X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
מאז הראיון עם הרב ברנדרד רוזנברג וחשיפת עמדתו לטובת המועמד רומני בתקשורת, החל כדור השלג להתגלגל, והציב אותו בחזית של מבוך פוליטי
▪  ▪  ▪
הרב ברנרד רוזנברג. נתון למתקפה

ב-4 באוקטובר, 2012, בעקבות ראיון שקיימתי עם הרב ד"ר ברנרד רוזנברג העומד בראש 'רבנים לרומני ", פרסמתי מאמר שלו קראתי "אובמה והקול היהודי האחר" (קישור).
נראה שאני הייתי הראשונה לראיין ולפרסם מאמר על הרב רוזנברג ותמיכתו ברומני. מאז שהוא התראיין ונחשף על-ידי כלי תקשורת רבים מאבקו לסוג של אמת פוליטית נעשה מפורסם.
בשבוע שעבר התקשרתי אל הרב רוזנברג כדי לוודא היכן הוא עומד עשרה ימים לפני הבחירות. "את זו שהתחלת את כדור השלג המתגלגל הזה שהביא אותי לחזית של מבוך פוליטי" הוא אומר.
הסיבה העיקרית שהתקשרתי לרב רוזנברג הייתה בשל אמונתי העמוקה שיהודים רבים שהצביעו עבור אובמה שינו את דעתם והפעם יצביעו עבור רומני . עם זאת, אני מרגישה שהם לא מדברים בקול רם, והם פוחדים לומר בגלוי ולשתף אחרים על מורת רוחם מתפקודו של אובמה עד כה.
הדבר הראשון שיצא מפיו של הרב רוזנברג היה על המתקפות, ההטרדות והאיומים שהוא חווה מאז שהוא יצא בגלוי בתמיכתו לרומני. האפינגטון פוסט פרסם מאמר, 'המייסד של 'הרבנים לרומני' לא מגלה מי הם הרבנים התומכים ברומני'.
"מאמר זה", הוא אמר, "קיבל מאות טוקבקים והערות שבהם איימו עליי עד כדי כך שנאלצתי לפנות למשטרה ובקשתי את הגנתם." לדעתי, טקטיקת הבריונות שבה משתמשים הדמוקרטים ותומכיהם צריכה להפחיד כל אמריקני. פוליטיקת שיקגו סחפה את הארץ בסערת אובמה.
אז למה שלא תתן להם שם כל שהוא? שאלתי.
הרב רוזנברג (רר): הם, פשוטו כמשמעו, פוחדים פחד מוות לחשוף את עצמם ולספר את האמת. הם רואים מה שעובר עלי עם האיומים והם פוחדים שזה יקרה להם, ולכן הם מעדיפים לשמור על עמדתם ודעתם לעצמם.
נג: מדוע אלה ששינו את דעתם על אובמה, ואם כי עדיין דמוקרטים יצביעו עבור רומני, לא יצאו בפומבי להכריז על כך? מדוע הם פשוט נראים פוחדים מלהביע את דעתם?
רר: אחוז גדול של יהודים, כ-75%, יצביע עבור אובמה לא דווקא על בסיס של ערכים אלא נתיב הכסף. הם עושים זאת משום שהם לא יכולים להביא את עצמם להודות שהמפלגה הדמוקרטית כבר לא מייצגת את ערכיה של פעם. יותר מכך, הם יצביעו עבור מי שיהיה במשרד ויזרוק כסף פדרלי לסוכנויות חברתיות ולעמדות שבמימון פדרלי. זאת אומרת שאם הם לא יצביעו על בסיס הנחה זו, הם יאבדו את תפקידיהם ומשרותיהם. לצורך עניין זה, אובמה, שמאמין ומתנהג כאילו הממשלה היא הפתרון לכל דבר, היא האיש שלהם.
הרב רוזנברג מאתגר, בגלוי, את המפלגה הרפובליקנית והקואליציה הרפובליקנית-יהודית לתמוך בו באותה מידה שהתקשורת עשתה. הוא תוהה למה מר שלדון אדלסון, שנתן כסף רב לסופר-פאק של רומני לא הקדיש חלק מכספים אלה ל-'רבנים לרומני', שכפי שהרב רוזנברג מאמין יכולים לחזק את מסע הבחירות שלהם.
רר: לא משנה כמה פעמים ביקשתי את תמיכת הגופים המוזכרים לעיל, או שהם דחו את בקשתי או שהם התעלמו ממני. אני מאמין שלחשוף אותי עם מודעות עמוד שלם במדינות הקריטיות עדיין יכול לשנות את הדעה של אנשים מסוימים ולהביא יותר קולות לרומני.
נג: מה אתה מציע לעשות עכשיו ועד הבחירות?
רר: אני מאמין שרומני היה נחמד מדי בעימות השלישי והאחרון. הוא לא דרש תשובה חד-משמעית או אפילו תקף את אובמה על מה שקרה בבנגזי. למעשה, הוא ממש הסכים עם אובמה על כמעט כל נושא שהועלה ובכך אני רואה אותו המפסיד בוויכוח הזה. אני קורא בזאת לתשובה מלאה על החיפוי בבנגזי! להעמיד פנים שזה לא מתנהל ככיסוי ועניין רציני מאוד, הקורא להדחה, הוא ביזיון. אם זה היה נשיא רפובליקני, הוא היה מזמן מתחת לגלגלי האוטובוס הפוליטי.
"אני קורא ליהודים אמריקנים לפתח כוח ולהוכיח שיש להם אומץ", הרב רוזנברג קורא בקול רם. "שיפסיקו להעמיד פנים שבהיותם ליברלים העולם יהפוך למקום טוב יותר; זה לא יהיה! ההפך יקרה. יותר אנשים יהיו מחוסרי עבודה; ישראל תהיה מעורערת וארה"ב האהובה שלנו תפנה לכיוון סוציאליזם וחלום האבות המייסדים שלנו ליצירת החברה היצירתית והחופשית ביותר עליי אדמות יקבר בטיפשות".
"אני רוצה שהאנשים שתקפו אותי יידעו שעם ההתקפות שלהם אני מתחזק יותר. אז אני רואה את המספר המקועקע על זרועו של אבי, השריד ממחנה הריכוז אושוויץ, שבו הוחזק רק בגלל היותו יהודי, וזה מזכיר לי שאני נעשיתי רב כדי למנוע אנטישמיות, למנוע שואה נוספת, כדי להגן על ישראל ולצעוק 'לעולם לא עוד'."
"אני קורא למפלגה הרפובליקנית להעצים אותי לדבר, כי אני בטוח ביותר שאוכל להעצים אחרים לעשות אותו דבר."
השאלה שלי לחבריי בתנועה השמרנית, למה שלא תפעלו לפי בקשותיו של הרב רוזנברג ותתנו לו את התמיכה הכספית? יתכן שהוא יכול לספק את ההצבעה האחרונה שתטה לטובתו של רומני ותחתום את זכייתו להיות הנשיא הבא של ארצות הברית.

תאריך:  29/10/2012   |   עודכן:  29/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרב רוזנברג והבחירות בארה"ב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
את ההזדמנות צריך לתת לרומני!!! ל"ת
הניה  |  29/10/12 16:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרצל חקק
לאחרונה יצא יעקב ברזילי למסע הופעות באירלנד, ושירתו ריגשה רבים: הופעתו כובשת הלב של המשורר יעקב ברזילי זכתה להדים חיוביים באירלנד ושברה חרם תרבותי של שנים רבות. מתברר, שהופעותיו של ברזילי זוכות להצלחה במקומות שונים ברחבי העולם. ליעקב ברזילי יש תחושה שהוא שליח, שהוא תורם את תרומתו הצנועה להנחלת מורשת השואה, לחזק את האהדה לישראל בעולם
פייסיק זהר
לקראת החורף הקרב והגשמים הצפויים, קיבצנו עבורכם מספר טיפים שיוכלו לסייע לכולנו לעבור את החורף בשלום וללא רטיבויות מיותרות
ארז אלון
במוצרים שמטפלים בקצוות מפוצלים, קיים רכיב הצמנט סרמיד, שהינו העתק של הצמנט הטבעי של השערה    הסיבות העיקריות לשיער פגום: חשיפה לשמש, שימוש במייבשי שיער ובמחליקי שיער וצביעה מרובה
עינת בודנשטיין
כיצד נגדל ילדים בריאים? הנטורופתיה, שיטה המתבססת על יכולות הריפוי של הגוף ועל תזונה ואורח-חיים בריא, גורסת שאם נדאג לילדינו לתזונה איכותית, לשעות שינה מספקות ולסדר יום נכון, הם יגדלו כילדים בריאים ושלווים ויצמחו להיות מבוגרים חסונים ומאושרים
דרור אידר
פרופ' זיוה שמיר, מבכירי חוקרי הספרות בישראל ובחו"ל, פירסמה לאחרונה מאמר חריף ומנומק נגד "ההפקרות הפוליטית באקדמיה". לדבריה, חוגים באוניברסיטאות הפכו לחממה למרצים בעלי השקפה רדיקלית סהרורית, ואלו "מטרידים סטודנטים פוליטית"    "גדולי הספרות העברית - ביאליק ואלתרמן - הפכו לקולב להצגת הדעה הרדיקלית של איש הסגל", אומרת שמיר, ומזהירה מההידרדרות התרבותית בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il