X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חג חדש סופח ללוח השנה– חג ההסתה כנגד הימין בכלל והציבור הדתי בפרט, שחל ב'חול המועד' שבין התאריכים העברי והאזרחי לרצח הנתעב של ראש הממשלה רבין ז"ל
▪  ▪  ▪
העצרת לציון רצח רבין. פסטיבל הסתה [צילום: פלאש 90]

הלכה פסוקה בהלכות מדינה נתחדשה בבית מדרשם של אדמו"רי השמאל לפני לא מעט שנים, וכוחה עימה עד עצם היום הזה: משנכנסים חודשי חשוון-נובמבר, ממעטים אחווה ומרבים שנאה.
וכך ניקלע שוב, החל במוצאי השבת הקרובה, אור ליום השנה ה-17, על-פי הלוח העברי, לרצח יצחק רבין ז"ל, וכלה ביום ב' בשבוע שלאחריו, ה-4 בנובמבר, שהוא יום השנה על-פי הלוח האזרחי, לתשעה ימים של הסתה ומיתקפות משטמה כנגד הימין בכלל והציבור הדתי לאומי בפרט, על "חלקם ברצח רבין, ברצח מורשת רבין וברצח הדמוקרטיה".
פסטיבל ההסתה של השמאל
פסטיבל ההסתה יכלול השנה שתי עצרות (לא די באחת?) בכיכר העיר. מעל כל בימה יטענו בלהט דוברי השמאל למיניהם, עם מבט מזרה אימה בעיניים, כי הלקחים טרם הופקו, ושצריך ליישם את "מורשת השלום של רבין", ועוד מיני בלה-בלה-בלה. הכל תוך ניצול ציני ובוטה של דמי אחינו המנוח יצחק רבין, ראש הממשלה של כולנו, שאילו היה חי עימנו, לבטח היה מתבטל תהליך אוסלו הרצחני והיה נחסך דמם של 1,500 קורבנות טרגדיית אוסלו.
אילו היה לנו ענין עם שמאל אחראי, הוא בוודאי היה מבין שהגירסה הרשמית של פרשת הרצח גדושה סימני שאלה איומים ונקובת חורים יותר משיש בגבינה שוויצרית. אילו היה לנו שמאל רציני, היה עליו לנצל את העצרות הללו לדרישה חד-משמעית, להקמת ועדת חקירה שתיתן לנו פיענוח מוסמך של שאלות יסוד הקשורות ברצח, כמו למשל מי באמת עמד מאחורי הרצח, ומי באמת לחץ על ההדק וירה את הקליע הקטלני בחזהו (ולא בגבו!) של רבין המנוח.
הסתתם אומנותם.
אבל השמאל הישראלי מעדיף להחזיק אומנות אבותיו בידיו – להמשיך בהסתה. הסתתם אומנותם. זה הכי קל. וזה, כך נדמה לו, הכי משתלם. הרי יש לשמאל הישראלי ניסיון עשיר בתחום זה, עוד מימי רצח ארלוזורוב, 1933.
תעשיית השקר מנפיקה סיפור הבל
הדעת אומנם נותנת, שגם המלעיזים יודעים בתוך לבם שלהאשמותיהם אין שחר. שמדובר בעלילת דם נבזית. כבימי רצח ארלוזורוב. כאז כן עתה: אין בנמצא שום בדל של ראיה בעלת משקל משפטי להאשמות השווא. עוד לא נמצא, למרות השנים שחלפו מאז, שום רב שהוציא דין רודף. אבל תעשיית השקר ממשיכה להנפיק סיפורי הבל, כמו הסיפור על הנפת ארון מתים בצומת רעננה שעליו נכתב 'רבין' (העובדה: על הארון נכתב - 'הציונות'). או הסיפור המגוחך על פעילי ימין שחילקו כרזות בהן צויירה דמות רבין במדי האס.אס. (העובדה: את הכרוז יצר והפיץ הפרובוקטור החילוני, סוכן השב"כ אבישי רביב, שהתחזה לחובש כיפה סרוגה). הכל ידוע וברור, והר סימני השאלה רק הולך ומתגבר משנה לשנה. אבל ההסתה והמשטמה נמשכים. למה לתת לעובדות למנוע חירחור ריב ושנאת אחים? למה לא לנצל את הרצח הנתעב להעמקת הקרע בעם ולהשחרת פניו של הציבור הציוני דתי, במאמצים הנואלים לבלום התפתחותו ו"השתלטותו על המדינה"?
אבל יש גם ערך מוסף למסע המשטמה הזה. זוהי פלטפורמה מצויינת לדרוש בשבחה של 'מורשת השלום של רבין' וגם לדרוש לכלול אותה בתוכנית הלימודים של כל בתיה"ס, לאמור: תעמולה שמאלנית פוליטית, בחסות ובמימון המדינה, קרי: משלם המסים הישראלי.
מהי, בעצם, המורשת, שעליה מתרפק השמאל? - המשך תהליך אוסלו וויתור על שטחים נוספים לטובת אש"ף (שיועברו לחמאס), מחיקת ההתעקשות להצבת גבולות ביטחון על הירדן, עקירת ה'התנחלויות' גבעת זאב, מעלה אדומים ואריאל, ובאופק גם נסיגות לגבולות 67' ואולי 47'.
"אריאל ושלומיאל"
ועוד: רבין לעג למתנחלי "אריאל, עמנואל ושלומיאל", וכינה את מתיישבי הגולן פרופלורים, ותרם תרומה מכרעת להפיכת גדול צוררי היהודים מאז היטלר, יאסר ערפאת, לחתן פרס נובל לשלום.
אבל מצד שני אין לשכוח ששבועיים לפני הירצחו הוא תפס שחתן פרס נובל לשלום מסובב אותו בכחש, והופך את אוסלו למרחץ דמים: רכבי תופת, מטענים מוצנעים, מחבלים מתאבדים, ואוטובוסים מתפוצצים: קו 5 התרסק בדיזנגוף, קו 20 התפוצץ ברמת גן, קו 26 בירושלים.
רק שבועיים לפני הרצח הנתעב התבטא רבין באזני אשתו המנוחה לאה, כי הוא מאוכזב עד עמקי נפשו מבוגדנותו של ערפאת, ולדעתו יש לסגת מהסכם אוסלו האסוני ולקרוע אותו לגזרים. אם כבר מורשת – אז זוהי המורשת האמיתית.
ויש עוד מורשת. חודש ימים לפני הרצח, ב-5 באוקטובר 1995, גולל רבין בנאום בכנסת את עקרונות הסדר הקבע: "גבולות מדינת ישראל לעת פתרון הקבע יהיו מעבר לקווים שהיו קיימים לפני מלחמת ששת הימים. לא נחזור לקווי 4 ביוני 1967. ואלה הם עיקרי השינויים – לא כולם – כפי שאנו רואים אותם ורוצים אותם בפתרון הקבע: בראש ובראשונה ירושלים המאוחדת, שתכלול גם את מעלה אדומים וגם את גבעת זאב כבירת ישראל, בריבונות ישראל... גבול הביטחון להגנת מדינת ישראל יוצב בבקעת הירדן, בפירוש הנרחב ביותר של המושג הזה. שינויים שיכללו את צירוף גוש עציון, אפרת, ביתר ויישובים אחרים שרובם נמצאים מזרחית למה שהיה 'הקו הירוק' לפני מלחמת ששת הימים. להקים גושי יישובים, והלוואי שהיו כמותם, כמו גוש קטיף, גם ביהודה ושומרון".
שלא תהיה טעות. את הדברים הללו, המונצחים בפרוטוקול הכנסת, לא השמיע שום "דובר הזוי של הימין המשיחי סיפוחיסטי". משנה סדורה זו, כלומר מורשת, יצאו מפיו של רבין לאחר אוסלו, בתקופת יוניותו, לא בימי ניציותו. זה לא רובי ריבלין, לימור לבנת או ישראל כץ. זוהי מורשת רבין האמיתית. לא טענות הסרק ודברי ההבל של תועמלני שמאל, משכתבי היסטוריה למיניהם ונושאי שמו של רבין לשווא.
דמוקרטיה של עריקים
אבל מחוללי פסטיבל ההסתה מבקשים לנצל את הרצח המתועב למכירת לוקשים, על-פי מיטב תיאוריית ההסתה הגבלסית, שטענה כי שקר, ככל שחוזרים להשמיעו, מתקבע בתודעה כאמת. וכך מוכרים לציבור בדותות בנוסח "הימין רצח את תהליך השלום". בדיוק להפך. אילו רבין היה חי עימנו היום – והלוואי שכך היה – כי אז היה מצהיר במלוא פיו כי ערפאת רצח את השלום, והוא היה מעלה אותו כבר ב-1995 על מטוס ומשליכו לטוניס, וגם כולא או מגרש את אלפי מחבליו, ותהליך אוסלו עצמו היה הופך במו פיו לבדיחה פוליטית מרה.
ואם כבר השמאל מתעקש על מורשת רבין ועל "רצח הדמוקרטיה" חשוב שיזכור מי באמת חיבל בהליך הדמוקרטי. תזכורת: היה זה רבין שרץ לראשות הממשלה עם הסיסמה: "לא למשא-ומתן עם אש"ף", אך לאחר הבחירות קיבל כאן את אש"ף, בתקווה הדמוקרטית לעילא ולעילא, שאש"ף יטפל ברוצחים "בלי בג"ץ ובלי בצלם", הפך את מנהיג אש"ף לאייקון שוחר שלום בינלאומי. היה זה רבין שהבטיח לבוחריו לא לרדת מהגולן, אך הסכים לאחר הבחירות לנסיגה ישראלית בגולן עד קווי ה-4 ביוני 67', כלומר עד קו המים בכינרת. ועל האמירה הדמוקרטית המופלאה "לשבור להם את העצמות", כבר דיברנו?
הלאה: בהצבעה על אוסלו א' נשען רבין על קולות הח"כים הערביים חובבי ערפאת, שהעניקו לו את הרוב המיוחל של 61 ח"כים; ובהצבעה על אוסלו ב' הוא פשוט קנה עריקים ניקלים מימין, גונבי הקולות גונן שגב ואלכס גולדפרב, שנשלחו לכנסת ע"י הימין אך העדיפו לחצות את הקווים לחיק ממשלת השמאל תמורת מישרות בכירות של שר וסגן שר, ומיצובישי.
אז אם אתם מדברים על מורשת רבין, תגידו לנו לאיזו מורשת אתם בדיוק מתכוונים?

תאריך:  24/10/2012   |   עודכן:  24/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משנכנסים חשוון ונובמבר מרבים בהסתה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מאמצים שנדונו לכשלון
דאגנית  |  24/10/12 14:11
2
ביבי אשם בשליטת השמאל בתקשורת
6666 כנסו  |  24/10/12 20:33
3
השנה ניצלנו,רק עצרת שינאה אחת ל"ת
אברהם מערב השומרו  |  26/10/12 08:36
 
- וגם בעצרת הזו מספר הנוכחים דל
קורצ'אק  |  27/10/12 22:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
כך מצטיירים ברק אובמה ומיט רומני - נשיא לעומת יריב-מועמד, שכל מה שמאחד אותם היא הבינוניות והאפרוריות    מעבר לזה - שניהם גם אינם אמינים בהצהרותיהם ובמעשיהם, לא באשר לארה"ב ובוודאי שלא באשר לישראל    את השניים צריך לכן לקחת בערבון מוגבל מאוד    אחרי ככלות הכל, איש מהם לא יושיע - לא את אמריקה ובוודאי לא אותנו
ד"ר רון בריימן
כשהאוסלואידים רימו את רבין ואפשרו לערפאת ומרעיו לבוא ארצה עם צבא המחבלים שלהם ועם מאות האלפים השבים תחת דגלם, הם החדירו ארצה במו ידיהם צבא כיבוש. כך הפכו שטחים משוחררים לשטחים כבושים - ללא מירכאות - על-ידי צבא הכיבוש הערפאתי
חננאל ובר
פַּן מֵרָתֵק ביותר בתורתנו הקדושה הוא ההקבלה והדמיון בין אירועים מסוימים בדורות השונים    את התופעה הזו כינה הרמב"ן: "מעשה אבות סימן לבנים"    על-פי אותו כלל האם ניתן לטעון שיש דמיון וקשר בין מעשיו של האדם הראשון לאלה של היהודי הראשון? הבה נסקור את העובדות וננסה להבין מהי הנפקא מינה מכך לנו היום
עודד ערן, אוואן אלתרמן
נראה כאילו ארצות הברית איבדה עניין במזרח התיכון וכן היא איבדה את הדמיון היוצר במדיניות החוץ    הטוב ביותר שרומני הציע, בהסכמה במשתמע לדברי אובמה, היה לעזור לחברה הערבית במימוש הדמוקרטיה והשוק החופשי על-ידי תוכניות סיוע ושלטון החוק
אבי וינברום
זמן בחירות הוא זמן של התחדשות: זמן בו מחדשים את רשימות האנשים לכנסת, שבסופו של יום רובם הם אלה שכבר היו בה; זמן בו מחדשים הבטחות שאת רובן לא יקיימו; זמן בו משנסים מותניים ומפשילים שרוולים - לעתים של חולצות חדשות, אך בדרך כלל של ישנות ומסריחות; ובעיקר, זמן בו מחדשים תפאורות, עוטים מסכות חדשות ומדקלמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il