X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ספינת השוטים הצבועים שטה לעזה, כדי לעורר מהומה תקשורתית ולקבל כותרות. בין הצבועים - מאזור סקנדינביה, יוון ואחרים, יש גם מומרים ישראלים הסובלים ממחלה "סופנית" של שנאת ציונים, יהודים ובעיקר את עצמם. הצעתי - לשלול את אזרחותם ולאפשר להם בראש נקי להצטרף למשמיצי ישראל
▪  ▪  ▪
צבועים מודרניים [צילום: דו"צ]

"הנלחם בנו, מחזק את עצבינו ומחדד את שכלנו וכך מתנגדנו עוזר לנו". (אדמונד בירק)
"אין ריקבון יותר גדול מאויב בתוך המשפחה". (פתגם עממי).
מאז ההיסטוריה הקדומה של עמנו אנו עדים ונלחמים בריקבון שבתוכנו, החל מהמתייוונים, דרך המשת"פים עם אינקוויזיציה, המומרים למיניהם בכל הדורות ומכל הדתות, דרך המשת"פים בשואה וכלה בצבועים המודרניים, הישראלים באקדמיה בארץ ובחו"ל, המוציאים את דיבת הארץ לרעה.
להבדיל מהמשת"פים של השואה שלגביהם ניתן לומר, שבנאיביות ובתום לב, חשבו על שרידותם, למרות שאי-אפשר לסלוח להם, "הקאפויים" המודרניים והאינטליגנטים התומכים בשונאי ישראל - אין להם הסבר אחר, אלא שנאה עצמית ושנאה לעם היהודי ולהם אסור לוותר.
לבטל את האזרחות או לוותר עליה
אזרחות אינה ניתנת או נרכשת לנצח, היא לא עוברת בירושה ולא קונים אותה בכסף. אזרחות באה מכוח לידה, מכוח ישיבה וחיים בארץ ומכוח נאמנות לחוקי המדינה וממשלתה. מי שלא מסתדר או לא יכול להסתגל לממשלה וחוקיה, יכול לעזוב ויכול לוותר על אזרחותו.
הזכות הבסיסית של כל אזרח לבחור בין המציאות בה הוא חי, לבין מציאות חדשה שבו הוא רוצה לחיות. יבחר באזרחות אחרת, יתכבד ויעזוב, לא נבכה, לא נבקש, לא יחסר לנו. יתירה מכך - נסתדר בלעדיו.
אבל להחזיק באזרחות ישראלית ולפעול נגד המדינה בסתר ובגלוי, להשמיץ, להצטרף לארגוני מחבלים, אפילו אידיאולוגית או רוחנית, ולהסית נגד המדינה, חוקיה ושלטונה - לא הולך ביחד. על שר הפנים להפעיל סמכותו שבחוק, המאפשר לו לבטל אזרחות ישראלית, למי שפוגע וחותר נגד ביטחון ישראל ושלום אזרחיה (בעבר כבר השתמשו בזכות זאת במקרים בודדים).
יש מספר קנדידטים מבין אזרחי ישראל היהודים והערבים הנופלים בקטגוריה זאת, של מועמדים לפסילה וחבל ששר הפנים לא מפעיל כלי יעיל זה, בצורה מושכלת. יש מועמדים באקדמיה והמסיתים כמו הטייס לשעבר יונתן שפירא, ח"כים ערביים המזדהים עם חמאס וחיזבאללה כולל הגברת חובבת המשטים חנין זועבי - היורשת של עזמי בשארה.
עם התקרבות הבחירות יש לפנות לוועדת הבחירות המרכזית, בדרישה ותביעה לפסול רשימות שחותרות תחת קיומה של המדינה, מזדהות עם אויבי ישראל ושונאיה, ולפסול אותם לבחור לכנסת. זה כולל את הרשימה או פסילה אישית של המועמדים הספציפיים. כל זאת על-פי החוק ובהתאם לחוק, רק צריך להעז ולבצע.
אם יעשו כך גם המדינה תראה אחרת וגם הרשימות לכנסת יהיו יותר נקיות.
לא לפחד מהצעקנים בנוסח דיקטטורה, לא דמוקרטי, סתימת פיות. עצם צעקתם וזעמם היא דמוקרטיה וחופש דיבור. אבל זה לא אומר מאידך - שצריך להיכנע או לפחד מלבצע מה שמדינה חייבת לעשות למען אזרחיה ושלומם, גם אם הדבר אינו ברוח התפישה האינטלקטואלית השמאלנית של מדינת כל אזרחיה.
ישראל - היא מדינת היהודים - יש להבליט זאת בכל אירוע ובכל מעשה. בהכרזת העצמאות נאמר במפורש ע"י בן-גוריון: הנני מצהיר בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל - היא מדינת ישראל. זאת ההצהרה, זאת המטרה - זה הנכס שהופקד בידי ממשלות ישראל ועל כך הם מצווים לשמור ולהגן.
  • יש לי הצעה פרועה - מתברר שספינת השוטים, בטענה של סיוע הומניטרי לעזה, שכחה מרוב שטנה ופוליטיקה שני ארגזי תרופות כמו יוד ואקמול בנמל המוצא. אי לכך לתת להם את התרופות הנ"ל ולשלוח אותן לסוריה/לבנון, גם למסכנים האלה מגיע סיוע. העובדה שבסוריה נהרגו במלחמת האזרחים קרוב ל-10,000 איש, אישה וילד, עינויים, אונס, שוד, התעללות - זה משני.
  • עזה - זה הסיפור וזה נותן כותרות - איזה עולם צבוע!
  • את משתתפי המשט והספינה להביא לאשדוד, לחקור, לצלם ולהכניס לרשימה השחורה של "מסורבי הכניסה" לישראל" ולהטיס אותם מפה בשקט בלי רעש ותקשורת.

תאריך:  25/10/2012   |   עודכן:  25/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משט - השוטים והצבועים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
free gaza
european hotels  |  26/10/12 21:22
2
זועבי, לפסול התמודדות לכנסת
אורנה גולדברג  |  6/11/12 20:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
חזרתו של מיט רומני מהכפור מחייבת את הנשיא ברק אובמה לעבודה קשה ומאומצת באם הוא רוצה לזכות בקדנציה נוספת בבית-הלבן
עמוס דאי
סגן יו"ר הכנסת וח"כ אחמד טיבי מבזה את זכרו של טייס החלל הישראלי הראשון אילן רמון. ואני שואל אותו: איך זה שאתה מתנגד להנצחת שמו של רמון שנספה בנסיבות טראגיות כששניכם מחזיקים באותה תעודת-זהות ורואה בו אויב שלך? הייתי רוצה לדעת היכן הגבולות שלך
עומר דוסטרי
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עומד כרגע בצומת דרכים חשוב – האם לדבוק במדיניות הביטחונית המאופקת, השכלתנית והמפוכחת שלו, או להיגרר למדיניות בחירות, פופוליזם וסטייה מסוכנת ממערך האסטרטגיה הכללי של מדינת ישראל, שהוא פועל על-פיו לאורך השנים האחרונות?
יניב שלום
תוכנית "המקור" של רביב דרוקר גזזה בלי משים ובלי כל כוונה את רעמת "האריה", וחשפה יונה צחורה מצחור, שמוכנה למרוט את כנפיה רק על-מנת שיאכילוה בכתבות מתקתקות וילטפוה לטיפות מאיטרי יד ימינם
פרד כהן-קידר
אפשר להוריד את מחיר סל המזונות ואף להיטיב עם החקלאים. שיטת שיווק התוצרת החקלאית היא ארכאית, סוציאליסטית-ריכוזית שנוצרה בימי מפא"י כדי לחזק את "תנובה", "המשביר המרכזי" והקיבוצים תוך הפליית המושבניקים והחקלאים הפרטיים של נס-ציונה, גדרה, זיכרון יעקב אחרים שאינם משתייחכים למחנה "הנכון". אבל יש פתרונות להוזצלת התוצרת החקלאית ואף להיטיב עם החקלאים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il