X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
סגן יו"ר הכנסת וח"כ אחמד טיבי מבזה את זכרו של טייס החלל הישראלי הראשון אילן רמון. ואני שואל אותו: איך זה שאתה מתנגד להנצחת שמו של רמון שנספה בנסיבות טראגיות כששניכם מחזיקים באותה תעודת-זהות ורואה בו אויב שלך? הייתי רוצה לדעת היכן הגבולות שלך
▪  ▪  ▪
טיבי. מתלהם יתר על המידה [צילום: פלאש 90]
היגיון לא הגיוני
אחמד טיבי, לפי הלוגיקה שלך, ערבים לא צריכים לנסוע בדרך בגין ובגשר ע"ש גנדי, ולא להסתובב בכיכר רבין - כל אלה היו מפקדי צבא ההגנה לישראל, חיילים וקצינים. זה לא פוגע בכם?

אחמד טיבי, מקדש השאהידים, מתנגד להנצחת מרכז החלל ע"ש אילן רמון בטייבה. לדבריו, זה פוגע ברגשות הערבים, כיוון שרמון השתתף כטייס במלחמת לבנון הראשונה והפציץ מטרות בלבנון.
אני רוצה להגיד כאן למר טיבי: גם רגשותיי נפגעו כשעלית לפודיום ונאמת את נאום השאהידים. זה פגע ברגשותיי שאתה, חבר כנסת ישראלי, הלכת להיות היועץ של הפושע יאסר ערפאת. זה פוגע ברגשותיי שאיש כמוך יושב בכנסת ומטיף נגד מדינת ישראל.
זה פגע ברגשותיי שקרעת את תמונתו של הרב מאיר כהנא במליאת הכנסת וקראת לו טרוריסט. זה פגע ברגשותיי שבשנת 2008 נסעת לקטר בתור נציג פלשתין. זה פוגע ברגשותיי שאחד כמוך תומך בביטול אופייה היהודי של ישראל. והכי פוגע זה, שבשל אפליה מתקנת אתה יושב בכנסת של מדינת היהודים כסגן יו"ר הכנסת ובו בזמן מטיף נגד המדינה ממנה הוא מתפרנס, וחי כאן חיים שבמדינה ערבית יכולת רק לחלום עליהם.
ההיגיון של ח"כ אחמד טיבי
איך זה שאתה מתנגד להנצחת שמו של האסטרונאוט הישראלי הראשון שנספה בנסיבות טראגיות כששניכם מחזיקים באותה תעודת-זהות ורואה בו אויב שלך? הייתי רוצה לדעת היכן הגבולות שלך.
הכי פוגע ברגשותיי שיש ח"כים כמוך בכנסת הישראלית, הפועלים בגלוי נגד המדינה ומסיתים נגדה, ואין פוצה פה ומצפצף, והכל בשם הדמוקרטיה. נראה אותך מתנהג ככה במדינה מוסלמית - אתה יודע מה היה עולה בגורלך.
לפי הלוגיקה הזאת שלך, ערבים לא צריכים לנסוע בדרך בגין ובגשר ע"ש גנדי, ולא להסתובב בכיכר רבין - כל אלה היו מפקדי צבא ההגנה לישראל, חיילים וקצינים. זה לא פוגע בכם? במדינת ישראל מונצחים שמות גיבורי המלחמות וקורבנות הטרור, וזה יישאר כך לנצח, על אפו וחמתו של האויב הערבי.
בעיטה החוצה למפלגות הערביות
האמת, קשה לי להבין את הערבים שבוחרים בטיבי שוב ושוב. האיש גורם להם נזק לא פחות מהנזקים המדיניים של תומך הטרור הזה נגד מדינת ישראל. נראה שטיבי מתנגד לכל סממן יהודי במדינה ומצידו שמאחורי יו"ר הכנסת יונף הדגל הפלשתיני. להזכירכם - עם פלשתיני מעולם לא היה קיים, הכל פרי הדמיון הערבי-מזרחי. הייתה כאן ארץ ישראל - פלשתינה, מולדת היהודים, אז מספיק כבר עם הבלוף הזה וגניבת הזהות הפלשתינית השייכת לי ולשאר היהודים, אנחנו הפלשתינים האמיתיים.
אני בטוח שאם היו קוראים למרכז החלל ע"ש הפושע יאסר ערפאת או ע"ש אחמד יאסין יימח שמם, זה בוודאי יגרום לטיבי ולתושבי המקום לחייך. אפשר לקרוא למרכז ע"ש 70 הבתולות בגן עדן - חלומו של כל שאהיד ערבי-מוסלמי.
נמאס לי לשמוע כל שני וחמישי מחדש את שמו של אחמד טיבי, מתלהם נגד המדינה הציונית וחייליה. לדעתי, הגיעה העת לפעול - וזמן הבחירות הוא זמן מצוין לכך: יש להוציא את המפלגות הערביות אל מחוץ לחוק. כולן תומכות טרור בגלוי ובסתר. אני לא מבין איך לא נעשה עדיין כלום בעניין זה מצד אף פרלמנטר יהודי, פשוט לא מבין את זה.

תאריך:  24/10/2012   |   עודכן:  25/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לח"כ הערבי הזה אין גבול
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אחמד שונא המדינה.....
רוזית  |  25/10/12 16:28
2
אחמד הטרוריסט מ״ס1
ע.נ.22  |  25/10/12 16:48
3
לא ידענו שטיבי ראש ממשלה
toysrus  |  25/10/12 18:44
4
כל התשובות בפנים
משה המכבי  |  25/10/12 19:31
5
לא מבין את אזרחי ישראל הערבים
מוטי1  |  26/10/12 09:55
6
החכ"ים הערבים הם כיסוי כופר .
ישמעאל  |  27/10/12 09:08
 
- ב2 מילים 'טיזי-טוז' בתוך זו-בי
במילה אחת 'טוז'!  |  1/11/12 15:28
 
- ב2 מילים 'טיזי-טוז' בתוך זו-בי
במילה אחת 'טוז'!  |  1/11/12 15:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר דוסטרי
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עומד כרגע בצומת דרכים חשוב – האם לדבוק במדיניות הביטחונית המאופקת, השכלתנית והמפוכחת שלו, או להיגרר למדיניות בחירות, פופוליזם וסטייה מסוכנת ממערך האסטרטגיה הכללי של מדינת ישראל, שהוא פועל על-פיו לאורך השנים האחרונות?
יניב שלום
תוכנית "המקור" של רביב דרוקר גזזה בלי משים ובלי כל כוונה את רעמת "האריה", וחשפה יונה צחורה מצחור, שמוכנה למרוט את כנפיה רק על-מנת שיאכילוה בכתבות מתקתקות וילטפוה לטיפות מאיטרי יד ימינם
פרד כהן-קידר
אפשר להוריד את מחיר סל המזונות ואף להיטיב עם החקלאים. שיטת שיווק התוצרת החקלאית היא ארכאית, סוציאליסטית-ריכוזית שנוצרה בימי מפא"י כדי לחזק את "תנובה", "המשביר המרכזי" והקיבוצים תוך הפליית המושבניקים והחקלאים הפרטיים של נס-ציונה, גדרה, זיכרון יעקב אחרים שאינם משתייחכים למחנה "הנכון". אבל יש פתרונות להוזצלת התוצרת החקלאית ואף להיטיב עם החקלאים
יהודה דרורי
ניתקנו עצמנו מרצועת עזה, מקן הצרעות הזה, כדי לפצל את ה"ישות הפלשתינית" ולפעול למיקוד וביעור הטרור משם.אבל, הם עדיין יורים עלינו ובו-זמנית צועקים בעולם שאנחנו מחזיקים אותם במצור (למרות שאין מצור) - אז למה באמת אין מצור? ומי מרוויח פה , בישראל, מהמסופים הפתוחים?
פסח רויטמן
האוויר מבועת התקשורת הישראלית מתחיל להתנדף    מעריב פשט את הרגל, על ערוץ 10 כבר כמה שנים מאיימת סכנת סגירה, המזומנים בעיתון הארץ אוזלים וצפויים להסתיים במהלך השנה הקרובה וכל יתר העיתונים והערוצים מקצצים בשכר העובדים, בעיקר העיתונאים    היחיד שאינו סובל מכל החוליים הללו הוא העיתון ישראל היום, הנמצא בבעלות המיליארד שלדון אדלסון שעלויות החזקתו עבורו הן "טיפה" בים עושרו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il