X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
שוב אין תירוץ לדחיית עניינים, ל"מה בוער" או פשוט ל"מנייאנה" המציאות היא שמכה בפרצוף של כולנו ולא ניתן עוד לברוח ממנה בת היענה הרגועה של אתמול הופכת עכשיו לנחש מאיים
▪  ▪  ▪
לא צריך להיות אסטרולוג כדי להבין שאורבת שנה קשה

בחלוף החגים שוב חוזרת לרבוץ השגרה האפרורית הקבועה של היום-יום. אלא שהנחיתה הפעם על קרקע המציאות היא קשה מתמיד, לאחר כמעט חודש מלא של חופשה מעבודה ומלימודים. אחרי ככלות הכל, לא צריך להיות אסטרולוג, או סתם הוזה בכוכבים, כדי להבין שבפתח אורבת שנה קשה של התייקרויות, של פיטורים, של העדר ביטחון כלכלי וביטחוני ושל בחירות הממשמשות ובאות. כל אלה יטלטלו את המדינה טלטלה עזה נוספת לטלטלות הקיימות כבר בלאו הכי, מבלי לשנות את המצב לטובה.
וכמו בכל שנה, לעת הזאת, שוב חוזר המירוץ המטורף למקום העבודה ולבית הספר, לאחר היעדרות ממושכת מהם. מרפאותיהן של קופות החולים ירחשו אזרחים מבוהלים שירוצו להתחסן מפני פגעי השפעת השנתית, ומסדרונות בתי החולים שוב יתמלאו בעמך-ישראל שחלו משום שלא חוסנו בעיתם.
מכה בפרצוף
הבריחה מן השגרה שוב הופכת לחלום מתקתק של רבים מאיתנו - חלום שמתרחק בינתיים מן האופק הקרוב ושמאלץ אותנו להמתין לפחות עד לחנוכה, שמתמהמה כל כך לבוא. הטיסה אל מעבר לים למרגוע ונופש הופכת עכשיו לחלום בהקיץ, עם קנאה של ממש באותם מעטים שבכל זאת יצליחו להגשים אותו ולהפיק ממנו הנאה מכופלת: הן ממנעמי התעריפים הזולים, הפחותים לאין שיעור מאלה של הקיץ והחגים, והן מן השלווה הסטואית האופפת עכשיו את חו"ל.
גם הים הכחול יצטרך להמתין עד לקיץ הבא, וכמוהו גם השעון הארור, שימשיך בינתיים לתקתק שעות נוספות של אפלולית-לילה ממושכת מדי. ימים קודרים ואפלים של חורף גשום וסוער ימירו את הימים הבהירים והזוהרים של הקיץ, והקור העז וחודר העצמות יחליף את חומה המלטף של השמש.
"אחרי החגים" היא כבר לא קלישאה. זו הרי הולמת היטב בפרצוף של כולנו. בעבר היא הייתה רק תירוץ לדחייה, ל"בכלל לא בוער" ול"מנייאנה". אבל המחר כבר הגיע אלינו ולא ניתן עוד להימלט ממנו. אחרי ככלות הכל, בת היענה הרגועה של אתמול הופכת עכשיו באחת את עורה לנחש-צפע מאיים ותוקף.

תאריך:  10/10/2012   |   עודכן:  10/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אחרי החגים" כבר אינה קלישאה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זואמורה להיות כתבה? מה הנושא? ל"ת
המבין שלא מבין  |  10/10/12 15:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אלון קוחלני
הרב אליהו קאופמן
על פני השטח קיימת הגזענות הניראת לעין נגד אותם "פליטים" מדרום סודן אך קיימת גם הגזענות שאותה חשף ח"כ מיכאל בן ארי וישנה גם גזענות ממלכתית חבויה - זו ששלמה להט החל בה וכל שאר יורשיו בראשות עיריית ת"א ממשיכים אותה כמדיניות סתר - הפיכת דרום ת"א לסלאמס
שולמית קיסרי
דאגה לארנקי האלפיון העליון, הצגה מבוימת של ועדת טרכטנברג, קלקול יחסים עם טורקיה וארה"ב, מדיניות רווחה קלוקלת וייקור מתמשך של סל הקניות - לכל אלו אחראית הממשלה הנוכחית    כשאתם הולכים לקלפי, תזכרו כי הממשלה הזו לא דואגת לכם
אריה אבנרי
נתניהו מקדים את הבחירות    נשקו הסודי: אהוד ברק    שם המשחק: מפלגת קדימה    מופז גונח מאכזבה, לבני עדיין בבונקר ואולמרט רוצה ל"הולי-לנד"
אלכס לוין
פשקווילים חדשים יוצאים כל יום לאור ומטילים מורא על ציבור המאמינים. החרדים חוששים למעמדם בעקבות החשיפה של ציבור החרדים לעולם הסובב אותם. הם מפחדים שהדור הצעיר יבין את המצב הקשה בו הוא שרוי, עוני מרוד. רק בערות , עוני ופחדת יכולים להשאיר את הצעירים תחת כנפי הרבנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il