל קשת ויבצע נסיגה עד לחודש יוני 2015. רק אז ימשיך במסעו קדימה עד צאתו סופית ממזל עקרב, בחודש אוקטובר 2015.
למעשה, הכוכב סטורן הוא המשפיע העיקרי בכל תהליך של שינוי ולקיחת אחריות המתרחשים בחייו של אדם ואין התחייבות בחייו של אדם, ללא השפעת הכוכב סטורן.
בנוסף למזל עקרב, ירגישו בהשפעת הכוכב בדרך מאתגרת גם המזלות הבאים: אריה, דלי, טלה, תאומים ושור. שאר המזלות יושפעו ממעבר הכוכב דרך קשרים עם אנשים במזלות שציינתי.
הכוכב יתחיל במסעו משבוע זה ועד לחודש פברואר 13, זמן בו יבצע נסיגה עד לחודש יולי 13, בהמשך ייצור נסיגה גם בין החודשים אפריל 2014 ועד ליולי 2014.
תקופת הנסיגה היא תמיד תקופה סוערת ומלאת התרחשויות המשפיעות על האדם בעיצוב חייו לשנים הבאות. בשלב הנסיגה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות, וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.
הדבר הקשה ביותר הוא להבין כי למרות שבכל מעבר הכוכב יש תחושה של קושי, הרי שלמעשה זוהי תקופה מצוינת בה היקום כולו, דרך אירועים שונים, מתגייס לעזור לנו לממש את השינויים שהועיד לנו גורלנו.
מטרת הכוכב בביקורו בחיינו, היא לקחת אחריות אישית ולחולל שינויים מהפכניים בחיים. השינויים יכולים להיות בכל תחום ובעיקר באותה הנקודה החלשה שאותה יש לתקן, אך בגלל הפחד דוחים אותה שוב ושוב. הכוכב סטורן מאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת בחייו של כל אדם, על-ידי כך שהוא דוחק אותו לפינה וגורם לו להתעמת עם קושי כלשהו. תהליך הקושי המביא להארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.
טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שלעיתים יש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה. רק הבנה של "מה הכוכב רוצה ממני?" ולא "למה מגיע לי לסבול"? יכולה לקרב את האדם לתהליך המודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכב ובכך לקצר מהלכים כואבים.
ולסיום, חשוב מאוד וכדאי להפנים שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה, הרי שבסופו של דבר, מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"....הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע: אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה טובה לחשבונות נפש וסגירת מעגלים בנושאים שלא מתאימים לכם יותר.
טלה - זה הזמן להתחיל בפרויקט יצירתי, כזה שיעזור לכם לפרוק את המתחים הפנימיים שחשתם בהם לאחרונה. נסו לשתף ילדים בתוכניותיכם ועובדה זו תסב לכם הרבה יותר נחת מהרגיל. שמתם לב שאנשים מקשיבים לכם לאחרונה? זאת בגלל היכולת התקשורתית שלכם שהינה במיטבה ואתם יכולים לנצל זאת. גם התחום הרומנטי מפתיע ואופטימי. אתם רגשיים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם.
שור - זהו זמן מצוין למילוי המצברים הרגשיים שלכם ובמיוחד אם הימים האחרונים היו מתישים. השבוע זהו זמן מתאים לשבת עם המשפחה ולבלות זמן איכות. אל תופתעו אם תקבלו השבוע תשומת לב מיוחדת מבני המשפחה וזאת בגלל העובדה שהם מוקירים לכם תודה. ונוס, הכוכב שאחראי על יחסים בין אישיים, נמצא בבית העבודה שלכם, כך שזה הזמן לטפח את העבודה דרך מערכות יחסים עם חברים.
תאומים - השבוע זהו אינו הזמן לסגור את עצמכם. אנשים חדשים שייכנסו אל חייכם עלולים להפתיע לטובה, למרות העובדה שלאחרונה התאכזבתם מקשרים. במידה ולא תפתחו ציפיות יתר לא תהיו כל כך מאוכזבים. יתכן ואתם קולטים אנשים אחרים על-ידי אינטואיציה מאוד מפותחת, כך שבכל זמן חשוב לכם מאוד להקשיב לה. הרשו לעצמכם להיסחף בדרך מאוד יוזמת ואנרגטית.
סרטן - יש לכם הזדמנויות לשפר תחומים הנוגעים לפיננסים אשר התעכבו בתקופה האחרונה. הקשיבו לעצות של אנשי מקצוע לפני שאתם מתכננים עשייה ואל תרשו לעצמכם להיות אימפולסיביים בהחלטותיכם. אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מתלבטים כיצד לפעול וכיצד לנהוג על-מנת להמשיך ולשרוד את סגנון חייכם. הדרך הנכונה בשלב זה היא לחכות עד אשר תהיו מגובשים בתוכניותיכם.
אריה - נסו לנצל את השבוע לחיזוק הקשרים עם האנשים הקרובים לכם. הרשו לעצמכם להקשיב לאינטואיציה גם אם ההיגיון מנחה אתכם אחרת. היכולת שלכם להתחבר לרגשות האחרים יכולה מאד לעזור לכם בחיזוק היחסים הבין אישיים שלכם. אחד הדברים שעליכם להתמודד איתם היא לראות את הדברים בדרך הנכונה והאמיתית ולא לטשטש את המציאות כפי שנוח לכם להבין – יתכן ואתם מאבדים קשר עם אחרים בגלל חוסר תיאום ציפיות.
בתולה - אתם עלולים להרגיש בשבוע הקרוב מאוד פגיעים, ודווקא בגלל זאת הרשו לעצמכם פינוקים שאינכם מרשים לעצמכם ביום יום. ונוס מלכת היחסים תימצא במשך כל החודש הקרוב במזל שלכם ותגרום לכם לרצות להתפנק במקומות חדשים ומרגשים. עליכם לצאת מההנחה המקובלת שלכם שבמידה ואינכם עוסקים בעשייה יעילה אינכם ממלאים את הציפיות של עצמכם. הרשו לעצמכם לבלות.
מאזניים - חברים קרובים ירצו לעזור לכם ולכן מומלץ לכם להקשיב להם כיוון שמטרותיהם מאוד יעילות ונכונות גם עבורכם. היזהרו במשך כל השנה הקרובה מלהיכנס להוצאות שאינן הכרחיות עבורכם, וזאת בגלל ביקור הכוכב סטורן האחראי על לקיחת אחריות אל בית הכספים שלכם. עובדה זו מלמדת על צורך בהתייעלות ושמירה על מסגרות קיימות על-מנת לעמוד בציפיות של עצמכם.
עקרב - אתם נמצאים בתקופה שהיא טובה לבניית מסגרות חדשות בעבודה ובסגנון חייכם לטווח הארוך. מומלץ לכם להפגין יתר אכפתיות כלפי האנשים שעובדים איתכם והדבר יתרום לפופולריות שלכם. אתם נכנסים לשלב מעשי יותר בתחומים חדשים ובעלי אתגר. שיקול הדעת בתקופה זו עבורכם צריך להתקשר לטווח ארוך ולביטחון כלכלי. זהו גם זמן לבנות את יחסי הצבור שלכם ולהחצין את התכונות הטובות שלכם.
קשת - אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולת לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית דרך מערכות חברתיות. אתם פופולריים יותר מתמיד ויש לכם יכולת למצב את עצמכם במקומות שבהם אתם מעוניינים לעשות זאת. יחד עם זאת לא מומלץ להיתפס לעודף אופטימיות העלול לגרוע משיפוטכם. הרשו לעצמכם להיות שמחים ונלהבים לקראת מצבים חדשים, נסיעות, לימודים והרגשת הביטחון שלכם תתגבר.
גדי - אתם עדין בשלב שבו אתם בונים את עצמכם, כך שזה גם הזמן המתאים לטיפול בענייני כספים, רכוש ומשא-ומתן בדבר שיפור תנאי עבודתכם במישור הכספי. גישה חיובית מצידכם תעזור מאוד לעניין. אתם עשויים להרגיש חיוניות ואופטימיות בפתרון בעיות כלכליות. אל תרשו לרגשות שלכם להשתלט עליכם באופן שלא תוכלו להיות אובייקטיבים בקבלת החלטות.
דלי - לפנויים שבכם - אתם עשויים למצוא את עצמכם מחפשים תשובות לכל נושא הזוגיות ומנסים לפתוח את עצמכם לנושא הזה כדי למגנט את האנשים הנכונים. אל תרשו לחוסר הביטחון להציף אתכם ולמנוע מכם לפעול בתחומים החשובים לכם. יתכן ותאלצו להשקיע הרבה יותר זמן בשעות העבודה שלכם, על-מנת שתוכלו להצליח בתוכניותיכם ולקבל את ההכרה לה אתם מצפים מצד הממונים עליכם.
דגים - עכשיו בהחלט כדאי לטפל בבריאות. השבוע ניתן לפתור בעיות מציקות ואתם תוכלו להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם ועם העובדה שאתם בשליטה על חייכם. במידה ורציתם לנהל שיחה אישית ומקצועית, הרי שהשבוע זה הזמן המתאים ליזום זאת. לאחר שתורידו את כל המשקעים שצברתם על לבכם נראה שיוקל לכם ותוכלו להמשיך בתוכניותיכם העתידיות וכמובן להצליח בהם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  07/10/2012   |   עודכן:  07/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכס לוין
למאפייה אין שם, יש רק אופה בעל נפש רחבה, מאפייה שנראית כמו מעולמות רחוקים, איי שם מימי הביניים הרחוקים, עם המון אהבה למקצוע האפייה והמון אהבה לקונים. יש עוד מקומות יפים ומעניינים בארץ ישראל
עליס בליטנטל
תערוכת רישומים מקוריים של ענקי האמנות ב-500 השנים האחרונות מוצגת במוזיאון Frick colection בניו-יורק    התערוכה מסעירה ומצמררת, למראה יצירות מקוריות אלו, שאת רובן לא שזפה העין מעולם    האוסף הנדיר באיכותו הושאל לראשונה בהיסטוריה ממוזיאון קורטולד גאלרי בלונדון
טובה ספרא
במבחן התוצאה לא תצליח יו"ר מפלגת העבודה למנף את עצמה    הדולר מאבד מערכו וממעמדו בהדרגה    מה קורה באמת בכלכלה הסינית אנחנו לא יודעים, מאחר שהממשלה בסין מוקפת חומה וסודיות בפעולותיה    וגם: מה יהיה מזג האוויר בחורף הקרוב לפי האר"י הקדוש    תחזית אסטרולוגית: 12.10.12-7.10.12
יואב יצחק
היועמ"ש יהודה וינשטיין מפר אמונים בעצם הימנעותו מהכרעה בפרשת אביגדור ליברמן    וינשטיין גורם לחוסר אמון ואף לזלזול ברשויות ולטיפוח "ציניות כלפי רשויות המינהל"
יואב יצחק
דוחות מעריב כוללים הפסדים צבורים וסמויים בהיקף 500-400 מיליון ש"ח    מהפסדים אלה יוכל ליהנות גוף תקשורת שירכוש את מעריב החזקות    הנאמנים קיבלו פניה מעניינת מנציג של קבוצת שוקן, שביקש מידע כדי להגיש לדבריו הצעה לרכישת חלקים ממעריב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il